רשומות

יום שבת, 15 ביולי 2017

סקירת סדרת MOROCCAN OIL- PURE MAGIC של ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה- כתבה שנייה בסדרה



בסדרת הכתבות על מוצרי טיפוח השיער והגוף של חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה, אני מתנסה במוצרים, בוחנת אותם ומדווחת לכם על התרשמותי. הכתבה הראשונה בסדרה עסקה בסדרת MY COLLECTION . הכתבה, הפעם, עוסקת בסדרת MOROCCAN OIL- PURE MAGIC  העשירה בתמצית שמן ארגן טהור, המסייעים לטיפול וטיפוח שיער יבש, פגום וכזה שעבר תהליכים כימיים שונים כמו צביעה, החלקה וסלסול.
מהם היתרונות הרבים שיש לשמן הארגן?- שמן ארגן נחשב לשמן הטוב והיקר בעולם. במרוקו מוכר השמן כשמן "עץ החיים" וזאת בשל סגולותיו הרפואיות. השמן מופק מפרי עץ הארגן ובשל סגולותיו משתמשים בו בתעשיית הקוסמטיקה והטיפוח. ידוע כי הוא עוזר לטיפול בנשירת שיער, מרפא פגעי עור, מחדש את התאים ועוזר לעור יבש. שמן הארגן הטהור עשיר בוויטמין E שמזין, מחדש, מרענן ומחייה את העור. כמו כן מכיל חומצות שומן חיוניות כמו: אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9.

השמן ידוע במיוחד בחיזוק סיב השערה והחייאת שיער דהוי. שמן הארגן הטהור מצפה את השערה בשכבה המעניקה לו ברק, מאחה קצוות מפוצלים ומסייע במניעת נשירת שיער אצל נשים וחיזוק השורשים.

סדרת MOROCCAN OIL- PURE MAGIC  משתמשת בתועלות שמן הארגן במוצריה המיועדים לשיקום וטיפוח השיער. זו אחת הסדרות האיכותית של ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה ולאחר התנסות במוצרים, אני יכולה לומר כי מדובר במוצרים המקיימים את הבטחתם ומעניקים לשיער רכות, גמישות ויופי, תוך שיקום נזקים שנגרמו לו בעבר.

המוצרים בסדרה:

שמפו- השמפו בסדרה אינו מכיל מלחים, מועשר בתמצית שמן ארגן טהורה המעניקה לשיער רכות עשירה, משקמת קצוות מפוצלים ומקלה על סידור שיער מרדן ומקורזל. שמפו שמן מרוקאי ללא מלחים מסייע בבנייה ושיקום סיב השערה, תורם לאיזון רמת ה-HP בעור הקרקפת, משחזר את הרכות הטבעית של השיער ומעניק לו לחות, גמישות וברק, מעניק לשיער מרדני רכות, מתיר ומונע קשרים, מקל על עיצוב וסידור השיער ואף משמר את פיגמנט הצבע בשיער לאחר צביעתו ואת תוצאות החלקת השיער. אני משתמשת בשמפו זה באופן קבוע, מורחת על שיער רטוב, מעסה ושוטפת היטב במים. אחד המוצרים האהובים עלי ביותר.
 
 

שמן מרוקאי – מיועד לטיפול בשיער יבש, פגום וצבוע, ללא מלחים, עשיר בחומצות שומן חיוניות אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9 ובקומפלקס ויטמינים. השמן מעניק לשיער חסר חיים את הרכות והברק שאבדו לו. מכיל, כמובן, שמן ארגן טהור ויש לפזר את השמן על השיער באופן אחיד ובעזרת כפות הידיים. אחרי שימוש של פעמיים שלוש תיווכחו שהשיער נראה נהדר.
 
 

מסכת לחות ללא שטיפה- מסכת לחות ללא שטיפה מסדרת שמן מרוקאי, מבוססת על נוסחה ייחודית המזינה ומעניקה לחות לסיב השערה, מעניקה לחות ומטפחת שיער יבש, פגום וניזוק. לא דביקה ואינה משאירה שאריות על השיער. לעיצוב קל ונוח וטיפוח מושלם. איך משתמשים? מפזרים על השיער בכמות הרצויה  ומעצבים כרצונכם. קל מאד לשימוש, נוח ורצוי להחזיק בתיק לשעת הצורך.
 

קרם לחות ללא שטיפה לשיער מתולתל- הקרם מזין את סיב השערה, מעניק לחות ומאפשר עיצוב תלתלים מושלם, תוך שליטה מלאה על מראה השיער ועיצובו. לא דביק ואינו משאיר שאריות על השיער. לעיצוב קל ונוח לשיער מרדני ומלא נפח. נתתי את הקרם לנסיינית בעלת תלתלים שהתלהבה ממנו מאד ואמרה שזה קרם מושלם לעיצוב תלתלים ומאד נוח ונעים להשתמש בו.
 
 

מסיכה לשיער- מסכה לשיער מסדרת שמן מרוקאי ללא מלחים לשיער יבש, פגום וצבוע, עשירה בתמצית שמן ארגן טהורה ובויטמין E המועשר בחומצות שומן חיוניות, מעניקים לשיער לחות, רכות עשירה, גמישות וברק. המסכה מקלה את סידור השיער, מתירה ומונעת קשרים. מתאימה במיוחד לשיער לאחר החלקה. מרחתי את המסכה אחרי שחפפתי את השיער, עיסיתי והמתנתי כ-2 דקות. לאחר מכן שטפתי היטב במים. אין ספק ששמן הארגן עושה פלאות לשיער והוא נראה נהדר.
 
 

                                  בצילום- שיערי לאחר הטיפול במוצרים
עוד ניתן למצוא בסדרה: סט נסיעות המכיל: שמפו + מסכה + שמן מרוקאי לשיער יבש / פגום. סט מתנה המכיל: מסכה שמפו וסרום אמפולות מסדרת שמן מרוקאי לשיער יבש ופגום.

לאתר ג'ויה מעבדות קוסמטיקה- אתר- http://joya-act.co.il/

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה