רשומות

יום שני, 22 ביולי 2019

סופר סטיי מולטי סטיק של מייבלין ניו יורק- מוצר שהוא MUST



שולחן האיפור שלנו וגם תיק האיפור עמוס, בדרך כלל, בפריטים רבים. ביניהם, קונסילר, מייק אפ, מברשות וספוגיות. אז הנה המלצה למוצר סופר שימושי ובעל מגוון שימושים שיחסוך לנו הרבה מקום והוא יעיל ומשובח.

למה אני מתכוונת? ל- סופר סטיי מולטי סטיק של MAYBELLINE NEW-YORK. מוצר חדשני ומוצלח במיוחד אשר ניתן לשימוש כ- קונסילר, מייקאפ ופיסול פנים והכל בסטיק אחד! כאשר בצידו השני של הסטיק תמצאו ספוגית מקצועית לטשטוש.

סופרסטיי מייבלין ניו יורק צילום יחצ חול


טרנד הסטיקים אשר כובש את עולם האיפור, הוא טרנד מוצלח ולא לחינם כולנו נכבשנו. זו דרך נוחה ויעילה להתאפר במהירות ולעצב את הפנים ביעילות.

ה- סופר סטיי מולטי סטיק של מייבלין ניו יורק, לוקח את הטרנד צעד קדימה ומציג סטיק אשר ישמש אותנו גם למייקאפ, גם כקונסילר ואף ניתן ליצור בעזרתו הצללות והארות.

הסטיק מגיע ב-5 גוונים שונים איתם ניתן להתאים את הגוון המושלם לעור הפנים, לאזור תחת העיניים, הצללות והארות. הסטיק עשוי מפורמולה העמידה עד 24 שעות. 

סופרסטיי מולטיסטיק מחיר 45 שח צילום יחצ חול 

ניסיון אישי- התלהבתי מהסטיק מהרגע הראשון שעיניי נחו עליו. קל מאד למריחה, נעים למגע, מתמזג במהירות עם העור וכמובן שהשתמשתי בספוגית המצורפת לצד השני של הסטיק וטשטשתי בעזרתה את הפורמולה. אך ניתן גם לטשטש עם האצבעות למי שרוצה. ניסיתי וזה עובד. לגבי עמידות- יצאתי בבוקר מהבית וחזרתי בערב והכל נשאר במקומו. ההבטחה לעמידות של 24 שעות מתקיימת במלואה.

לדעתי, זה אחד המוצרים היותר מוצלחים של מייבלין ניו יורק שמצליחה כל פעם להפתיע עם מוצרים מעולים במחיר ללא תחרות.

מחיר מומלץ: 45 ₪ . בחודש יוני 2019 מבצע היכרות: סופר סטיי מולטי סטיק + שפתון עמיד מאט אינק 75 ₪ בלבד!!

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

גילוי נאות- המוצר התקבל לסקירה.






תגובה 1: