רשומות

יום ראשון, 26 באפריל 2020

איך להתאפר בשבע דקות ולהראות נפלא? לילך גוריון תלמד אתכן איך בסדנת איפור דיגיטלית

לילך גוריון בסטודיו- צילום יחצ


איפור עבורי הוא חלק מהשגרה. מאז שאני זוכרת את עצמי אני מתאפרת. לא אצא מהבית לא מאופרת. איפור דורש זמן ולא תמיד יש לי חצי שעה להשקיע בכך. לכן, שמחתי לשמוע על סדנת האיפור הדיגיטלית שיצרה לילך גוריון. לילך היא מאפרת מקצועית, מרצה ומדריכת איפור כבר 17 שנה והיא יצרה סדנה בשיטת "מאופרות ב-7 דקות". זו סדנת Refresh הכוללת 13 מפגשים ובהם מגוון שיטות וטיפים לנשים מגילאי 30+ בנושאי איפור.

לילך מעבירה את השיעורים בנינוחות וחיוך. היא נעימה מאד, מקצועית מאד וההסברים שלה מובנים, בהירים ומאפשרים התנסות עצמית. לדבריה "לאחר גיל 30 עור הפנים הופך ל"בוגר" והוא זקוק לאיפור עם דגשים אחרים, כי אי אפשר להתאפר בגיל 40 כמו שהתאפרנו בגיל 20" הטעויות הנפוצות באיפור גורמות לנו להיראות עייפות ומבוגרות יותר. 

מה למדתי בסדנא?

למדתי טכניקות איפור פשוטות ודגשים לעור בוגר- איך להסתיר כהויות, קמטוטים, להרים פנים נפולות וכן להבין את הטעויות הנפוצות ש"מפילות" לנו את העיניים או את הלחיים.

למדתי איך מורחים מייקאפ. הידעתם שרצוי למרוח גם על העפעפיים? למדתי מה ההבדל בין פריימר וקונסילר ואיך לא להעמיס איפור יתר על המידה. למדתי כמה קריטי להניח סומק באופן נכון ובאילו מברשות יש להשתמש. למדתי מה חשיבותו של הברונזר ואיך הוא יכול להועיל ב"הרמת" הפנים. למדתי איך לאפר את העיניים בשתי צלליות בלבד ולהימנע מתיחום. איך להניח את הצלליות ואיך ניתן להשתמש גם בסומק כדי לאפר את העיניים. למדתי כמה חשיבות יש למסקרה ואיך למרוח אותה נכון. איך להבריש את הגבות ולאפר אותן ועוד ועוד טיפים מצוינים.

לילך מאמינה שאנו צריכות לסגל לעצמנו איפור שיעניק מראה טבעי, רענן וקליל. "איפור כבד מבגר" היא אומרת. התוצאה הרצויה היא מראה רענן וצעיר יותר לעומת מראה עייף שמתקבל בטעויות ממש בסיסיות.
לאחר שלמדתי ושבתי וצפיתי בסרטונים. ניסיתי על עצמי את מה שלמדתי ובצילום כאן כך זה נראה ואלו התוצאות. מה דעתכן? אני הייתי מרוצה מאד. וכל זאת תוך 7 דקות בלבד!


ייחודה של הסדנא הדיגיטלית
הסדנא נשלחה אלי במייל וכוללת 13 מפגשים. יכולתי לצפות בשיעורים בזמנים הנוחים לי, לחזור על שיעור שוב ושוב עד שהרגשתי שאני מבינה היטב מה עלי לעשות וזה מעולה. בכל מפגש עוסקת לילך בחלק אחר של הפנים ומלמדת איך לאפר אותו, תוך מתן טיפים וטריקים מעשיים. כאשר המטרה הסופית היא השגת מראה איפור מקצועי ב-4-7 דקות בבוקר. ניתן להתייעץ עם לילך בכל התלבטות ושאלה.

בנוסף וחשוב מאד, הסדנא כוללת ליווי ותמיכה בקבוצת פייסבוק סגורה ייעודית על מנת  לתת את הדגשים האישיים בהתאם למבנה הפנים וסגנון החיים. המשתתפות מעלות תמונות לאחר התרגול ולילך והצוות מכוונות ומעצימות. אני העליתי תמונה שלי לקבוצה והיה משמח ומעצים לקבל הערות חיוביות ולהבין מה כדאי לעשות אחרת ומה פחות מתאים. למשל: לשנות את הצבע הכהה של הגבות לצבע רך ועדין יותר.

לילך משלבת בתהליך הלמידה וליווי משתתפות הסדנאות כלים אימוניים מעולם ה-NLP (בהכשרתה היא גם מאמנת) על מנת להגיע לתוצאות מעצימות במיוחד דרך הניראות החיצונית.

הסדנה מיועדת גם לנשים שיודעות להתאפר בכדי לשפר ולדייק את רמת המקצועיות ו"להתאים גרסה"- בהתאם לגיל וסגנון החיים, וגם לנשים עם "ידיים שמאליות" שצריכות ללמוד להתאפר מההתחלה.
עלות סדנת ה- Refresh הכוללת 13 שיעורים כרגע במחיר של 270 ₪ במקום 320 ₪ 

בנוסף , פיתחה לילך מברשות איפור ייחודיות המאפשרות הנחה של האיפור בצורה מקצועית ומדויקת. "מברשות הקסם" -הכוללות מברשת מייק אפ מושלמת לעור הבוגר ומברשת עיניים ייחודית של 3 פעולות במברשת אחת. המברשות, פיתוח וייצור ישראלי.
מחיר מברשת מייק אפ 189 ₪ ולחברות הקהילה 170 ₪
מחיר מברשת העיניים 159 ₪ ולחברות הקהילה 145 ₪ 

מברשות הקסם של לילך גוריון- מאופרות ב-7 דקות. צילום יחצ


החזון האישי של לילך : "קודם תאהבי את מה שאת רואה במראה, זה כבר יחלחל פנימה ויהדהד החוצה מלוא העוצמה שבך". השינוי החיצוני הוא מהיר! ומשפיע על כל העוצמה הפנימית שלנו.

לסיכום, אני למדתי והשכלתי מהמפגשים. למרות שאני מתאפרת במשך שנים רבות והייתי במספר מפגשי איפור שלימדו אותי להתאפר, עדיין לא ידעתי כיצד להשתמש בברונזר ובשימר באופן נכון. כיצד מניחים במדוייק סומק ואיך אפשר לוותר על תיחום העיניים. הטיפים שלילך נותנת הם מצוינים ויעילים ביותר וכעת אני משתמשת במה שלמדתי באופן קבוע באיפור היומיומי שלי. גם חוסכת זמן וגם נראית טבעית ורעננה.
ממליצה בחום להצטרף לסדנא ולקבוצת הפייסבוק.

הצטרפות לסדנאלחצו כאן 
קבוצת הפייסבוק- מאופרות ב-7 דקות
נייד ליצירת קשר עם לילך- 050-4448800




יום שני, 20 באפריל 2020

על רציחות האלפבית מאת אגתה כריסטי



אגתה כריסטי היא תמיד אתנחתא רעננה ומהנה. לא חשוב כלל שאני יודעת מי הרוצח וקראתי את הספר ואף צפיתי לא מזמן בסדרה המעובדת לטלוויזיה (הסדרה נמצאת עכשיו בהוט וי.או.די לצפייה מידית והיא מעולה). עדיין, תענוג לקרוא ותענוג לעקוב איך מלכת ספרי המתח בונה את העלילה באופן מבריק.

רציחות האלפבית הוא אחד הרומנים הראשונים שעוסק בדמות של רוצח סדרתי, עוד לפני שהמונח הזה היה קיים. הרוצח בוחר את קורבנותיו לפי סדר האלפבית ולאחר הרצח הוא משאיר ליד הנרצח מדריך רכבות אלפבית. בנוסף, לפני כל רצח הוא שולח מכתב אל הבלש הידוע הרקול פוארו ובו רמזים היכן יתבצע הרצח ובאיזה יום.

הראשונה היא גברת אליס מאנדובר, השניה היא בטי ברנרד מבקסהיל, השלישי סר ג'פרי גלדסטון מגמפטון און סי. האם יצליח להמשיך במעשיו? או שהרקול פוארו יצליח למצוא ולעצור אותו? פוארו יחד עם ידידו הוותיק קפטן הייסטינגס , המצטרף אליו לחקירה, מתחקים אחר עקבותיו של הרוצח וממתינים לטעות הראשונה שתביא לפריצה בחקירה. הסיפור מסופר מנקודת מבטו של הייסטינגס והקורא עוקב יחד אתו אחר הדרך בה מנסה פוארו להבין את הסיבות לביצוע הרציחות. פוארו מאמין כי המניע הוא זה שיביא לפתרון ולגילוי הרוצח, מה שיספק לקראת הסיום טוויסט מפתיע.

אין כמו אגתה כריסטי להציב תעלומה, לתעתע בקורא, לשחק משחק קטלני ולגרום לנו לחשוד בכולם. אני תמיד מנסה לגלות מי הרוצח ולעקוב אחר הרמזים המוקדמים. ברומן הזה הצלחתי הייתה חלקית בלבד. כשרונה של אגתה כריסטי כסופרת מתח ניכר היטב ברומן זה ודמותו של פוארו כבלש מבריק מתעצמת.

איך מצליחה הסופרת לגרום לי לקרוא שוב את הספר וליהנות ממנו? אני חושבת שהצלחתה נובעת מהאופן שבו היא מתווה את הדרך, מצליחה להביא נקודות מבט שונות, להיות מעט סרקסטית ובמיוחד מאפשרת לי להיות שותפה ולקחת חלק בחידה.

אגתה כריסטי בוחרת בספריה להציג את פתרון התעלומה כאשר כל הגורמים מתכנסים יחד ואז אט אט מגיע השיא והרוצח מתגלה. זו דרך מעניינת ומהנה המאפשרת לקורא להבין איך הגיע פוארו לפתרון.

התרגום של מיכל אלפון הוא מצוין ומדויק
.
הרומן הידוע זכה למליוני קוראים ברחבי העולם ולשלל עיבודים לקולנוע, לטלוויזיה ולתיאטרון.
רציחות האלפבית מאת אגתה כריסטי. תרגום: מיכל אלפון. הוצאת עם עובד. עורכת הסדרה: מאיה פלדמן. 279 עמודים. מחיר: 74 ₪.

יום שבת, 18 באפריל 2020

במיוחד לימים אלה: ספר ילדים "רון ורונה נלחמים בקורונה" מאת עמית מזרחי ורון סטרינסקי



איך תסבירו לילדים על מגפת הקורונה? ספר ילדים נחמד ועכשווי מספר על רון ורונה היוצאים למסע בעקבות נגיף קורונה המסתורי.

הספר המיועד לגילאי 3-6 מתחיל כך:
בֹּקֶר אֶחָד - לֹא מְיֻחָד בִּכְלָל  - קָם לוֹ אַבָּא שֶׁל רוֹן כֻּלּוֹ מְנֻזָּל .הוּא נִתְקַף שִׁעוּל עָמֹק וְעִטּוּשׁ חָצוּף ,הַחֹם שֶׁלּוֹ עָלָה, וְהֶאֱדִים לוֹ הַפַּרְצוּף .הוּא צָעַק "אָאוּץ'" וְהֵעִיר אֶת רוֹן וְאֶת רוֹנָה . "אוֹי וַאֲבוֹי!" קָרְאָה אִמָּא, "אַבָּא נִדְבַּק בְּקוֹרוֹנָה!"

רון אינו יודע ואינו מבין מהי אותה קורונה ואחותו הגדולה רונה מסבירה הכל באופן בהיר ומובנה ואף מספרת איך מתגוננים ומה צריך לעשות. רון שואל ורונה עונה וכך מצליחים לעשות סדר בבלגן, להרגיע את בני המשפחה ולהגדיל את ארגז הכלים הרעיוני במאבק בקורונה.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, היפים והצבעוניים ו של איל אילת שמאיר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו.

הספר מסייע לילדים ולהורים

כמו את רובנו, גם את עמית מזרחי הקורונה תפסה לא מוכן. עד לפני שלושה שבועות החיים היו כהרגלם, וברגע אחד הוציאו אותו לחל"ת ואת אישתו הורידו לשליש משרה וגם את בתו הקטנה אלה, "הוציאו לחל"ת" מהגן. עמית מצא את עצמו עומד מול השאלות שכל ההורה מתמודד בימים האלו. "אבא, למה אין גן?", "מתי הולכים לסבא וסבתא?", "למה הגינה סגורה?".
מתוך הקושי והבלבול של המציאות החדשה, הרצון לתקשר לאלה הקטנה מה קורה, למה אין גן ולמה אסור לצאת לגינה, כתבו יחד רון סטרינסקי ועמית מזרחי את הספר "רון ורונה נלחמים בקורונה" והחליטו להוציא אותו לאור כדי לסייע לילדים ולהורים אחרים להתמודד עם התקופה המאתגרת הזאת ולצייד אותם בתחושות של מסוגלות עצמית, תושייה וגם תקווה.

התפוח צויר לא רחוק מהעץ

רון סטרינסקי, שותף מייסד ומנכ"ל בחברת הסטארטאפ הישראלית ICV  נאלץ להוציא את העובדים של החברה שהקים לחל"ת בעקבות האירועים האחרונים כשרון נכנס למשרדו של עמית עם הרעיון לכתוב ספר ילדים לימים המבלבלים שעוברים על כולנו, עמית קפץ מיד על המשימה ויחד כתבו את כל הסיפור. לצד איוריו המופלאים של איל אילת ובליווי מקצועי של ד"ר מורן שפלר גל, מומחית לרפואת ילדים בבית חולים שיבא תל השומר, שבועיים לאחר מכן, הם כבר היו בבית הדפוס.

רון הוא נכדו של הצייר, הפסל והמאייר המוכר הישראלי חיים רון ז"ל שאייר וצייר למעלה מ-1,000 ספרי בישול, הגדות לפסח וספרי ילדים רבים כמו "הדג שהתחתן בכינרת", "החסידה שנשארה בארץ" ו"העכברה האמיצה טוסי". למרות, ואולי דווקא בגלל, שהחיים לקחו אותו הרחק לעמק הסיליקון הישראלי, רון היזם מצא את ההזדמנות ליצור עולם חדש ובחר להקדיש את הספר לסבא שלו: "סבא לימד אותי את אומנות היצירה. הסגנון, היצירתיות והצבעוניות במלאכת ידו הם ההשראה שלי לספר זה".


"רון ורונה נלחמים בקורונה" מאת עמית מזרחי ורון סטרינסקי. איורים: איל אילת. הוצאת "ספרי ניב", 23 עמודים. מחיר לצרכן 60 ש"ח, להשיג כספר מודפס או דיגיטלי בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/. בקרו באתר הספר: https://www.ronandrona.com/ 


יום שלישי, 14 באפריל 2020

טעמי איטליה אצלכם בבית עם משלוחי אוכל איטלקי משובח של מסעדת FAT VINNY




התקופה האחרונה מורכבת לכולנו. רובנו נמצאים בבית בכל שעות היממה, משתדלים לשמור על איזון ולעבור את ימי הקורונה בשלום. כולנו מתגעגעים לטיולים, למסעדות, לבילויים, לשופינג ולשגרה.

במסעדת FAT VINNY ממשיכים להכין את מנות המטבח האיטלקי האהובות עלינו ולאפשר לנו ליהנות מהם בבית. זו דרך נהדרת לחוות אווירה וטעמים איטלקיים כמעט כמו במסעדה. התגעגעתם לפסטות טריות? לרטבים מעולים? לפיצה ופוקצ'ה? לרביולי? לסלטים טעימים? עכשיו זה אפשרי וניתן להתפנק ולפנק את בני המשפחה במשלוח מידי שיגיע בזמן הרצוי ועם מבחר המנות שבחרתם.

למי שלא מכיר FAT VINNY  היא מסעדת דיינר איטלקי המשלבת את המטבח האיטלקי המסורתי עם המטבח הניו יורקי החדשני. מדוע השילוב האיטלקי והניו יורקי? כי המסעדה שואבת השראתה ממסעדת 'ויני השמן' FAT VINNY הידועה בניו יורק. דיינר איטלקי ידוע ומפורסם של מי שהיה חייל במאפיה האיטלקית ברח לניו יורק והקים את המסעדה האיטלקית הכי טובה בעיר. כשיסתיים הסגר אני ממליצה להגיע לסניף הנמצא במתחם ביג בקרית אתא וליהנות מחדר הפסטה השקוף בכניסה שבו תוכלו לראות איך מכינים את מגוון הפסטות ולטעום ממבחר המנות שיש למסעדה להציע. אבל, בינתיים, ניתן להפתיע את בני הבית בארוחה איטלקית נהדרת ולהזמין משלוח עם כל המנות האהובות.

בתפריט המשלוחים יש מבחר מהות ראשונות וסלטים כמו: סלט ניוקי, פוקאצ'ה שום ומוצרלה, סלט עוף, סלט פנצנלה, סלט קפרזה ועוד. מבחר פיצות, מבחר פסטות ורביולי.

לתפריט המשלוחים- לחצו כאן



אנחנו בחרנו במשלוח זוגי וביקשנו שהשליח יגיע בשעה ארבע. ואכן, בשעה ארבע בדיוק הגיע השליח והביא אתו את מבחר המנות שהזמנו. המנות נארזו היטב, הגיעו עם כלי אוכל, מפיות ומבחר ענק של רטבים ותוספות- רוטב עגבניות, שום ולימון, גבינת פרמזן ועוד. המנות הגיעו חמות ממש והיו נדיבות מאד בגודלן. לדעתי, למרות שההזמנה הייתה זוגית, ארבעה אנשים יכלו ליהנות מהן ולשבוע. כך שההמלצה שלי למשפחה היא לא להתפרע. הזמינו 2 מנות פסטה ופיצה וזה לגמרי יספיק. המחירים נוחים וסבירים מאד. פיצה גדולה- 48-53 ₪. מנת פסטה- 53-63 ₪. רביולי- 56 ₪. סלטים- 48-49 ₪.


מבחר הרטבים שהגיע עם המנות

מה אכלנו?

פוקאצ'ה שום ומוצרלה- הפוקאצ'ה הגיעה חמה, בצורת לחמניות קטנות, טעמי שום, גבינת מוצרלה, שמן זית ופרמזן. הרטבים שצורפו היו קרם חצילים וסלסת עגבניות. -19 ₪. זה היה ממכר, טעים מאד ויחד עם הרטבים פשוט אי אפשר להפסיק לנשנש. אסור לוותר.



סלט קפרזה- סלט קלאסי של המטבח האיטלקי. מורכב מעגבניות שרי, זיתי קלמטה, בצל סגול, סלרי, ארטישוק רוסטיקו, בזיליקום, סלסת עגבניות, גבינת מוצרלה טרייה ובלסמי מצומצם. 49 ₪. יופי של סלט טעים שהארטישוק מוסיף לו המון ויחד עם גבינת המוצרלה הטרייה זו מנה מיוחדת ומעט שונה מהסלט הירוק שאליו אנו רגילים.




פיצה קלבריה- פיצת פפרוני עם פטריות יער, גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות 53 ₪. בצק דק וקריספי וטעים ביותר. יש לקחת בחשבון שמגיעה פיצה בגודל משפחתי! אהבנו את התוספות ונהנינו ממנה מאד.



פרוטי דה מארה- כאוהבי פירות ים לא היה ספק כלל שזו המנה שנבחר ובעיניי היא מנה מנצחת. פסטת לינגוויני קלסי עם שרימפס, קלמארי, מולים, שום, צ'ילי, עשבי תיבול ברוטב רוזה. 61 ₪. מנה עשירה בפירות ים, זה לא דוגמיות אלא בהחלט מנה נדיבה. אהבנו את רוטב הרוזה ואת השילוב עם הלינגוויני. מנה מומלצת לאוהבי פירות ים.



רביולי בטטה- המנה הגיעה בהפתעה מהסניף. לא הזמנו. מעל סכום הזמנה של 130 ₪ מפתיע הסניף במנה מתנה. מנה מצוינת עשויה ברוטב שמנת ופטריות. 56 ₪.



לסיכום: זה היה אחר צהריים שמח וטעים. נהנינו ממנות טעימות של המטבח האיטלקי וזאת ללא טרחה מלבד להרים טלפון ולהזמין. כל המנות היו טעימות מאד וחיסלנו אותן בלי להותיר פירור. ויש לי רק הערה אחת, היה חסר לי קינוח. אולי אפשר להכניס גם קינוחים לתפריט? אני לא יודעת אם זה אפשרי אבל שווה לבדוק.

פאט ויני- מתחם ביג קריות

למשלוחים- 2730*

אתר- FATVINNY

בפייסבוק- פאט ויני


יום שבת, 11 באפריל 2020

להתחדש עם מצעי SOHAM-סוהם הנעימים והמפנקים



חג הפסח השנה היה שונה מאד מכל החגים שחגגנו עד כה. מגפת הקורונה אילצה אותנו להישאר בבתינו ולחגוג במשפחה הגרעינית. אך הרצון להפתיע ולפנק את יקירינו ולחוש שאנחנו בכל זאת מתחדשים לא השתנה ומכיוון שאנו מבלים, כעת ,בבית את רוב שעות היממה בסגר מאולץ ונמצאים במיטה יותר מאשר בימים רגילים, בחרנו להתחדש עם מצעים חדשים ואיכותיים של סוהם שחידשו לנו את חדר השינה, שימחו ושיפרו את מצב הרוח.

סוהם היא חברה ישראלית המייצרת מצעים איכותיים מכותנה ארוכת סיבים הידועה גם בכינוי 'כותנה מצרית'. המצעים נקיים מחומרים מזיקים והם בעלי תקן בינלאומי מחמיר OEKO-TEX ובעלי צפיפות חוטים הגבוהה בעולם- 500 לאינץ'.

אני בחרתי בסט פרקל של 5 חלקים שכלל 2 סדינים למיטות מתכווננות בגודל 90/200, ציפה זוגית עם כפתורים בגודל 200/220 וזוג ציפיות בגודל 50/70. הצבע שבחרתי הוא אפרפר והציפה עם פסים לבנים דקים. סט אלגנטי ומשובח העשוי מ-100% כותנה ארוכת סיבים (כותנה מצרית) בצפיפות של 270 לאינץ'.
הסט הגיע עם שליח הביתה. וכדאי שתדעו שהמשלוח חינם! קיבלתי הודעה שהשליח בדרך ולפני שהשליח הגיע לביתי, קיבלתי הודעה נוספת שתוך 5 דקות הוא מגיע. זה מה שנקרא שרות קשוב וטוב. הסט היה ארוז בקופסת קרטון ובנייר ממוחזר ומתכלה מחומרים ידידותיים לסביבה וזה משמח וראוי.  

המצעים התאימו באופן מושלם למיטה. לפני השימוש כיבסתי את המצעים ובדקתי האם הצבעים דהו ומה קרה לאריג. גיליתי שהצבע נותר עשיר ויפה כפי שהיה והאריג נותר נעים מאד למגע, רך ועדין. האיכות ניכרת וכך גם האלגנטיות והיופי. מחיר- החל מ-219 ₪ עד 429 ₪.





החברה מציעה 90 ימי ניסיון בכל רכישה ומציינת שבמידה ואיננו מרוצים מהמוצר מכל סיבה שהיא, יחזירו לנו את מלוא הסכום או יחליפו במוצר אחר לבחירתנו, בעל ערך זהה. הצעה זו מאפשרת לנו לרכוש בביטחון את המוצר, לבחון אותו בבית ולהחליט האם אנו מרוצים מהמצעים ומאיכותם ובמידה ואיננו מרוצים החברה תשלח שליח על חשבונם, תאסוף את המצעים ותזכה אותנו.

באתר של סוהם (קישור בסוף הכתבה) תוכלו למצוא מגוון סגנונות מהממים, מגוון גדלים המתאימים למיטות שונות ושני סוגי מצעים סאטן או פרקל. המצעים עשויים כולם מכותנה ארוכת סיבים סרוקה, בצפיפות של 500 חוטים לאינץ' בסאטן ו-270 חוטים לאינץ' בפרקל.







מה ההבדל בין מצעי סאטן למצעי פרקל?

סאטן ופרקל הינם סוגי אריגה שונים. הם עשויים מ-100% כותנה אך בעלי תכונות שונות. אריגת פרקל הינה אריגת שתי וערב קלאסית בצפיפות חוטים של מעל 200. בזכות אריגתם, מצעי פרקל מאווררים מאוד, מה שהופך אותם לעמידים מאד ונעימים במיוחד לאנשים הסובלים מהתחממות בלילה. (אני!). אריגת סאטן הינה אריגה בה החוט מושחל מעל ארבעה חוטים כל פעם. זו אריגה צפופה יותר, עם פני שטח רחבים ואחידים יותר, מה שמוסיף לבד רכות וברק טבעי וגם רכות גדולה לעומת המגע הפריך של מצעי הפרקל.

מהי כותנה ארוכת סיבים?

זהו זן מסוים של כותנה הידועה בכינוי השגור 'כותנה מצרית'. כותנה זו תובענית לגידול ועיבוד, לכן מחירה גבוה משמעותית מכותנה רגילה, אך התמורה היא בהיותה בעלת רכות גבוהה וללא תחרות, ברק טבעי ועמידות יוצאת דופן לאורך שנים. מקורה בדרום אמריקה, אך היא זכתה לכינוי 'כותנה מצרית'  לפני כמאתיים שנה כאשר הובאה למצרים, גודלה שם בהצלחה רבה ויוצאה כבדי יוקרה לעשירי העולם.

מדוע חשובה צפיפות החוטים באריג?

ככל שהצפיפות גדולה יותר- הבד ארוג מחוטים דקים יותר והמגע של הבד הופך להיות מעודן וחלק יותר. רק חוטים הנטווים מכותנה ארוכת סיבים יכולים להגיע לצפיפות חוטים של 500. לכן צפיפות החוטים הגבוהה מהווה אינדיקציה גם למגע הצפוי מהבד וגם לאיכות הכותנה ממנו נטוותה.

לסיכום: סוהם מציעה מצעים תוצרת הארץ (בעיניי, חשוב מאד) באיכות גבוהה, נעימים ומפנקים מאד. ההתנסות האישית שלי הייתה חיובית ביותר ואנחנו נהנים מהמצעים המשובחים שימשיכו ללוות אותנו למשך שנים. השרות האישי והנעים והמשלוח נעשו באופן מקצועי ומוקפד.

ממליצה בחום.

לאתר סוהם לרכישה - לחצו כאן

בפייסבוק- לחצו כאן

צילומים- יפה גביש, חברת סוהם
גילוי נאות- המצעים התקבלו לסקירה.

יום שבת, 4 באפריל 2020

שומרים על עור הפנים עם 'לחות תות' של חברת SR COSMETICS




אנחנו חיים בתקופה מאתגרת. מגפת הקורונה ממשיכה להפיל למשכב עוד ועוד חולים. אסור לצאת מהבית והלחץ גדול ומשפיע עלינו ועל בריאותנו. רובנו מתמודדים היטב עם הקושי ושומרים על עצמנו. חשוב גם להמשיך לטפח את עצמנו, לשמור על עור הפנים, לדאוג ללחות מתאימה שתמנע יובש ואדמומיות ותרגיע את העור. אחד המוצרים הטובים והיעילים העוזרים לכך הוא של SR COSMETICS ונקרא "לחות תות". אני משתמשת בו בקביעות בימים אלה ומרוצה מאד מהתוצאות. באופן כללי אומר שהמוצרים של החברה מלווים אותי כבר מספר חודשים. הסרום והקרמים שלהם משובחים.

מדוע דווקא לחות תות?

מסתבר שבפרי התות יש יתרונות וערכים תזונתיים ובריאותיים שהתגלו במחקרים שנעשו בשנים האחרונות. חברת SR COSMETICS תיעלו את התכונות של פרי התות אל תכשיר טיפוח לחותני, מבהיר, המתאים לכל סוגי העור.



מה מכיל התכשיר?

בלחות תות יש סינרגיה של ויטמינים C  ו-K שלהם תפקיד חשוב בתיקון נזקי רדיקלים- נזקים הגורמים להזדקנות מואצת של עור הפנים ונזקי עור אחרים. הקרם מועשר בקפסולות זעירות הנמסות בעור ומשחררות תוך מריחת התכשיר, עושר של אנטי אוקסידנטים, בעלי תכונות מרפא. עוד מכיל הקרם שמן הבורג'- הידוע כאנטי אינפלמטורי פעיל במיוחד. חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, המסייעות להמסת הדבק הבין- תאי ותומכות במיגור בעיית עודף הסבום בעור הבעייתי.

חשוב לדעת כי התכשיר מכיל גם מסנני קרינה פיסיקליים וריכוז גבוה של חומצה לקטית וחומצה היאלורונית, למיום העור והצערת מרקמו. מרכיבים נוספים הם – ביסבלול: נגזרת של צמח הקמומיל, אלנטואין, ויטמין E התורמים להרגעת סוגי עור מגורים וסנסטיביים, במיוחד.

תועלות לחות תות

לקרם לחות תות אפקט מתקן לעור גם לאחר שאנו חושפים את עורנו לשמש. הוא משפר מיידית את מרקם העור ומעודד את התחדשותו. הוא עוזר בבעיות של עודף סבום ותורם להרגעה ושיפור של סוגי עור רגישים, אדמומיים ודלקתיים. ניתן להשתמש בו בכל עונות השנה והוא מתאים לכל סוגי העור.



התנסות אישית

הקרם עדין ובעל מרקם קליל, יש בו קפסולות זעירות בצבע תות וריחו ריח תות נעים מאד. נמרח בקלות ונספג באופן מיידי, ללא תחושת שמנוניות. בתקופת האביב אני סובלת, בדרך כלל, מיובש בעור ובצידי הפנים מופיעה אדמומיות קלה. לאחר מריחת הקרם בוקר וערב במשך מספר ימים האדמומיות נעלמה לחלוטין ומרקם העור נעים למגע ומחוספס הרבה פחות. אני מאד מרוצה מהתוצאות המצוינות שיש לקרם על עור פני וממליצה בחום.


נפח: 50 מ"ל
מחיר: 210 ₪
לרכישה אצל קוסמטיקאיות לאחר אבחון והתאמה.


לאתר- לחצו כאן


פייסבוק- לחצו כאן