רשומות

יום שישי, 26 בינואר 2024

יקב 'שאטו רמו' בגליל המערבי השיק את יין הדגל ספיישל רזרב 7 the top

צילום יעקב מדר

בשבוע שעבר הוזמנתי ליקב 'שאטו רמו' במושב חוסן להשקה חגיגית של יין הדגל ספיישל רזרב 2017 7 the top. לא התלבטתי לרגע, אם היקב השוכן על גבול הצפון בגליל המערבי, ממשיך לעבוד למרות המצב הביטחוני המורכב ובאמצע מלחמת ' חרבות הברזל' אני אגיע לעודד, לחזק ולפרגן.

התרגשתי ושמחתי להגיע ליקב ולקחת חלק בהשקה שלוותה בלבטים רבים גם מצד אנשי היקב האם זה הזמן להשיק יין חדש? אך מכיוון שעל אף כל הקשיים לא עצרו מייצור וביקבוק יין חדש, התקיימה ההשקה כסדרה.

את פנינו קיבלו רמו בן שושן שהקים את היקב בשנת 2005, אשתו מירי בן שושן, המנהלת כיום את חברת 'מרינה פטריות'. רמו הוא חלוץ תעשיית הפטריות בארץ והבעלים של חברת מרינה פטריות הגליל. ויינן היקב אושרי אליהו וצוות העובדים.

רמו ומירי בן שושן צילום יעקב מדר

יחד עם יינן היקב יצאנו לסיור ביקב השוכן, כאמור, במושב חוסן, מוקף בנוף הגליל הירוק והפורח. סביב נחלים הזורמים לאורך כל השנה, מבנים ארכיאולוגים מהתקופה הצלבנית והעות'מנית.

מהנה מאד לשלב ביקור במרכז המבקרים המרשים והמרווח של היקב, לטעום מהיינות המשובחים, לשלב עם פטריות וגבינות ולצאת לטיול בסביבה.



היקב עצמו חדשני ומוקפד. הציוד כולו מודרני ואיכותי. אך, מקפידים לשמור על שיטות יצור מסורתיות ועתיקות כשהמטרה היא לייצר יינות איכותיים המבטאים שילוב בין העולם הישן לחדש.

יינן היקב אושרי אליהו



מכונת הביקבוק

ביקב מעבדה גדולה ופעילה והיין נמצא תחת ביקורת איכות תמידית וקפדנית. הכרמים ממוקמים בצפון רמת הגולן והגליל העליון בגבהים של 750 מטר ומעלה מעל פני הים אזורים עם אקלים ייחודי המותאם לגידול ענבי יין באיכות גבוהה.

אזור המעבדה

היקב מייצר כשישים אלף בקבוקים בשנה ובסיור ביקב ניתן לראות את חביות עץ האלון הצרפתי בו מתיישן היין במשך 18-24 חודשים, עד אשר הוא מוכן לביקבוק. היינות זוכים לשבחים רבים וביקורות אוהדות וזכו בתחרויות יוקרה בארץ ובעולם, במדליות ופרסים בינלאומיים.

יינן היקב אושרי אליהו הסביר לנו על הדרך שעוברים הענבים, עד אשר הופכים באהבה ובמקצועיות ליינות מובחרים. היינות הינם מזנים משובחים ולצידם גם שילוב ייחודי של מספר יינות יחד כבלנד.

הענבים המגיעים ליקב עוברים תהליך של מיון, נכנסים לתהליך של תסיסה מבוקרת במיכלי הנירוסטה. בסיום התסיסה ולאחר בדיקות המעבדה, הם עוברים לחביות עץ אלון צרפתי מהטובות ביותר בעולם למשך 18 חודשי יישון. בסוף התהליך מרכיב היינן את הבלנדים השונים עד לקבלת התוצאה המוגמרת.

היינות נמכרים לחנויות בוטיק ליין בארץ ובעולם והוא כשר למהדרין. יש במקום מרכז מבקרים הפתוח לטעימות יין, פטריות וגבינות.

יש לתאם הגעה מראש.

יינן היקב אושרי אליהו הוא אוטודידקט שכבר מילדותו עם סבו התחבר לעולם היין. לאחר סיום השרות הצבאי החל לעבוד ביקב באזור הגליל, שם רכש ניסיון והעמיק את ידיעותיו וכשהוא לומד מהטובים ביותר טיפים וניואנסים שעושים את היין מיוחד כפי שהוא. הוא הקים במרתף ביתו יקב קטן ומיוחד המייצר כ-1500 בקבוקי יין בשנה. רמו בן שושן התרשם מהיין שייצר בביתו וקרא לו לדגל, ליקב שאטו רמו.

אומר אושרי ""ליקב יכולות עשייה אדירות, מערכת חקלאית חזקה, וכרמים משובחים. שמהם אנו מייצרים את היינות המיוחדים שלנו תוך עשייה מוקפדת ואיכותית"

יינן היקב עם יין הדגל

טעמתי מספר יינות:

בלנד חוסן 2019- בלנד של ענבי קברנה סוביניון, שירז ופטי ורדו. ליין צבע אדום עשיר, מרקם רך והוא מאוזן, נעים ומאופק.


יין ופטריות נפלא יחד.

גרנד בלנד 2018- בלנד של ענבי קברנה סוביניון ופטיט ורדו. יין נהדר, אהבתי מאד, הטעמים שלו עשירים והוא בעל רכות וחלקות. חשתי ברמז של פירות יער, דובדבנים ואגוז.

קברנה סוביניון 2019- יין זני מענבי קברנה סוביניון, בעל צבע אדום סגול עמוק, טעם עשיר וסיומת מתמשכת וחלקה.



ויין הדגל שלשמו התכנסנו ספיישל רזרב 7 the top בלנד המורכב מ-50% ענבי קברנה סוביניון ו-50% ענבי פטי ורדו מהחלקות הנבחרות של כרמי היקב שנבצרו ידנית בבציר לילי והובלו ליקב לפני אור ראשון. הענבים עברו השרייה קרה ובהמשך תסיסה איטית ומבוקרת, לאחר שמיצוי הטעמים והצבע הסתיים, עבר היין שיקוע וכל זן התיישן בנפרד בחביות עץ אלון צרפתי למשך 18 חודשים.

צילום יעקב מדר



מתוך כלל החביות נבחרו ע"י היינן שבע החביות הטובות ביותר ומהן נבנה ממסך. לאחר מכן נכנס היין שוב לחביות למשך 6 חודשים נוספים, בתום התקופה בוקבק עם סינון קל בלבד.

היין התיישן בבקבוקים תקופה נוספת במרתפי היקב על מנת להגיע לאיזון טעמים מיטבי.

טעימת יינן: היין מבטא בטעמיו שילוב מרתק של שני הזנים שמקורם בבורדו, הקברנה סוביניון תורם את עמוד השדרה והרעננות והפטי ורדו תורם את הגוון השחור-סגול האופייני עם טעמי פירות יער סגלגלים. גוף היין מלא והוא אף מפתיע בעוצמתו. לאחר מספר דקות בכוס היין יתחיל להתמסר ולהתרכך.

הטעימה שלי: יין עשיר ועוצמתי. צבע אדום-שחור עמוק וכך גם הטעם עמוק, עם סיומת מתמשכת בטעמי פירות יער. יין מרשים מאד ומתאים לארוחות בשריות ואלגנטיות.

התיישנות: 24 חודשים, יין אדום יבש, 14.5% כוהל בנפח, 750 מ"ל. 

לא מבושל ולא מסונן.

מחיר לצרכן: 310 ₪ .

לפרטים והזמנות: 0504051106, 050405800.

לאתר יקב שאטו רמו – לחצו כאן

יום רביעי, 10 בינואר 2024

מחפשים היכן לעבור טיפולי יופי מתקדמים ולרכוש תכשירי טיפוח מהמובילים בעולם? הכירו את GLOW&GO לקוסמטיקה מקצועית מבית אלומה נתנאל

צילום אור גפן

השבוע השתתפתי בהשקת סניף בוטיק אקסקלוסיבי לקוסמטיקה מקצועית בקניון הזהב בראשל"צ. הסניף מבית אלומה נתנאל- קוסמטיקאית מומחית מעל 15 שנים שהתמקצעה באבחון וטיפול נזקי עור, כשמו כן הוא- GO&GLOW והוא הוקם כדי לענות על הצורך שלנו בטיפול זוהר בזמן קצר ועם תוצאות נראות לעין.

כולנו קצרות בזמן, עסוקות, ממהרות, רצות ממקום למקום וקשה לנו לפנות זמן ולהגיע לטפל בעורנו. אלומה נתנאל הבינה זאת והשיקה סניף טיפולי "זוהר הוליוודי" במקום נגיש ונוח בקניון הזהב בראשל"צ, כשהחזון שלה הוא להנגיש ככל הניתן, הן בפן הלוגיסטי והן בפן הכלכלי את טיפולי היופי המתקדמים ביותר ואת מוצרי הטיפוח האיכותיים ביותר בתחום הקוסמטיקה.

בסניף המעוצב מצאתי מבחר מוצרי קוסמטיקה של המותגים המובילים בעולם. חדר הטיפולים נעים, מפנק ושלו. לטעמי, מקום אידאלי להגיע לעשות טיפול, לרכוש מוצרים ולהמשיך בדרכנו.

אלומה בחדר הטיפולים. צילום אור גפן
יחד עם גולן נהרדעא הבעלים של נהרדעא קומיוניקישן צילום אור גפן
עם תכשיר הדגל ה "דוז פואה" צילום אור גפן

אלומה נתנאל הפתיעה אותי. ציפיתי לפגוש מישהי מבוגרת יותר ופגשתי אישה צעירה, נמרצת ומקצועית שבנתה אימפריה של יופי. היא נולדה בירושלים בשנת 1991, נשואה לעידן, ואמא ל-4 ילדים מקסימים.

לאחר סיום שירות מלא בחיל האוויר החלה אלומה לעבוד בתחום הקוסמטיקה, כך שכיום, על אף גילה הצעיר, היא כבר בעלת ותק של 15 שנים בתחום.

בשנת 2017 אלומה השיקה את הקליניקה בראשון לציון - קליניקת בוטיק לקוסמטיקה פרא רפואית. מדובר בחלל מפנק ואינטימי המכיל 5 חדרי טיפולים, פינת המתנה ואירוח וחצר רחבת ידיים. אין זה פלא שמדובר באחד המקומות המבוקשים באזור בכל הנודע לטיפולי יופי.

אלומה מדגימה את השימוש במוצר הדגל בקליניקה מבית ALUMINAL הוא תכשיר ה"דוז פואה" צילום אור גפן

צילום אור גפן

אלומה מתמקצעת בתכשירים של חברות הקוסמטיקה המובילות בישראל, משתפת איתן פעולה מזה שנים רבות ואף משווקת את מוצריהן. לצד מותגים איכותיים ומוערכים של חברות כמו חוה זינגבוים, קייביפיור, דרמלוסופי, ביופפטיקס, ביופור, ולומי – בחודשים האחרונים ניצבים לצידם בגאווה גם מוצרי הדגל של אלומה מתוך ה PRIVATE LABEL שפיתחה לצד אנשי מקצוע מובילים בתחום המדע בשם LALUMINA.

אומרת אלומה "הניסיון המקצועי שלי חשף אותי לכל מותג ולכל פורמולה שקיימים בארץ ואיכשהו תמיד הרגשתי שיש עוד לאן לשאוף ויש איך לשפר וזאת הסיבה שהחלטתי לצאת עם מגוון מוצרים משלי, שיבטאו את האג'נדה המקצועית שלי ויביאו לתוצאות שאני יכולה להתחייב אליהן".

מדובר במוצרי טיפוח שעומדים בתקנים המחמירים ביותר ומכילים את הרכיבים האיכותיים והמקצועיים ביותר שמעניקים שיפור נראה לעין בכל הקשור לבעיות בעור.

לאחר הטיפול בסרום. הכהויות תחת העיניים פחתו. העור נראה קורן, בהיר ומטופח.

ה"אני מאמין" של אלומה הוא יושר, שקיפות וכנות בתהליך הטיפולי. אלומה נוקטת בגישה מינימליסטית ומדויקת בכל הנוגע להיקף הטיפולים ולא מעודדת את הלקוחות להתחייב לסדרות ממושכות ורכישות מיותרות. אלומה רואה את עצמה מחויבת לעמוד בציפיות כפי שהוגדרו בתחילת התהליך ובמקביל, מצפה מלקוחותיה לעקביות ולמשמעת– שיובילו אותם אל היעד המבוקש.

מוצר הדגל בקליניקה מבית ALUMINAL הוא תכשיר ה"דוז פואה" – סרום אנטיאוקסידנטים המכיל קומפלקס פפטידים ופולארן והוא גם הראשון בארץ, בעל ריכוז של 12% ויטמין C. אלומה הדגימה את השימוש במוצר והתוצאה הייתה מפתיעה, תוך דקה נראה הבדל ממשי בין צד ימין לשמאל. הכהות תחת העין הצטמצמה והעור נראה גמיש וזוהר יותר. תוצאות אלו נשמרות לזמן ארוך ובשימוש יומיומי בוקר וערב רואים שיפור יפה במרקם העור, בגמישותו וחיותו.

מוצרי ALUMINAL

תכשיר ה"דוז פואה" – סרום אנטיאוקסידנטים

מדובר, למעשה, בתכשיר מהפכני המיועד לעור בוגר, מיובש וחסר חיות עם נטייה לפיגמנטציה.
ריכוז החומרים הפעילים שבו, מקופסלים בתוך מעטפות ליפוזומליות המצויות בתוך הסרום ומשחררות חומרים פעילים בריכוז גבוה אל עומק הרקמה ואינו גורם לגירוי או קילוף של העור.

מבנה האפליקטור הייחודי של המכשיר מסייע למריחה אחידה באזור העיניים והוא כולל נורת לד אדום, הידוע ביכולותיו לחדור לעומק שכבת הדרמיס ובכך לעודד יצירת קולגן.
פונקציית הרטט שבראש האפליקטור, מאפשרת המרצת מחזור הדם וחדירת החומרים הפעילים לכל איזורי הפנים בצורה מוגברת.



התוצאה המתקבלת היא עור שנראה מתוח, מלא חיות ובעל גוון אחיד יותר.
הסרום מתאים לשימוש באיזור הפנים, עיניים, שפתיים, צוואר וכפות הידיים.

לאתר של אלומה- לחצו כאן

אלומה קוסמטיקס בפייסבוק- לחצו כאן

אלומה קוסמטיקס באינסטגרם- לחצו כאן





 

יום שישי, 5 בינואר 2024

החורף הגיע ואתו היובש. מה עושים? הכירו טיפול אפקטיבי בעור יבש! סדרת CICA BIAFINE להקלה על 5 סוגים שונים של עור יבש

 


השבוע ביקרנו אצל חברים. החבר סיפר לי שנמאס לו מהחורף רק בגלל תופעת היובש בעור ממנה הוא סובל בתקופה זו. המלצתי לו לנסות את מוצרי הסדרה החדשה של CICA BIAFINE המיועדים לטיפול ושיקום עור יבש. ואכן, הוא השתמש בקרם הרחצה ובקרם המשקם של הסדרה ודווח על הקלה תוך מספר ימים.

מהי סדרת CICA BIAFINE ולמה היא מיועדת?


СicaBiafinComposition

סדרת CICA BIAFINE של מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי BIAFINE ומבית ג'ונסון אנד ג'ונסון, מציעה מוצרים דרמו קוסמטיים לטיפול ושיקום בעור יבש- יבש מאוד או בעור מגורה.

מוצרי הסדרה נותנים מענה ל 5 סוגים שונים של עור יבש : עדין, נוקשה, מחוספס, סדוק ומגורה,   מרגיעים מיידית את העור ומעניקים לחות - עם תוצאות נראות לעין ושמירה על מראה עור חלק, רך, ונעים למגע מהשימוש הראשון. 

המוצרים:

תחליב לחות יומי לגוף- מיועד לעור יבש ונוקשה. מעניק לחות מיידית, משקם ונספג במהירות מבלי להשאיר תחושה שמנונית. התחליב מועשר בחומצה היאלרונית וגליצרין ובעל מרקם קליל וקרמי, מעניק עור רך וגמיש כבר מהשימוש הראשון. מחיר מומלץ לצרכן:79.90 שקלים.

קרם לחות יומי לגוף- מיועד לעור יבש מאוד (מגורה וסדוק). משקם ומרגיע ביעילות כבר מהשימוש הראשון, מועשר בחומצה היאלרונית ופנתנול, בעל מרקם רך ועשיר, נספג במהירות ולא משאיר תחושה שמנונית. מחיר מומלץ לצרכן:69.90 שקלים. היפואלרגני

קרם לחות מזין למניעת גירוי- מיועד לעור יבש במיוחד (יבש מאוד ומגורה). מזין את העור לאורך זמן ומרגיע מיידית את תחושת הגירוי, משקם ועצמתי. משפר את נראות העור (אדמומיות, יובש וחספוס). העור מועשר וחלק יותר החל מהשימוש הראשון. מחיר מומלץ לצרכן:64.90 שקלים.

קרם משקם- מיועד לעור פגום, מגורה, סדוק, לאחר גילוח או לאחר טיפול שעווה למבוגרים וגם לעור הנוטה לאטופיה: יבש מגורה ואדמומי. הקרם המשקם יוצר הגנה מהסביבה, מספק לחות מרגיעה ועוזר לשמירה על היגיינת העור. מועשר במרככים וגליצרין, מכיל חומצה היאלרונית, בעל נוסחה הממזערת תגובות אלרגיות ומעניק לחות, מרגיע מיד ומשקם את העור ביעילות. לא מבושם ולא משאיר תחושה שמנונית. מחיר מומלץ לצרכן:49.90 שקלים. היפואלרגני



תחליב רחצה מזין ומועשר במיוחד- מיועד לעור יבש במיוחד. ללא סבון וללא סופלטים. מנקה את העור בעדינות מבלי לפגוע בו ומעניק לחות מיידית למשך 24 שעות. מועשר בגליצרין, מסייע בשמירה על מחסום העור, מעניק שיקום ונוחות לעור יבש במיוחד, העור חלק ורגוע יותר מהשימוש הראשון. מחיר מומלץ לצרכן:59.90  שקלים. היפואלרגני

קרם רחצה להרגעת עור מגורה- מיועד לעור יבש במיוחד (עור מגורה). לא מבושם, ללא סבון וללא סולפטים. מנקה בעדינות ומרגיע תחושת גירוי בעור. מעניק לחות מיידית למשך 24 שעות ומסייע בהגנה על העור. עור רך וגמיש מהשימוש הראשון.   

       

מחיר מומלץ לצרכן:69.90 שקלים.

התנסות אישית- קרם הרחצה נעים מאד, מקציף בעדינות, מותיר את העור נקי, רך ונעים למגע. תענוג להשתמש בו. מיד לאחר הרחצה מרחתי את קרם הלחות שנספג היטב ובעל ריח נעים. אין תחושה של שמנוניות לאחר המריחה והעור נותר נעים למגע, יפה וללא סדקים. את הקרם המשקם נתתי לבן להתנסות והוא דיווח על כך שהאדמומיות לאחר גילוח עברה מיד לאחר מריחת הקרם ושיפור מצב היובש. מרוצה מאד מהשימוש.

ניתן להשיג בסניפי סופר פארםובבתי המרקחת הפרטיים