רשומות

יום שישי, 14 ביולי 2017

סקירת מוצרי השיער של ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה- כתבה ראשונה בסדרה

 
 


מוצריה של חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה מוכרים לי כבר זמן רב. למעשה, רובנו מכירות את המוצרים של החברה הנמצאים, באופן קבוע, על מדפי רוב המספרות בארץ. את חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה, אני מעריכה במיוחד וזאת לא רק מכיוון שהמוצרים שלהם מצוינים, אלא מכיוון שמדובר בחברה ישראלית, כחול לבן, שכל מוצריה מיוצרים בארץ, במפעל החדש שהקימו בעליה אשר גלאי וצורי לוזון, בחולון. אני מאמינה שחשוב לכולנו לתמוך ולרכוש מוצרים שיוצרו בארץ, הן מכיוון שמדובר במוצרים המותאמים לנו, הנשים הישראליות ולאקלים בארץ והן מכיוון שחשוב מאד לחזק את התעשייה הישראלית.

לחברת ג'ויה מעבדות קוסמטיקה מגוון רחב מאד של מוצרים לטיפוח השיער והגוף. מוצרים המבוססים על רכיבים טבעיים, על שמן מרוקאי, שמן זית, חלבון קראטין, חומצות שומן ועוד. מוצריה נמכרים במספרות בארץ ומיוצאים לחו"ל- לארה"ב, דרום אפריקה ואירופה. המוצרים איכותיים ומיוצרים במפעל חדש שבו קווי ייצור וטכנולוגיה חדשניים ביותר.

הסדרה הראשונה ממגוון המוצרים אותה בחנתי היא סדרת MY COLLECTION המכילה מוצרים המיועדים להגנה אינטנסיבית על השיער. מדובר על סדרה ייחודית המועשרת בחלבון קראטין טהור וקומפלקס ויטמינים המכיל תמצית שמן ארגן, ויטמין E, רכיבים אנטי אוקסידנטיים וחומצות שומן חיוניות.

 

מדוע רכיב הקראטין שבמוצרים חשוב לנו? כיוון שמדובר ברכיב העוטף את סיב השערה בשכבת הגנה נוספת הסוגרת את הקטיקולה ומסייעת לשיקום שיער פגום.

מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי, לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שעבר פעולות כימיות כגון החלקה, הבהרה, צבע וסלסול.

במוצרי הסדרה תמצאו- מסכת קראטין ללא שטיפה, מסכת הזנה, קרם לחות, שמפו קראטין, ספריי סיליקון, קרם לחות לתלתלים, מרכך קראטין וסרום. ניסיתי את המוצרים על שיערי ואת קרם הלחות לתלתלים נתתי לבעלת תלתלים שניסתה את הקרם להלן ההתרשמות מהמוצרים.

סדרת MY COLLECTION

1.      המוצר הראשון אותו ניסיתי הוא שמפו קראטין ללא מלח. מדובר על אריזת משאבה חסכונית ויעילה המכילה שמפו קראטין ללא מלח, מתאים לשיער צבוע או פגום, או שיער שעבר החלקה. השיער שלי צבוע והשמפו העשיר בחלבון קראטין טהור, ניק את השיער היטב, הותיר אותו רך ומלא ברק. לאחר ייבוש השיער נוכחתי שהשיער שמר על הנפח והגמישות. השמפו מכיל קומפלקס של ויטמינים ביניהם ויטמין E שחשוב לנו כיוון שמסייע בשיקום קצוות מפוצלים. אפשר להשתמש בשמפו יום יום.

 


שמפו קראטין נוסף בסדרה הוא שמפו מקצועי המועשר בחמאת שיאה וקרטין ומבוסס על תמציות צמחים טבעיות. שמפו מעולה ומרוכז במיוחד ועשיר בחומרים פעילים. מומלץ לשימוש יומיומי, לשיער צבוע או פגום.

 

2.      המוצר השני אותו ניסיתי מסכת הזנה. מדובר על מסיכה טיפולית המטפחת שיער צבוע, פגום, לאחר החלקה. המסכה ללא מלח, עשירה אף היא בחלבון קראטין טהור ובקומפלקס של ויטמינים, תמצית שמן ארגן, ויטמיןE, רכיבים אנטי אוקסידנטיים וחומצות שומן חיוניות. קל מאד להשתמש במסכה. אני השתמשתי מיד לאחר חפיפה, מרחתי על כל אורך השערות, המתנתי כ-2 דקות ושטפתי היטב. פשוט נהדר, רך, חלק, קל לסירוק, מלא ברק. המסכה שומרת על סיבי השיער ומחדירה חומרי לחות לעומק סיב השערה.

 


מסכת הזנה נוספת בסדרה היא מסכת קרטין עם מיקרו קפסולות המכילות ויטמינים וחומרים פעילים חיוניים לשיער. כאשר אנו מורחים את המסכה על השיער המיקרו קפסולות מתרככות ומתפרקות והויטמינים שבתוכן חודרים לסיב השערה ומזינים אותה. מדובר על מסכה ייחודית המסייעת לשיקום והבראת השיער. אחרי השימוש בה שערי נראה נהדר. בריא, זוהר ורענן. מתאימה מאד לשיער שעבר החלקה, צבע, או סלסול.

 


3.      המוצר הבא- מסכת קראטין ללא שטיפה. השתמשתי בה בין החפיפות. מוצר שחייבים להחזיק בתיק, כיוון שהוא משפר בין רגע את מראה השיער. פשוט מתיזים על שיער לח או יבש ממרחק של כ-10-20 ס"מ ומסרקים. המסכה היא ללא מלח. מועשרת בחלבון קראטין טהור והיא מסייעת בטיפוח ושמירה על שערנו. גם בה יש ויטמינים המונעים ומשקמים קצוות מפוצלים. חשוב לדעת שהיא מכילה גם מסנני קרינה המגנים מפני קרניUV . ודבר נוסף- הריח שלה נעים מאד ונותר זמן רב.

 


4.      קרם לחות ללא מלח- מדובר על קרם לחות המתאים לכל סוגי השיער, ללא מלח, מועשר בחלבון קראטין טהור, חמאת שיאה וויטמינים. מרחתי על שיער לח ואז עיצבתי לעצמי את השיער בקלות ומהירות. גם כאן מדובר על אריזת משאבה יעילה וחסכונית. הקרם חשוב כדי לתת לשערנו לחות ולשמור על בריאותו ועל המראה היפה שלו.  הקרם מגן מפני רדיקלים חופשיים, נזקי השמש והחום ולאחר שימוש בו שערי נראה בריא וחיוני.

 

 
5.      ספריי סיליקון ללא מלח- מוצר שעלולים להתמכר אליו. לאחר שהסתרקתי התזתי ממרחק של 20-30 ס"מ. ההתזה הקצרה הספיקה כדי לעטוף את השיער ולהגן עליו מפני נזקי השמש והחום ועזרה לי לשמור על עיצוב השיער למשך זמן ממושך. גם מוצר זה עשיר בחלבון קראטין טהור ושומר על סיב השערה. הוא מנטרל חשמל סטטי בשיער ויש לו ריח מאד נעים. אפשר להשתמש בו יום יום וחשוב לציין שאין תחושת דביקות לאחר השימוש

 


6.      קרם לחות לתלתלים-  נתתי את הקרם לבעלת תלתלים כדי שתשתמש ותדווח איך הקרם. מדובר על קרם המועשר בחלבון קראטין טהור וויטמינים. בנוסף, יש בו רכיב סיליקון פולימרי היוצר מראה טבעי לתלתלים. הנסיינית דיווחה שהקרם אפשר לה ליצור מראה טבעי לשיער, התלתלים נראו טבעיים ויפים. לא הייתה תחושה של דביקות בשיער והשיער היה רך, נעים למגע, מבריק ויפה. היא הייתה מרוצה מאד מהתוצאות ואמרה לי שתמשיך להשתמש בתכשיר באופן קבוע.

 


7.      מרכך קראטין- מרכך ללא מלח, עשיר בחלבון קראטין טהור. נעים וקל לשימוש ולאחר חפיפה מורחים על השיער ושוטפים לאחר דקה. המרכך טוב כדי לחזק ולשמור על שערנו ועל בריאותו. הוא מעניק הגנה מפני נזקי האקלים, היובש, נזקי הצביעה ועוד. משאיר את השיער רך, נעים למגע ומאפשר סירוק קל.

 


8.      סרום לשיער- ללא מלח, מועשר בחלבון קראטין טהור. מרחתי את הסרום על שיער לח, תוך שאני מתמקדת בקצוות השיער. הסרום עוזר לשמור על השיער במיוחד כאשר מדובר בשיער שעבר פעולות כימיות כמו החלקה. הוא משקם שיער פגום ולאחר שימוש בסרום השיער נעים מאד למגע, יש בו גמישות ורכות ויופי. ניתן להשתמש יום יום.

 


תוכלו למצוא בסדרה זו גם סט נסיעות מיוחד המכיל שמפו, קרם לחות ומסכה. מארז מתנה המכיל שמפו, סרום ומסכה או מארז מתנה המכיל שמפו, קרם לחות ומסכה.




ניתן להשיג את מוצרי ג'ויה במספרות ובחנויות נבחרות.

 

לאתר החברה- http://joya-act.co.il/

הכתבה הבאה תעסוק בסדרתMOROCCAN OIL
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה