רשומות

יום חמישי, 28 בינואר 2021

הכירו את תכשירי הטיפוח החדשניים של הקוסמטיקאית דנה טל הנמכרים רק לאחר אבחון אונליין מקורי ומותאמים אישית לצרכים הספציפיים שלנו

מדפי תכשירי הטיפוח בפארמים עמוסים לעייפה במוצרי טיפוח לפנים. איך נבחר מה מתאים לנו ומה טוב לעורנו? האם די בכך שאנו מתייעצות עם דיילת היופי במקום? או שקראנו על מוצר טיפוח כלשהו ונראה לנו שהוא יתאים? לעיתים, אנו רוכשים קרמים יקרים מאד אך התועלת עשויה להיות קטנה כיוון שהוא אינו מתאים לנו.

הקוסמטיקאית דנה טל, פיתחה סדרת טיפוח מודולרית ומינימליסטית, המותאמת אישית לכל אחת בעזרת אבחון אונליין של סוג העור. באתר עונים על סדרת שאלות ובסיום האבחון מוצעים אך ורק 4 מוצרי טיפוח לפנים- ג'ל ניקוי, קרם, סרום וקרם לחות עם מקדם הגנה שמתאימים ספציפית לצרכים הייחודיים שלנו. לא ניתן לרכוש מה שלא אובחן כמתאים עבורנו.

לאבחון אישי האפשרי גם באופן אנונימילחצו כאן

הקוסמטיקאית דנה טל הינה שותפה בכתיבת ספר לימוד מקצועי רשמי של משרד הכלכלה בתחום הקוסמטיקה, מרצה ומלמדת שפיתחה את IM- סדרת מוצרי טיפוח מודולרית ומינימליסטית על בסיס העיקרון "פחות זה יותר" מתוך הבנה ששימוש בתכשירים המותאמים לנו אישית ועם החומרים הנכונים מצליחים להשיג תוצאות מצוינות. אין צורך במותגים יקרים. הרבה יותר חשוב להתאים את התכשיר לצרכים של כל אחת ואחת.

האג'נדה של less us more הובילה את דנה ליצירת שילובים שונים של המוצרים אשר מספקים טיפוח לכל יום, כל השנה. דנה גם מייעצת באתר כיצד להפוך כל מוצר לרב שימושי (למשל, קרם פנים שמתאים גם כקרם עיניים)

התנסות אישית



בכניסה לאתר ניתן לקרוא על הגישה ועל עקרונותיה ואז לוחצים על כפתור ה "קחי אותי לאבחון"  ניתן לעשות את האבחון באופן אנונימי או להירשם.

מתחילים עם מילוי הגיל ואז עוברים לענות על סדרת שאלות המתחילה בגיל ההתבגרות ובכל שאלה מוסבר מדוע היא נשאלת ומה מטרתה. כך שלא רק עונים על שאלות אלא גם מבינים מה עומד מאחוריה.

הנה מספר דוגמאות לשאלות שנשאלתי














בסיום מקבלים אבחון לגבי עור הפנים שלנו ומה חשוב שנדע עליו ועל שגרת הטיפוח שלנו ואז מקבלים המלצות על התכשירים והחומרים המומלצים עבורנו אישית. כאמור, מדובר על 4 מוצרים בלבד ובמחירים סבירים מאד.

זו ההמלצה שאני קיבלתי.



 



התכשירים הגיעו במשלוח הביתה במיכלי פלסטיק שניתן למחזר ולכל מוצר צורף הסבר מפורט. ההסבר מודפס על נייר ממוחזר. התכשירים ללא קופסה, שבלאו הכי היינו זורקות. אהבתי את העובדה שלכל תכשיר צבע משלו וכך אנו לא מתבלבלות ויודעות מיד לאיזה מוצר להושיט את היד לשם שימוש.

כך מגיעים התכשירים בקופסה



ג'ל ניקוי מקציף

החשיבות של ניקוי העור ידועה לכולנו. אני משתמשת בג'ל לניקוי יומיומי הן בבוקר והן בערב. הג'ל מעולה ומצליח להסיר את האיפור ואת שאר ההפרשות השומניות.

לאחר השימוש העור נקי, נעים ואין תחושת חספוס או יובש.

הג'ל מתאים לכל סוגי העור ואינו מכיל S.L.S




סרום ויטמין C

זהו סרום קליל ושקוף שנספג היטב בעור וגורם לעור להיות נעים למגע, רך וקטיפתי. אני משתמשת בו כבסיס לאיפור וזה מעולה. ניתן להשתמש בו בבוקר ובערב כתכשיר יחיד או בתוספת קרם מעליו.

הסרום מכיל נגזרת של ויטמין C הפעילה לאורך זמן ונספגת בעור באופן איכותי.

הסבר מפורט על תרומת הסרום מופיע הן באתר והן בהסבר המצורף לתכשיר שקיבלתי וכך אנו מבינים ויודעים מה החשיבות ומדוע להשתמש.



קרם קל

קרם שכשמו כן הוא, עדין וקל המתאים גם לעור רגיש. הוא נספג היטב בעור ואין תחושה של שומניות. גם לא ברק. אני משתמשת בו בבוקר. אך אפשר גם בערב ואפשר להשתמש בו גם כקרם עיניים. (שימושים נוספים ניתן למצוא באתר או על גבי ההסבר המצורף לתכשיר)

חשוב לציין שהוא מכיל אלוורה המרגיעה עור רגיש ומעודדת בניה בריאה ונכונה של התאים.



קרם עשיר

זה הקרם המספק לעור לחות והזנה. אני משתמשת בו בערב בעיקר אך גם בבוקר כי הוא מכיל שמן ארגן ולכן מתאים לעורי הסובל מיובש. אפשר להשתמש בו גם כקרם עיניים ואם נמרח אותו בשכבה עבה למשך 20 דקות הוא ישמש אותנו גם כמסכת הזנה.

שמן הארגן מועיל לעורנו כיוון שמכיל כמויות גדולות של ויטמין E הבונה את תאי העור. מכיל גם חומצות שומן חיוניות ועוד.



אלו הם 4 התכשירים המומלצים. כיוון שאני משתמשת באופן קבוע גם במייקאפ הומלץ לי תכשיר נוסף שמייתר את הצורך במייקאפ

קרם לחות עם מקדם הגנה SPF30 ודמי מייקאפ

תכשיר מצוין להגנה מפני השמש הישראלית. עומד בתקינה החדשה של משרד הבריאות לגבי הגנה מ- UVA/UVB 30 SPF. אני משתמשת בו בכל יציאה לשמש והוא עדין ונספג היטב. הגוון שלו בין בהיר לבינוני והעור נראה בגוון אחיד, קורן ויפה. אחד המוצרים האהובים עלי ביותר.



לסיכום

סדרת הטיפוח החדשנית של דנה טל מאפשרת לנו לצמצם את מדף הטיפוח שלנו, להשתמש באופן יעיל ומותאם בתכשירים המתאימים במדויק לעורנו וכך להגיע לתוצאות מצוינות. אני השתמשתי במוצרים והם איכותיים וטובים.

תהליך האבחון הינו מהיר וקל ובסיומו מקבלים המלצות אישיות ומדויקות. בנוסף, תוכלו למצוא באתר טיפים טובים ורעיונות לשימושים בתכשירי הטיפוח המומלצים.

 

לאתר מוצרי הטיפוח של דנה טל- לחצו כאן

גילוי נאות: התכשירים הגיעו לשם סקירה.
 







יום רביעי, 27 בינואר 2021

מחפשים לצרוך מזון בריא ואיכותי יותר? ' מקור הכוסמין' מציע מגוון מוצרים המיוצרים מקמח כוסמין


 

בשנים האחרונות עלתה מאד המודעות לצריכת מזון איכותי ובריא. למעשה, זו מגמה עולמית שאנחנו, בישראל, חלק ממנה. כחלק ממגמה זו יש קהל הולך וגדל המחפש תחליפים לחיטה והכוסמין עונה על דרישה זו באופן מצוין. בהמשך, אסביר מהו הכוסמין ומהם יתרונותיו.

חברת גורי- חברת ההפצה והשיווק, הצטרפה למגמה זו של צריכת מזון בריא ואיכותי יותר וצירפה לאחרונה את מוצרי 'מקור הכוסמין' אל קולקציית המוצרים הרחבה שלה. 

'מקור הכוסמין'   - הינו מותג המנגיש לציבור הישראלי מבחר ומגוון מוצרי כוסמין, כתחליף לחיטה רגילה, מותג ששם לעצמו כמטרה להגיע לכל בית בישראל עם מזון בריא יותר, איכותי יותר ובמחירים לכל כיס. 

כל המוצרים של 'מקור הכוסמין' מיוצרים מקמח כוסמין הגדל בצפון אמריקה. זהו קמח מדגן מלא, עשיר בחלבונים, סיבים תזונתיים ושפע של וויטמינים ומינרלים חיוניים החסרים בקמח מחיטה לבנה והרגילה של היום. 

בסדרת המוצרים של מקור הכוסמין שישווקו ע"י גורי ניתן למצוא: קמחים, בייגלה, פסטות, קרם קרקר, קרקר, פתי בר ופתיתים. מוצרי הכוסמין מיועדים לאנשים האוהבים לאכול בריא וטעים. מאימהות הרוצות שהילדים שלהם יאכלו אוכל פחות מעובד ועד אלו המחפשים מזון בריא יותר. מותג 'מקור הכוסמין' הוא המותג היחיד בארץ עם מגוון רחב ועשיר של מוצרים. 

'מקור הכוסמין' יצאו לאחרונה עם 3 מוצרים ייחודיים, הנותנים לצרכן מגוון של אפשרויות בריאות ובטעם מצוין. מוצרים אלו הם חלק ממגוון רחב של מוצרי כוסמין. המותג ממשיך להתרחב ובהמשך צפויות הפתעות רבות של מוצרים איכותיים וטעימים נוספים על בסיס כוסמין. מוצרים העוזרים לשמור על אורח חיים מאוזן ובריא, לכל המשפחה. 

 

בייגלה 300 גרם- 15.90 ₪

בייגלה טעימים מ100% חיטת כוסמין בריאה ומשובחת. החטיף האהוב על הצרכן הישראלי עכשיו בגרסת כוסמין, גם טעים ויותר בריא.


 

פתי בר 220 גרם- 10.90 ₪

מעכשיו גם עוגת הביסקוויטים, וגם כדורי השוקולד ועוד הרבה קינוחים יכולים להיות על בסיס כוסמין, בטעם מצוין מדגן מלא ושפע וויטמינים ומינרלים. 

 


קרם קרקר 250 גרם 14.90 ₪

טעים וקראנצ'י. מצוין עם ממרחים או גבינות. לאירוח בריא או סתם כנישנוש באמצע היום. 

 (מחיר מומלץ לצרכן)



התנסות אישית

אני יודעת שיש שחושבים שמוצרים מקמח כוסמין טעימים פחות ולכן מדלגים עליהם כשעורכים קניות. טעמנו בבית את הקרקרים, הבייגלה והפתי בר. כולנו, גם הילדים אהבנו את המוצרים והם טעימים מאד ומוצלחים מאד. הילדים אהבו במיוחד את הפתי בר והמבוגרים בחרו בבייגלך ובקרקרים שהיו קראנצ'יים כנדרש.

 


בסדרת המוצרים של מקור הכוסמין ניתן למצוא: קמחים, בייגלה, פסטות, קרם קרקר, קרקר, פתי בר ופתיתים. הם מיועדים לאנשים האוהבים לאכול בריא וטעים. מאמהות שרוצות שהילדים שלהם יאכלו אוכל פחות מעובד ועד אילו המחפשים מזון בריא יותר. מותג מקור הכוסמין הוא המותג היחיד בארץ עם מגוון רחב ועשיר של מוצרים. 

מהו כוסמין?

הכוסמין הוא סוג של דגן מזן קדום שהופך פופולרי למרות הקושי בגידולו מדובר בדגן מלא טעים ביותר, עשיר בחלבונים, סיבים תזונתיים ושפע של וויטמינים ומינרלים חיוניים שחסרים בחיטה הרגילה של היום.

יתרונות הכוסמין:

• לכוסמין גלוטן נמוך ואיכותי

• פחות אלרגני

• הוא משופע בחלבון מלא ,סיבים תזונתיים ושפע של וויטמינים ומינרלים חיוניים החסרים בחיטה של היום

מה אפשר להכין עם כוסמין?

כל מה שאפשר להכין עם חיטה!

לחמים, פיתות, לחמניות, עוגות, עוגיות, פשטידות, ביסקוויטים, קרקרים, ניתן להחליף חיטה בכוסמין בכל מאפה או תבשיל.

בתיאבון ותהנו.

 צילומים- יפה גביש, יח"צ הדמיה

יום שלישי, 26 בינואר 2021

PINTAROLAS – רוצים לשמח את הילדים? הביאו להם עדשי שוקולד פינטרולס


 

עדשי שוקולד הם, בעיניי, הנשנוש הכי כייפי. אני זוכרת איזו שמחה זו הייתה כשהביאו לנו עדשי M&M. אלה היו העדשים שהכרנו. והנה, הפתעה יש עדשים חדשים ומלהיבים שמשגעים את כולם ואלה הם הפינטרולס- צבעוניים, שובבים, מתוקים וטעימים. סוכריות שאי אפשר להפסיק לנשנש. ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן ועשוי משוקולד חלב איכותי.

 

עדשי הפינטרולס כבשו את הילדים וההורים באירופה וכעת מגיע המותג גם אלינו ויתחרה על הטעם של ילדי ישראל במדף הממתקים.

עדשי השוקולד של פינטרולס משנים את שוק עדשי השוקולד בישראל עם טעם מופלא, מחיר נוח ובעיקר באיכות –פינטרולס מיוצרים ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן והם עשויים משוקולד חלב איכותי. פינטרולס מגיעים לצרכן במגוון אריזות ומשקלים. בניראות צבעונית, משמחת ובולטת, ואין ילד או ילדה שלא ישמחו לקבל מארז פינטרולס.

 




הקטנים שלנו קיבלו את הסוכריות ושמחו מאד. חילקתי ביניהם את השקיות והייתי צריכה להבטיח שמחר אחלק שוב. אתם, בוודאי, מבינים שהסוכריות נעלמו בין רגע. הילדים דיווחו שהסוכריות טעימות מאד והסכימו לתת גם לי לטעום ואכן צדקו. הסוכריות טעימות וקשה להפסיק לנשנש.

 

פינטרולס מגיעים אלינו מענקית הממתקים האירופאית חברת אימפריאל, המשמחת קטנים וגדולים כבר משנת  1932.  מוצרי החברה משווקים מלמעלה מ-50 מדינות, והם מיובאים לישראל בבלעדיות ע"י חברת גורי.

 

בין מגוון המוצרים:

 

מארז של 3 שרוולים – 3X22 גרם – 9.90 ₪



שקית של 200 גרם – 14.90 ₪



מארז 10X15 גרם – 19.90 ₪

(מחיר מומלץ לצרכן)


 

 

מידע על השוק בישראל ועל חברת אימפריאל:

 

שוק ״נישנושי שוקולד״ בישראל מגלגל כ- 200 מיליון ש״ח בשנה ובצמיחה משמעותית מדי שנה. כשהמוצר הבולט בו הוא חטיף קליק. בסגמנט עדשי השוקולד נמצאים המותגים M&M's ועלית. בהערכת שוק של 18 מיליון ₪ בשנה.

 

חברת השוקולד אימפריאל , יצרנית העדשים, היא חברת השוקולד המובילה בפורטוגל. היא נוסדה בשנת 1932 . החברה בעלת המותגים המובילים והמוכרים ביותר בפורטוגל. היא מייצאת ללמעלה מ- 50  מדינות בעולם.

חברת אימפריאל עובדת בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות  וידועה באיכות מוצרים גבוהה.

צילומים- יח"צ חו"ל, יפה גביש

 

שמן חדש ומיוחד הגיע לארץ KETOIL- קטו-אויל לטיגון ובישול במטבח ולתזונה קטוגנית +מתכונים


 

האם שמעתם על השמן החדש והמיוחד שהגיע לארץ? שמן הקטו- אויל? שמן MCT  גם אני לא הכרתי את השמן קודם להשקתו וכדי להכיר ולדעת מהם יתרונותיו השתתפתי בסדנה עם השף צחי בוקששתר. בסדנה הכרנו את השמן ולמדנו להכין מאכלים מצוינים (מתכונים בהמשך). בכתבה אספר לכם על שמן הקטו-אויל ואשתף במתכונים להכנה עם השמן.

שמן קטו-אויל. צילום- אסף רונן


מהו שמן הקטו-אויל?

שמן המטבח החדש קטו-אויל הנו שמן MCT  המכיל חומצות שומן רוויות בינוניות שרשרת. זהו שמן צמחי מזוקק המופק מליבת אגוזי דקל וקוקוס* מהם ממצים רק את החומצה הקפרית והקפרילית הרצויות. התוצאה המתקבלת היא שמן צלול, שקוף כמים, אידיאלי לבישול בחום, טיגון ואפיה.

 

קטו-אויל אינו מתחמצן ונשרף בחימום וטיגון לעומת שמני מאכל צמחיים אחרים כדוגמת זית וקנולה. אינו יוצר שומן טראנס, וניתן לטגן בו יותר סבבי טיגון מבלי להחליפו. קטו-אויל – לבשל ולטגן באופן בטוח.

 

קטו-אויל נותן כבוד לחומרי הגלם - צלול וניטרלי כמו מים, ללא טעם וריח. לחציל מטוגן יש טעם של חציל, ולביצה יש טעם של ביצה ולא טעם של שמן שרוף.

 

קטו-אויל תמיד נוזלי, גם בקור - אינו קופא כשמן קוקוס, ומעולה לשימוש גם באפיה ושומר על מרקמם של המאפים.

 

קטו-אויל מסייע להפגת הרעב ולתחושת אנרגיה – זאת בזכות חומצות השומן הבינוניות הייחודיות לו, המייצרות רמה גבוהה של קטונים בדם בזמן קצר, דבר שתורם לעליה ברמות האנרגיה והגברת תחושת השובע.

 

קטו-אויל כשר פרווה למהדרין - בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים – מתאים גם למאכלי חלב וגם למאכלי בשר. 

 

*שמן MCT איננו שמן דקלים או שמן קוקוס מזוקק והוא איננו מופק משמן דקלים או שמן קוקוס. השמן מופק מליבת אגוז הדקל או אגוז הקוקוס בתהליך של זיקוק מולקולרי.

 

בסדנה עם השף צחי בוקששתר


צילום: אבי מזרחי EYECON הפקות

בסדנה עם השף צחי בוקששתר , שנבחר על ידי חברת אומגה גליל המשווקת את השמן בארץ, להוביל את ההשקה, צפינו בזום כיצד מטגן השף חביתת ירק עם השמן וכיצד מכין מאכלים שונים. השמן נותר צלול ושקוף גם לאחר הטיגון וכשטיגנתי בבית חביתה נוכחתי בהבדל בין השמנים והוא אכן ניטרלי וללא טעם וריח.

השף בוקששתר אשר נכנס לעולם הנטורופתיה ודוגל באורח חיים בריא, סיפר כי הוא מרוצה מאד בשימוש בשמן הקטו-אויל במאכלים שונים. הוא אינו מתחמצן ולכך יתרון גדול כאשר מטגנים בו, כיוון שבכך מתאפשר לטגן בו מספר פעמים בלי להחליפו.




חבל שאי אפשר היה לטעום דרך הזום את המאכלים שהכין השף. אבל, יש לי וגם לכם את המתכונים להכין בבית 

כעת, למתכון קציצות עם חצילים מהסדנה

צילום: אבי מזרחי EYECON הפקות






ממרח עגבניות מיובשות עם שום ושמן
KETOIL וקרקרים ביתיים



 


השמן משווק בארץ על ידי חברת אומגה גליל.

 

ניתן להזמין מאתר אומגה גליל עם שליח עד הבית או בטל': 04-9999524, 

https://newshop.omega3galil.com/product/1-%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-mct/

 

כמו כן ניתן להשיג בבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.

מחיר היכרות – ליטר שמן קטו-אויל 65 ש"ח   (לא כולל משלוח)

 

הערה: הסובלים מבעיות רפואיות ונשים בהריון, יש להתייעץ עם דיאטנית בנוגע לצריכת השמן.