רשומות

יום שבת, 1 ביולי 2017

הבקבוק החכם- Twistshake of Sweden


מדפי הפארמים עמוסים במגוון רחב של בקבוקים לתינוקות. לא פעם אנו עומדים מול המדפים ותוהים באיזה בקבוק כדאי לנו לבחור. כדי לעזור בכך, אני רוצה להכיר לכם את הדור החדש של בקבוקי תינוקות שהגיע משבדיה.

 
מדובר על ה- Twistshake of Swedenבקבוק שהוא גם חכם, גם אופנתי, גם צבעוני והכי חשוב מותאם בדיוק מרבי לידו של הפעוט. מותג התינוקות השבדי הזוכה להצלחה מסחררת בכל העולם - Twistshake of Sweden ומביא איתו צבעוניות ורעננות בתחום עיצוב הבקבוקים ואף זיכה את החברה בפרסים בינלאומיים של שילוב עיצוב לצד פונקציונאליות.
 

נתתי את הבקבוק שהגיע לסקירה לאמא המטופלת ב-3 קטנטנים. היא התלהבה מהעיצוב היפה ומהחלוקה הנוחה למנות. אך, מה שמצא חן בעיניה במיוחד היה "המיקסר" המאפשר להוסיף פירות חתוכים למים וכך לתת לילדים מים בטעמי פירות. היא הוסיפה גם נענע ולימונית למים והקטנים אהבו ושתו בהנאה. חוות הדעת הסופית הייתה "אחד הבקבוקים היותר מוצלחים ואיכותיים שהיו לנו".

 

 
לדברי ויינאר רואקס – מייסד ומנכ"ל Twistshake of Sweden

"אנו סבורים שגם אם אנחנו מכוונים לפונקציונאליות, אין זה אומר שעלינו להזניח את האסתטיקה, והמעצבים שלנו תמיד מחפשים דרכים יצירתיות לשילוב בין פרקטיות לבין עיצוב נעים לעין".

אם היינו רגילים לראות בקבוקים שקופים , הרי שהחברה השוודית הבינה שלהכניס צבע אל תוך עולם הילדים הוא אך טבעי. החברה מייצרת בקבוקים בצבע שחור, פוקסיה, כחול רויאל, צהוב ועוד (10 צבעים)

 

סדרת הבקבוקים ALL IN ONE  כוללת 3 גדלים מותאמת לגיל התינוק והפעוט במבנה הפיה והגודל (180,260,330 מ"ל). כל בקבוק מכיל מחלק מנות נוח להרכבה.

חידוש נוסף הוא:  "המיקסר" המשולב בכל בקבוק, ממיס את האבקה ביעילות ועוזר למניעת גזים. המיקסר מאפשר גם הוספת פירות למים, כך שיום יום אפשר להוסיף פירות ולשקשק ולהפוך את המים למים בטעמים עם ויטמינים מפירות אמיתיים.  
 
 

·         פטמה ייחודית המונעת סתימות והיווצרות גושים (וכך מסייעת במניעת גזים (colic) אצל תינוקות . פטמה המדמה צורה טבעית של פטמה אנושית, מסיליקון משובח ורך במיוחד ללא BPA.

קצה הפטמה גמיש במיוחד בדומה לשד והפטמה בעלת מבנה אנטומי קמור ונפוח העוזר במניעת גזים ומדמה שד אנושי. בסדרה  4 סוגים של פטמות ב-4 מצבי זרימה שונים לפי גיל. בנוסף יש עוד 2 סוגי פטמות: פטמה בזרימה איטית במיוחד – לפגים 0+

ופטמה לכוס מעבר – SPOUT  פטמה זו היא פטמת האימון– ניתן לרכוש פטמת אימון למעבר מבקבוק לכוס לגילאים +4Mּ .

-

∙      ניקוי קל ויסודי, עיצוב הבקבוק מאפשר ניקוי קל ונוח עם פתיחה רחבה ושווה.    *

·         עיצוב ייחודי וחדשני

·         בעל סרגל מידה ברור וקריא – לשליטה על כמות האוכל/ מים

·         מבנה נוח לאחיזה – מבנה הבקבוק נוח לאחיזה וזה בשל התחתית שמותאמת במיוחד ליד התינוק.

פטמת אימון – ניתן לרכוש פטמת אימון למעבר מבקבוק לכוס לגילאים +4Mּ .

·         מכסה מגן- מונע מלכלוך וחיידקים להגיע לפטמה.

·         מיכל – כל אריזה מכילה מיכל נוסף, שיכול לשמש לאבקה, או בגילאים מאוחרים יותר לאחסון מוצצים פירות וחטיפים. תכולת מיכל 100 ml

המיכלים ניתנים לחיבור זה לזה, ויוצרים "מחלק מנות" בגודל הרצוי. ניתן לחבר כמה מיכלים שרוצים.

 

 

מחיר מומלץ לצרכן : בקבוק 180 מ"ל 49.90 ₪, בקבוק 260 מ"ל 54.90 ₪ , בקבוק 330 מ"ל 59.90 ₪ .

הסדרה מוצעת בבלעדיות ברשת שילב.

יבואן: בייבי סמארט בע"מ

 
צילומים- יח"צ
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה