רשומות

יום שלישי, 30 בינואר 2018

מה עושים כשמתחשק סושי? יש תשובה! הסושיה בקניון עזריאלי קרית אתא


בתחילת ינואר נפתח סניף של הסושיה בקניון עזריאלי בקרית אתא. אירוע משמח עבור הקרייתים אוהבי האוכל האסיאתי. מה גם, שיש אפשרות למשלוחים בכל רחבי הקריות וכך המסעדה מגיעה אלינו הביתה וחוסכת לנו טרחה, זמן ומאמץ.

למי שלא מכיר, (יש כאלה?) הסושיה היא רשת מסעדות אסיאתית המונה עשרות סניפים, בכל רחבי הארץ. הסניף הראשון נפתח בשנת 2003 בתל אביב כשהבשורה הייתה "סושי לכל פועל" – סושי איכותי וטרי במחירים נוחים. כך גם כיום, מנות אסיאתיות מגוונות במחירים נוחים.

סניף הסושיה בקניון עזריאלי הינו סניף כשר המציע מבחר גדול של סושי- טונה, סלמון, צמחוני, קומבינציות ומגשים לאירוח. מנות ראשונות , מרקים, סלטים, מנות ווק  מוקפצות עם נודלס ואורז ועוד. שווה לבדוק גם את המבצעים השונים שהסניף מציע כמו 1+1 על תפריט הסושי בימי ששי או מנת מרק מתנה בהזמנה מעל 100 ₪.

התפריט המלא – כאן.

אנחנו הוזמנו להתנסות במשלוח הביתה והחלטנו על ארוחת ערב שתהיה על טהרת המטבח האסיאתי. 




התחלנו עם קומבינציה זוגית של סושי חם- קר הכוללת: 8 יחידות אינסיידאאוט פנקו צמחוני (בטטה בטמפורה ומלפפון), 4 יחידות סנדוויץ פנקו- סלמון ואבוקדו, 8 יחידות פוטו קומבי, 1 ניגרי דג, 1 ניגרי סלמון – מחיר 99 ₪.




זו מנה זוגית יפה, רבת טעמים ומוצלחת. הבן אמר" זה סושי סוף הדרך!" ואכן, טעים מאד ומגיע עם רטבים לבחירה, כלי אוכל, מפיות ומגבונים. כדי שהתענוג יהיה מושלם.

לעיקריות הזמנו פאד תאי עוף- אטריות אורז רחבות, גזר, כרוב לבן, נבטים, בצל ירוק, ביצה, בוטנים ולימון ברוטב פאד תאי. – מחיר 46 ₪. מנה מצוינת, אהבתי את הקרנצ'יות שהבוטנים מוסיפים ואת הרוטב העדין. המנה מגיעה בקופסה אטומה ונדיבה בגודלה.



מנה נוספת- האדומה- רצועות בקר, פלפל אדום, בטטה צלויה, פטריות, בצל סגול, נבטים, גזר ובצל ירוק, ברוטב קארי אדום ומוגש בתוספת אורז. מחיר 47 ₪. זו מנה פיקנטית וחריפה שהבנים אהבו ושיבחו. אני מעדיפה תבלון פחות חריף.



הזמנו גם חמוצים יפניים- 14 ₪ שהיו עדינים בטעמם והיוו תוספת נעימה למנות העיקריות.



לסיכום- המנות שהזמנו הספיקו בנדיבות ל-4 סועדים רעבים שהתנפלו על המנות בהנאה רבה. זמן המשלוח עמד על כ-40 דקות והאוכל הגיע חמים וטרי. משמח שנפתח סניף בקניון עזריאלי בקרית אתא ואין ספק שנמשיך להזמין אוכל אסיאתי בסניף וממליצה בחום להגיע לסניף ולטעום או להשתמש בשרות המשלוחים.

בתיאבון לכולנו.


טלפון להזמנות: 04-8753080

הסושיה – סניף כשר בקניון עזריאלי קרית אתא בפייסבוק- https://www.facebook.com/hasushia.k.ata/

תפריט-

קניון עזריאלי קרית אתא בפייסבוק-


יום ראשון, 28 בינואר 2018

מה מצפה לנו בעונת הקרוזים 2018?


השבוע הוזמנתי לאירוע שיזמה חברת "קרוזיט" ובו סקר ניק ווילקנסון, נשיא עולמי בנורוויג'ן קרוז ליין את ענף הקרוזים וסיפר על החברה ועל הצפי בשנים הבאות.
                           בצילום- ניק ווילקנסון
ענף הקרוזים מעניין אותי במיוחד, זאת לאחר הקרוז המוצלח לאלסקה שבו נהנינו מאד. לדעתי, חופשה על אניית פאר עונה על כל הציפיות. הן של ביקור באתרים מרתקים, הן של פינוק בבית מלון צף שבו נהנים מארוחות גורמה, מופעים, בילויים, שירות והתייחסות שאין כמוהם. מסתבר, שלא רק אני חושבת כך. הרבה מאד ישראלים חושבים כמוני וענף הקרוזים הפך לאחד המוצרים הפופולריים ביותר על הקהל הישראלי בשנתיים האחרונות. אניות ענק שהפכו לריזורטים מופלאים מספקות את כל מכלול החוויות לכל הגילאים ולכל סוגי הקהלים. אחרי קרוז אחד מבינים עד כמה זה נהדר ומתמכרים.


לפי ניק ווילקנסון, ישראל היא במקום השישי! מבחינת הזמנות ושיט בקרוזים. אבל, כשמחליטים לצאת לחופשת שייט, כדאי לעשות שיעורי בית- איך בוחרים את היעד, האנייה, החברה, הטיסות, איך מגיעים לנמל ועוד ועוד. קרוז בחברות הבינלאומיות היא חוויה מיוחדת ויוצאת דופן ולא בכדי היא הבחירה של ישראלים רבים. הקהל מצביע ברגליים ורובם הופכים ללקוחות חוזרים, פעם אחר פעם. מורכבות תהליך הבחירה ושלבי ההזמנה של המוצרים הנלווים הינו ארוך ודורש יד מקדים. לכאן נכנסים המומחים שמרכיבים, כמו בפאזל, חלק אחר חלק של תהליך ההזמנה עד לכדי חופשה מוצלחת ונטולת דאגות. הדברים נכונים שבעתיים במיוחד למפליגים בפעם הראשונה.
                                    אודי שנבל- בעלי חברת "קרוזיט"
בדיוק בכדי לענות על צורך זה הוקמה סוכנות השייט 'קרוזיט' על ידי אודי שנבל. החברה מפעילה אתר אינטרנט אונליין לחיפוש חופשות שייט בינלאומיות, ומחזיקה בשני מרכזי הזמנות בצפון ובמרכז הארץ. כיום, מעסיקה החברה 20 יועצי שייט, אופרציה ותפעול מקצועיים, בעלי ידע נרחב בשיווק ומכירה של חופשות שייט לתייר הישראלי, תוך התאמה מושלמת לצורכי הלקוח.
'קרוזיט' היא אחת החברות המקצועיות בענף הקרוזים בישראל ואף הפכה לחברה המובילה בתחום הפלגות השייט. "שנת 2017 הייתה שנת שיא של ישראלים שיצאו מישראל לקרוזים בינלאומיים ועמדה על כ- 80 אלף איש. הצפי כי בשנת 2018 השוק ילך ויתפתח אף יותר ואנו צופים עלייה של 12% נוספים לפחות בהזמנת הפלגות". אומר אודי שנבל, מנכ"ל ומייסד סוכנות השייט קרוזיט.
קרוזיט משווקת את מיטב חברות השייט הבינלאומיות, בהן: רויאל קאריביין, קרניבל קרוזס, פרינסס קרוז ליין, MSCסלבריטי קרוזס, דיסני, קוסטה, הולנד אמריקה ועוד. בנוסף, משמשת החברה כסיטונאית של חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין.



החברה מהווה  One stop shop עבור הקהל המעוניין לצאת לחופשה בקרוז. יועצי השייט המנוסים בקיאים בסוגי האניות והתאמתן לאופי החופשה – משפחתית, רומנטית, ספורטיבית וכד'. וכן בהרכבת החבילה הכוללת בין השאר: מסלול האנייה, טיסות, בתי מלון, העברות, סיורי חוף, ביטוחים וכמובן את ההפלגה.
המוצרים המבוקשים לקהל הישראלי לעונת 2018
גם השנה אירופה תמשיך להיות היעד העיקרי, היבשת בעלת המיקום הגיאוגרפי הקרוב לישראל מאפשרת לקהל המפליגים טיסה קצרה לנמל היציאה, בין אם מדובר על: ברצלונה, רומא, וונציה, פיראוס ועד נמלים בצפון אירופה להפלגות לים הבלטי והפיורדים הנורווגים.
חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין לדוגמא מציעה 2 אניות מובילות ומוכרות לקהל הישראלי בהפלגות באירופה:  

·         בים התיכון תמצאו את האנייה נורוויג'ן אפיק המפליגה מברצלונה ורומא להפלגות בנות 7 לילות בריביירה הצרפתית והאיטלקית. ההפלגות יוצאות כל יום ראשון החל מאביב 2018.



·         אנייה נוספת היא נורוויג'ן Breakaway  המפליגה בים הבלטי ומציעה מבחר יציאות מקופנהגן וורנמונדה-בגרמניה.

החברה מציעה מספר אניות נוספות המבצעות הפלגות בים האדריאטי, איי יוון, האיים הבריטים ועוד.

גם הקאריביים ממשיכים להיות אטרקטיבים עבור הקהל הישראלי.


חופי ים חלומיים, מזג אוויר מושלם  ואנשים צבעוניים – הפלגות לקאריביים תמשכנה להיות אטרקציה מרכזית בתחום ההפלגות. חברת נורוויג'ן קרוז ליין וחברות נוספות כגון רויאל קאריביין, קרניבל ועוד מציעות מספר רב של הפלגות שבועיות לחופים היפים בעולם שבקאריביים. תקופת ההפלגות המומלצת היא בין נובמבר ליוני.


וכמובן, אם אתם מוותיקי המפליגים ומחפשים יעדים חדשים הגלובוס הוא הגבול עבורכם. איפה שיש ים יש אנייה: אלסקה, תעלת מנפה ודרום אמריקה, יפן, סין והמזרח הרחוק, אוסטרליה, האיים הקאנריים, קובה, קנדה וניו אינגלנד ועוד ועוד.

כל שנותר הוא להרים טלפון או להתחיל לגלוש באתר ולראות מה הקרוז המועדף עליכם.
קרוזיט: 1-700-504-508

 צילומים- יח"צ, נורוויג'ן קרוז ליין, יפה גביש

ערב השקה חגיגי לחנות הדגל הראשונה בישראל- ZEISS Vision Center

                                     בצילום- גוזרים את הסרט עם ראש העיר חיפה יונה יהב

ביום חמישי האחרון הוזמנתי לאירוע השקה חגיגי לרגל פתיחת חנות הדגל הראשונה בישראל של מותג העדשות הגרמני המוביל ZEISS – ZEISS VISION CENTER. את האירוע המשמח שהתקיים במרכז חורב בעיר חיפה, קיימה "קבוצת לפידות" בשיתוף עם האופטומטריסט המוביל עבדאללה יזבק.




מדובר על חנות ראשונה בישראל למותג. בעולם קיימים כ-124 מרכזי ZEISS VISION CENTERS המציעות ללקוחותיהם 360° של חוויה מושלמת: דרך העדשות המיוחדות המתאימות בדיוק לצרכיהם האישיים, ציוד הבדיקה המתקדם ביותר בעולם והניסיון שהמותג מביא אתו לאורך 165 שנים של מצוינות אופטית. כך שבסופו של דבר מקבל הלקוח זוג משקפיים שמתאים באופן המדויק ביותר לצרכים שלו. מה גם שמותג ZEISS הוא המותג הנחשב בעולם ומיליוני אנשים בוחרים מדי שנה בעדשות שלהם המורכבות גם במיקרוסקופים, במקרני הפלנטריום, בטלסקופים ועוד. החברה מתגאה בכך שמדי שנה רושמים כ-400 המצאות במשרד הפטנטים.




החנות במרכז חורב עוצבה באופן חדשני במיוחד והתפעלתי מהדרך בה ניצל המעצב את השטח ויצר אווירה מזמינה ונעימה. כל חנויות הקונספט של צייס מעוצבות באופן דומה בצבעי העיניים - כחול, חום, לבן ושחור. אותם אלמנטים חוזרים בכל החנויות, כאשר במרכז כל חנות בולט ה"אישון". עיגול שאם מסתכלים עליו מלמטה יוצר מעין "טיובה" שתהווה את אזור הישיבה המרכזי בחנות. אזור קבלת הפנים והלאונג', תחת "העין", שם יעבור הלקוח את תחילת תהליך האבחון האישי עם המומחה שלו. אזור חדרי הבדיקה המתקדמים, בחירת המסגרת, מדידות במרכז החנות באמצעו מכשיר ה- iTerminal ועוד.

                        בצילום- חדר הבדיקות המשוכלל

באירוע ההשקה נשאו דברים מנכ"ל קבוצת לפידות אילן לפידות, בוריס דה זונקיר, סמנכ"ל חברת ZEISS העולמית, שהגיע במיוחד לישראל לרגל ההשקה ויונה יהב ראש עיריית חיפה.



                            בצילום- מנכ"ל קבוצת לפידות אילן לפידות
                         בצילום- סמנכ"ל חברת ZEISS העולמית בוריס דה זונקיר

באירוע נכחו למעלה מ 100 איש, ביניהם ידוענים, רופאי עיניים, אופטומטריסטים בכירים ואנשי עסקים רבים. בעיקר בלטו בנוכחותם יונה יהב ראש העיר חיפה, אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל לשעבר, הקונדיטור מיקי שמו, עידן כחלון בנו של השר כחלון, אסתי גולן מנכ"לית ביה"ח רמב"ם, חיה קובץ' נשיאת רוטר חיפה, רונית ויינדהב פרקליטת מחוז לשעבר, לילי ברושנסקי תובעת מחוזית לשעבר, גילי אלמוג הבעלים של קפה גרג, חיים קהת מהנדס מגרש מכבי חיפה ועוד רבים אחרים.

 בעבדאללה יזבק, בעל חנות הדגל צייס, יונה יהב, ראש עיריית חיפה ואילן לפידות, מנכל קבוצת לפידות. צילום קוקו
עעבדאללה יזבק, בעל חנות הדגל צייס, מיקי שמו ואילן לפידות, מנכל קבוצת לפידות. צילום קוקו

כעת, גם אצלנו ניתן ליהנות מהעדשות הטובות בעולם במשקפיים שלנו.

ZEISS VISION CENTERS- מרכז חורב, רחוב חורב 15, חיפה.


יום שלישי, 23 בינואר 2018

תכשיטי NANO- תכשיטים לחיים


תכשיטים הם עולם ומלואו. החל מתכשיטי חרוזים פשוטים ועד תכשיטי יוקרה במיליוני דולרים. גם החומרים מהם עשויים תכשיטים הם רבים מאד- פלסטיק, עור, צמר, מתכות שונות, אבנים יקרות, זכוכית, צדפים, נוצות. כל מה שנעלה על דעתנו, נוכל למצוא. כל אחת וטעמה האישי והייחוד שהיא מחפשת לעצמה.
זוהר עזרא שהקים את חברת NANO JEWELRY הגיע לעולם התכשיטים במקרה. הוא טייל בהודו, נחשף לאמני התכשיטים ונדלק על התחום. אחרי הודו הגיע לאירופה והחל לעבוד בניהול חנויות תכשיטים ותוך כדי התוודע לטעמם של הקהלים המקומיים והוקסם מנקודות הדמיון והשוני ביניהם ומהאופן בו תכשיט יכול לגשר על פערים תרבותיים וחברתיים. לפני 14 שנים שב לארץ והחליט שתחום התכשיטים הוא התחום בו הוא מעוניין לעסוק. "חיפשתי לעצב תכשיטים באופן מקורי ופורץ דרך "הוא אומר לי " חיפשתי לייצר תכשיטים שיביעו רגש ומסר".
             בצילום- זוהר עזרא וגולן נהרדא בעלי משרד היח"צ המלווה את NANO תכשיטים
                         בצילום- זוהר בודק עם זכוכית מגדלת את אחד התכשיטים
החיפוש של זוהר נשא תוצאות. הוא פגש מדען שפיתח יכולת טכנולוגית המחברת בין מתכות לאבנים ויחד פתחו במסע שערך 11 שנים, תוך התגברות על אתגרים ובעיות שצצו בהתמודדות עם חומרי הגלם השונים. בסוף המסע הצליחו להתאים את הטכנולוגיה לעיצוב תכשיטים מרהיבים בהם מוטבעים מסרים משמעותיים וחיוביים על גב התכשיטים.

"אני" אומר זוהר "רוצה שהמסרים החיוביים יופצו ברחבי העולם. כי זוהי דרך נפלאה לקירוב לבבות ולהעברת מסר משמעותי ואישי"
עד כה נמכרו התכשיטים באתר המכירות המשגשג אמזון. כעת, מספר זוהר, נעשות הכנות להשקת בוטיק תכשיטים, שימכור בישראל את התוצרים הייחודיים והכל כך שונים שטרם נראו כמותם בארץ ובעולם. תכשיטים שהם, בעיניי, מתנה מושלמת וילוו את האדם כל חייו, כיוון שיש בהם הרבה יותר מסתם תכשיט יפה. יש בהם מסר חשוב ומעצים.



הקולקציה הנדירה של ננו ג'ולרי כוללת כמה הפתעות מעניינות. למשל, קולקציה שלמה בה מוטבע בכתב מיניאטורי המשפט "אני אוהב אותך" ב-120 שפות, בנוסף היכולת של הלקוח "להרכיב" ולעצב בעצמו תכשיט, מאלמנטים מוכנים מראש כמו אבנים מסוגים שונים ושרשראות כסף וזהב. גולת הכותרת של התכשיטים הם הכיתובים והמסרים המוטבעים עליהם, הנעשים גם בהתאמה אישית. כיתוב יכול להיות ברכות למקבל התכשיט, פירוט תכונות המזל האסטרולוגי שלו, משפטי העצמה, תפילות של מבחר דתות, מסרים רומנטיים, משפטי השראה ועוד, הכל במגוון שפות וסגנונות.
תליון אני אוהב אותך ב120 שפות . ננו ג'ולרי צילום יחצ 
אני אוהבת אותך ב120 שפות. ננו ג'ולרי צילום יחצ 
הטבעת המסרים המיניאטוריים על האבנים נעשית באמצעות טכנולוגיה חדשנית וייחודית. בעתיד הקרוב, ניתן יהיה לקנות יהלומים עם מסרים מוטבעים עליהם, לשדרוג כל הצעת נישואין ומחווה רומנטית. לגבי שאר המסרים, ננו ג'ולרי מקפידה כי הם יהיו חיוביים, עם אופי אוהב, נעים ובעל ערך מוסף. זוהר מעיד כי הייחודיות של התכשיטים מהווה מקור השראה ומעוררת עניין רב ולכן פעמים רבות מתפתחת שיחה סביבם וסביב המסר שהם נושאים. לכן, יש הקפדה יתרה על יצירת תכשיטים הנושאים מסרים בעלי אג'נדה חברתית. המתקשים בקריאת המסרים יכולים להיעזר בזכוכית המגדלת היוקרתית שמצרפת ננו ג'ולרי לכל פריט המיוצר, על-מנת לוודא כי המסר אינו נעלם מעיניו של אף אחד.


                     
הקולקציה היוקרתית כוללת אבנים שונות, אך זוהר מדגיש כי הן חייבות להיות חלקות לגמרי. לכן, לא תמצאו תכשיטים מאבנים כמו טורקיז, מונסון וטיגריי. הכוכבות של ליין התכשיטים הן אם כך אבנים סינטטיות כמו זרקוניה, סברובסקי ואונקס. הפוליש והחיתוך של כל אבן, עולים בהרבה על הסטנדרט הממוצע והתוצאה היא תכשיט ללא רבב, בעל עיצוב ייחודי ונדיר ובעל טוויסט מיוחד במינו.
את התכשיטים המיוחדים ניתן לרכוש באתר של ננו ג'ולרי, בחנות אמזון וכמובן בבוטיק החדש. החברה מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ ומציעה אפשרות להזמנות גדולות.
ומה צופן העתיד? זוהר מבטיח שזו רק ההתחלה. צמידים מעוצבים, טבעות עם מסרים עוצמתיים, יהלומים שטרם נראו בעולם ועוד שימושים חלומיים בטכנולוגיה העתידנית – כל אלו יגיעו, ומהר יותר ממה שנדמה.
ניתן להשיג:
רבי יוחנן 6 תל אביב
1-700-55-61-66
פייסבוק: NANO Jewelry / תכשיטי ננו
אינסטגרם: nanostylejewelry


 צילומים- יפה גביש, יח"צ

על נעורים ללא אל מאת אדן פון הורבאט

הספר "נעורים ללא אל" נכתב בשנת 1937 ע"י אדן פון הורבאט, סופר קלאסי מודרני שספריו היו אסורים ברייך הגרמני והוא גלה לאוסטריה, שם כתב את הספר שהפך להיות קלאסיקה מודרנית, תורגם לשפות רבות ונכלל בתוכנית הלימודים באוסטריה וגרמניה עד היום ולא פלא שכך.

הספר מצליח להעביר את אווירת התקופה בגרמניה לפני פרוץ מלחמת העולם השנייה ולאחר עליית היטלר לשלטון. כל כך ברור שמדובר ברייך הגרמני ובאופן שהמדינה כולה מגוייסת לקראת המלחמה הצפויה שאין כלל צורך להזכיר את השמות המפורשים.

הסיפור עוסק במורה המלמד תלמידים בחטיבת הביניים. הוא מלמד את מקצועות ההיסטוריה והגאוגרפיה, אך עושה זאת בכפוף להוראות מלמעלה ובלא שניתן לו להביע את דעתו. באחד הימים הוא אינו מתאפק ואומר לאחד התלמידים שגם כושי הוא בן אדם. הערה זו גוררת אחריה תלונה מצד ההורים למנהל בית הספר וכל התלמידים חותמים על מכתב בו הם מצהירים שאינם מוכנים ללמוד אצלו יותר. הוא ממשיך ללמד ויוצא עם התלמידים למחנה טרום צבאי שבו מלמדים אותם לאחוז בנשק ולהילחם וגם שוטפים את מוחם בהתאם לרוח הקאנצלר.  

"הם רוצים להיות מכונות, ברגים, גלגלים, בוכנות, רצועות — אבל יותר משהיו רוצים להיות מכונות, הם היו מעדיפים לשמש תחמושת: פצצות, מטעני רסס, רימונים. כל כך היו שמחים להתפוצץ למוות באיזה שדה קרב! כשיהיו גדולים הם חולמים להיות שֵם על אנדרטת מלחמה" מתוך הספר

במהלך השהות במחנה מסתכסכים שני נערים ואחד מהם נרצח. המורה יודע פרטים מסוימים היכולים לשנות את הכרעת הדין. האם יעשה זאת ויסכן את עצמו? או ישתוק? האם יפעל כפי שמצופה ממנו? בסגנון דומה ליומן אנו, הקוראים, עוקבים אחרי ההתלבטויות, הקושי, הבחירה והעונש.

הספר הזכיר לי מעט את "בעל זבוב". חבורת נערים שהם מראה לחברה לאומנית, אכזרית, שונאת זרים המתקדמת לעבר כליה. מעבר לכך, נמצא המורה על כל חיבוטי הנפש שלו וההחלטות שעליו לקבל. הסיום הוא לכאורה צודק. האשם האמתי מתגלה ונענש. אך גם מי שדאג שכך יקרה מוגלה מארצו.

הסיפור מעלה שאלות קשות ומעמיד בפני הקורא דילמות אתיות המתאימות גם לתקופתנו. זה לא ספר קל לקריאה ואותי העציב ועורר בי מחשבה על כוחו של שלטון, כוח הכסף ובעיקר החשיבות שיש לחינוך. ובימים של שיח וחשש מפני שינויים שנעשים בחינוך ילדינו, יש משמעות רבה לספרו של אדן פון הורבאט.

אני רוצה גם לציין את אחרית דבר מאת טלי קונס שבו היא עוסקת בחינוך הלאומני בגרמניה, בשאלת הגזע והאידאולוגיה הנאצית בהקשר לספר ומספרת על תולדותיו של הסופר - מרתק!

זה ספר חשוב המאפשר לחזור אל האווירה בגרמניה של הרייך והאופן שבו חינוך ושטיפת מוח מביאים להתעלם מכל מה שאנושי, הגון ומוסרי.

נעורים ללא אל מאת אדן פון הורבאט. תרגמה מגרמנית- שירי שפירא. אחרית דבר- טלי קונס. הוצאת ספרים עם עובד. 194 עמודים. 79 ₪.