רשומות

יום שישי, 30 ביוני 2023

בהשראת האמנית האייקונית פרידה קאלו השיקו בורדינון ונעמן קולקציית קפסולה מרהיבה

פרידה קאלו נעמן ורדינון צילום תמי בר שי
 

בשנים האחרונות מותגי הלייף סטייל ורדינון ונעמן מצליחים להפתיע אותי כל פעם מחדש בקולקציות מיוחדות, יפהפיות ומקוריות. נראה לי שהתמכרתי למוצרים שלהם ואלו החנויות הראשונות בהן אני מבקרת כשאני מגיעה לקריון.

קולקציית הקפסולה החדשה של ורדינון ונעמן בהשראת האמנית האייקונית פרידה קאלו, גם היא הפתעת קיץ מרעננת. זו קולקציה שמחה, פרחונית וצבעונית שאהבתי מאד מאד. בחרתי במוצרים לבריכה ולפקניק - מגבת גדולה וצבעונית, סל צבעוני, בקבוק מים מעוצב וחולצה לבנה משגעת. 

נעמה עם התיק הגדול שמותאם ליציאות ואפשר להכניס בו חצי בית
בקבוק המים מנירוסטה המעוצב והמדליק ומגבת הים המשגעת



חולצה לבנה שמתאימה בול לקיץ

תוכלו למצוא את הקולקציה החדשה ב- 3 חנויות פופ אפ מדליקות שהוקמו בלוקיישנים מרכזים- בקניון TLV, בקניון איילון ובקריון. בהקמת הפופ אפ הושקעו כחצי מיליון ₪ ותוכלו למצוא בהן שלל מוצרי לייף סטייל ססגוניים מהקולקציה החדשה- כולם פרי יצירתו הבלעדית של סטודיו לעיצוב TUTTO ARTE.

לרגל ההשקה נהנה כולנו מ-50% הנחה בקניית 2 פריטים ומעלה

 

קולקציית פרידה קאלו ורדינון נעמן צילום תמי בר שי

ורדינון ונעמן הינם מותגי לייף סטייל מובילים מקבוצת אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, וקולקציית הקפסולה החדשנית והייחודית כולה מחווה לאמנית האגדית והאייקונית פרידה קאלו. 

קולקציית פרידה קאלו נעמן ורדינון צילום תמי בר שי

סיגל אורון, מנהלת חטיבת נעמן ורדינון באקסטרה ריטייל, מציינת כי "הקולקציה הצבעונית והמקורית מכניסה טוויסט נועז, מקפיצה את פריטי הלייף סטייל והום סטיילינג של ורדינון ונעמן, מעניקה מימד אומנותי חדש לאיכות הבלתי מתפשרת". 

ורדינון קולקציית פרידה קאלו צילום תמי בר שי

מעצבת סטודיו הבית שלנו - Tutto Arte,  שפיתחו וייצרו את קולקציית הקפסולה הצליחו לחבר בין שני עולמות – הלייף סטייל והאמנות הייחודית במינה של פרידה קאלו – בצורה מדויקת ולא מתאמצת, כאשר לכל פריט נוכחות וכריזמה מיוחדת" מציינת סיגל אורון. 

נעמן כלי הגשה מקולקציית פרידה קאלו צילום תמי בר שי

נעמן כלי הגשה מלמין קולקציית פרידה קאלו צילום תמי בר שי

קולקציית פרידה קאלו ובה מכלול עשיר של מוצרים תוצג בחנויות פופ אפ תוססות שתפעלנה במהלך חודשי הקיץ בקניונים מרכזיים, כאשר כל חנות תוקם למשך מספר שבועות. חנויות הפופ אפ של ורדינון ונעמן יעניקו ללקוחותיהן חווית קניה עוצמתית, צעירה, דינאמית ובועטת וללא ספק יהפכו במהרה למוקדי משיכה עבור מבקרי הקניונים. 

נעמן קולקציית פרידה קאלו הבלעדית צילום תמי בר שי

שלושת הקניונים הראשונים המארחים את הקולקציה המיוחדת הינם קניון TLV  קניון איילון והקריון, שם כבר פועלים מתחמי הפופ אפ שבהקמתם השקיעה אקסטרה ריטייל כחצי מיליון שקלים.  

בנוסף, מוצרים נבחרים מקולקציית פרידה קאלו הבלעדית ניתן להשיג גם בחנויות הקולקציה של ורדינון/נעמן. מי שנהנה במיוחד ממסעות שופינג וירטואלי בוודאי ישמח למצוא את כל פריטי הקפסולה הססגונית גם באתרי האון ליין של המותגים, המספקים חווית קניה נגישה, נוחה ובטוחה וזמני אספקה מהירים עד פתח ביתו.

נעמן בקבוקי נירוסטה פרידה קאלו 69.9 שח צילום תמי בר שי

בין המוצרים הייחודיים שבקולקציית פרידה קאלו של ורדינון/נעמן: מגוון מצעים מבדים משובחים כגון כותנה אורגנית, 100% כותנה פרקל ובמבוק; מגבות רחצה, מגבות ספא ומגבות חוף מדליקות; שטיחונים וציפיות נוי; תיקי קנבס; מגוון מוצרי הלבשת פנאי ביניהם שמלות פנאי, גופיות סבא מבד ג'רסי רך ונעים, טי שירטים, כפכפים וגרביים; צלחות; פלטות וקערות הגשה; כלי בישול מאמייל; בקבוקי שתייה; צידניות; מאגים; סינרים; מפות ועוד. לרגל ההשקה ייהנו הלקוחות מ-50% הנחה על כל מוצרי הקולקציה בקניית 2 פריטים ומעלה.

נעמן כלי מטבח ואירוח קולקציית פרידה קאלו צילום תמי בר שי

נעמן פריטים לפיקניק מושלם צילום תמי בר שי

ויקה יוסל, סמנכ"לית חדשנות ועיצוב של אקסטרה ריטייל: "הקהל הישראלי סקרן ופתוח לחידושים ולטרנדים ואותנו זה מאתגר בכל פעם מחדש. הפעם הפתיע צוות המעצבות שלנו עם קולקציה חדשנית מגוונת, בולטת ונועזת במיוחד השואבת השראה מיצירותיה של פרידה קאלו הפנומנלית המהווה ארט אובייקט מרתק בעולם האמנות. חנויות הפופ אפ של מותגי ורדינון ונעמן זכו להתלהבות והצלחה רבה בעבר, ואנו בטוחים שגם הפעם הם יתרמו לשדרוג חווית הקנייה והעמקת הקשר שלנו עם קהל לקוחותינו."

בשיתוף ורדינון ונעמן

 

יום שלישי, 27 ביוני 2023

מעבדות היקארי חברת הקוסמטיקה הישראלית עם פטנט חדשני שנמצא כמאריך חיים של תאי העור

בית היקארי. צילום עמית גירון

מעבדות היקארי חברת הקוסמטיקה הישראלית רשמה פטנט בזכות מרכיב אנטי-אייג’ינג ייחודי, בוסטר של NAD  שנמצא כמאריך חיים של תא העור

ביקור במעבדות היקארי והכרות עם אנשי החברה ומוצריה, הוא ביקור פוקח עיניים ומעשיר. הייתי סקרנית מאד להכיר את החברה ואת בעליה כיוון שהתנסיתי במוצרי הטיפוח שלהם והתרשמתי מהתוצאות. זו הייתה הזדמנות נהדרת להכיר את ההמצאות הייחודיות של החברה והפיתוחים החדשניים שלה בתחום האסתטיקה הקוסמטית.

מרכז המבקרים של מעבדות היקארי שוכן במושב בני עטרות, המתחם רחב ידיים והזכיר לי מקומות בפרובנס. כה יפה ושלו. נפגשנו עם בעלי החברה אור פוקס וד"ר אסף זעירא שסיפרו לנו על המוצרים החדשניים ועל מולקולות בוסטר של NAD בעלי היכולת המוכחת של הארכת חיים.

אור פוקס היא מומחית בתחום הקוסמטיקה, עם ניסיון של למעלה משלושים וחמש שנה בקוסמטיקה מקצועית ובניהול מכירות של חברות בינלאומיות גדולות. היצירתיות היוצאת דופן שלה מובילה את החברה לכיוונים חדשניים ופורצי דרך. אסף זעירא בעל ניסיון עשיר בתחומי טכנולוגיה, מחקר ופיתוח בענף ההייטק, והוא ממציא של פטנטים רבים בתחומים מגוונים. אסף בוגר הטכניון (תואר ראשון) ומכון וייצמן למדע (תואר שלישי במסלול ישיר).

אור פוקס. מנכל ובעלים ומייסדת  של היקארי. צילום עמית גירון

דר אסף זעירא. מנכל ומייסד ובעלים היקארי. צילום עמית גירון

על מעבדות היקארי

מעבדות היקארי הינה חברה קוסמטיקה ישראלית, מובילה בתחום מחקר ופיתוח מוצרי אסתטיקה רפואית ומוצרי קוסמטיקה מקצועיים. מדעני החברה ביחד עם צוות מדענים עטורי פרסים מהאוניברסיטה העברית שקדו על פיתוחים שהניבו פטנט ייחודי בתחום מניעת הזדקנות.




המצאות אלה מהוות פריצת דרך של ממש, ומביאות את עולם הקוסמטיקה לדור הבא של אנטי-אייג‘ינג. לא עוד טיפול בסימפטומים של ההזדקנות כגון קמטים, רפיון העור, פיגמנטציה, אלא טיפול אמיתי בהזדקנות עצמה, בזכות פעילות זו החברה מהווה חלוצה בקנה מידה עולמי.

במהלך 15 שנות קיומה מספקת החברה ללקוחותיה את התכשירים היעילים, והמתקדמים ביותר בעולם הקוסמטיקה. החברה מוכרת בשוק המקצועי (רופאים וקוסמטיקאיות) כחברה המובילה בתחום של טיפולי מזותרפיה באמצעות מחטים זעירות, כאשר הייתה הראשונה לפתח את הטיפולים האלה בארץ; טיפולים אשר מתוכננים להגיע לשכבות העמוקות של העור ולטפל ביסודיות במגוון אינדיקציות של הזדקנות העור.





כיום החברה מוכרת גם בזכות הפיתוח המדעי שהובילו מדעני החברה ביחד עם שלושה מדענים בכירים מהפקולטה לכימיה אורגנית באוניברסיטה העברית. המדענים התבססו על מולקולות בוסטר של NAD שיש להן תכונות בריאותיות וכן יכולות מוכחות של הארכת חיים במינים שונים של בעלי חיים. מולקולות אלו היו מוכרות מתחום של תוספי תזונה, והמדענים הצליחו להסב אותן לתחום הקוסמטיקה ועקב כך לשפר את תפקודי העור ולהצעיר אותו.

סיפור החדשנות של היקארי:

"אחת הבעיות הידועות בתחום מאז ומתמיד היתה איך להחדיר דרך העור. אסף ואני הסתובבנו המון בעולם כדי לחפש בשורה חדשה, בעיקר כנסים בינלאומיים רפואיים של עור. באחד הכנסים ראינו הצגה של הNAD והבנו שזה הולך להיות הדבר הבא ועדיין לא הגיע לישראל". מספרת אור פוקס מבעלי החברה. "אנחנו מאמינים במדע שנותן גושפנקא בעולם למה עובד ולא עובד. ביחד מצאנו ופיתחנו גישה חדשה לאנטי אייג'ינג, ריסטרט לכל התאים מבפנים, עם חומר יותר פעיל בצורת קיפסול, שעושה עבודה מבפנים דרך זקיק השערה – החומר נכנס פנימה. כיום ישנם 180 מחקרים בעולם בשפות שונות על ה-NAD ועל השפעתו ואנחנו ביחד עם זוכי פרס נובל הצלחנו לייצר את זה בישראל". 

צלם עמית גירון- אולם   התצוגה HIKARI של

בסוף שנת 2022 זכו מספר מוצרי החברה בפרסים בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון. הפרסים ניתנו בקטגוריות המוצר המקצועי הטוב ביותר בו זכו המזו-קוקטיילים ואקטיב קולגן של היקארי (במדליית כסף), בקטגוריית המוצר היוקרתי הטוב ביותר בו זכה פונטיין סרום (במדליית ארד), ובקטגוריית מוצר העיניים הטוב ביותר בו זכה איי-טק סט (במדליית ארד). בנוסף לזכייה חסרת התקדים של ארבעת המוצרים בלונדון, זכתה החברה בשני פרסים יוקרתיים באוקראינה בסוף שנת 2021, שם הוענקו לחברה שני פרסים על ידי איחוד היופי והקוסמטיקה; פרס אחד בקטגוריית החברה החדשנית ביותר, ופרס שני בקטגוריית המותג הטוב ביותר.





החברה מייצאת למדינות רבות באירופה כמו בריטניה, איטליה, ספרד, רוסיה, אוקראינה, אסטוניה, לטביה, ליטא, טג'יקיסטן, הרשות הפלסטינאית, וכן למדינות רחוקות כמו סין, וייטנאם ופורטו ריקו. הייצור של מוצרי החברה מתבצע בתנאים מחמירים, תוך הקפדה על איכות ואחריות לסביבה במפעל החברה החדשני בבאר שבע. בכל שלבי הפיתוח והייצור לא נעשה שימוש בבעלי חיים, וכל המוצרים הינם ממקור צמחי. לחברה יש מרכז מבקרים מפואר במרכז הארץ שממוקם בוילה עתיקה המוקפת בגן גדול. מרכז המבקרים זכה בתחרות עיצוב בינלאומית שנערכה באיטליה.

עוד חשוב ל לציין את התרשמותי הרבה מעיצוב המוצרים והאריזות. אסתטיות מאד, חשיבה על כל פרט ופרט. חלק מהמוצרים מלווים במכשיר עיסוי ארגונומי הנמצא בפקק המוצר. המכשיר משלב טכנולוגיה של רטט בתדר אולטרסוני אשר מגביר את חדירות העור למרכיבים פעילים וטכנולוגיה של אור אדום אשר מאיצה את שיקום העור. מדהים!



 

מעבדות היקארי ,ראשונים 34, בני עטרות, טלפון 077-3445274

מייל: info@hikari.co.il, אתר הבית hikari.co.il





 

תכשיטי GA JEWELRY STORY - למצוא את התכשיט המושלם


ארון התכשיטים שלי עמוס בתכשיטים מכל הסוגים והחומרים אבל תמיד יש מקום לתכשיטים חדשים ואיכותיים. אני אוהבת לחדש ושמחה להכיר מעצבות שלא הכרתי ואת עיצוביהן הייחודיים.

את גלית אלקלעי המעצבת תכשיטים כבר 20 שנה הכרתי כאשר נכנסתי לאתר התכשיטים GA Jewelry Story והתלהבתי ממבחר התכשיטים המרהיב שיש בו. גלשתי באתר המעוצב והתקשיתי לבחור לעצמי תכשיט כי ראיתי כל כך הרבה פריטים שמצאו חן בעיניי, תכשיטי כסף או זהב – עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות במבחר עיצובים יפהפה ובמחירים נוחים מאד. אהבתי את העובדה שכאשר לוחצים על תמונת העגילים שמצאו חן בעיני, ראיתי גם איך הם נראים על הדוגמנית וגם את כל הפרטים, מהם חומרי הגלם מהם הם עשויים, המידות, המחיר, מדיניות המשלוחים ומדיניות ההחלפה. הכל בהיר מאד, ברור ונוח.

האתר ידידותי מאד למשתמש, הממשק נוח במיוחד ויש אפשרות גם להיעזר בצ'אט שבאתר.


צילום מתןך האתר

צילום מתוך האתר

גלית אלקלעי עבדה שנים רבות בתפקידים בכירים בתעשיית ההייטק. עיצוב תכשיטים וצורפות היה עבורה תחביב אהוב וגם תרפיה לשעות הפנאי בו הביעה את הצורך ביצירה. לפני כשנתיים חוללה מהפך בחייה ועברה להתמקד רק בתחום עיצוב תכשיטים. היא עזבה בגיל 45 תפקיד בכיר והגשימה את חלומה, פתיחת עסק עצמאי GA Jewelry Story. "חשוב לי לשתף את התשוקה שלי לעולם ולהטביע חותם" היא אומרת ומוסיפה שחלומות נועדו להגשמה.

גלית אלקלעי. צילום- ליה יפה

את האתר הראשון שלה הקימה ב-ETSY- אתר בינלאומי לאמנות עבודת יד, ומה שהתחיל במכירות בודדות הפך לאלפי עסקאות מכירה בארץ ואף בעולם. האתר של GA Jewelry Story הוא אתר עכשווי, מעוצב במחשבה עלינו הלקוחות ויש בו השקעה ודיוק בפרטים. אני אהבתי לגלוש בו ועברתי בין התכשיטים השונים מלאת התפעלות לעבודה שהושקעה ולנוחות.

התכשיטים עצמם איכותיים, מוקפדים, חדשניים ומלאי שיק, אך גם על זמניים וקלאסיים, כאלה שישרתו אותנו שנים רבות. רוב התכשיטים הם עבודת יד, חומרי הגלם הייחודיים מיובאים ממדינות שונות ברחבי העולם וזאת כדי לוודא שנקבל את האיכות הטובה ביותר ובמחיר הוגן.

אני בחרתי בעגילי שרשרת קרלי עשויים בעבודת יד מכסף סטרילנג מצופה זהב 14 קארט. עגילים עדינים ומהממים.


כך הם נראים עלי
כך הם נראים על הדוגמנית באתר

בחרתי בסט שרשראות בסגנון וינטאג' עם שרשרת זהב צמודה לצוואר העשויה חוליות מוארכות ושרשרת ארוכה ועדינה יותר עם תליון מטבע מיוחד, עשוי מפליז מצופה זהב 14 קארט ועמיד במים.


כך עלי
על הדוגמנית באתר

לקחתי את התכשיטים איתי לטיול במונטנגרו וענדתי אותם מספר פעמים, הם זכו למחמאות ושאלות מהיכן הם. למרות שהסתובבתי איתם שעות ארוכות, הם היו נוחים מאד, קלים ונעימים. כמעט ולא חשתי שאני עונדת תכשיטים ואין חשוב מכך. כי כאשר התכשיטים כבדים או מעיקים, או גורמים לגירוי בעור, אנחנו משאירים אותם בקופסאות המהודרות שלהם ולא עונדים אותם.


היכנסו לאתר, דפדפו בין הקולקציות השונות – וינטג'', קלאסי, פנינים, כסף או זהב, עגילי חישוק או שרשרת, בין הטבעות, השרשראות או הצמדים ותיווכחו שאתן רוצות הרבה יותר מאשר תכשיט אחד. ההתמכרות מובטחת ומאחלת לכן שתמצאו כמוני את התכשיט המושלם עבורכן.

גלית אלקלעי

אתר –לחצו כאן

אינסטגרם –לחצו כאן

נייד054-5655353

בשיתוף עם אתר תכשיטי GA Jewelry Story


יום ראשון, 25 ביוני 2023

זוכי פרס מוצר השנה ישראל 2023

מדי שנה מוענקים פרסי 'מוצר השנה' למוצרים ושירותים שונים בישראל שגילו חדשנות בתחומם. הצרכנים בישראל הם אלה הבוחרים את המוצרים, לאחר שניסו אותם והמליצו עליהם. לאחר שהמוצרים שהומלצו נכנסים לתחרות, הם עוברים תהליך ארוך של בדיקה ומחקר.

תהליך זה של בחירת הזוכים מאפשר לנו הצרכנים להיות סמוכים ובטוחים שאנו רוכשים את המוצרים הטובים ביותר הקיימים בשוק ויש לכך חשיבות רבה.

השנה, כאשר נחשפו זוכי הפרס הראו תוצאות המחקר כי הישראלים מעריכים מאד מסורת, אך גם מביטים ומחבקים את העתיד.

 

  • הצרכנים בישראל מעריכים טכנולוגיה וחדשנות, אך שומרים על החוויה הישראלית האוטנטית.
  • מתודולוגיית המחקר מוכיחה שוב, הצרכן הישראלי מחפש מענה אמיתי לצרכיו ולא מושפע מגימיקים חסרי ערך.
  • בין הזוכים המפתיעים, אנה זק בשיתוף פעולה מעניין עם חברת הקוסמטיקה סקרה
  • אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית ומוצרים המסייעים לשמירה על סגנון חיים בריא, זכו בפרס הנחשק.
  • בין זוכי פרס מוצר השנה בלטו מוצרים המותאמים לשומרי המסורת, מוצרי מזון טבעוניים ובר מים ייחודי לשימוש כשר לשומרי שבת ודתיים.


גם השנה נחשפה רשימת הזוכים בפרס מוצר השנה 2023,לאחר תהליך ארוך ומוקפד תחת פיקוחה של חברת מוצר השנה העולמית. אומת הסטארטאפ הציגה שילוב מפתיע בין חדשנות המביאה בשורה לעולם כולו, לבין מוצרים ושירותים ייחודיים המתאימים לאורח החיים הישראלי ולשמירה על המסורת.

גם בשנת 2023 פרס מוצר השנה המבוסס על מחקר אמיתי מראה עד כמה מעריך הצרכן הישראלי פתרונות המבוססים על הצורך הייחודי הקיים במדינתנו. פאנל המומחים, בחן את התאמת המועמדים לתחרות והביע את דעתו על החדשנות והייחודיות של המוצרים והשירותים. בשלב הבדיקה המקיפה, בחנו צרכנים את המוצרים וחוו את דעתם על חווית השימוש האמיתית, תחת פיקוחה של חברת המחקר הבינלאומית "NIELSEN".

מטרת התחרות לזהות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה כבר למעלה מ – 40 שנה ובלמעלה מ – 45 מדינות ברחבי העולם.

קופסאות שימורים בטכנולוגיה חדשנית, אפליקציות פיננסיות להתנהלות כלכלית נכונה ורטבים בטעמים ישראליים מוכרים, זכו בהערכת הצרכנים. מוצרים המותאמים לשומרי המסורת, החל ממרח חמאה טבעוני המתאים לשומרי כשרות, דרך בר מים ייחודי המותאם לשימוש שומרי מסורת ודתיים ביום שבת ועד לתחליף גבינת פטה ללא חלב להקרמת תבשילים בשריים בקלות, בלטו מאוד השנה והצביעו על מענה אמיתי לצורך שלא זכה לתשומת לב ראויה עד כה. 

השנה יותר מבעבר הקפידו הצרכנים לבחור במוצרים ושירותים המותאמים לסגנון החיים הישראלי. המשך המגמה הבריאותית והתחזקות המסורת היהודית, לצד פתרונות מעשיים העונים על הצרכים הכלכליים והתרבותיים שמכתיבה התקופה בלטו מאוד במערך השיקולים של הצרכנים. מוצרים ללא סוכר, מכונת תספורת לשימוש עצמי בבית, כרטיסי אשראי משתלמים ומתגמלים ומוצרי טיפוח המותאמים לתנאי הארץ, זכו להערכה מיוחדת ולציוני שביעות רצון גבוהים במיוחד. 

רשימת הזוכים :

 





אמישראגז


BROIL KING גרילי



 

בנק הפועלים

המרכז לצמיחה פיננסית




בנק הפועלים 

בנק מגוון ללקוחות מגוונים

זנלכל  בע"מ 

סדרת 100% עגבניות



זנלכל  בע"מ 

הסדרה הישראלית


Violife

Vioblock ממרחמאה מהצומח 

Violife

בסגנון פטה יוונית


URIEL

STRAP4U 



SACARA  

קולקציית הקפסולה של X SACARA אנה זק



סוויטאנגו 

סדרת הממרחים המתוקים


הבנק הבינלאומי

תוכנית ההטבות Beyond  


מוצרי איכות אמריקאיים

אריסטו קראנץ


מימון ישיר

שירות מציאת רכב

גלידות נסטלה 

מאגדות שלגוני 99 


 המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מ

מכונת תספורת WAHL MAGIC Clip

 המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מ

כיריים גז עם טיימר MIDEA דגם 60GH096




בנק הפועלים 

אפליקציית פועלים לעסקים

בנק הפועלים 

מערכת המסחר פועלים MyTrade

קיוומא 

הילו קומוד



קיוומא 

דקפינול 



קיוומא 

קליר אפ 



ליברה

ביטוח רכב 

אפיקים טכנולוגיית מים מתקדמת 

נועם 2 היברידי 



אמברוזיה סופהרב בע"מ 

סדרת Tab in Gum תוספי תזונה בגומי לעיסה

אמברוזיה סופהרב בע"מ 

 Beauty360  



 

אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה ישראל: הזוכים בפרס מוצר השנה מייצגים את ישראל בצורה הטובה ביותר. השימוש בבינה מלאכותית בתהליכי רכישת רכב ובניהול תיקי השקעות עורר עניין רב ובא לידי ביטוי בבחירת הצרכנים. יש לנו כאן את החדשנות הטכנולוגית שתמיד הציבה את ישראל כמובילה עולמית ובמקביל אנו רואים שמירה על הזהות וערכי העבר והמסורת. 

ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל: פרס מוצר השנה מספר את הסיפור הזוכים בצורה חד משמעית ומחזק את החשיבה החדשנית ואת המאמץ שהשקיעו בפיתוח המוצרים והשירותים. הזכייה בתחרות מוצר השנה זאת ההוכחה שהלקוח הישראלי מרגיש את ההשקעה הבלתי מתפשרת ומעריך את  היכולת של הזוכים להוציא דברים מין הדמיון אל הפועל.