רשומות

יום שישי, 30 בנובמבר 2018

דיוויד ששון מחייה בקולקציית החורף שלו את מראה הטיילור מייד




דיוויד ששון הוא מעצב ישראלי לאופנת גברים. מעצב מהזן המאמין שיש לחנך את הגבר הישראלי להתלבש באופן אלגנטי, מחמיא וקלאסי. במשך שנים רבות הוא מעצב בגדי גברים שהם פיוז'ן תרבותי של קלאסיות ואותנטיות. כל זאת, בתפירה עילית מוקפדת ואיכותית.



  צילומים- חלי פרידמן



בהשקת קולקציית החורף שהתרחשה בסטודיו שלו הממוקם ברחוב מוהליבר בתל אביב, סיפר דיוויד שנקלע לעולם האופנה בדרך מקרה. "חיפשתי תעסוקה לאחר השחרור מהצבא ולפני הטיול הגדול לדרום אמריקה והתחלתי לעבוד אצל יצרן אופנה, הכוון משך אותי ולאחר שחזרתי מהטיול, בחרתי להתמקד באופנת גברים" כך אמר. בשנת 1993 פתח את חנות הדגל שלו ברחוב דיזינגוף וכיום הוא פועל בסטודיו אשר ממקום ברחוב מוהליבר ובו נעשית כל המלאכה ונבנות כל הקולקציות, זאת במקביל לחנות בדיזנגוף.

דיוויד בסטודיו מציג את הקולקציה

דיוויד הוא אוטודידקט "עשיתי לא מעט טעויות ולמדתי תוך כדי ניסוי וטעיה. יש מספר אג'נדות כשל חייטות כאשר תופרים חליפה, אני התאמתי את העיצוב לגוף הגבר הישראלי. גבר שלא מוכן לשים כריות כתפיים גדולות, שרוצה מראה טבעי ולא מחויט מדי"

הקונספט המוביל בסטודיו הוא להעניק לכל גבר שנכנס לחנות את הטוטאל לוק המושלם עבורו, כאשר כל הפריטים מיוצרים בארץ תוך דגש חד משמעי על איכות התפירה ובחירת הבדים והחומרים בכל הפריטים – החל מחגורות, חליפות, חולצות, פפיונים, ג'קטים, עניבות, גרביים, נעלים, מעילים, סריגים ועוד.




צילומים חלי פרידמן

דיוויד מאמין בחייטות עילית ושם לעצמו למטרה את החייאת תרבות הטיילור מייד. מראה הטיילור מייד, המראה המחויט שמקושר לא מעט לעולם העסקים, עולם של תרבות וג'נטלמניות, כמעט ונעלם בישראל. בסטודיו ניתן למצוא טוטאל לוק לגבר שיעניק לו את אותו מראה מכובד ומחויט, מצד אחד, אך מבלי לוותר לרגע על מראה מאוד אופנתי וטרנדי. במקביל לטיילור מייד מיוצרות בכל עונה קולקציות "סמי אלגנט" במראה קז'ואל יומיומי מכובד ויפה.

בסיור שערכתי בסטודיו של המעצב מצאתי שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו במגוון הרחב והיפהפה שנמצא במקום. דיוויד אף הראה לנו את יצירותיו מהשנים הראשונות שלו בענף. החליפות שיצר יכולות בהחלט ומתאימות גם כיום. אהבתי את הצבעוניות והעושר. את היכולת לחשוב אחרת ולייצר אופנתיות לא שגרתית ומושכת עין. דיוויד הראה לנו כיצד ניתן לשנות מראה לחלוטין כאשר מחליפים חולצה, מוסיפים חגורה או מטפחת דש. ויש בכך משחקיות יפה וגם פרגמטיות נדרשת.






צילומים מההשקה בסטודיו של דיוויד ששון. שימו לב לחליפה הצבאית. היא נעשתה לפני שנים רבות.

הקולקציות של ששון מתחלפות מדי עונה ובולטת בהן ההשראה והשימוש בטרנדים גלובאליים בינלאומיים. הקולקציות עוקבות אחר השינויים והמגמות הרלוונטיות באופנת הגברים אך בד בבד, דיוויד נהנה גם להכתיב את האופנה ולא רק לעקוב אחריה. בקולקציות השונות ישנה הקפדה גדולה על רמת החומרים, הגזירה, התפירה והגימור - כולם נעשים ברמה גבוהה ביותר וכזו העומדת בסטנדרטים בינלאומיים. הבדים העיקריים בהם נעשה שימוש הם צמר קר וכותנה, שמתאימים במיוחד לאקלים הישראלי. העיצוב הוא על-זמני, מתאים לכל גיל ומלווה את הגבר לאורך זמן ובכל עיסוק. כל קולקציה מהווה מראה שלם לגבר, ומאפשרת טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש, כך שהכל נמצא בסטודיו.





הקולקציות משלבות באופן הרמוני את ההתנגשות הבלתי נמנעת בין הגבר הים תיכוני המחוספס לגבר המערבי האלגנטי, דיסוננס שמאפיין את התרבות הישראלית כולה. את כל אלו מביא ששון לחליפות ולפריטים השונים שהוא מעצב כשההשראה לקולקציה מגיעה מהאווירה האורבנית הייחודית של תל אביב ובירות האופנה האירופאיות, תצוגות אופנה יוקרתיות, ספרות מקצועית וכמובן הלקוחות עצמם. הקולקציה שנוצרת היא טיילור מייד, מחויטת ואלגנטית מצד אחד, מחוספסת, ייחודית ובולטת מצד שני.



ישנה קולקציה מיוחדת שתופסת מיד את העין וזו קולקציית הנעליים. זו קולקציה ייחודית ועשירה של נעלי נוחות יפיפיות אשר משדרגות כל מראה, בין אם מראה יומיומי ועד ללבוש חתן יוקרתי. הנעלים כולם בעיצוב אישי של דייוויד ששון והן מיוצרות בעבודת יד בישראל, כשניכרת השקעה רבה בעיצוב האימום של כל נעל ונעל. הנעליים מגיעות בצבעוניות קלאסיים אך גם בצבעוניות לא שגרתית ומעניינת במיוחד – צהוב, ירוק ואף אדום. הנעליים גם הן מתאימות למראה השלם אותו מייצר ששון. הן מותאמות ללוקים השונים של הקולקציות בסטודיו ומהוות פריט משלים מדויק ויפיפה.


ולסיום, מספר מילים על צילומי הדוגמנים של חלי פרידמן. הבטתי בצילומים זמן רב. צילומים נהדרים שמצליחים להבליט את יופייה של הקולקציה ואת איכותה ומעבר לכך, בעיניי, הם צילומי אמנות ויש בהם אלגנטיות משולבת בארוטיות מרומזת ומושכת. שאפו לצלמת.





צילום: חלי פרידמן

ניתן להשיג:
מוהליבר 37 ת"א- סטודיו
דיזינגוף 161 ת"א
פייסבוק: David Sassoon
אינסטגרם: davidsassoon

טלפון: 03-5170337























































פרמיירה חגיגית בתיאטרון הצפון להצגה 'שבעה' של תיאטרון 'בית ליסין'


יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

יום שני, 26 בנובמבר 2018

עורכים את שולחן חג החנוכה עם הכלים החד פעמיים והמעוצבים של רשת"פעמית סטור"


על 'הנאשמים' (אל מותהמין) סרטה התיעודי של לימור פנחסוב העוסק ברציחתו של הילד דני כץ


הבלט 'לה ביידר'- בלט קלאסי במיטבו


יום ראשון, 25 בנובמבר 2018

בחופשת חנוכה: קרקס פלורנטין- "גיבורי על 2"- מחזירים את האור 1-15/12/2018


יום שבת, 24 בנובמבר 2018

השקת קולקציית תכשיטי חורף 2018-19 של רשת התכשיטים RONI KHAN


יום שישי, 23 בנובמבר 2018

חושבים על נעלי בית? תחשבו DEARFOAMS


יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

ג'ונסון אנד ג'ונסון השיקה בישראל את מותג הטיפוח Le Petit Marseillais


יום רביעי, 21 בנובמבר 2018

נגב משיקה מחדש את סניף חיפה ומעצבת לנו את הבית


יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

לקראת חג חנוכה- מגוון המלצות על צעצועים וספרי ילדים ונוער




לקראת חנוכה כולנו מתלבטים מה יהיו דמי החנוכה אותם ניתן לילדינו. ברצוני להמליץ על מגוון צעצועים וספרים שיתאימו לגילאים השונים. לילדים האוהבים צעצועים המופעלים בעזרת שלט המלצות על רחפן יד, אופנועים ומכוניות פעלולים. לילדים האוהבים לשחק יחד במשחקי קופסה המלצות על משחקי חשיבה. ולאוהבים לקרוא המלצות על ספרי ילדים מהנים ומעניינים.


צעצועים המופעלים בעזרת שלט של חברת "טופ פליי ישראל"
את צעצועי חברת "טופ פליי ישראל" אנחנו מכירים היטב. יואל בן ה-3 נהנה מאד לשחק במכוניות על שלט שיש לו. המכוניות מחזיקות מעמד היטב ומתפקדות גם אחרי כל החבטות, הסיבובים וההתהפכויות שהן עוברות מידיו. החברה משווקת בישראל מותגי צעצועים מהמובילים בעולם כמו:  Carrera RC, DICKIE TOYS , Smoby ועוד.

לקראת חנוכה תמצאו לילדים-

רחפן כף יד ייחודי MOTION DRONEהפועל בעזרת שלט המוצמד לכף היד ומאפשר לשלוט בכיווני הטיסה על ידי הזזת היד - למעלה, למטה, היפוך 360 מעלות ועוד. אפשר לבחור בשלט בין 2 מהירויות ו- 5 פונקציות (המראה-נחיתה, היפוך 360 מעלות, למעלה-למטה, מהירות גבוהה-נמוכה, סיבוב ימינה-שמאלה). טעינת הרחפן מתבצעת בעזרת חיבור USB, והשלט - באמצעות סוללות. מערכת השלט מתקדמת בתדר GHz2.4 למינימום הפרעות שידור - כך שאפשר להטיס כמה רחפנים בו זמנית. מחיר: 199 ש"ח.

טופ פליי - רחפן כף יד MOTION DRONE. מחיר 199 שח .

מכונית פעלולים  HYPER-X CAR PROמכונית פעלולים 4X4 מיוחדת במינה, המתאימה לנסיעת שטח, ועמידה בפני זעזועים ומכות. המכונית בנויה בצורת מפרקים –במראה מרהיב וייחודי, המאפשר לשלדת המכונית לשנות מצבים במהלך הנסיעה למבנה של "ג'יפ" גבוה ועביר, ומצב "מכונית" - שטוח ומהיר. המכונית כוללת סוללות נטענות ומטען, ומערכת שלט מתקדמת בתדר GHz2.4 למינימום הפרעות שידור - כך שאפשר לשחק וליזום תחרויות בין כמה מכוניות בו זמנית. מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 239 ש"ח.

טופ פליי - מכונית פעלולים - הייפר-איקס.    מחיר. 239 שח. צילום - אביב קנטור

- CONSTRUCTION TEAM סדרת כלי רכב "כבד" להובלה ולבנייה, הכוללת 4 דגמים: מערבל בטון, טרקטור, משאית עפר ומשאית הובלה. כל הדגמים הם בקנה מידה 1:18, ומוצעים בעיצוב מרהיב ומהנה למשחק. באמצעות השלט אפשר להסיעם לכל הכיוונים (קדימה, אחורה, ימינה ושמאלה). כמו כן, כפתורים ייעודיים בשלט מאפשרים להשמיע צלילי התנעה, רוורס וצפירה. מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 99 ש"ח.  
טופ פליי - סדרת רכבים על שלט בתחום הבניה במותג MACHINA
אופנוע מרדף משטרתי - POLICE RACER – בעיצוב מרהיב, בקנה מידה 1:16. האופנוע מופעל בעזרת שלט, ודמות השוטר על האופנוע היא חלק בלתי נפרד ממנו. באמצעות השלט אפשר לסובב את האופנוע 360 מעלות, כמו כן, האופנוע מהבהב ומשמיע צלילים של צופר משטרתי. מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 89 ש"ח.

טופ פליי - NINJA MOTOR . מחיר - 160  -

NINJA MOTOR  - בקנה מידה 1:12 : אופנוע יציב במיוחד, המכיל ג'יירו פנימי וצמיגי גומי איכותיים המאפשרים אחיזת כביש מושלמת. האופנוע מגיע עם סוללות נטענות ומטען, ומערכת שלט מתקדמת המוצעת בתדר GHz2.4 למינימום הפרעות שידור - כך שאפשר לארגן כמה "נינג'ות" למשחק ותחרות בו זמנית. מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 160 ש"ח.
מנוף חשמלי (עגורן) על שלט –MEGA CRANE  - בגובה של 1.28 מטר. עובד ממש כמו מנוף אמיתי וכולל בסיס, צריח, מנוף וסיפון (תורן). אפשר לסובב את הבסיס 360 מעלות, ובאמצעות השלט אפשר להזיז את הכבל המחובר למנוף ל- 4 כיוונים: למעלה, למטה, ימינה ושמאלה. קל להרכבה ולתפעול ומקנה שעות רבות של משחק והנאה. מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 120 ש"ח.

טופ פליי - מנוף חשמלי על שלט MEGA CRANE. מחיר - 120 שח. .
 להשיג ברשתות וחנויות צעצועים מובילות ברחבי הארץ.
משחקי קופסה חדשים של יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני"
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה לחג החנוכה מגוון משחקים חדשים, שיספקו לילדים ולכל בני המשפחה שעות רבות של הנאה, לצד העשרת ידע ופיתוח מיומנויות חשיבה ומוטוריקה.
אני חושבת שמשחק קופסה בו ניתן לשתף את כל ילדי המשפחה בצוותא ולשחק יחד איתם, מספק לנו חוויה מקרבת וחשובה ביותר. זאת, בנוסף להתפתחות הילד מבחינה קוגניטיבית, רגשית ומוטורית. המשחקים של חברת "גאוני" מצליחים בכך.

חברת גאוני - הארנב השובב  מחיר - 89 שח. צילום - אופיר וייס
הארנב השובב משחק שיתופי מקסים: עזרו לארנב שלא ירעב! עונת הקטיף הגיעה והארנב השובב רוצה לשלוף מהשדה כמה שיותר גזרים בלי להיתפס בידי האיכר. אם משכתם גזר נגוס – זה הגזר הטעים של הארנב. אם משכתם גזר שלם – הוא שייך לאיכר ועליכם לשתול אותו מחדש ולזכור לא לקטוף אותו שוב. האם הארנב יצליח לשלוף די גזרים נגוסים לפני שהוא פוגש את האיכר הנמצא בקצה השביל? במשחק השיתופי המיוחד של "גאוני" משתתפי המשחק צריכים לפעול בשיתוף פעולה כדי לעזור לארנב לשלוף כמה שיותר גזרים נגוסים. אם הצלחתם ליצור שתי שורות של גזרים לאורך דופן הקופסה לפני שהארנב יוצא מהשדה  – ניצחתם במשחק.  
המשחק כולל לוח משחק שהוא השדה של האיכר ובו שביל – המסלול של הארנב, 40 גזרים, דמות הארנב מעץ, דמות האיכר מעץ, וקובייה צבעונית (לפי הצבע על הפאה מתקדמים לאורך השביל).
המשחק עשוי מחומרים איכותיים והוא מעוצב באופן שובה עין, המוסיף להנאה במשחק.
מלבד עבודת צוות ושיתוף פעולה, המשחק מלמד גם מיומנויות של זיכרון, חשבון (מנייה), הבחנה בצבעים ומוטוריקה עדינה.
מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 89 ש"ח.


חברת גאוני - הדגל. צילום - אופיר וייס
הדגל – משחק קלפים חוצה יבשות, המצריך חשיבה מהירה, זריזות ידיים, ידע וגם קצת מזל.כל משתתף בתורו צריך להניח קלף מדינה בעל ערך מספרי שווה או גבוה יותר, או קלף ג'וקר. קלפי הג'וקר במשחק מקפיצים ומבלבלים את כולם: ברגע שהונח ג'וקר– כל שחקן רשאי "להתפרץ" ולהניח קלף מתאים לפי הכללים של הג'וקר. השחקן הראשון שהצליח להיפטר מכל הקלפים שבידיו זוכה בגביע. לאחר ארבעה סבבי משחק, מי שצבר הכי הרבה גביעים ניצח במשחק. במהלך המשחק לומדים הילדים על 50 מדינות: היבשות שבהן הן נמצאות, ערי הבירה שלהן ודגלן. ילדים בגילאים בוגרים יותר יכולים ללמוד גם על החוסן הכלכלי של המדינה ביחס לשאר המדינות במשחק (לפי המספרים המצוינים על הקלף).
המשחק מעשיר את הידע ומלמד מגוון מיומנויות, בהן ראיה חזותית, ריכוז, הבחנה ומהירות מחשבה.
המשחק מכיל: 50 קלפי מדינות, 19 קלפי ג'וקר שונים ו-5 קלפי גביעי ניצחון.
 מתאים לילדים ולכל המשפחה מגיל 6 ומעלה. מחיר: 49.90 ש"ח.

חברת גאוני - אחוזת-הרפאים  מחיר - 99 שח  צילום - אופיר וייס
אחוזת הרפאים – משחק מאתגר בעיצוב מרהיב ומיוחד – באווירה מכושפת, על רקע סיפור המוצג במשחק: "האחוזה שבמעלה הגבעה תמיד נחשבה למכושפת. אומרים שהדרך היחידה לבטל את הכישוף הרובץ על האחוזה היא לאסוף בחדר אחד את רוחות הרפאים, העיניים הנודדות, הנחשים, העכבישים וחפצים נוספים המצויים בקירות... האם אתם תצליחו לבטלו?"
במשחק זריזות ידיים מאתגר נדרשים המתחרים להכניס את החפצים לחדר הנכון באחוזה, לפי קלפי המשחק. השחקן הראשון שמצליח להשלים 5 משימות – הוא הזוכה והוא יכול לבטל את הכישוף של האחוזה.  
המשחק מפתח מיומנויות של ריכוז והבחנה, זריזות ידיים, איזון וראייה חזותית. המשחק מכיל 4 "אחוזות" ובהן 8 חדרים, 48 חפצים, 4 הרפתקנים, 8 רוחות רפאים, 8 עיניים, 8 עכבישים, 8 נחשים, 12 תיבות מטמון ו-48 קלפי משימה. מתאים לילדים ולכל המשפחה מגיל 6. מחיר: 99 ש"ח.
להשיג בצומת ספרים, סטימצקי ,ברשתות וחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/
ספרים
אני אוסף לי חלומות מאת עליזה ולד

ספר ילדים אופטימי וחביב העוסק בחלומות, משאלות, תקווה ואמונה. הספר הכתוב מפי ילדים מביא את עולם הילדים וחלומותיהם. כמו הילד שעל החוף המבקש שאמו תוסיף גם גלידה או חטיף לסל הקניות או הילד שרואה בביתו של חבר את הוריו חבוקים ומתפלל שכך יהיה גם אצלו.
וולד מביאה סיטואציות מהחיים הסובבים את הילדים, את רצונותיהם, משאלותיהם ותקוותיהם. את הרצון לחברות, להיות יפה, אהובה, מצליחה בלימודים.
הספר מחורז, קליל ומובן. הוא כולל טבלת משאלות שיכולה להניע ילדים לבטא את משאלותיהם ולהשיג אותן.
האיורים הצבעוניים והמושכים הם של מיכל רון והם הוסיפו יופי ועניין.
עליזה ולד, אני אוסף לי חלומות.
צמרת הוצאה לאור. 24 עמ' מחיר: ספר מודפס 60 ש"ח ספר אלקטרוני 27 ש"ח.
איורים: מיכל רון. להשיג בחנויות סטימצקי ובנטבוק בקישור:

ממלכת חדי-הקרן מאת זאנה דיוידסון
ספר רביעי: הנהר המכושף

הספר מיועד לילדים המתחילים לקרוא. הנהר המכושף הוא הספר הרביעי בסדרה של ממלכת חדי הקרן. ספר מלא בדמיון וכושר המצאה. מושך, מעניין וכתוב בשפה פשוטה ובהירה, המתאימה במיוחד לגילאי ראשית קריאה. הילדים ייהנו לעקוב אחר הרפתקאותיה של זואי המתמודדת עם משימות וקשיים שעליה לעבור.
זואי מגיעה לביקור נוסף בממלכת חדי-הקרן הקסומה, ושם היא מגלה לחרדתה שהאי מוצף כולו במים. היא לומדת במהרה ששוב מדובר באחת ממזימותיו של שאדו, החד-קרן המרושע, להשתלט על האי. זואי יודעת שעליה לעצור את השיטפון, ומהר! האם יחד עם חברתה אסטרה, חדת הקרן הצעירה והנאמנה, יצליחו שתיהן להציל את האי האהוב?

"ממלכת חדי-הקרן – הנהר המכושף" מאת זאנה דיוידסון. איורים: נונו אלכסנדר ויירה. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 112 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        

דב נמלים נתקע על העץ מאת מקס ג'ונסון


ספר ילדים מעורר חיוך ומלא חן. מושלם עבור ילדים שזה עתה החלו לספור בכוחות עצמם. אין לי ספק שילדים יתאהבו בספר הזה החל מהרגע הראשון שבו תקריאו להם אותו כיוון שהם יוכלו להשתתף באופן פעיל בספירה ובחזרה על שמות החיות הנמצאות בו.

דב נמלים נחמד אחד נתקע על העץ. כל מיני חיות משונות מגיעות כדי לעזור לו לרדת. חלקן מנסות לטפס על העץ, חלקן מנסות לתת עצות מלמטה וחלקן סתם מסתובבות ולא עושות כלום. אבל אף אחת מהן לא מצליחה לגרום לדב הנמלים לרדת מהעץ. האם דב הנמלים המסכן יישאר על העץ לעולם? האם תוכלו לספור את כל החיות שמנסות לעזור לו?

אתם מוזמנים להצטרף אל דב הנמלים הנחמד ואל כל החיות המצחיקות: תנינים, איילים, עצלנים, נחשים, פלמינגואים, עטלפים, תוכים, קרפדות ונמלים, בספר ספירה מקסים וצבעוני זה, שיעשה לכם טוב על הלב.

"דב נמלים נתקע על העץ" מאת מקס ג'ונסון. איורים: מקס ג'קסון. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים. מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        

גוף האדם


ספר מידע העוסק בגוף האדם באופן מקיף ומעמיק. מתאים לילדים החל מגילאי 7 ומעלה. ספר מעניין מאד העונה על שאלות רבות העוסקות בגוף. כיצד פועל הגוף שלנו, מה מניע אותו, איך הוא נלחם במחלות, וכיצד נוכל לשמור עליו.

הפורמט הוא גדול ומציג בפנינו את מערכות הגוף השונות, את המוח והחושים, את האיברים הפנימיים ואת השרירים והעצמות כפי שמעולם לא ראינו– בתמונות יפהפיות המלוות במידע עשיר ומרתק.

כאן ניתן ללמוד איך המוח שלנו יוצר זיכרונות ומהם חושי הטעם והריח, למה הדם אדום, כיצד מתרחש תהליך הנשימה ברִֵאות, מהם איברי הגוף הפנימיים, איך העין שלנו רואה תמונות, מה קורה במערכת העיכול למזון שאנו אוכלים, ממה עשוי הגוף ומהן מערכות הגוף, מהם השרירים והגפיים, ועוד המון דברים מרתקים על גוף האדם. בסוף הספר תלמדו על הגוף בעתיד, רפואה גנטית, ננו-רפואה, הדפסה ביונית, עור מלאכותי ועוד. מילון מונחים ייתן הסברים על מילים חשובות בספר.

ספר נוסף בסדרה:

"הדינוזאורים" מאת ג'ון וודוורד, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר יפהפייה ומושקע, מקיף ומפורט המציג בפניכם עשרות דינוזאורים ויצורים פרהיסטוריים נוספים כפי שמעולם לא ראיתם - בתמונות מרהיבות המלוות במידע עשיר ומרתק בפורמט גדול. הספר לוקח את הקורא למסע מדהים בזמן, אל עידנים קדומים, אל תקופה בה דינוזאורים אדירים שוטטו על היבשה, פטרוזאורים מעופפים שלטו בשמים, והאוקיינוסים שרצו זוחלים ימיים רבי הוד. כאן תוכלו ללמוד על אורחות חייהם של היצורים המדהימים, ששלטו בעולמנו במשך שנים כה רבות, ולגלות כיצד הם צדו, מה הם אכלו, מדוע הם נכחדו, ומה אנחנו יכולים ללמוד מהמאובנים שלהם. בין פרקי הספר: הדינוזאורים; החיים בתקופת הטריאס; החיים בתקופת היורה; החיים בתקופת הקרטיקון; עידן חדש; מדע הדינוזאורים ומילון מונחים.

"גוף האדם". ייעוץ: ד"ר קריסטינה ראות, איורים: ארן לואיס, עורכת ראשית: סמיליקה סורלה. מאנגלית: טל קרן. הוצאת "דני ספרים", 96 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 98 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il