רשומות

יום שישי, 12 באפריל 2024

הכירו את מדיקס - רשת מרכזי רפואת הספורט ובית חולים אלישע -מרשת מדיקה, שהשיקו מרכז רפואה וספורט באצטדיון סמי עופר

מימין רפי וירשובסקי, דר יוני ירום, ערן מנגל בעלי רשת מדיקס. צילום מיכה בריקמן
 

בתקופה מורכבת ולא פשוטה זו, משמח אותי להכיר ולהגיע למרכז חשוב שנפתח בצפון והוא הראשון מסוגו כאן. "מדיקס", רשת מרכזי רפואת ספורט הגדולה והמתקדמת בארץ, ובית חולים medica אלישע, השיקו השבוע את מרכז הרפואה והספורט באצטדיון סמי עופר. המרכז שמתפרש על שטח של כ- 800 מ"ר.

 סיירתי במרכז המרשים והתפעלתי מהמחשבה הרבה שהושקעה בעיצובו, מהמכשור המתקדם ומכל מה שמציע המרכז תוך שיתוף פעולה של רשת מדיקס ובית החולים medica אלישע. עוד חשוב לציין שהמרכז נגיש ויש בו חנייה גדולה כך שנוח מאד להגיע.

תושבי הצפון יוכלו לקבל במרכז שרות רפואי מקצועי ע"י צוות מומחים בתחומים הבאים: אורתופדיה על סוגיה השונים, קרדיולוגיה אולטרסאונד רפואת ספורט ועוד והכל תחת קורת גג אחת!



כמו כן, ניתן יהיה לקבל במרכז שירותים נוספים מטובי המומחים כגון: פיזיותרפיה, תזונת ספורט, פזיולוגיה של המאמץ, עיסוי רפואי ורפואה משלימה, פילאטיס שיקומי, בדיקות מאמץ וספורט, פסיכולוגית ספורט ועוד. 



בנוסף, במתחם נפתח מכון אורתופדי ומדרסים מבית "מדיפוס-עטרת", מכון בדיקות הספורט מבית  אלה מרום ומכון לבדיקות הולכה עצבית מבית נוירוגרף EMG

על האדריכלות של המרכז אחראיים משרד מנספלד- קהת, והאדריכלית יולי ויטנברג.

לאירוע ההשקה בו לקחתי חלק הגיעו למעלה מ-300 מוזמנים ביניהם: בעלי מדיקס ערן מנגל, ד"ר יוני ירום ורפי וירשובסקי, והמנכ"ל אורן עוז, ד"ר שלומי ישראלית מנהל בי"ח מדיקה אלישע שאירחו את המוזמנים, יענקל'ה שחר בעלי מכבי חיפה, השותף במיזם, איציק עובדיה מנכ"ל מכבי חיפה, גיל אופק מנהל הקבוצה, פיני גרשון, ליאור פרי מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, רני בנדר חבר מועצת עיר ויו"ר החברה הכלכלית לחיפה, צביקה ברבי, יו"ר אצטדיון סמי עופר, ישראל בן שלום יו"ר התאגידים בעיריית חיפה, שחקנים ואנשי חברה ביניהם: דודו דהן, דין דוד וגדי קינדה, הדוגמן והשחקן תומר הכהן, הראל דודסון (נינג'ה ישראל), אמור פז (נינג'ה ישראל), צביה ועודד לם ועוד רבים.

מימין איציק עובדיה מנכל מכבי חיפה, צביקה ברבי יור אצטדיון סמי עופר וליאור פרי מנכל האצטדיון

מימין איציק עובדיה מנכל מכבי חיפה, יענקלה שחר ופיני גרשון. צילום מיכה בריקמן

מימין אורית שחם וואלך יחצ מדיקס ואצטדיון סמי עופר, ערן מנגל מבעלי מדיקס, אורן עוד מנכ"ל מדיקס, דפנה הכהן מנהלת המרכז, ורינת קובלסקי מנהלת השיווק של בית חולים מדיקה אלישע. צילום מיכה בריקמן

את הערב הנחו דפנה הכהן, שתנהל את המרכז ורינת קובלסקי מנהלת השיווק של בי"ח מדיקה אלישע, שהיו אחראיות על הפקת הערב המרהיב.

מימין דר גל דודסון הכהן, דפנה הכהן מנהלת המרכז,  .ותומר הכהן

יענקלה שחר שנשא דברים ובירך: " ברכות ליזמים, השותפים ובעלי המקצוע של המקום הנפלא הזה, אני יכול לומר לכם שכפציינט של מדיקס ת"א קיבלתי את הטיפולים הכי טובים ואין לי צל של ספק שכל מי שיבוא לפה יקבל את הטופ שאפשר בכל תחום שיש. כבעלים של מכבי חיפה אני שמח שיש מכון רפואי ברמה כזו שנוכל להיעזר בכם בכל שעות היממה, לרפא את הפצועים שלנו ולא חסרים כאלה ולעזור לנו כדי לא לשלוח אותם לחו"ל".

ליאור פרי מנכ"ל אצטדיון סמי עופר: "מרכז הרפואה והספורט יביא איתו מסה קריטית של מומחים של צוותים שיעשו פה את המקסימום, ואני מברך ונרגש. אנחנו באצטדיון בחזון שלנו מסתכלים על הפוטנציאל העסקי והמסחרי של המקום ומבחינתנו זו סנונית ראשונה. הרבה תודה שבחרתם למקם את סניף הדגל שלכם באצטדיון סמי עופר, להקים אותו מאפס, ולהקים פה מרכז מדהים שיהיה סמן ימני לבאות".

רני בנדר יו"ר חבר מועצת העיר, ויו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "אני מכיר את ערן מילדות, מדהים לראות את ההתפתחות מחדר וחצי בצהלה, דרך האצטדיון בהדר יוסף, ועכשיו הסניף הצפוני, הענק, זה מרגש. אנחנו כחברה כלכלית וכנציג מועצת העיר חיפה נעשה הכל כדי לקדם את הדברים ולעזור למרכז לפרוח. המקום הוא שילוב מנצח של ספורט ברמה הגבוהה ביותר ורפואה ברמה הגבוהה ביותר, ואין לי ספק שזה יצליח".

ד"ר שלומי ישראלית, מנהל בי"ח אלישע: "הרעיון לחיבור של מדיקס ואלישע נזרע לפני חצי שנה בערך והוא קרם עור וגידים במהירות שיא. החיבור בין שני הגופים היה מתבקש, תפיסת העולם של מדיקס ושל בית החולים מדיקה אלישע דומות ולכן החיבור היה קל ונכון. אנחנו בטוחים שהשרותים ונבחרת הרופאים תזניק את הטיפול של הרפואה הניתנת לספורטאים לרמה אחרת. החזון של המרכז יהפוך לבית טבעי לקבוצות, לספורט, לכל תושבי האזור ובכלל".

 

ד"ר יוני ירום, מבעלי מדיקס, שסגר את הברכות אמר: "רצינו להביא את הבשורה לצפון, עם מיטב המומחים והרופאים, ולכן החיבור למדיקה אלישע, היה טבעי. כשאנחנו עושים משהו אנחנו משתדלים לעשות את הטוב ביותר והנוח ביותר כדי לתת את המוצר הטוב ביותר לאנשים שבאים בשערינו ואני מקווה שיגיעו הרבה אנשים, מאחר ואנחנו ערוכים לעמוד בעומסים גדולים. מטרת המרכז הוא להחזיר ספורטאים לכשירות, הן לספורטאים המקצועיים, החובבים וסתם לאוהבי ספורט".

אודות:

"מדיקס" הינה רשת המרכזים לרפואת הספורט ופזיותרפיה הגדולה והמובילה בישראל. מיום הקמתה, משמשת הרשת כבית שני לכל העוסקים בספורט בארץ ואף בחו"ל, החל מספורטאים חובבים וכלה בספורטאים מקצוענים. הרשת מציעה סל שרותים גדול ומגוון, המתפתח וגדל כל הזמן במטרה להעניק לאנשים הפעילים ספורטיבית את כל הנדרש תחת קורת גג אחת

 

בית החולים medica אלישע הינו ביה"ח הפרטי הגדול והמוביל בצפון הארץ, אשר במשך עשרות שנות קיומו משלב מקצועיות, יוקרה, יציבות ואמינות. בית החולים מספק שירותי רפואה מתקדמים המתבצעים באמצעות טכנולוגיות רפואיות מתקדמות וציוד חדשני, וניתנים ע"י בכירי הרופאים המומחים בארץ.

 

יום רביעי, 3 באפריל 2024

מוצר ההגנה החדשני מפני השמש AVENE מעניק הגנה גם מקרינת האור הכחול

 חידוש מהפכני במוצרי ההגנה AVENE מהשמש:



TRIASORB, מסנן קרינה חדש מהשמש,

אשר מגן בנוסף לקרניUVB  ו-UVA גם מפני אור כחול,מעבר לקרני UV עד 450 ננומטר


הקיץ תכף כאן ואנו חייבות להגן על עורנו מפני קרינת השמש המזיקה לעור ומזקינה אותו. האם ידעתם שגם האור הכחול הנפלט ממסכי הסמרטפון והמחשב מזיק לעורנו? AVENE מצאה לכך פתרון מסנן TRIASORB של AVENE הינו פטנט מדעי שהושק לאחר 20 שנות מחקר ופיתוח על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה ומעניק הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA- ומקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור.


מהי קרינת האור הכחול? בנוסף לקרינת UVA ו-UVB ישנה קרינה חזקה יותר - קרינת האור הכחול. אומנם, כשמדברים על האור הכחול מתייחסים לאור שנפלט ממסכי המחשב והסמרטפון, אך אסור לשכוח שהמקור העיקרי של קרינת האור הכחול אליו אנו נחשפים הוא מהשמש, בפער גדול מכל המקורות האחרים. 


מחקרים חדשים מראים כי קרינת האור הכחול, מזיקה לעור וגורמת להתפתחות פיגמנטציה, אובדן הגמישות ולהזדקנות מואצת של העור. 

 

AVENE מוצרי ההגנה מהשמש


AVENE מגן נגד שמש עם מסנן קרינה TRIASORB  צילום יח"צ

מוצרי ההגנה מהשמש של AVENE מעניקים הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA-וקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור.

מרקם הקרם אינו מורגש על העור, אינו שומני, אינו דביק, נספג במהירות תוך 3 שניות בלבד ומעניק לחות למשך 8 שעות. מועשר במים הטרמליים של AVENE המרגיעים את העור

ובקומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) להגנה מקסימלית על תאי העור. 

פורמולה ידידותית לסביבה. ללא סיליקון. נבדק דרמטולוגית. היפואלרגני. מתאים לעור רגיש.

ללא אוקסיבנזון, ללא אוקטוקרילן.


בסדרה מגוון מוצרי הגנה לפנים פנים:

  • קרם הגנה  -  לעור יבש עם בישום וללא בישום

  • תחליב הגנה  -  לעור רגיל עד מעורב עם בישום וללא בישום

  • תחליב הגנה טינטד עם גוון  -  לעור רגיל עד מעורב 

  • תחליב הגנה קליננס  -  לעור שומני 


מחיר מומלץ לצרכן:  119.90 ₪ 


AVENE אינטנס פרוטקט תחליב הגנה מהשמש SPF50+

תחליב הגנה לפנים ולגוף בעל הגנה רחבה מקרני ה UVB/UVA -ומפני קרינת האור הכחול. התחליב מתאים

לשימוש בתינוקות מגיל חצי שנה ומתאים גם לבעלי עור בהיר. ללא סילקון, ללא בישום,

היפו אלרגני. מרקם התחליב אינו מורגש על העור, נספג במהירות בתוך 3 שניות, אינו

משאיר סימן לבן ומעניק לחות גבוהה למשך 8 שעות.


מחיר מומלץ לצרכן: 159.90

מוצרי AVENE ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת הפרטיים 


מוצרי ההגנה מפני השמש של חברת AVENE קיבלו את תו "מגן שמש" של העמותה הישראלית לסרטן העור, המקדמת מודעות, הסברה וחינוך בנושא התנהלות נכונה והגנה מפני השמש.


על המותג AVENE


AVENE הינו מותג דרמו קוסמטי מוביל ומבוסס מחקרית לטיפול בעור רגיש המיוצר על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה. מוצרי AVENE מבוססים על המים הטרמליים

שנשאבים ישירות ממעיינות AVENE בצרפת. 


המים הטרמליים של AVENE נשאבים בתהליך סטרילי, ישירות ממי המעיין, הם מכילים סיליקה וכן עשירים במינרלים ויסודות קורט

במים שוכנת מיקרופלורה ייחודית ועתיקה בשם Aqua Dolomiae המייצרת את החומרים הפעילים הנמצאים במי המעיינות הטרמליים של אוון.

המים הייחודיים של AVENE נחקרו במעל ל-150 מחקרים שונים ונמצא כי הם מרגיעים גירויים, אנטי דלקתיים ומרככים את העור .מוצרי אוון פותחו במעבדות המחקר והפיתוח

של חברת התרופות פייר פאברה והם מיוצרים תחת סטנדרטיים קפדניים ועוברים מבחני יעילות עם בקרה דרמטולוגית.

מותג AVENE מציע מגוון רחב של מוצרים לטיפול בעור רגיש ובבעיות עור שונות, כגון פצעונים, שיקום העור, וכדומה, וכמובן מוצרי ההגנה משמש המפורסמים שלו.



על המו


יום שני, 1 באפריל 2024

חברת "דורות" משיקה שני מוצרים מהפכניים חדשים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייאתי


תערובת התיבול החדשה, להכנת כל סוגי הקציצות, והמיקס לתיבול אסיייתי, להכנה קלה ומהירה של מוקפצים, אורז ומנות בשר שונות, עשויים מ-100% חומרים טבעיים, ללא הנדסה גנטית, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, חומצות שומן טראנס וגלוטן • במבצע החל מה-1 באפריל ברשתות השיווק המובחרות



מי מאיתנו לא מכיר ומשתמש במוצרים של חברת "דורות"? אני זוכרת איך התפעלתי ממגשיות השום הקפוא כשרק יצאו ואיך שילבתי אותם מיד בבישולים שלי.

החברה הידועה והאהובה מקיבוץ דורות ממשיכה לחדש ומשיקה לרגל חג הפסח שני מוצרים חדשים ומיוחדים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי. תערובת התיבול לקציצות, ממרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים, משווקת באריזת 400 גרם ונשמרת בהקפאה. מדובר במיקס לחיים קלים: רק להוסיף לקציצות 2 כפות מהתערובת, לערבב, לכדרר ולזרוק למחבת. התערובת מתאימה גם לתיבול אורז, פלאפל, חזה עוף, פשטידות, שקשוקה ועוד. הרוטב האסייתי משווק במגשית תיבול של 10 קוביות, איתן ניתן להכין מגוון מנות אסייתיות כמו מוקפץ, נודלס, פתאי, עוף, אורז, קציצות ועוד. החברה מציעה מגוון מתכונים עם המוצרים החדשים הזמינים באתר ובערוצי הטלגרם והאינסטגרם שלה. 

אני הכנתי עם תערובת התיבול לקציצות קציצות שיצאו מושלם. מוצר מצוין ומוצלח.

תערובת תיבול לקציצות דורות צילום גיא מועלם


מגשיות התיבול של דורות מהוות מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול טריים. מגשיות נוחות לשימוש ואחסון במקפיא, מחולקות למנות מדודות ומאפשרות שימוש לפי הצורך והטעם בכל מנה, בקלות ובמהירות. כל המוצרים עשויים מ-100% חומרים טבעיים, ללא הנדסה גנטית, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, חומצות שומן טראנס, כולסטרול וגלוטן. המגשיות נוחות וזמינות תמיד לשימוש, רק להוציא מהמקפיא ולשלב במנה באופן פשוט וקל. בין

מוצרי דורות הנבחרים, שום כתוש, שום חריף, בצל מטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, תיבול לטחינה, פסטו, רוטב עגבניות בזיליקום ועוד. 

בצל קצוץ ומטוגן דורות צילום גיא מועלם

רוטב אסייתי דורות צילום גיא מועלם

שום חריף דורות צילום גיא מועלם


תיבול לטחינה דורות צילום גיא מועלם

כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי. 

מחיר מומלץ לצרכן: רוטב אסייתי כ-10.90 – 14.90 ₪ לאריזת 160 גרם; תערובת תיבול לקציצות 17.90 – 24.90 ₪ לאריזת 400 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.