רשומות

יום חמישי, 13 ביולי 2017

"בייבי סמארט" בסדרת תיקים מעוצבים עם ציורי קלאסיקות ספרי ילדים

 

תיקי הילדים העכשוויים שאני מכירה הם תיקים שהציורים עליהם לקוחים מסדרות ילדים אמריקאיות. הרבה גיבורי על ונסיכות. לכן, שמחתי לראות ש"בייבי סמארט" יצאה עם תיקים שונים לגמרי ומקסימים בעיניי. תיקים מעוצבים עם ציורים ותמונות מתוך ספרי הילדים הקלאסיים, האהובים על ילדים ועל הוריהם. רעיון מלהיב ומשמח.

המתוקה בת הארבע שקיבלה את התיק עליו מוטבעים ציורי "הבית של יעל" קפצה משמחה והודיעה ש"מחר אני הולכת עם התיק הזה לגן" והסתובבה איתו בבית כל אחר הצהריים כשביד אחת הספר ועל הגב התיק.




 
בסדרת התיקים תוכלו למצוא את "פלוטו מקיבוץ מגידו..." , "בים, בם, בם תירס חם" ...."מעשה בחמישה בלונים"  ומיטב ספרי הקלאסיקות היפים שגדלנו עליהם. תיקי הגן המעוצבים  מקושטים בציורים מתוך הספרים וגם במשפטי פתיחה מתוכם. לדעתי, זו דרך נוספת ומקורית לקרב את הילדים לאותם לסיפורים שילוו אותם בדרכם לגינה, לקייטנה ולגן.


 

בייבי סמארט החברה המובילה בישראל בתחום המוצרים לתינוקות ולפעוטות, פיתחה ליין רחב של מוצרים, שעליהם מוטבעים ציורים ותמונות מתוך הספרות הקלאסית,  אם זה על גבי כלי אוכל, מגבות ים, בקבוקים, מדבקות קיר, ספרי אמבט, מצעים וגם תיקים לגן ולקייטנה.

(בייבי סמארט היו היבואנים הבלעדיים של :  בייבי אינשטיין, והקלטת המפורסמת -  בייבי מוצארט).

 

לדברי תמי  כהן רז, בעלת החברה: "כחברה המתמחה בעולמות של תוכן לתינוקות וילדים, היה חשוב לנו למצוא דרך לחבר את דור הדיגיטל עם עולם הספרים הקלאסיים  המשובחים שעליהם גדלו דורות של ילדים. היה זה אך טבעי ליזום ליין ולשווק מוצרים שעליהם מוטבעים סיפורי הילדים הישראלים האהובים, וכך "להגיש" לדור הטכנולוגי את חווית הקריאה והאהבה לספרים".

 

כהן רז מוסיפה ואומרת: "דרך מוצרי הילדים, לרבות תיקי גן למשל, אנו מצליחים "להחיות" מחדש את גיבורי הקלאסיקות – יעל (מהבית של יעל") , הכלב פלוטו, האריה שאהב תות, ואת  יתר החברים.   ברגע שהם מככבים על מוצרים נוצר באופן טבעי גשר  עבור הקטנטנים  לעולם הספרות. התיקים יוכלו לשמש גם כמתנת יום הולדת מקורית ויפה, וכמתנת סוף שנה מקורית בגני הילדים.

∙        ניתן למצוא בין מגוון האיורים תיקים מתוך הסיפורים: "איה פלוטו", "תירס חם",   "מעשה בחמישה בלונים ", "האריה שאהב תות" ו"הבית של יעל"

גודל: 37X28 ס"מ 

מחיר: 49.9 ₪ . להזמנות באתר www.babysmart.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה