רשומות

יום רביעי, 10 ביולי 2019

חברת דילייט משיקה תחליפי לחם "קריספיות" ו- "קליליות" בטעם זעתר



חברת "דילייט" המייצרת תחליפי לחם במותגים "קליליות" ו- "קריספיות" הרחיבה את הטעמים בסדרה והשיקה קליליות בטעם זעתר וקריספיות בטעם זעתר.

קריספיות  וקליליות בטעם זעתר צילום תפיקו הפקות גיא צורף 

קריספיות  וקליליות בטעם זעתר צילום תפיקו הפקות גיא צורף 

הקליליות בטעם זעתר הגיעו לסקירה והחלטתי שהפעם כל בני המשפחה יטעמו ויחוו דעתם. בארוחת הערב המשפחתית החלפתי את הלחם לקליליות זעתר והייתי מסוקרת לשמוע מה יאמרו. אני בחרתי לטעום קלילית זעתר עם טחינה והתלהבתי מהטעם הקריספי , המתובל, שהשתלב נהדר עם הטחינה. המלצתי למבוגרים לעשות אותו דבר, אך הם לא שמעו לעצתי ובחרו לטעום עם גבינות בתוספת ירקות. חוות הדעת שהתקבלה פה אחד- טעים מאד.



ההפתעה הגיעה מכוון הילדים שממש התאהבו בקליליות וביקשו ממני לשמור להם לאחר כך ונשנשו את הקליליות כאילו היו קינוחים.

למוצר טעמים נוספים – טעם טבעי, טעם בצל, חיטה מלאה וכעת גם זעתר.

רן לוי, מבעלי חברת דילייט אמר כי- "מסקרים שערכה החברה מצאנו כי התבלין הישראלי האהוב הוא זעתר ולכן החלטנו להוסיף את הטעם גם למוצרים שלנו. הקריספיות משתלבות מצוין עם מטבלי גבינה, כנשנוש קל היכול להחליף ארוחת ביניים ואם תוסיפו גם עירית קצוצה תקבלו חווית אירוח משודרגת או פינוק מושלם לערב קייצי במרפסת".

המחיר- 12 ₪ למארז הכולל 12 יחידות.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות. לבירור נקודת המכירה הקרובה אליכם התקשרו ל- 03-9042250.

על חברת דילייט
קליליות מיוצרת ע"י חברת דילייט 2005 בע"מ, החברה המובילה בישראל ליצור פריכיות בריאות מחיטה תפוחה. החברה, בבעלות רן לוי ועודד אוזל, מייצרת בתהליך ייחודי פריכיות חיטה דיאטטיות איכותיות בעלות 19 קלוריות בלבד ליחידה, במגוון טעמים וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה