רשומות

יום ראשון, 9 ביולי 2017

מנורת הלילה המוזיקלית של "ספרק טויס' תשמח את הילדים ואת ההורים


השבוע קיבלתי לסקירה מנורת לילה מוזיקלית מבית "ספרק טויס". הרעיון של המוצר מקסים וכך גם הביצוע. מדובר על מנורת לילה בשם "לילה טוב ג'ירפות" המנעימה את שנתו של התינוק בשירי ערש מרגיעים וצלילים מהטבע ובנוסף, המנורה משמשת גם כמקרן ומקרינה תמונות חמודות במיוחד על התקרה, כך שהתינוק יכול להתבונן בהן ולהירגע.

הבטתי על המוצר המקסים והצטערתי שבזמני לא היה דבר כזה. המצאה נהדרת שעוזרת להורים בשעת ההשכבה והופכת אותה לחוויה נעימה והרבה יותר קלה.

המנורה מעוצבת כפעלולון צבעוני ומקסים שעליו שתי ג'ירפות המאירות בלחיצת כפתור ומשמשות כמנורת לילה. לצד הג'ירפות מצויים ארבעה לחצנים – לחצן אחד משמיע שירי ערש בעברית ומוזיקה קלאסית, ושלושה לחצנים מאפשרים להאזין לצלילים נעימים היישר מהטבע: "יער" – משמיע ציוצים מרגיעים של ציפורים, "ים" – משמיע את רחש הגלים, ו"נחל" – משמיע זרימת נחל שלווה וציוצי ציפורים.

ניסינו את הלחצנים השונים והמוזיקה מתאימה לתינוקות וגם לפעוטות. מאד נעימה ומרגיעה. הפעוטות שלנו מאד אהבו את המנורה ודרשו שוב ושוב להפעיל את המוזיקה ואת האור בג'ירפות. הם הסכימו להיכנס למיטות והביטו לתקרה לעבר הדמויות ולא התלוננו כשכיבינו את האור. שכבו בשקט במיטות, הקשיבו לשירים והביטו על הפיל והדובי. ממש הצלחה!




 
כפי שרואים בצילומים,המוצר מכיל מקרן תקרה המציג תמונות של דמויות מתוקות של פיל ודובי, שהתינוק יכול להתבונן בהן בזמן שהוא שוכב במיטתו, תוך שהוא מאזין לצלילים המרגיעים. כך התינוק לומד לקשר בין המוזיקה המרגיעה והדמויות המוקרנות להירדמות, ושעת ההשכבה הופכת לנעימה ולקלה יותר.

כפתורי ההפעלה כוללים כמה מצבים – כך שאפשר לבחור אם להפעיל את התאורה בלבד, או יחד עם הצלילים, המוסיקה או המקרן.

המנורה-פעלולון, נקשרת למיטה או ללול ויכולה לשמש את התינוק כשיגדל גם למשחק ולתרום להתפתחותו מבחינת מוטוריקה עדינה, מוסיקליות, יכולת הקשבה, הכרת הצבעים, הצורות והקולות ועוד.

המוצר מתאים לתינוקות מגיל 0 +.

מחיר לצרכן: 130 ₪.

להשיג החנויות הצעצועים המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה