רשומות

יום ראשון, 30 ביולי 2017

'איב רושה' השיקה סניף ראשון בצפון בקריון שבקרית ביאליק



את חברת 'איב רושה' הצרפתית אני מכירה שנים ומעריכה את המוצרים שלהם. זו חברת קוסמטיקה בוטנית בעלת מגוון רחב של מוצרים המבוססים על תמציות של צמחים בקטגוריות טיפוח רבות כמו: טיפוח פנים, בישום, טיפוח הגוף, איפור וטיפוח השיער. מאז שנת 1959 פיתחו באיב רושה למעלה מ-50 פטנטים רשומים ויש להם כ-100 מוצרים חדשים מדי שנה.

שמחתי שהחברה החליטה לפתוח סניף בקריון בקרית ביאליק. כעת, לא אצטרך לנסוע במיוחד לאחד הסניפים שבמרכז. הסניף בקריון מבלבל בשפע המוצרים שבו ותענוג לערוך בו קניות, להתייעץ עם יועצות היופי הנמצאות בסניף ולהתאים את המוצר לצרכינו.

ההשקה החגיגית של הסניף התקיימה ברחבת הקניון שליד החנות. המוזמנים הרבים הקשיבו סקרנים להרצאתה של גליה תורן חן מערוץ 10 אודות סודות היופי ופיתוח המותג. לאחר ההרצאה נהנינו מהמזנון הקיצי והאלגנטי שהותאם למזג האוויר וכלל גלידות וקינוחים משגעים מבית ביסקוקיט, דוכן שתייה קרה וחמה וספינת פירות עמוסה במגוון עצום ומפתה של פירות העונה. על ההפקה: אלירן ברדוגו בשיתוף עם משרד יח"צ לימור כרסנטי שהשקיעו ועשו עבודה מצוינת.

                        בצילום- לימור כרסנטי והעוזרת הצמודה מירי אברהם


בצילום- גליה תורן חן





לרגל השקת הסניף הראשון בצפון, נתנו יועצות היופי אבחוני עור וייעוץ בחנות ובנוסף ניתנו הטבות מיוחדות ומתנות לרגל ההשקה. הסתובבתי בחנות, מתלבטת באיזו צללית לבחור. אחת היועצות ניגשה אלי ובסבלנות רבה ענתה על שאלותיי ועזרה לי להתאים את הצבע הנכון. אחר כך ניסיתי את הבשמים השונים והתלהבתי מהריחות הרעננים המתאימים לקיץ. איתי בחנות היו עשרות אנשים ולכולם ניתן שרות סבלני וקשוב וזאת למרות העומס. אני מציינת זאת כי נתקלתי , לא אחת, בחוויית שרות מזלזלת ואדישה ושמחתי לראות שב'איב רושה' מקפידים על שרות ללא דופי. השקיות איתן יצאתי מהחנות הן ההוכחה לשביעות רצוני.






בהשקה נכחו גבי רוטר מנכ"ל ובעלי "קסטרו", מנכ"לית 'איב רושה' אורית מלובנציק ומנהלת הסניף בקריון סופיה שייר.

הגיעו לקחת חלק ולהתפנק:
ג'ניפר ווקר, דלילה חטואל, יוסי סרור, סיגל פילו-אשרף, ליאת אוטמזגין, כרמל שבתאי, אושרת שטיין, אורטל אולמן, לאה שלם, סימה אביהו, עופר לוין, שלי זיו, מירה בורג, עדי מאייר, אורי שבתאי, אפרת ויזל, יונית שריקי, צילה ברוך, מירה קבליק, לאה שלם, עופרה שי, אלירן חולצה אפורה, רבקה פנחס, רחל אריפול, דליה צור, מאיה כהן ועוד רבים וטובים.

בין אנשי התקשורת:
יורם מארק-רייך ודינה רפאל, רונית קיטאי, רחלי בן גלים, ורדית שטרנבך, ארז הרוש, שרה איקו, יפה גביש, לאלי נחמה, שרית יוכפז, לימור גרובר, נאווה חן, טלי איציק, שמעון בן עמי, נדב שהרבני וסמדר פישלר

        יחד עם ורדית שטרנבך, לימור גרובר, דינה רפאל ויורם מארק -רייך

ולמי שאינו מכיר את חברת 'איב רושה' אספר בקצרה שהחברה מציעה מוצרים בקונספט של "קוסמטיקה בוטנית", כלומר מוצרים הנרקחים מתמציות צמחים טבעיות.
מוצר בוטני הוא מוצר אשר בסיסו מופק מצמחים טבעיים. המרכיבים הבוטניים מקורם בצמחים כגון פרחים, פירות, זרעים, עלים, עשבי תיבול או שורשים. מרכיבים אלו מבודדים מהצמחים ונרקחים לידי מוצרים בהתאם לסגולותיהם. מבחינה היסטורית, צמחים היו הדרך היחידה לייצר מוצרים לניקוי, לחות, כיסוי פגמים וטיפול במצבי עור קלים.
איב רושה הוא מותג בינלאומי הנמכר ב-90 מדינות ב-4,000 חנויות ברחבי העולם.
בארץ קיימים 10 סניפים בת"א, רמת-גן, באר-שבע, טבריה, רחובות, אשדוד וכשהחדש ביניהם הושק בימים אלה בקריון!
רמת-גן, באר-שבע, טבריה, רחובות, אשדוד ועכשיו כאמור גם בקריון בקרית ביאליק.

צילומים- שי שבירו, שרה איקו, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה