רשומות

יום שבת, 30 באפריל 2022

חדש מדוקטור עור- קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור




 חדש! קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור 

 

דוקטור עור מרחיב את סדרת ה-YOUNG ומשיק קרם BB, נטול שומן עם רכיב פטנט ייחודי, המעניק לחות אופטימלית ומתאים עצמו לגוון העור הטבעי.



בני ובנות נוער, הכירו את המוצר החדש של דוקטור עור שמיועד במיוחד עבורכם
YOUNG: BB CREAM YOUNG קרם קליל נטול שומן, המעניק לחות אופטימלית וגוון אחיד לעור הפנים, שמתאים במיוחד גם לעור הנוטה לפצעונים! 

לראשונה בקטגוריית הדרמו קוסמטיקה בישראל קרם BB המתאים עצמו לגוון הטבעי של העור!
ההתאמה לגוון העור נעשית באמצעות מיקרו קפסולות של פיגמנטים אשר משתחררים בעת המריחה כך שמתאפשרת התאמה לכל גווני העור. בניגוד לקרמי BB אחרים, המצריכים מהמשתמשת לבחור את הגוון שהולם אותה ביותר, הקרם החדש לא מצריך לבחור את הגוון, אלא מאפשר לכולן להשתמש באותו מוצר – אשר מתאים עצמו בצורה אופטימלית לגוון העור ומעניק כיסוי עדין וקליל. 

הקרם עשיר ברכיבים המתאימים לשימוש בעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, כפי שמאופיין בגיל ההתבגרות, ומסייע לטשטש פגמים, אדמומיות וכתמי עור ומעניק לעור הפנים מראה טבעי, בריא ואחיד. הקרם הוא נון קומודוגני, מטהר, מרגיע את העור, מעניק לו מראה זוהר ורענן ואף הגנה מפני קרני השמש SPF30.

BB CREAM YOUNG מכיל שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת, המותאמים במיוחד להתמודדות עם המאפיינים השונים של העור בגיל ההתבגרות. בין הרכיבים המובילים: פיקוסכריד AC – הרכיב הינו שילוב ייחודי של פוליסכרידים המופקים מהאצהLaminaria Digitata,  יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ, לטיפול בעור מעורב עד שמן. מטהר, מרגיע ומשפר את מראה העור, Blue Oléoactif® תרכובת פטנט המסייעת בהגנה מהאור הכחול הנפלט ממסכים, הידוע  כמאיץ את הזדקנות תאי העור. רכיב זה רלוונטי במיוחד לבני הנוער אשר שוהים שעות ארוכות מול המסכים השונים, וכן, InfiniTea רכיב פטנט ייחודי שהינו סרום תה המפחית את האדמומיות בעור ומשווה לו מראה בריא וזוהר. 

התנסות אישית של נערה בת 15

העברתי את הקרם לבת משפחה בת 15, שלא התנסתה לפני כן בקרם פנים והתלהבה לנסות. הנערה השתמשה בקרם לפני יציאה למפגש חברות ודיווחה שמרחה ממנו מעט על הפנים והוא נספג טוב ויש לו ריח טוב. והכי חשוב- הסתיר יפה את הפצעונים ולא ראו אותם.

"האם תמשיכי להשתמש בו? " שאלתי אותה

"בטח! איזה כיף שיש כזה קרם בשבילנו" היתה התשובה.

DrOr_Apr22_BBYoung_InstagramHighlight_

לדברי אלית קלדרון, מנהלת יחידת הדרמו קוסמטיקה בניאופרם מוצרי צריכה, קיימת חשיבות רבה לשמירה על שגרת טיפוח וטיפול בעור הפנים כבר מגיל ההתבגרות ואנחנו עדים לכך שבני הנוער מחפשים פתרונות איכותיים המותאמים לעור שמן הנוטה לפצעונים המאפיין לרוב גילאים אלו. אנחנו גאים לעמוד מאחורי שלל פתרונות שמאפשרים לשמור על עור בריא, משלבים רכיבים מתקדמים, נבדקים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועונים על הטרנדים והצרכים של בני הנוער בישראל. ה- BB CREAM YOUNG הינו מוצר איכותי, אפקטיבי, עם רכיבים ייחודיים ויעילים שמצטרף לסדרת דוקטור עור YOUNG, שפותחה במיוחד עבור צרכי העור של בני נוער ובהתאמה מיטבית לאורח החיים שלהם.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק בניאופרם מוצרי צריכה, מותג דוקטור עור מייצר מגוון רחב של מוצרי דרמו-קוסמטיקה, המיועדים לטיפוח העור ולטיפול בבעיות עור שונות. בזכות הידע והמומחיות שלנו, לצד בחינת מגמות חדשניות, אנו ממשיכים להעניק לצרכנים פתרונות חדשניים עם רכיבי פטנט המספקים פתרון יעיל עם תוצאות נראות לעין במהירות. 



מחיר מומלץ לצרכן: 99.9 שקלים 30 מ"ל


ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.




ניוטרוג'ינה חוגגת 50 שנה לסדרה המצליחה: ®Norwegian Formula ומשיקה קרם ידיים המשלב לחות והיגיינה


 

ניוטרוג'ינה חוגגת 50 שנה לסדרה המצליחה:

®Norwegian Formula

כחלק מחגיגות ה-50 לסדרת הנוסחה הנורווגית, חברת ®Neutrogena משיקה קרם ידיים המשלב את המומחיות של הענקת לחות עם שמירה על היגיינת הידיים


מי מאיתנו לא מחזיקה קרם ידיים בתיק? נראה לי שכולנו כך וזאת כיוון שעור הידיים שלנו נוטה ליובש. הסיבה לכך היא שהעור שלנו מושפע מגורמים חיצוניים רבים, בין אם זה שינוי בטמפרטורות, סוגי טקסטיל שונים, שטיפת ידיים מרובה, חשיפה לשמש, מגע עם מוצרים מזיקים וכימיקלים, או אפילו זיהום סביבתי. 

אני רוצה להמליץ לכם על קרם לחות מעולה לידיים המשלב לחות והיגיינה של המותג Neutrogena שהשיקה את הקרם החדשני כחלק מחגיגות 50 השנה לסדרת Norwegian Formula. מדובר על קרם נעים מאד, נספג בקלות, אינו מותיר על העור תחושת שמנוניות ולאחר השימוש בו ראיתי שהעור נותר רווי לחות, חלק ויפה.

Neutrogena מעניקה פתרונות לצרכי טיפוח העור כבר כמה עשורים, במיוחד כשמדובר על  סדרת Norwegian Formula, שהשנה אנו חוגגים 50 שנה להיווסדה.

חמישים שנה של חדשנות בכל הקשור למתן מענה לכל צרכי העור. 

למרות שהנוסחה הנורווגית נוצרה לפני חמישים שנה, מותג Neutrogena® ממשיך לחדש במגוון מוצרים. בתקופה זו, בה אנו שוהים זמן רב בבית, השינוי בטמפרטורות והניקוי המתמשך עם ג'ל אלכוהולי וחומרי חיטוי לידיים, עלולים לשבש את מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו, לייבש את ידינו ולגרות אותן. עם זאת, זהו הרגל שאנו לא יכולים לוותר עליו כעת היות וחשוב מתמיד להקפיד על היגיינה מתאימה.  

זו הסיבה שהשנה, כחלק מחגיגות 50 השנה, משיק מותג ניוטרוג'ינה, את קרם הלחות להיגיינת הידיים-  HAND CREAM MOISTURIZING & HYGIENE, קרם המעניק 2 פעולות חיוניות במוצר אחד. הקרם החדשני מותיר את העור שלך לח בזכות הגליצרין ובמקביל תורם להיגיינת הידיים בזכות תכולת האלכוהול. הקרם מציע לחות לאורך זמן ואינו דביק או שמנוני.





50 שנים למורשת הנוסחה הנורווגית

סדרות הנוסחה הנורווגית, מאופיינות בשילוב חדשנות מוצרית עם המורשת הוותיקה. מורשת עולמית זו מגיעה מהשנים שלאחר מלחמת העולם השנייה, כאשר לויד קוצן, ששנים מאוחר יותר יהיה נשיא ניוטרוג'ינה, היה עד להגעתה של סירת דייג והופתע מההבדל בין מצב העור של הדייגים על הפנים ועל הידיים.. בעוד פניהם התיישנו ונסדקו מהתנאים הקיצוניים שבהם עבדו, ידיהם נותרו בריאות וחלקות במיוחד. הסוד: שמן שזוקק מדגים.

שנים לאחר מכן, הוא החל בתהליך ליצירת קרם ידיים המבוסס על הסוד הזה ויצר את קרם הידיים Neutrogena Norwegian Formula® Hand Cream, שהכיל מרכיבים חדשים וגם את כל החוכמה ששמרה על הידיים של הדייגים הנורווגים בתנאים הקיצוניים.

יחד עם החידוש הזה יש עדיין מוצרים רבים אחרים שעונים על צרכים רבים Neutrogena® Norwegian Formula Hand Cream Concentrated Scented, מועשר בגליצרין, ישאיר אפילו את הידיים הפגומות והיבשות ביותר לחות תוך דקות,  Norwegian Formula Hand Cream Concentrated Unscented, מושלם עבור ידיים הסובלות מהתנאים הקיצוניים ביותר, קרם רב שימושי מרגיע לעור ולפנים Neutrogena Deep Moisture Comfort Balm וקרם ידיים של Neutrogena® Norwegian Formula Fast Absorbing Hand Cream, במרקם לא שומני יציע הקלה מיידית לעור.

אנחנו קיימים כבר 50 שנה, תמיד מחפשים דרכים לחדש עם מוצרי טיפוח גוף, ידיים, רגליים ושפתיים אבל נשארים נאמנים למורשת שלנו. תתכוננו לחגוג איתנו את 50 השנים האלה! 






מחירים:

כל קרמי הידיים יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 29.90 שקלים

קרם רב שימושי מרגיע לעור ולפנים Neutrogena Deep Moisture Comfort Balm36.90 שקלים מחיר מומלץ לצרכן

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם








יום חמישי, 21 באפריל 2022

רוצים חיוך שחושף שיניים בהירות ויפות? אני רציתי ועברתי תהליך הבהרה וממליצה לכם על רשת מרפאות כללית סמייל.

במשך השנים השיניים שלי הצהיבו. זה לא היה קיצוני אך המראה של שיניי היה לא מחמיא ולכן חיפשתי דרך לשנות את צבע השיניים ולהלבין אותן חזרה. למעשה, כפי שהסבירו לי במרפאת כללית סמייל בקרית אתא, אליה הגעתי כדי לבצע את ההלבנה, המונח "הלבנת שיניים" אינו מדויק. המונח הנכון הוא "הבהרת שיניים" לא מלבינים את השיניים אלא באמצעות החומר הפעיל מבהירים אותן והכל תלוי בצבע השיניים הטבעי שלנו.

מדוע השיניים משנות את צבען? יש מספר סיבות לכך. העיקרית היא תהליך טבעי. במשך השנים זגוגית השן הופכת שקופה והחלק הפנימי של השן המכונה "דנטין" מצהיב ויוצר את המראה הלא המחמיא. גורמים נוספים- עישון סיגריות, שתיית משקאות המכילים פיגמנט כמו קוקה קולה, קפה ותה ואכילת מזונות חומציים.

מה ניתן לעשות כדי להבהיר את השיניים ולקבל מראה של שיניים בהירות ויפות? רשת מרפאות כללית סמייל מציעה לעבור מספר טיפולים בג'ל חמצני מיוחד אותו מניחים על השיניים, הוא מפרק את מולקולות הצבע ומביא להבהרה. התהליך אינו מלבין את השיניים אולם מבהיר אותן ומקנה להם מראה טבעי ויפה.

התנסות אישית

עברתי את תהליך הבהרת השיניים במרפאת כללית סמייל בקרית אתא אצל ד"ר אריקה מנדנך. לא הכרתי את המרפאה לפני כן ושמחתי להכיר את הצוות הנחמד והמסור. לכל אורך התהליך זכיתי ליחס מקצועי, חם וקשוב מכולן. החל מאחראית המרפאה, השינניות והרופאה. ההתייחסות לכל באי המרפאה הייתה כזו – אכפתית, קשובה ומקצועית. ועל כך כל הכבוד!

התהליך עצמו מקצועי ואחראי. ראשית, נדרשתי לעבור צילום פנורמי של השיניים כדי לבדוק התאמה והאם אני יכולה לעבור את תהליך ההבהרה. לאחר הצילום נקבעה לי פגישה עם ד"ר אריקה מנדנך  הרופאה בדקה את שיניי ביסודיות, הסבירה לי שהחומר הפעיל עלול לגרום לרגישות בשיניים ולכן עלי לטפל בסדקים או חורים לפני הטיפול וכך אכן עשיתי. היא יצרה סדים לשיניים העליונות והתחתונות ובהם מניחים את החומר הפעיל.


ד"ר מנדנך מסבירה לי על התהליך

לאחר יצירת הסדים הגעתי למפגש נוסף בו הסבירה לי הרופאה כיצד מניחים את החומר הפעיל בתוך הסד וכיצד להרכיב אותו על השיניים, כך שיהיה מגע הדוק בין החומר לשן, במשך מספר שעות. הסבירה לי שניתן לישון עם הסדים במשך הלילה או להסתפק בשעתיים ביום וזה מספיק כדי להבהיר את השיניים. בנוסף, הסבירה לי הרופאה שככל שאנו מתבגרים יש לחזור על הלבנת השיניים כי הדנטין מתעבה והאמייל נשחק.

ד"ר אריקה מנדנך
כך נראים הסדים והמזרקים עם החומר הפעיל


הסבר על הנחת הסדים והחומר הפעיל



החומר הפעיל נמצא בתוך מזרקים ומספיק לשבועיים של טיפול. אני המשכתי בטיפול לאורך כל השבועיים. הנחתי את הסדים עם החומר הפעיל למשך שעתיים ביום וכפי שאתם רואים בצילומים השינוי בצבע השיניים ניכר מאד. זה אינו טיפול נעים והחומר צורב מעט בחניכיים, צריך להקפיד על ההוראות ולהשתמש בכמות לא מוגזמת של החומר. ציפיתי לראות תוצאות אחרי יומיים- שלושה אך זה לא קרה והייתי מאוכזבת ואפילו שקלתי להפסיק את הטיפול. אך, החלטתי לא לוותר, למרות אי הנוחות ותחושת הרגישות וטוב מאד שכך. כי לאחר שבוע ראיתי שהשיניים מתחילות להבהיר ולאחר שבועיים של טיפול השיניים נראו נהדר.

לפני
אחרי

מסקנות מהתהליך:

1.לא להישבר אחרי מספר ימים אלא להגיע לסוף התהליך גם אם לא נעים ויש רגישות.

2. אם יש לכם סתימות או כתרים בשיניים הקדמיות זו בעיה כי החומר הפעיל לא משפיע על צבע הסתימות והכתרים ואז יהיו פערים בגווני השיניים. תתייעצו עם רופא השיניים על כך

3. להקפיד על ההוראות. הרופאה הסבירה לי בדיוק בכמה חומר להשתמש ואיך להניח את הסדים וכך עשיתי ועדיין סבלתי מעט מצריבה בחניכיים ומאי נוחות. אם הייתי שמה כמות מוגזמת זה היה גרוע יותר.

4. לשטוף את הסדים ביסודיות לאחר כל שימוש ולדאוג שיהיו יבשים ונקיים לשימוש חוזר.

5. ליהנות מהתוצאות המוצלחות.

 

תודה למרפאת כללית סמייל בקרית אתא, לצוות המרפאה ולד"ר אריקה מנדנך על חיוך שחושף שיניים בהירות ויפות. אני מרוצה מאד מהתוצאה המוצלחת.

לאתר רשת מרפאות כללית סמייל- לחצו כאן

בשיתוף רשת מרפאות כללית סמייל

 

יום שלישי, 19 באפריל 2022

הכירו את יקב הבוטיק החדש YA WINERY שהשיק היינן הוותיק יוסי אשכנזי בכרם בן זמרה


 

היינן יוסי אשכנזי ואנוכי ביקב YA WINERY

יין טוב, נוף משגע, מוזיקה נהדרת, נשנושים ליד- מה יכול להיות טוב מזה? כך היה בהשקת יקב הבוטיק החדש YA WINERY שהשיק היינו הוותיק והמוערך יוסי אשכנזי, במושב כרם בן זמרה.






אירועי ההשקה התקיימו בחול המועד פסח ובהם חשף היינן שלושה יינות חדשים- רוזה, יין לבן יבש, קברנה סוביניון בלאן ויין אדום יבש קברנה סוביניון. טעמתי את שלושתם וכמי שאוהבת יינות רעננים וקלילים עפתי על הרוזה שהיה נפלא. גם היין הלבן קברנה הסוביניון בלאן ניחוחי, עדין בטעמו וטעים מאד ואילו האדום קברנה סוביניון עשיר, עמוק ומיוחד.







יינות היקב מופקים כולם מענבים אשר גדלו בכרמי היקב במושב כרם בן זמרה, הנחשבים למובחרים שבענבי ישראל. YA MINERY – נקרא כך על שם היינן יוסי אשכנזי ומורכב מהאותיות הראשונות של שמו. אשכנזי הוא יינן וותיק וידוע, מבכירי הייננים בארץ והיקב החדש שלו שוכן במבנה אבן עתיק בן למעלה מ- 70 שנה, ממוקם בלב מושב כרם בן זמרה, בסמוך לכרמי היקב ומול נוף מרהיב ושלו. עונג גדול לשבת עם כוס יין במרפסת היקב אל מול הנוף. זו חוויה נהדרת.

אשכנזי, דור שלישי למשפחת חקלאיים ונכדו של מייסד כרם בן זמרה בנימין אשכנזי ז"ל, הוא דמות ותיקה בנוף היין המקומי, המגדל כרמי יין ומייצר יינות איכות  משובחים זה  למעלה מעשרים שנה. באמתחתו ניסיון רב בתחום ויינות שקצרו שבחים ואף זכו בפרסים בינלאומיים. 



עם לילך ממן שעל היח"צ ודנה סתוי חברתי
עם נעמה מהאתר מוקסיני
דנה ואני נהנות מהיין


כאמור, יינות יקב Ya Winery מופקים כולם מענבים אשר גודלו בכרמי היקב במושב כרם בן זמרה, הנחשבים למובחרים שבענבי ישראל. הכרמים, אשר בבעלותו של אשכנזי, נטעו עוד בשנות התשעים בלב אחד מאזורי כרמי היין המשובחים והמבוקשים ביותר בישראל ולמורדותיו הצפוניים של רכס הר מירון. הכרמים  נמצאים בקרבת היקב, בגובה של 870 מטרים מעל פני הים. הענבים גדלים בתנאי אקלים אופטימליים  על קרקע בזלתית פורייה ובטיפול מסור ומוקפד. האשכולות המובחרים ביותר נבצרים בבציר ידני בשעות בוקר מוקדמות, לאחר הליך בחירה וניפוי קפדני.

יוסי אשכנזי, מייסד ומנכ"ל Ya Winery:  אומר: "היקב החדש נולד מתוך התשוקה הגדולה שלנו ליין, והרצון להביא לעולם יינות פרמיום ייחודים ואיכותיים אשר מייצגים נאמנה את החיבור העמוק וארוך השנים שלנו לאדמה ולכרמי כרם בן זמרה – מהכרמים הטובים בארץ. ההיכרות העמוקה וארוכת השנים שלנו עם האזור והגפנים שלנו הם אלו שמאפשרים לנו להעניק תשומת לב אישית לכל בקבוק: החל מגידול הגפנים, דרך הליך הברירה הקפדני של האשכולות ועד לבקבוק היין עצמו."

אירוע ההשקה הרשמי של היקב מתקיים במהלך חול המועד פסח בין התאריכים 19-20 לאפריל. במהלך אירוע ההשקה  תושק גם סדרת היינות הראשונה של Ya Winery שתכלול שלושה סוגי יינות חדשים:

1.רוזה 2021- רוזה- מופק משלושה זני ענבים אדומים שונים

2. יין לבן 2021 המופק מענבי סובניון בלאנק

3. יין אדום יבש- 2020- המורכב מענבי קברנה סובניון שהתיישנו 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

אירוע  ההשקה מתקיים בחצר היקב בכרם בן זמרה ופתוח לציבור הרחב. במהלך האירוע תתקיים גם מכירה מיוחדת ובה יוצאו היינות החדשים בהנחה למבקרים. ההשתפות בארוע מותנת בהרשמה מראש. אם אתם ספונטניים עוד תספיקו להגיע היום (פתוח עד השעה 1600) וליהנות מחוויה נהדרת.



YA WINERY  בפייסבוק- לחצו כאן

טיולי ג'יפים עם איתמר

איתמר ואני בג'יפ

ואם אתם כבר באזור יש לי המלצה נוספת ונהדרת עבורכם. צאו לטיול ג'יפים עם איתמר. איתמר מומחה לטיולי ג'יפים באזור הגליל ורמת הגולן, במסלולים ייחודיים של נחלים ומעיינות. כבר למעלה מעשור שהוא מוציא טיולי שטח בג'יפים פתוחים וזו חוויה אקסטרימית ומפעימה. טיילנו אתו באזור יער ברעם, נחל דישון ועין עלווה וגיליתי מקומות קסומים בנוף עוצר נשימה. איתמר יליד צפת וכיום מתגורר בעיר. מבטיחה לכם שתיהנו מאד. איתמר בונה את המסלול יחד אתכם וניתן לבחור מסלולים מאתגרים או קלילים, בהתאם לצרכים. ניתן לבחור מסלול בן שעה, שעתיים או שלוש ולשלב עם ארוחות קייטרינג בשטח ועוד הפתעות.







איתמר אינו עובד בשבת. מתאים לזוגות, משפחות וקבוצות.

טלפון- 050-2333871

איתמר טיולי ג'יפים- לחצו כאן

בפייסבוק- לחצו כאן

 


יום שבת, 16 באפריל 2022

הכירו את משתלת רגב במושב בית אלעזרי- בנשתלה פארק ענק הכולל אוסף קקטוסים ענק, גן יפני, עצי בונסאי, תוכים מדברים ומשחקיה

מחפשים היכן לטייל ולבלות עם הילדים? יש לי המלצה נהדרת עבורכם- משתלת רגב במושב בית אלעזרי. ביקרתי במשתלה מספר ימים לפני חג הפסח וגיליתי קסם של מקום. לא מדובר במשתלה רגילה. משתלת רגב מטפחת פארק חוויתי מיוחד פארק מיטל- ע"ש מיטל, בתם של בני הזוג פועה ושמוליק רגב ממקימי המקום, שנפטרה לפני 5 שנים מסרטן.


פועה ושמוליק רגב

נשתלת רגב היא משתלה ותיקה מאד ומשפחתית, יצרנית, הממוקמת במושב בית אלעזרי. המשתלה הוקמה על ידי פועה ושמוליק רגב, חקלאים שורשיים, מלח הארץ, שהקימו מקום לתפארת. ניתן למצוא במקום חממת מכירה עם מבחר ענק של שתילים, צמחי בית וחוץ, עצי נוי, עצי פרי, סוקולנטים בשלל צבעים וגוונים, קקטוסים, כלי עבודה לגינה וכל מה שדרוש לגינה פורחת ויפה. ניתן לקבל במקום יעוץ לעיצוב הגינה וניתן גם להיעזר במשתלה לעבודות גינון. למשתלה מוניטין של 41 שנות פעילות ולבעליה ניסיון ניכר בתחום החקלאות, הגינון והצמחייה.





במשתלה, כאמור, פארק חוויתי לכל המשפחה ולכל חובבי הצמחים ובעלי החיים. פארק מיטל מנציח את זכר בתם של פועה ושמוליק ועושה זאת באופן הכי פורח, ייחודי ושמח.

מה תמצאו בפארק מיטל?

בפארק מיטל  נמצא אזור משחקיה, אוסף ציפורים ובעלי כנף נדיר, גן טרופי, גנים יפניים, אוסף בונסאי נדיר ואוסף ענק של קקטוסים  שנאספו, באהבה, במשך שנים רבות.



גינת קקטוסים כוללת סוקולנטים וצמחי אוויר, האוסף כולל 5000 מיני קקטוסים, במקום נערכים סיורים  ואז ניתן להתרשם מתנאי הגידול  של הקקטוסים, ארץ המקור, ההבדלים המהותיים ביניהם, דרכי הרבייה, ההרכבות השונות, וכן ניתן לחזות בפריחה האביבית המיוחדת.



הגן היפני , משרה רוגע  וניתן לחזות  בגן זן בודהיסטי, בתכנון מוקפד של סידור סלעים מיוחדים המעניקים תחושה של עוצמה, משטחי החצץ המסורתיים מכניסים עוד יותר לאווירה יחד עם מיעוט צמחיה ושלל אלמנטים פיסוליים, מנורות אבן, מפלי מים ועוד. 








בגן המים היפני נמצאים שלושה איים עם דשא יפני כשברקע עצי נוי גזומים, בבריכות ניתן לצפות בדגי זהב, דגים נוספים ושלל צבי מים ידידותיים וכן לשמוע את קולות הצפרדעים. צמחי המים הינם נופר, חסות מים, יקינטון מים וקנה.

בגן הטרופי ניתן לחזות בצמחים הלקוחים מאזורים טרופיים  ביחד עם אוסף נדיר של בעלי כנף ססגוניים







לסיכום: התרשמתי מאד מהפארק המטופח והייחודי, מהאוספים שלא תראו בשום מקום אחר ומהאהבה הרבה בה מטפחים פועה ושמוליק רגב את המשתלה והפארק. הבילוי בפארק מתאים מאד למשפחות וילדים שיתלהבו מהתוכים המדברים וילמדו על מיני הצמחים. במקום גם משחקיה נחמדה וממליצה בחום להגיע למשתלה לבלות ואף לרכוש צמחים הביתה.




עלות כניסה לפארק מיטל- 15 ₪

עלות כניסה עם סיור- 30 ₪

www.regevcenter.com