רשומות

יום שני, 31 ביולי 2017

אקסטרים בגלבוע- חוויותיי מיום כיף ב"חוויה בגלבוע" עם סיום טעים במיוחד במסעדת "קימל בגלבוע"


מה לי ולאקסטרים? ובכן, אני אוהבת להתנסות ולנסות דברים חדשים ומרתקים. לא תתפסו אותי קופצת בנג'י. אבל, רפטינג דרגה 5 זה כן. אופנועי שלג בלפלנד, ברור. אז שלא אגיע להתנסות במה שיש ל"חוויה בגלבוע" להציע? ועוד איך אגיע, למרות הגרון והראש שקצת כאבו לי באותו יום.
המסקנה- נרפאים מהר מאד וחשים מצוין כשמטיילים ברכב שטח בין נופי הגלבוע. (האבק כנראה עוזר). ולאחר מכן כשטועמים את מטעמי מסעדת קימל, בכלל מרגישים בעננים.

הנה לכם רעיון מצוין, בשבוע הבא ט"ו באב אז במקום לחזור על הדברים השגרתיים שכבר עשיתם, כמו סרט, מסעדה ספא ופרחים, צאו לחוויה בגלבוע ותחגגו שם באופן שונה, מרגש ומהנה במיוחד. ואם ממש ממש יבוא לכם להתפנק סיימו את היום, כמונו, במסעדת קימל. בהמשך ארחיב בנושא זה.

כעת, נתחיל מההתחלה. מה זה בכלל "חוויה בגלבוע"? מי שמכיר שידלג. מי שלא מכיר הנה ההזדמנות להכיר ולהתלהב כמוני. חוויה בגלבוע הוא פארק אטרקציות בלב חוות בודדים כפרית בגלבוע, סמוך לנורית. את הפארק מפעיל נדב נבו, בנה של הבעלים. במתחם תמצאו פעילויות איכותיות ומלאות אדרנלין וכיף כמו: מתחם פיינטבול גדול עם שני מגרשים מיוער ואורבני, ציוד פיינטבול חדיש ומתקדם, פעילויות אקסטרים בשטח כמו טיולי רייזרים, סנפלינג ופעילויות נוספות ומהנות. נדב נבו שב לחווה לאחר 4 שנות שהייה בסינגפור ויחד עם אשתו הקים את המתחם. הם התחילו עם פיינטבול ולאט לאט הוסיפו פעילויות רבות נוספות. חשוב לציין שהמתחם אינו פועל בשבת.



                             בצילום-  נדב נבו (הסכין מיועדת לחיתוך האבטיח)

אנחנו הוזמנו יחד עם עוד בלוגרים, להכיר את המקום ולהתנסות בפעילויות שהוא מציע. התחלנו עם אוכל דרוזי של סלטים ופיתות עם לאבנה ושוקולד, פירות ואבטיחים, כדי שנאגור כוח לקראת הטיול ברחבי הגלבוע. או כמו שנדב אמר " עכשיו נטייל ברחבי הבית שלי" ואיזה טיול שזה היה! 




הרכבנו משקפי מגן, עלינו בעוז על רכבי הrzr החדישים ואחרי הסבר קצר יצאנו לדרך. ניתן לבחור במספר מסלולים. נדב בחר לנו את מסלול המעיינות וכל כך התלהבתי מהדרך ומהנופים שרק רציתי להמשיך עוד ועוד. אמנם, השארתי את הנהיגה לבן הזוג אך בפעם הבאה אני מתכננת להיות זו שאנהג. עברנו במעברי מים רדודים ועמוקים. עלינו בגאיות וירדנו בעמקים. קפצנו, התרגשנו ונהנינו מכל שניה ולבסוף הגענו למעיין סודי והשתכשכנו בו. כלומר, מי שהביא בגד ים. אני רק טבלתי את הרגליים.








אם תבחרו בטיול כזה דעו שמדובר בנהיגה עצמית ברכבי Rzr חדישים בליווי מדריך נהיגה מוסמך ותוכלו לבחור מבין המסלולים המתאימים למשפחות, זוגות וקבוצות כאשר הנהיגה ברכבים היא מגיל 20 תוך הצגת רישיון נהיגה. ילדים מגיל 3 מחויבים בכיסא בטיחות.

                       צילום- נדב נבו
מסלולים לבחירה:

מסלול הר שאול ומעיין יזרעאל – שעה ורבע.
מסלול אתגרי ומהנה של שעה ורבע - מתחיל במעיין חרוד ועובר מעל מחצבת גדעונה בדרכי המרעה ועדרי הבקר. משם נמשיך בעליה למצפה כתף שאול (זהו מצפה עתיק עם נוף מדהים המשמש כאתר המראה לרחפנים). לאחר הפסקת קפה, תה ועוגיות, נחזור למתחם דרך חורשת נורית.

מסלול "גיבורים" - להר הגיבורים ומעיין יזרעאל (שעתיים)
נצא ממתחם חוויה בגלבוע למסלול של שעתיים – אל עבר הר הגיבורים.
ניסע בשביל רחב עם עליה באורך 450 מטר בשילוב הילוך כח ו-4
x4 ומשם נמשיך אל הירידה שתוביל אותנו לאזור הגלבוע המערבי והירוק. במצפה ויניה כהן נעצור להפסקה קצרה לקפה, תה צמחים ועוגיות ביתיות נהדרות. לאחר ההפסקה נמשיך לנהוג בין עדרי הבקר ושבילי קק"ל הידועים בנוף עוצר נשימה, המשקיף על עמק חרוד, בית שאן ורמת הגולן.

מסלול מעיינות (3 שעות)
מסלול מדהים של שלוש שעות - מתחיל בנהיגה בשבילי הכורכר על עמק חרוד ועמק המעיינות. בדרך נעבור בבריכות הדגים ובפרדסים של הקיבוצים. נעצור להשתכשכות באחד המעיינות והפסקה לשתיה קלה לכ-25 דקות. נעלה בדרך הררית, דרך מחצבת בית אלפה, על מצוק גפת בשימוש כח ו-4x4 ומשם נמשיך על הגלבוע הצפוני, בין יערות ושבילים צרים מלאי נוף מדהים ואקסטרים.

.

צילום- נדב נבו

מחירון טיולי שטח ברייזר:  75 דק' בעלות של 500 שקלים או מסלול של שעתיים בעלות של 700 שקלים (4 מקומות ברייזר)

במידה ואתם לא בעניין של טיולי שטח תמצאו בפארק את מתחם הפיינטבול הגדול בישראל, הכולל שני מגרשים ייחודיים: מגרש מיוער ומגרש אורבני. המשחקים מקבלים ציוד פיינטבול חדיש ומתקדם, אשר ישדרגו את יכולות המשחק.

                      בצילום- משפחה חוזרת ממשחק פיינטבול

טרם המשחק תקבלו תדריך בטיחות מאחד ממדריכי המקום המקצועיים  והמנוסים  ומיד תיגשו לשחק באחת מזירות "המלחמה" לבחירתכם: מגרש  אורבאני או מיוער.

לא משנה באיזה זירה תבחרו אתם תמצאו מגוון מחסות מיוחדים, כמו רכבים ישנים, אוטובוסים, חביות ענק, מכונות עשן, לייזר (בלילה) ועוד, המעניקים למגרשי הפיינטבול של חוויה בגלבוע  אווירת מלחמה אמתית!

מחירון פיינטבול:
​חבילת טירון: 70 ₪ ל-85 כדורים (מינימום 10 משתתפים)
חבילת לוחם: 100 ₪ ל-150 כדורים
חבילת קצין: 130 שח ל-200 כדורים
חבילת פרימיום: 250 שח ל-500 כדורים

בנוסף, בחוויה בגלבוע ניתן לקיים אירועים לאורך כל השנה, במגוון אטרקציות ופעילויות המתאימות לכל הגילאים ולקהל מגוון - חובבי אקסטרים ואוהבי ספורט אתגרי, משפחות הרוצות לבלות יחד או לחגוג יום הולדת, מסיבות רווקים, רווקות, מסיבות חברים ועוד!

לפרטים נוספים: 052-3035389 או באתר חוויה בגלבוע

הבטחתי להרחיב בנושא חגיגות ט"ו באב- פארק "חוויה בגלבוע" מציע לחגוג באופן רומנטי ואתגרי
עם הרבה טבע ונופים מרהיבים. כל זאת כשאתם יושבים חגורים ברכבי שטח מסוג RZR חדישים ומוכנים לנסיעה בנופי הגלבוע המדהימים!

בטיולי הזוגות של חוויה בגלבוע שמים דגש על רומנטיקה ולכן תוכלו לבחור בין מסלול המשלב תצפיות נוף מרהיבות (בשביל הסלפי), מסלולי מים, מסלול  נסיעה בנתיב שקיעה / זריחה ועוד. כמו כן, תוכלו לבחור בין מסלול של שעה ורבע ועד ל 5 שעות.

מחיר טיול של שעה עומד על 350 שקלים או 500 שקלים לטיול של שעתיים.

ישנה אפשרות לרכוש חבילה רומנטית הכוללת: טיול של שעה ברייזר זוגי במסלול מעיינות מאתגר, עיסוי זוגי של 30 דקות בספא בצל הגלבוע (שימוש במתקני הספא במקום – ג'קוזי, בריכת דגים וסאונה) ו- 2 כוסות יין וכן ארוחה זוגית במסעדת חוות התבלינים הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח ושתיה.(זוגי)
מחיר החבילה: 960 שקלים ותוקף השובר לשנה (עד סוף אוגוסט 2018)

לפרטים נוספים: 052-3035389 או באתר חוויה בגלבוע

ולאחר כל האקסטרים הזה הגיע הזמן לארוחה מפנקת. היכן? ב"קימל בגלבוע" כמובן.

               מסעדת קימל. צילום- דרור כץ

נראה לי שאין צורך להרחיב על המסעדה המצוינת הזו של השף שאול בן – אדרת והשף שלימינו בן שחם, מי לא מכיר?

קימל ממוקמת מול נוף עמק יזרעאל. לשבת לעת ערב במסעדה ולהביט על הנוף הנפלא, עם כוס יין ומנת כבדי עוף בקלוודוס דבש, צנוברים וריבת גזר מתובלת לפני, אין מהנה מזה.
חומרי הגלם במסעדה הם מהאזור והכל טרי ומשובח. בשרים, דגה טרייה, עשבי תיבול ותבלינים טריים. זו מסעדת ביסטרו משובחת ואנחנו נהנינו מאד מהמטעמים שהוגשו לנו.
במנות הראשונות אכלנו את מנת פטה כבדי העוף הנהדרת, ריזוטו פטריות שכולם ביקשו ממנה עוד, סלט סלק טרי ומיוחד, סלט כפרי ועוד. למנות העיקריות- פילה סלמון, ביף סטרוגנוף מדהים, קבב טלה ובקר בטחינה. וסיימנו עם קינוחים מצוינים של סמיפרדו בורלה ושוקולד קרם- בו. ארוחה בלתי נשכחת!

                  צילום- ארז ביטון
                   צילום: ארז ביטון
                    צילום ארז ביטון

​                          צילום- דרור כץ

שעות פתיחה : ראשון עד חמישי 12-22:00 שישי שבת9:00 -22:00
שישי שבת עד לקוח אחרון
מחירי עסקיות: בין השעות 12-17 א-ה ב 88-99 שח
מחיר ארוחת בוקר בשישי שבת בין 9-11 ב 69 שח.
מחירים מפורטים באתר ונתונים לשינויים .

לאתר המסעדה:
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה