רשומות

יום שישי, 7 ביולי 2017

איך נפטרים מהצלוליט? ל"מיסטי קליניק" יש פתרון מנצח


בין הדברים שמתסכלים אותי (ויש כמה וכמה) נמצא גם הצלוליט. הדבר המרגיז הזה שהתיישב לי על הירכיים ושום דבר לא הצליח לגרש אותו. ולא, זה לא שייך לתזונה וגם לא לגיל או למשקל.

אז מהו הצלוליט הזה שנידבק אלי ולעוד נשים רבות וגורם לעור שלנו להראות גבשושי או גלי וזאת במקום להיות חלק ויפה? ובכן, סדריק קרטר ואלכסנדר פייגנבאום בעלי מיסטי קליניק מכון ייחודי המטפל אך ורק בצלוליט הסבירו לי מהו הצלוליט ואיך ניתן להעלים אותו.
 

צלוליט הוא הצטברות תאי שומן ונוזלים שומניים לימפתיים ברקמות שמתחת לעור, תופעה המשווה לו מראה גלי או נקבובי (בדרגות חוּמרה שונות). הצלוליט שכיח אצל נשים בוגרות, אך לא פוסח גם על הצעירות, בעיקר באזור הירכיים. הוא יכול להופיע גם בחלקי גוף אחרים כמו הישבן, המותניים והבטן. אצל גברים התופעה כמעט ואינה קיימת, מכיוון שרקמת החיבור שמעגנת את העור לשריר שונה בין גברים לנשים. אצל נשים רקמת החיבור בין העור לשריר בנויה בצורה וורטיקלית אשר מתרופפת עם הזמן ונתונה לשינויים הורמונאליים. שקיעת השומן יוצר ניפוח מקומי של השומן והירידה באלסטיות יוצרת שכבת גומות, בליטות שומן ומראה בלתי אחיד. זוהי למעשה הצטברות שומן ונוזל לימפתי תת־עורי שזרימת הדם לרקמה שבה הוא נמצא אינה טובה ואינה מספקת. הצטברות כזו והמראה הגבשושי שהיא יוצרת (ושזכה לשלל שמות מ"קליפת תפוז" ועד "גבינת קוטג' '') נגרמים לרוב בשל נטייה גנטית ולא קשורים רק להשמנה ניכרת. גם לבחורות רזות יש צלוליט! עם זאת, ככל שכמות השומן בגוף ובתת עור עולה, במיוחד באזור הירכיים והישבן, כך עולים הסיכויים להיווצרות צלוליט ואף להגדלת השטחים הקיימים.

הצלוליט אינו מוגדר כבעיה רפואית אלא כבעיה אסתטית. ואיך מעלימים אותו? פשוט מאוד, מפזרים אותו ומסייעים בניקוזו. עיסוי אינטנסיבי יעודד את זרימת הדם ונוזל הלימפה באיבר שבו יש לך צלוליט. מדובר בעיסוי אינטנסיבי, כדי להגיע לתוצאות הרצויות – העלמת הצלוליט.

כלומר, הצלוליט אינו גזרה משמים, כפי שחשבתי, וניתן לטפל בו ולהעלים אותו וזאת על ידי עיסוי אינטנסיבי ובתדירות גבוהה. עיסוי כזה ניתן לקבל במיסטי קליניק. איך? בעזרת מכשיר פרסותרפיה מהו המכשיר הזה? זו חליפה מיוחדת, חליפת לחץ שבאמצעות אוויר דחוס הנכנס לחליפה היא מייצרת לחץ משתנה על הגוף ובכך גורמת להמרצת מערכת הלימפה. החליפה מחולקת לתאים שמתנפחים ע"י מדחס אויר פנאומטי הנשלט ע"י מחשב.

כדי להבין כיצד פועלת החליפה והאם יש באמת תוצאות שלחה אותי חגית הורנשטיין, אשת יחסי הציבור של הקליניקה להתנסות במספר טיפולים. הגעתי לקליניקה הנמצאת בעתלית ברחוב החרוב 52. את פניי קיבלו סדריק ואלכס, בעלי הקליניקה הנחמדים שמיד מצאו חן בעיניי והסכמתי להיכנס לתוך מכשיר הפרסותרפיה ולקוות שאוכל לומר שלום ולא להתראות לצלוליט המעצבן.

 

שכבתי על מיטת הטיפולים לבושה בבגדים כיוון שאין צורך להתפשט, וסדריק הלביש לי על הרגליים "שרוולים" מיוחדים ושם חגורה רחבה באזור הבטן. אפשר גם לשים שרוולים לזרועות הידיים, אך אני העדפתי טיפול בירכיים ובבטן. השרוולים שהולבשו עלי מחוברים למכשיר בצינורות המזרימים אוויר לתאים וכך נוצר לחץ אויר משתנה המדמה את פעולת העיסוי הידני המשפיע על העור, השרירים והוורידים. פעולה זו מפנה את הצלוליט מהעור חזרה למערכת הלימפתית ומשם למערכת השתן והחוצה. החליפה מאושרת לשימוש ע"י ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי. סדריק סיפר לי שבחו"ל הטיפול במכשיר הפרסותרפיה ידוע ומכיוון שמדובר בטיפול טבעי, לא פולשני, ללא תרופות, טיפולים או לייזר הוא גם פופולארי מאד.

במהלך הטיפול חשתי לחצים משתנים המתחילים בכף הרגל ועולים לאזור הבטן ואז חוזרים על עצמם. סוג של עיסוי, לא כואב, ללא מאמץ ואפילו נעים. מכיוון שהגעתי לשני טיפולים בלבד, אני לא יכולה לבשר לכם שהצלוליט נעלם. אני כן מבחינה שהעור מעט יותר חלק ונעים.  לדברי אלכס וסדריק ניתן לראות שיפור לאחר הטיפול החמישי ולאחר עשרה טיפולים יעלם הצלוליט כלא היה. במאת האחוזים. חלק מהנשים יזדקקו ליותר מעשרה טיפולים. חשוב להם לציין שכדי לשמר את התוצאות הטובות יש להגיע לטיפולים משמרים פעם בחודש וזאת מכיוון שהסיבה להיווצרות הצלוליט מלכתחילה הוא חוסר בתפקוד הניקוז התקין של המערכת הלימפטית, הטיפול אינו מתקן את המערכת הלימפטית, הוא מסייע בפינוי נוזלי הלימפה שהצטברו עם השנים, לכן הצלוליט יחזור בשלב כלשהו והטיפולים המשמרים ימנעו זאת.

          סדריק מניח את השרוולים על רגלי מטופלת תצלום ayanet.png
 

 
אלכס פייגנבאום תצלום ayanet.png
 
            סדריק קרטר במהלך הטיפול בתוספת פינוק שלמשקפיים תצלום ayanet.png
 
מיסטי קליניק פועל כבר שלושה חודשים ויש ביקוש והתעניינות רבים בקרב נשות הסביבה. גם סדריק וגם אלכסנדר מגיעים מהתחום הטיפולי, בעלי ניסיון רב  בתחום האסתטיקה, הטיפוח וטיפולים אלטרנטיביים. הם סיפרו לי שבקרוב ייפתחו סניף נוסף והתכנון הוא שהסניף ייפתח באזור הקריות. בהמשך, יפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ.

סדרת טיפולים מומלצת: הינה 10 טיפולים. תוצאות משמעותיות ניתן לראות בוודאות לאחר הטיפול החמישי. רקמת הקולגן מתמצקת, העור הופך למתוח יותר ונראה צעיר יותר בשנים רבות והצלוליט נעלם. יש לזכור כי מערכת הלימפה אינה רק מזינה ומגינה על הגוף, כי אם גם אחראית לניקיונו. עיסוי לימפטי מסייע בסרת הצלוליט באופן טבעי, מנקז עודפי נוזלים וחומרים רעילים ומשפר את תהליך חילוף הנוזלים.

לרגל השקת המכון להסרת צלוליט מחיר טיפול בודד, שאורכו 45 דקות, הוא 200 ₪, במקום 300 ₪. סדרה של 10 טיפולים תעלה 2,000 ₪. לאחר קבלת התוצאה הרצויה, מומלץ לבצע טיפול משמר פעם בחודש.

לקבלת יעוץ והדגמה ללא עלות: אלכסנדר- 052-8548182, סדריק – 050-2848871.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה