רשומות

יום ראשון, 9 ביולי 2017

מותג האיפור לוריאל פריז משיק סדרת שפתוני לחות עמידים INFAILLIBLE SEXY BALM


בין מוצרי האיפור והטיפוח שאני אוהבת במיוחד יש מוצר אחד שבלעדיו לא אצא מהבית ואני מתכוונת לשפתון. יש לי סלסלה מלאה בשפתונים ותמיד ארצה לנסות שפתונים חדשים, למצוא צבעים חדשים ו"למדוד" אותם על השפתיים. כן, אני מודה, יש לי קראש לשפתונים.

השפתונים החדשים של מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL PARIS  כבשו אותי. שפתוני ה-  INFAILLIBLE SEXY BALMהם שפתונים מלאי לחות, עמידים, נמרחים בקלות, מאד נעימים על השפתיים והגוונים מיוחדים ויפים.

בסדרת ה- סקסי באלם קשת רחבה של  10 גוונים: ביניהם 3 גוונים בגימור BOLD- שמאפשרים כיסוי אטום ומלא של צבע (בדומה לשפתון) ושבעה גוונים בגימור SHEER (בדומה לגלוס). הגימור של השפתונים הוא מבריק ומעניק לשפתיים אפקט מלא וחושני.
 
 

אני קיבלתי להתנסות שני גוונים. האחד עדין, קלאסי ומתוק מספר גוון 106 והשני נועז, חושני ובעל נוכחות מספר גוון 201. שני הגוונים מצאו חן בעיניי ולהלן הצילומים המראים איך הם מתקבלים עלי. אז מה דעתכן? מה הולם לי יותר?
 



 

שפתוני סקסי באלם מתאימים במיוחד לעונת הקיץ החמה, כיוון שמדובר בשפתונים עמידים, השורדים את מזג האוויר שלנו ויש בהם לחות העוזרת להתגבר על היובש. גווני השפתונים עכשווים וטרנדיים והטכנולוגיה הייחודית שלהם מאפשרת לשפתון להישאר על השפתיים לאורך זמן, תוך הענקת אפקט מלא ודרמטי למראה שלהן. בנוסף ולדעתי חשוב ביותר, הלחות שבשפתונים משמרת את התחושה הנעימה והנוחה על השפתיים. הסתובבתי עם השפתון במשך שעות ארוכות והוא שמר על צבעו הרענן בזכות הפיגמנטים העוצמתיים ומלאי החיים שיש בו, הוא לא נמחק והלחות שמרה על שפתיי מפני היובש.
 



 בצילומים- מספר גוונים נוספים להתרשמות- 103, 109, 110, 111

יתרון נוסף של השפתונים נעוץ בעיצוב המוצלח שלהם המאפשר שימוש נוח במיוחד. השפתון מעוצב כ"צ'אבי" סטיק, בעל קצה מחודד למריחה מדויקת. אני משתמשת, בדרך כלל, גם בעפרון שפתיים כדי שהמריחה תהיה מדויקת בשפתון סקסי באלם אין צורך בכך. תחתית השפתון מסתובבת וניתן להוציא חומר נוסף במידת הצורך.
 


ולסיום-
מצ"ב לינק לסרטון בכיכובה של נטע אלחימסטר עם הליפסטיק:
 
 
אהבתי וממליצה בחום.

מחיר מבצע לחודש השקה – 30 ₪ בלבד.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן,אפריל, H&O ובפרפומריות המובחרות.

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה