רשומות

יום ראשון, 16 ביולי 2017

מחסני הנמל במתחם קניון שער הצפון מציגים מבחר ענק של מזרנים וחדרי שינה


השבוע ביקרתי במחסני הנמל הממוקמים במתחם קניון שער הצפון בצומת קריית אתא. מדובר על אחד הסניפים המצליחים של רשת מחסני הנמל- יפו, שהחלה את דרכה לפני מספר שנים ביפו והפכה לרשת המצליחה בארץ לריהוט.

הסניף בקניון שער הצפון מתמחה בפתרונות עיצוב וריהוט לחדרי שינה וזאת במחירים שאין למצוא בשום מקום אחר. מושיקו אמון, מנהל החנות הנמרץ והנחמד, התחייב לפני מחירי המזרנים במחסני הנמל הם הנמוכים בארץ. ניכר היה שהוא גאה בעובדה זו ובכך שהמחיר הזול אינו בא על חשבון איכות המזרנים. בעת סיורי במקום נוכחתי כי מיטב המותגים נמכרים ברשת וטווח המחירים מתחיל ב-480 ₪ למזרן אורטופדי פשוט ועד כ-8000 ₪ למזרן איכותי ומתקדם ביותר שידע ענף השינה.

            בצילומים- מנסה את נוחות המזרנים. אכן נוחים מאד.

אך, לא רק מזרנים ניתן למצוא בחנות הענקית. תוכלו למצוא בה מיטות זוגיות, ארונות, שידות, קומודות, אקססוריז ועוד. אולם התצוגה הוא ענק וכל מה שיש לו קשר לחדרי שינה תוכלו למצוא בחנות. נראה לי שאין מצב שלקוח ייכנס לחנות ויצא ממנה בידיים ריקות.



 
מושיקו אמון סיפר לי כי ר.א.ש מחסני נמל מזרנים בע"מ הוקמה בעקבות הביקוש הרב של אזרחי הארץ לחדר שינה ומזרונים כמוצרי צריכה במחיר מוזל עם תמורה ברמה גבוה. הסניף בצפון מתמחה בעולם השינה ומשווק מזרונים של כל המותגים הנחשבים. ראיתי במקום מבחר גדול מאד של חדרי שינה ומזרנים איכותיים ועמידים. "הלקוחות המגיעים אלינו" אומר מושיק "יכולים לבחור לעצמם את מידות המיטה והמזרן, לבחור את סוג הבד, את צבעו. ולמעשה, אנחנו מאפשרים ללקוח לעצב לו את מיטת חלומותיו"



 
לאחרונה, נפתח סניף נוסף של מחסני הנמל בבאר שבע והכוונה היא להמשיך ולפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ אשר יביאו את בשורת חדרי השינה המעוצבים, הממותגים והזולים לכל בית בישראל.

"מה לגבי זמן אספקה?" שאלתי. "אנחנו מחזיקים מלאי גדול במחסנים" ענה מושיקו "ולעיתים האספקה תהיה מיידית. במידה והפריט המבוקש חסר במחסן, מובטח ללקוח שתוך שבועיים יקבל את הזמנתו ומובילי החברה זמינים לאספקת חדרי השינ והמזרנים לכל רחבי הארץ".

"ומה לגבי שרות או כאשר מתגלה בעיה והלקוח אינו מרוצה מהמזרן שרכש?"  - " יש לנו צוות שתפקידו לתת שרות אמין ומסור ללקוח ולסייע לו בבחירת ועיצוב חדר השינה לפי צרכיו. אנו נותנים ללקוחות חודש ניסיון ובמידה ואחר כך אינו מרוצה יוחלף המזרן במזרן אחר לפי בחירתו. גם אם זו חברת מזרנים אחרת. חשוב לנו מאד שהלקוח יהיה מרוצה וייהנה מהפריטים שרכש אצלנו"

משרד היח"צ שנבחר לייחצן את מחסני הנמל הינו משרדה של לימור כרסנטי, אשת היח"צ הידועה בחיפה.



 
חשוב לציין, כי ניתן למצוא בחנות מבצעים מיוחדים ומעת לעת מתקיימים גם סיילים מדהימים במחירי עלות בלבד.

למידע נוסף והזמנות- ניתן לחייג *4961 

לאתר מחסני הנמל- 


בפייסבוק-


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה