רשומות

יום שלישי, 9 ביולי 2019

אילו מוצרי קוסמטיקה הם MUST בקיץ הישראלי? ביקור בחנות הדגל של מותג הקוסמטיקה והאיפור PRECISE נתן לי את התשובה

                             ביקור בחנות הדגל של המותג PRECISE בצילום עם הבעלים אריאלה ודרור



כולנו רוצות להיות מטופחות, שעור הפנים יראה זוהר ורענן והאיפור הולם ויפה. לא קל להתמצא בין שלל מוצרי הטיפוח והאיפור, לדעת להתאים את המוצר הנכון, לדעת מה מתאים לאקלים הישראלי ולמצוא את המוצרים המתאימים בדיוק לעורנו.

השבוע ביקרתי בחנות הדגל של מותג הקוסמטיקה והאיפור המקצועי   PRECISEאת החברה הקימו אריאלה רמי ודרור נתן לפני כשש שנים, מתוך רצון להציע לנשים הישראליות מגוון פתרונות טיפוח ואיפור, למצבי עור שונים ולאפשר לקוסמטיקאיות לתת מענה אמיתי ומדויק ללקוחותיהן.





בביקורי בחנות גיליתי מוצרים איכותיים, עם חומרי גלם פעילים ומוצלחים המביאים לתוצאות מהירות, איכותיות וניכרות לעין. שוחחתי עם דרור נתן – בעלים משותף שסיפר לי שהתכשירים מיוצרים במעבדות המתקדמות ביותר הן באירופה והן בארץ. האריזה נעשית כולה בארץ. עוד אמר כי חשוב להם להציע מגוון רחב של מוצרים, כדי שלכל אחת יותאם המוצר המתאים למצב העור שלה. "חשוב לנו להתאים במדויק את מוצר הטיפוח, כי רק כך ניתן להגיע לתוצאות טובות". המגוון העשיר מיועד לטווחי גיל שונים ולמצבי עור שונים. וכך גם לגבי מוצרי האיפור השונים.







להסתובב בחנות ולראות עד כמה המגוון גדול, זו חוויה בפני עצמה. לולא עזרתה של אריאלה רמי לא הייתי מצליחה להתאים לעצמי את המוצרים הנכונים. וזו גם הסיבה שהמוצרים נמכרים או בחנות או אצל קוסמטיקאיות מורשות, כי ההתאמה היא החשובה.

                             בצילום עם אריאלה רמי 

מה קורה בקיץ הישראלי הלוהט? אני בטוחה שאתן יודעות כי בקיץ חשוב מאד נושא הטיפוח. דרור נתן אומר כי " חשוב להמשיך לטפח את עור הפנים עם מוצרים שמתאימים לעונה זו בקלילותם, עמידים בפני זיעה ולחות ומגנים על העור מפני השמש והקרינה. המרכיבים הבולטים המאפיינים את המוצרים שאנו מייצרים פעילים מאוד ומעודדים בין השאר ייצור קולגן ואלסטין המסייעים בעידון קמטוטים, לצד שילוב של חומצות היאלרוניות לשיפור מרקם העור וגמישותו".


                                      צילום- שי יחזקאל



כדי להקל עלינו את החיפוש אחר המוצרים המתאימים לקיץ מציעה חברת PRECISE חמישה מוצרים מובילים לטיפוח העור ויצירת מראה מצודד.


מהם המוצרים שהם MUST ?

Absolute Volume - קרם לחות בעל מרקם קטיפתי וקליל בגימור פריימר המכין בצורה מושלמת את עור הפנים לאיפור. הקרם החדשני המהווה פריצת דרך משמעותית, מותאם לכל מצבי העור הקיימים, למעט לקוחות בעלי אקנה פעיל. הקרם מכיל מרכיבים פעילים כמו: מטריקסיל 3000 – המעודד ייצור של קולגן ואלסטין המעדנים קמטים וקמטוטים, חומצה היאלורונית – העוטפת את השכבות העליונות של העור. פנטויטין, סכריד, גלוקוזמין – סוכרים אשר ביכולת לאגור לחות בעור למשך 48 שעות.
מחיר מומלץ לצרכן: 236 ₪.



Lift & light-  ג'ל טיפולי לעיניים 

ג'ל טיפולי חדשני המיועד לעור העדין שסביב העיניים. הג'ל החדשני אידיאלי לשימוש יומיומי, מפחית מראה קמטוטים, כהויות ונפיחויות מתחת לעיניים ומשווה לאזור מראה מואר.
הג'ל מוזן לעור בצורה נוחה ואסתטית באמצעות גולה קרירה ונוחה  לתפעול המקנה מריחה אסתטית ונוחה. 
מכיל: EYELISS, תשלובת פפטידים, תשלובת מרכיבי לחות טבעיים, תמצית גטוליין, אלנטואין, D-PANTENOL והלוקסיל.
מחיר:238 ₪.

          ג'ל לעיניים. צילום שי יחזקאל

Moisturizing Cream  מקדם הגנה דמי מייק אפ SPF50
קרם ההגנה של PRECISE מבוסס על ויטמין E  , אלנטואין ואלוורה המקנים הגנה מרבית על עור הפנים ומותירים אותו רך, רענן וזוהר.
דמי המייק-אפ יוצר מראה קליל וחיוני לעור הפנים והנו מוצר מושלם לחודשי הקיץ החמים ובכלל. 
מחיר: 124 ₪. 

ג'ל למילוי גבות- בעל רמת עמידות גבוהה במיוחד

ג'ל למילוי גבות של חברת PRECISE עמיד במים ומותאם לשחייה בבריכה, או בים. זהו המוצר האידיאלי לשימוש בחודשי הקיץ שכן הוא אינו נמחק לאורך כל שעות היום, גם תחת תנאי זיעה קשים. הג'ל, בעל פיגמנט עמוק במיוחד המספק פתרון אולטימטיבי גם במצבים בהם נדרשת בנייה מיוחדת של הגבות באמצעות מברשת. הוא מצטיין ביצירת מראה עדין וטבעי של שיערות וכן, בצביעת שיער לבן. 
ניתן להשיג בשלושה גוונים המותאמים ללקוחה הישראלית : בלונד, חום וחום כהה. 
מחיר: 119 ₪. 

שפתונים עמידים בפורמולה מיוחדת
שפתונים עמידים  בפורמולה בלעדית וייחודית למותג PRECISE אשר פותחה במעבדות המובילות בישראל. הפורמולה החדשנית מקנה עמידות מרבית לשפתונים ומרקם משיי נעים אשר אינו מייבש את השפתיים. בין הגוונים השולטים בקולקציה ניתן למצוא: ניוד קורל, ניוד גוף, כתמתם ואדום על גווניו.
מחיר: 89 ₪.


וכך נראיית הדוגמנית לאחר שאופרה במוצרי PRECISE

חברת הקוסמטיקה והאיפור המקצועית PRECISE מציגה מראה איפור לקיץ 2019 צילום שי יחזקאל

חברת הקוסמטיקה והאיפור המקצועית PRECISE מציגה מראה איפור לקיץ 2019 צילום שי יחזקאל 


כעת, אתן יודעות ,כמוני , מה חשוב ובמה להשתמש ושיהיה לכולנו קיץ נעים ובלי קמטים.

להשיג בחנות הדגל של המותג בדיזינגוף סנטר, או אצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה