רשומות

יום חמישי, 24 באוגוסט 2023

חוות האירוח של יקב כרמי בת שלמה THE FARMHOUSE מציעה חוויה ישראלית מיוחדת ויוצאת דופן


השבוע הוזמנתי לבקר באחד ממתחמי האירוח היפים והמרשימים בארץ- THE FARMHOUSE. שילוב של מורשת, היסטוריה, אמנות, יין וקולינריה שהפך את הביקור במתחם לחוויה ייחודית ומהנה במיוחד.

THE FARMHOUSE- מציע מתחם אירוח יוקרתי המיועד לזוגות שנבחר ע"י מגזין הטיולים האמריקאי Condé Nast Traveler לאחד המקומות שהכי כדאי לבקר בהם בעולם לשנת 2023.


חוות האירוח שוכנת במושבה בת שלמה. מושבה וותיקה שנוסדה בשנת 1889 ע"י הברון אדמונד דה רוטשילד מתוך חזון של הקמת ישוב חקלאי משגשג שיעסוק בתעשיית היין. הכפר הראשון שהוקם, זיכרון יעקב, נקרא על שם אביו של הברון. הכפר השני, בת שלמה, על שם אמו הברונית בטי דה רוטשילד שהייתה פילנתרופית ידועה.

בית חוות האירוח נבנה במקור בשנת 1889 והוא אחד מאתרי המורשת שעדיין קיימים במושבה. בביקורי במקום טיילתי לאורך רחוב המייסדים והתרגשתי לראות את בית הכנסת העתיק והבתים המקוריים השמורים והמשופצים, המזכירים לנו את ההיסטוריה שלנו ואת ערכי החזון, הציונות וההגשמה של אותם חלוצים. הסיור בשביל המייסדים מגיע עד למצפה הכרמים ונמשך כ-15 דקות, אך אם תגיעו בשעת שקיעה אני בטוחה שתאריכו את השהות ותעמדו אל מול הנוף דקות ארוכות, כפי שעשינו אנחנו.



THE FARMHOUSE- שופץ ועוצב באופן מרהיב, מתוך כוונה להזכיר לנו את מורשתנו. מחסן סוסים ששופץ הוא המקום בו מארחים את מפגשי היין. לגמתי מהיין, טעמתי מהגבינות, התפעלתי מיצירת האמנות המדהימה של האמנית איילה צור שיצרה במיוחד עבור החווה את "טרואר" העבודה מציגה את דוגמיות אדמת ארץ ישראל החל מאדמות הגיר בדרום ועד אדמות הטרה רוסה בצפון ומדגימה את השפע והאפשרויות שיש באדמה ואת ההוקרה על כך. והרהרתי בחלוצים שחיו כאן מתוך ציונות ואהבת הארץ.




היצירה של איילה צור

מה במתחם?

במתחם יש 5 סוויטות אירוח, מוקפות בגנים ססגוניים, בריכת אינפיניטי שמשקיפה אל הנוף הכפרי, פינות ישיבה מסוגננות ומרכז מבקרים שמציע לאורחים ולמטיילים באיזור טעימות של יין משובח המיוצר בכרמי היקב לצד ארוחות שף בהזמנה מראש.




המתחם עשיר בעבודות אמנות ישראליות מקוריות ומעבר ליופי שהן משרות על המקום, יש בכך אמירה ברורה ואמונה באמנות הישראלית.

אהבתי את השלווה, השקט והיופי של החווה. הרגשתי שהתנתקתי מהמציאות שבחוץ והגעתי אל עולם אחר המאפשר לנוח באמת, ליהנות ולחוות את האווירה הכפרית. אהבתי את העיצוב, את ההקפדה על כל פרט ופרט, את ההשקעה והחשיבה המעמיקה.

אלי וורטמן, הבעלים של חוות האירוח כרמי בת שלמה הצליח במשימתו ו- THE FARM HOUSE הוא יותר מאשר רק מתחם אירוח מפנק. המתחם ההיסטורי מצליח להעביר חוויה כוללת יוצאת דופן באיכותה המשלבת ערכים של ציונות, הגשמה וקיימות עם אמנות ישראלית, קולינריה המבוססת על תוצרת מקומית ויין משובח.

מהן אפשרויות האירוח בכרמי בת שלמה?

מפגש יין – טעימות של ארבעה סוגי יינות, בהובלה ובהדרכה של יינן מקצועי, כולל הסברים מעמיקים על היינות, סיור לתצפית, מנת טאפאס משתנה, פלטת גבינות משק ישראליות, ירקות ופירות מהחווה האורגנית, לחם ומטבלים.



ארוחות שף – ללנים במקום ולאורחים מיוחדים המעוניינים באירוע במקום יוצא דופן אנחנו מציעים ארוחת שף בסגנון של “Farm to table”, בשילוב דגים, מנות צמחוניות ותוספות שנקטפו הישר מהגינה האורגנית במקום. האירוח מותאם ל 10-14 אנשים בתיאום מראש בלבד.


לינה ביקב – סוויטות אירוח מעוצבות, בריכה מול נוף מרהיב, ארוחות השף וכמובן יין משובח.


אחת הסוויטות - כמה יפה ומיוחד

חוויות נוספות –יום הולדת, ימי נישואין או חופשה שמאפשרת ניתוק מוחלט מהשגרה הלוחצת, בכרמי בת שלמה תוכלו להוסיף חוויות ספורטיביות, סדנאות שף, רכיבה על סוסים, טיולי אופניים סביב מסלולי טבע המקיפים את האזור, מסאג, שיאצו, יוגה ועוד, בנוסף ללינה באירוח הכפרי ולהפוך את החופשה במקום  לריטריט אישי ומפנק סובב יין ואוכל מעולה.

על מפגש טעימות היין וארוחת השף

את טעימות היין ליווה ואדים היינן שהיה איתנו במשך כל הביקור, הציג את היינות אותם לגמנו וסיפר על תעשיית היין בבת שלמה. לא מפתיע לגלות שאחד היינות אותם לגמנו "רגבים" נקרא על שם פרויקט חקלאי לנוער שהחל בבית שאן ומיושם כיום בבת שלמה. בני הנוער משולבים בעבודת החקלאות, מקבלים שכר ומלגות על עבודתם וכמובן מתחברים לקרקע ולחקלאות. ואדים סיפר לנו על היקב שהיה היחיד שהשתמש במיכלי בטון בצורת ביצה להתססת היין ועל ההערכה הגדולה לה זוכים יינות היקב בעולם.

ואדים היינן שליווה אותנו בביקורנו

היקב הוא יקב בוטיק המייצר כ-ששים אלף בקבוקי יין בשנה ורואה את ייעודו ביצירת יין בעל טעם וארומה מיוחדים.

את ארוחת הערב הכין שף המקום דניאל והיא הייתה משובחת וטעימה מאד. הארוחה מבוססת על התוצרת המקומית. הירקות אורגניים. אין בשר בארוחה אך יש דגי ים, לא דגי חוות. התפריט נבנה יום- יומיים לפני הארוחה על בסיס גידולים עונתיים. את הארוחה ליוו היינות האיכותיים של היקב- סוביניון בלאן, שרדונה, Betty’s Cuvee על שם הברונית שהוא תמהיל של קברנה סוביניון, פטיט ורדו וקברנה פרנק ורגבים המצוין תמהיל של קברנה סוביניון וסירה.

השף דניאל

על יינות היקב- קראו כאן

הארוחה כללה מאפי תאנים וברי ומאפי עשבים,

סלט זוקיני, נענע, תפוח ויוגורט

סלט כפרי

מסבחה חומוס עם מרווה ועשבים

סשימי טונה עם קייל ושקדים ברוטב מנגו, אניס וקינמון

מוסר ים עם מנגולד ותרד

קינוח מוס מלבי ושוקולד לבן עם עסיס תאנים.

לא יכול היה להיות מושלם יותר וטעים יותר. נהניתי מכל ביס ומכל לגימה. אירוח למופת, מדויק, לבבי ונהדר.

מחיר, פרטים והזמנות:

טעימות יין החל מ- 155 ₪ לאדם.

החל מ-2,500 ש"ח ללילה ע"ב לינה וארוחת בוקר .
לפרטים נוספים והזמנות לינה: 054-2246866
Reservations@batshlomo.com
להזמנות לחדר טעימות : 054-2651889

לאתר חוות האירוח- לחצו כאן

בשיתוף יקב כרמי בת שלמה THE FARMHOUSE

 

יום שלישי, 22 באוגוסט 2023

לקראת ראש השנה וחגי תשרי קבלו את קולקציית החג המרהיבה של נעמן

נעמן קולקצית סתיו חורף 2023 צילום תמי בר שי

החגים תכף כאן וכולנו באווירה של התחדשות וחיפוש אחר מתנות ליקירינו ולמארחים בחגים. קבלו המלצה חמה על המוצרים האיכותיים והמרהיבים של נעמן, עם מיטב החידושים בתחום הבישול והאירוח, אשר ירשימו כל מארחת וישדרגו לנו את מראה המטבח וחדר האוכל.

                                                                                 מה תמצאו בקולקציה?

סדרת בישול חדשנית ARMOR ובה מחבתות, סירים וסוטאז'ים עמוקים ופונקציונליים במיוחד בעיצוב פרימיום יוקרתי.

סדרת קיוטו הקלאסית והמרשימה עם מבחר עשיר של כלי הגשה צחורים בעיטורי פרחים מעודנים תבטיח שולחן חג ערוך מ-א' עד ת' שלא יפסיק לגרוף מחמאות. 

גם בקולקציית סתיו-חורף 2023 ייהנו לקוחות נעמן משפע מוצריו האיכותיים של המותג האוסטרלי האהוב  Maxwell & Williams ביניהם צלחות, פלטות וקערות הגשה, קומקומים, ספלים, מאגים ועוד.

 

לרגל החג מעניקה נעמן 40% הנחה על כל פריטים הקולקציה החגיגית 

בקניית 3 פריטים ומעלה

 

 אסף גרניט היועץ המקצועי והפרזנטור עם סדרות כלי בישול חדשות צילום תמי בר שי

לרגל השנה חדשה משיקים בנעמן, הרשת המובילה את עולם הבישול, האפייה והאירוח מבית אקסטרה ריטייל, קולקציית חג עשירה ומגוונת ובה מבחר רחב של כלי בישול והגשה בעיצובים מקוריים, אביזרי מטבח ואקססוריז לעיצוב ושדרוג שולחן החג. קולקציה מלהיבה שעושה חשק לבלות בבית, לבשל ולארח.

אישית, אני אוהבת מאד את היצירתיות, החדשנות והמקוריות שאני מגלה במוצרים השונים.

נעמן קולקציית ראש השנה 40אחוזי הנחה בקניית 3 פריטים צילום תמי בר שי 

נעמן קולקציית ראש השנה 40אחוזי הנחה בקניית 3 פריטים צילום תמי בר שי 

סיגל אורון, מנהלת חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, מדגישה: "כתמיד בבחירת הפריטים לקולקציה הקפידו מומחי נעמן ומעצבות סטודיו הבית Tutto Arte לתת מענה ולקלוע לטעמים השונים והמגוונים של הצרכן הישראלי, בדגש על פונקציונליות מרבית ותוך שמירה על שפה עיצובית משותפת, המאפשרת לכל אחת ואחד לשלב את המוצרים וליצור בקלות ובנוחות שולחן ייחודי, מרשים וחגיגי." 

בהכנות לחג ייהנו הפודיז המושבעים מסדרת הפרימיום החדשנית Armor הכוללת מחבתות, סוטאז'ים וסירי יציקה בגדלים שונים במראה יוקרתי ואלגנטי. לכלים שבסדרה תחתית תרמית המתאימה לכל סוגי הכיריים וגם לתנור עד °150 וציפוי non stick איכותי המסייע למניעת הדבקות המזון, לשימוש מופחת בשמן ולניקוי קל. להגברת הפונקציונליות ולנוחות מקסימלית שדרגו מומחי נעמן את הסוטאז'ים שבסדרה על ידי הוספת עומק – יתרון בולט בבישול ממולאים, דגם ועוד.

נעמן קולקציית סתיו חורף 2023 סדרת ארמור סירי יציקה יוקרתיים צילום תמי בר שי


גם המטבח שלי התחדש בסיר בישול ומחבת מסדרת ארמור המצוינת

עוד חידוש מרענן בגזרת כלי בישול וטיגון של נעמן - סדרת Brandy ובה מבחר סירים ומחבתות עשויים יציקת אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה, לחיסכון בזמן ובאנרגיה ולבישול איכותי. הכלים שבסדרה בולטים בגוון טרנדי של ירוק זית עמוק ובמראה צעיר והם מתאימים לכל סוגי הכירים, כולל אינדוקציה. ידיות Soft Touch מבטיחות אחיזה ארגונומית ונוחה וציפוי non stick מסייע לבישול בריא יותר ומופחת שומן.

ריקי כהן, מנהלת הסחר של נעמן, מציינת: "קולקציית החג של נעמן מציעה מבחר רחב של סדרות כלי הגשה ואירוח בטקסטורות, חומרי גלם ועיצובים מגוונים, כך שכל אחת ואחד ימצאו בה את השפה העיצובית המועדפת עליהם. אוהבי הקלאסיקה ללא ספק יתחברו לסדרת קיוטו האלגנטית השואבת השראתה מהסגנון היפני הייחודי והמוקפד. בסדרה החגיגית שלל כלי הגשה לבנים בעיטורי פרחים עדינים: החל בצלחות וקערות, דרך פלטות הגשה ועד קנקני תה וספלים – כל מה שצריך לעיצוב שולחן חג מרשים. 

"עבור מי שמחפש להוסיף נגיעות סתיו וגוונים רכים ורגועים, מציעים בנעמן סדרות קרמיקה מינימליסטיות אך מרהיבות ביופיין: סדרת Sand ובה כלי הגשה חלקים במראה עבודת יד בצבעי אפור, תכלת ופודרה; וסדרת Loretta עם מגוון כלים חלקים בגווני בז', ירוק ושמנת בשילוב עדין של פס רקוע", מוסיפה כהן.

נעמן קולקציית ראש השנה צילום תמי בר שי

נעמן מאגים מזכוכית כפולה צילום תמי בר שי 

נעמן סדרת טוקיו כלי הגשה עם איורי פרחים וצמחים עדינים צילום תמי בר שי

גם בקולקציית סתיו-חורף 2023 של נעמן המותג האוסטרלי המוביל Maxwell & Williams, הנמכר ביותר מ-40 מדינות מסביב לעולם, מקבל ביטוי רחב: בקטגוריית הבישול – סדרת Epicurious עם מבחר קסרולים ותבניות פורצלן המתאימים גם להגשה ישירה לשולחן החג; בגזרת האירוח – סדרת Arcadia הייחודית ובה שפע כלי הגשה קלי משקל בשילוב מקורי של קרמיקה ועץ, עם איורי פרחים בצבעי סתיו רגועים; להגשת משקאות – קלים וחמים – מציעה הקולקציה שלל מארזי כוסות, מאגים וקנקנים יפהפיים מבית היוצר Maxwell & Williams בצבעוניות המתכתבת עם הסדרות השונות של כלי הגשה ואירוח להשלמת מראה חגיגי ואחיד של שולחן ראש השנה.

נעמן כלי הגשה מקרמיקה קולקציית סתיו חורף 2023 סדרת סנד 12 עד 60שח בקניית 3 פריטים צילום תמי בר שי

נעמן מארז פרקולטור 1 ליטר וזוג מאגים 400מל זכוכית 168שח צילום תמי בר שי

את חווית האירוח החגיגי ניתן להשלים עם מערכות סכו״ם Queen בעיצוב על-זמני ויוקרתי ובמראה עדין. סט הסכו"ם העשוי נירוסטה אל חלד 18/10 מתאים ל-6 סועדים והוא מוצע במחיר אטרקטיבי של 199.9 ₪ לסט אחד או 299.9 ₪ עבור סט כפול. 

נעמן קנקן תה 1 ליטר 120שח מארז ספל ותחתית 54שח בקניית 3 פריטים צילום תמי בר שי

נעמן כלי נוי צנצנת זכוכית 78שח בקניית 3 פריטים צילום שירה רז 

נעמן מאחלת ללקוחותיה חג שמח ומעניקה 40% הנחה על כל הפריטים שבקולקציה החדשה, בקניית 3 מוצרים ומעלה (30% בקניית 2 פריטים). כתמיד חברי המועדון NV CLUB נהנים יותר ומקבלים גם 10% צבירת נקודות בכל קניה - שווה להצטרף!

להשיג בחנויות נעמן ובאתר.

בתוקף עד 27.9.23 ו/או עד גמר המלאי, אין כפל מבצעים.

בשיתוף נעמן.

 

יום ראשון, 20 באוגוסט 2023

מדע היופי. הכירו את "אלת החן"- קליניקת פרימיום לטיפולי אסתטיקה מכף רגל עד ראש

איילת אליעזר בחדר טיפולי היופי
 

איילת אליעזר, קוסמטיקאית מקצועית עם למעלה מ-25 שנות ניסיון, ידעה כבר בתחילת הדרך שהיא רוצה מרכז אסתטי שייתן ללקוחותיו את המיטב שבמיטב. קליניקה שתשלב בין טיפולי יופי, טיפולי אסתטיקה ואופנה, תוך שימוש במכשור החדשני והמשוכלל ביותר הקיים. ואכן, בקליניקת הפרמיום "אלת החן" שפתחה בכרמל ניתן לקבל טיפולי יופי כוללניים החל מטיפולי מניקור, פדיקור ועד טיפולי אסתטיקה מהמתקדמים והאיכותיים בארץ.

איילת אליעזר הנראית כפרסומת מהלכת לטיפולים שהיא מציעה אצלה, יפה ומטופחת, פתחה את הקליניקה הראשונה שלה לפני יותר משני עשורים ברחוב דרך הים בחיפה. לאחר מכן טסה לארצות הברית להתמחות בנושא הסרת שיער בלייזר. היא זו שהביאה את השיטה לארץ ופתחה את רשת אמריקן לייזר. לאחר זמן מכרה את הרשת ופתחה קליניקה לטיפולים אסתטיים מתקדמים בורדיה. הקליניקה בורדיה מציעה טיפולי יופי שונים כמו: לק ג'ל, פדיקור/מניקור, אפילציה, טיפולי פנים מתקדמים, עיצוב גבות, איפור קבוע והסרת שיער בלייזר. לפני כחודש נפתחה קליניקת הפרימיום ברחוב חורב 6 המציעה טיפולי אסתטיקה רפואית ללא התערבות כירורגית, עם המכשור הטכנולוגי המתקדם בעולם.



בקליניקה המעוצבת והיפה ניתן לקבל טיפולי יופי מגוונים המותאמים אישית לכל מטופל/ת. כל לקוחה המגיעה לקליניקה עוברת אבחון מדוייק המאפשר למטפלת לדעת בדיוק איזה סוג טיפול על הלקוחה לעבור- האם זקוקה לטיפולי RF? לטיפולי בוטוקס? חומצה היאלרונית? "המטרה היא לכוון את הלקוח לטיפול המתאים לו ביותר ואשר יביא לתוצאות הטובות ביותר" אומרת איילת.

חדר הקבלה

חדר הטיפולים
חדר טיפולי היופי

לאחר האבחון הלקוחה מקבלת תכנית טיפול מותאמת, תוך התאמה מלאה לצרכים הייחודיים שלה. לצד איילת, נמצאים בקליניקה רופאים מומחים להזרקות וכן מטפלות הנותנות מענה לטיפולי יופי נוספים כמו: איפור קבוע, עיצוב גבות, הסרת שיער וגם סטייליסטית המעניקה יעוץ מקצועי בנושאי אופנה וספר המתאים את התסרוקת הנכונה. אכן מדע היופי תחת מטריה אחת!

איילת מאמינה במראה טבעי ולא מוגזם. היא מאמינה שטיפולי אסתטיקה בטכנולוגיה מתקדמת כמו I.P.L או RF  ואלקטרופורציה יכולים לדחות ואף למנוע את הזדקנות ונפילת העור, תוך עידוד רקמת העור ליצור קולגן חדש וטבעי. מה שעוזר בשינוי טקסטורת העור לבריא וקורן יותר וכך הצורך בהזרקות פוחת משמעותית וגם אין צורך בטיפולים פולשניים.

"הטכנולוגיות החדשות" אומרת איילת "מאפשרות לכל אחד מאיתנו להראות צעיר, מטופח ובעל עור בריא, מוצק וזוהר".

התנסות אישית

אני התנסיתי בטיפול RF. מדובר על טיפול בגלי רדיו הגורם לחימום עמוק של הרקמה בשכבות העור העמוקות, בעקבות כך נוצרת פגיעה בסיבי הקולגן והאלסטין הקיימים ומיד מתחיל תהליך של ייצור סיבים חדשים. התוצאה היא מיצוק העור ועור מתוח ורענן תוך מספר טיפולים.

כך נראה המכשיר

הטיפול התחיל בניקוי העור, בפילינג עמוק ורק אז עברנו לטיפול ב-RF. מדובר על טיפול נעים, שאינו כואב. משך הטיפול ומספר הטיפולים הינו אינדיבידואלי ותלוי כמובן במצב העור. אצלי זה לקח בערך שעה ובסיום הטיפול, התפנקתי במסכה וטיפול מיוחד של 10 דקות לעיניים. לאחר מכן קרם לחות והוראות לטיפול בבית.

מהלך הטיפול

מסיכה וטיפול מיוחד לעיניין
כך אני נראית בבית, שעה לאחר הטיפול. יש עדיין טיפה אדמומיות. איפרתי קצת את העיניים, אודם וזהו.

הטיפול חלף מהר. איילת מקצוענית ובעלת ידע רב. מעבר לכך היא קשובה מאד, יודעת להביט לנבכי הנפש ונותנת הרגשה נהדרת, מקבלת ותומכת. הלקוחות שלה נהנות לא רק מטיפול אסתטי איכותי אלא גם מייעוץ נבון ומכיל. אהבתי את ההתייחסות החמה ואת האכפתיות, את ההבנה שיש קשר הדוק בין גוף לנפש ושאין די בטיפול אסתטי ויש לדאוג גם לתזונה נכונה וספורט ואין לי ספק שכך מתייחסת איילת לכל לקוחותיה.

להשלמת הטיפול, מתאימה איילת תכשירים קוסמטיים איכותיים ופעילים, של מותג "אלת החן" כמו סרומים וקרמי פנים באופן אישי ובהתאם לצורך.

לסיכום, קליניקה מעוצבת ומושקעת (אפילו קיר השירותים נראה מקסים. ראו תמונה) 

אווירה נעימה ומקבלת ומבחר טיפולים מגוון ורחב. אין צורך לחפש מקומות אחרים. כל הטיפולים להם אנו זקוקים ניתנים במקום. השרות מקצועי, חם ואכפתי תוך התאמה מדויקת של סוג הטיפול המתאים לכל לקוח/ה.

ממליצה בחום רב.

"אלת החן"- רחוב חורב 6, הכרמל חיפה

טלפון:04-8107575

אלת החן באינסטגרם- לחצו כאן

אלת החן בפייסבוק- לחצו כאן

 

בשיתוף קליניקת אלת החן

על היח"צ משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי

צילומים: יפה גביש