רשומות

יום שבת, 15 ביולי 2017

קולקציית נעלי הנוחות האופנתיות rieker ו-remonte לקיץ 2017

 

השבוע הוזמנתי לחנות הנעליים 'מיכאלה' ברחוב מוריה 29, חיפה, יחד עם אנשי תקשורת נוספים, כדי לצפות בקולקציית נעלי הנוחות של rieker  ו-remonte . יבואנית המותגים היא חברת לוי – לסטרה הפועלת בארץ משנת 1940. מנכ"ל החברה והבעלים מיקי וינרב יחד עם שותפתו (שהיא אחותו) ליאנה שלזינגר, הציגו לפנינו את הנעליים וסיפרו על יתרונותיהן.

            בצילום- ליאנה שלזינגר, מיקי וינרב וג'וד לברון מ"לב תקשורת" שעל היח"צ (צילום שרה איקו)
                                  בצילום- מיקי וינרב וג'וד לברון מ"לב תקשורת" שעל היח"צ

          בצילומים- ג'וד לברון, מיקי וינרב ואנשי התקשורת- רונית קיטאי, מיכל גילת, ורדית שטרנבך, דינה רפאלי, חגית הורנשטיין, נטע פלג ופרומה קינד (צילומים- שרה איקו)
מיקי וליאנה הם דור שלישי בעסקי הנעליים. סבם זיגפריד לוי המציא פטנט ייחודי לייצור נעליים אורטופדיות שנרשם בשם 'לסטרה' (מכאן חברת 'לוי-לסטרה') הוא הקים מפעל בצ'כיה וכשעלה לארץ בשנת 1938, פתח מפעל נעליים בבית התעשייה בחיפה וגם חנות למכירת הנעליים הקיימת עד היום בחיפה, בשדרות הנשיא 130. כשנפטר הסבא, נמכר המפעל והחנות עברה לבת ברטה ואח"כ לילדיה ליאנה ומיקי. החברה החלה לשתף פעולה עם חברות גרמניות, צרפתיות וספרדיות ולייבא את נעליהן ארצה כשהמיקוד הוא נעלי נוחות הנותנות פתרון לכל בעיה אורטופדית.

נעלי rieker  והמותג-remonte הינם נעלי חברה גרמנית המייצרת נעליים כבר 130 שנה. החברה היא אחת מיצרניות הנעליים הגדולות באירופה ונעליה מיוצרות במדינות שונות באירופה. פיתוח הקולקציות החדשות נעשה במפעלי החברה. מיקי סיפר לנו כי בשנים האחרונות החברה שמה דגש לא רק על הנוחות אלא גם על האופנתיות, אך בלי לפגוע בארבעת העקרונות שעל פיהם מייצרים את הנעליים והם: 1. בכל נעל יש בולמי זעזועים בעקב ובסוליה. 2. על הנעל להיות גמישה במיוחד. 3. לנעליים יש תוספת לרוחב והיא מגיעה ברחבים שונים. 4. על הנעליים להיות קלות משקל במיוחד. כדי לעמוד בעקרונות הללו יש בחברה מעבדות מיוחדות לפיתוח המוצר, שימוש בחומרים איכותיים במיוחד והקפדה על כל פרט ופרט.
 


 
 





 
"הדרך הטובה ביותר לבדוק עד כמה הנעל היא נוחה ומותאמת לכף הרגל, היא פשוט לנעול אותה" מחייך מיקי.

"מה ההבדל בין המותג rieker  והמותג-remonte " נשאל מיקי ועונה " ההבדל בין המותגים אינו בנוחות אלא בעיצוב. Rieker  הוא מותג הקיים מאז שנות השמונים ושומר על עיצוב מאופק ואלגנטי. Remonte  מותג צעיר יותר , רק בן 15 שנה. העיצובים שלו צעירים יותר, אופנתיים, שילובי העורות המשובחים ייחודיים ולכן הוא מותג מעט יותר יקר.

"האם יש הבדל בין הנעליים המיובאות לארץ לבין אלה באירופה?"  "כן" משיב מיקי "לארץ מביאים נעליים פתוחות, מאווררות, וגם יותר סנדלים. באירופה הנעליים סגורות וגבוהות יותר, מכיוון שמזג האוויר שונה".

נעלי הנשים מגיעות במידות 34-45

נעלי הגברים במידות 40-47

טווח המחירים מ- 200 ₪ ועד 700 ₪. עכשיו מתחילות מכירות סוף העונה אז כדאי מאד להגיע ולרכוש את הנעליים הנוחות והאופנתיות הללו שללכת בהן זה כאילו הולכים על צמר גפן.



תוכלו למצוא את נעלי rieker  ו-remonte בחנויות 'מיכאלה' ברח' מוריה 29 בחיפה וכן במרכז הכרמל בחנות 'לוי -לסטרה' ובחנויות איכותיות בכל רחבי הארץ.

טלפונים לבירור החנות הקרובה:  04-8201775 , 04-8382397.


 צילומים- שרה איקו, יפה גביש

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה