רשומות

יום רביעי, 24 ביולי 2019

הארלי דוידסון השיקה סניף קונספט ענק בת"א ואני הגעתי להתלהב ולסקר



מה לי ולאופנועים? אתם שואלים. הרי זה עניין לכתבי שטח מסוקסים שמבינים עניין ולא לבלוגרית שאמנם כותבת על תיירות, אבל מתניידת ברכב רגיל לגמרי ולא מבינה כלום בנפח מיכל דלק או באורך הגלגל של הארלי דוידסון. נכון, אתם צודקים, מה אני מבינה בכלל במתלים וביניקת אוויר של אופנוע. אבל, וזה אבל גדול, אני מבינה גדולה בחלומות, באופנה ובדרך חיים. והארלי דוידסון הוא הרבה מעבר לאופנוע, הוא סמל לחופש, מרחבים ואינדיבידואליות וככזה הוא קוסם לי ולאחרים.





אי אפשר שלא להתלהב מאופנועי ההארלי דוידסון, הם מרשימים ביותר. וכשהם מוצגים בסניף החדש של אימפריית האופנועים והביגוד האמריקאית הארלי דוידסון, המשתרע על פני שטח של כ-1000 מ"ר, המראה מושך במיוחד. בסניף תמצאו מלבד אופנועים גם ביגוד ואביזרים מעוצבים וממותגים.
בסניף הושקעו מעל 5 מיליון ₪ והוא תוכנן ועוצב בהובלת מיטב מעצבי הרשת העולמית. סניף הדגל של המותג האמריקאי מציע, מלבד אופנועי הארלי וציוד לרוכבי הדו גלגלי, אלפי מוצרי מרצ'נדייז ופריטי אופנה של הארלי דיוידסון, החל מבגדי תינוקות, דרך בגדי ילדים, נשים וגברים, הנעלה, תכשיטים, שעונים, כובעים, תיקים וכמובן, את שלל דגמי אופנועי הארלי. כמו כן, תפעל במקום סדנת טיפולים ותיקונים לאופנועי הארלי בישראל. 









צילומי החנות- רונן טופלברג
אלי אלעזרא יו"ר קבוצת אלעזרא ובנו אורן אלעזרא מנכ"ל קבוצת אלבר, יחד עם ניסים בנימין מנכ"ל אלבר מוטו, השיקו את הסניף החדש, גזרו את הסרט והתקינו מזוזה. לאחר מכן סיפרו על הצמיחה של הארלי דוידסון בישראל ועל החזון לעתיד.
ניסים בנימין מנכ"ל אלבר מוטו יבואנית הארלי דוידסון בישראל אמר: "בשנים האחרונות הארלי דוידיסון ישראל ביססה את עצמה ככוח עולה ברמה העולמית. בתוך שנים בודדות הפכנו את הארלי ישראל  לקהילה מגובשת ולהצלחה אנושית פנומנאלית. אני שמח לעמוד בראש מותג שמגשים חלומות למאות רוכבים בשנה כאשר מאחורי כל אופנוע יש סיפור, אדם ולב שמתחבר לקהילה שהיא דרך חיים".
אלי אלעזרא יו"ר ובעלים של קבוצת אלעזרא בעלת השליטה באלבר: "בעבר, לפני שנכנסנו לתחום הדו גלגלי, נעשו מספר ניסיונות להכניס את הארלי לישראל, שלא צלחו. מה שיצר את ההצלחה של הארלי בארץ בשנים האחרונות הוא השילוב של אלבר ויכולותיה. פתיחת הסניף השני בארץ מוכיחה עד כמה גדולה ההצלחה. שנמשיך לטפח את המותג בישראל".






במסגרת השקת החנות, חשפה לראשונה הארלי דוידסון את הדגם החדש שנחת בישראל, ה-FXDR 114 הדגם החדשני ופורץ הדרך של קונצרן הארלי דיוידסון. 
יניקת האוויר והאגזוז של ה- FXDR מגיעים מעולם המרוצים. הוא בעל יכולת הטייה של 33 מעלות ומצויד במנוע Milwaukee-Eight® 114 V-Twin ‏1,868 סמ"ק עם מומנט של 160Nm/3500rpm, העוצמתי ביותר שיש לאופנועי Softail®. יש גם זרוע קלה מאלומיניום יצוק, מזלג קדמי הפוך שמדלג מעל פסי האטה ומתלה אחורי Mono shock לתגובה זריזה. הוא מהיר בנסיעה ישרה וזריז בפניות. 
אורך- 2425 מ"מ. גובה הכיסא – 720 מ"מ. נפח מיכל דלק - 16.7 ליטר. משקל יבש - 289 ק"ג. 
גלגלים / צמיגים חזית:
Gloss/satin black, split 5-19" spoke, Ace cast aluminum with laser etched graphics / 120/70ZR-19 60W
גלגלים / צמיגים אחור:
 Gloss/satin black, solid disc,18" Ace cast aluminum with laser etched graphics / 240/40R-18 79V
מדובר במכונה משומנת היטב שתבטיח נסיעה מתוך חלום של סרט אמריקאי מושלם. החל מ-220,000 ש"ח. 


צילומי אופנוע- יח"צ הארלי דוידסון
אודות אלבר- יבואנית הארלי דוידסון בישראל
חברת "אלבר" בניהולו של עו"ד אורן אלעזרא הינה מחברות הליסינג וההשכרה הגדולות והוותיקות בענף (פועלת בתחום מאז 1994), עם נתח שוק המוערך בכ- 12%. החברה עוסקת בליסינג תפעולי לחברות, בהשכרת רכב ובמכירת כלי רכב. חברת "אלבר" מחזיקה בחברת "ממסי" שרותי דרך וגרירה, חברת "אלבר- קרדיט" המציעה פתרונות מימון ובחברת "מוטופרטס" חלקי חילוף לרכב. "אלבר" הינה היבואנית בישראל להפצת מותג האופנועים הקוריאני "Daelim" ולמותג האופנועים האמריקאי Harly Davidson"". 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה