רשומות

יום חמישי, 20 ביולי 2017

שבת בבריכה עם "INTEX"- אביזרי קיץ 2017



בימי הקיץ החמים הדרך הטובה ביותר ליהנות ולהעביר את הימים החמים, בלי לסבול יתר על המידה, היא בבריכה או בים. וכדי שההנאה תהיה מושלמת לוקחים איתנו את מוצרי חברת  INTEX - החברה המובילה בעולם לבריכות, מוצרי ים וקמפינג.

 

חברת  INTEX השיקה את קולקציית בריכות השחייה ואביזרים למים לשנת 2017 ואנחנו השתעשענו בגינה עם המוצרים שלהם וגם הגדולים וגם הקטנים נהנו מאד.

 




המוצרים של חברת  INTEX מצליחים להפוך את הגינה והמרפסת לפארק מים אטרקטיבי במיוחד ולחווית נופש משפחתית. INTEX מציעה מגוון רחב של בריכות שחייה בגדלים ועיצובים שונים וכן בריכות פעילות, מתנפחים ומשחקי מים: בריכות עם מגלשה, מזרוני ים, בריכות מקורות ומרופדות לפעוטות שמשפריצות מים. השנה לא מתפשרים, בודקים שמקבלים את האיכות הטובה ביותר.

 

בריכות לילדים ולמשפחה

dinosaur play center: בריכת פעילות משפחתית גדולה הכוללת מגלשה, משחק לכדורים וקשת משפריצה מים. הדמויות האהובות 'דינוזאורים' מעטרות את הבריכה, כולל מגלשה במרכזה. בנוסף, כוללת הבריכה משחקי כדור והשחלת טבעות שמשדרגים את חוויית הבריכה וההנאה של הילדים.

אורך הבריכה כ- 3.33 מטר, רוחב כ- 2.29 מטר, גובה של כ- 1.12 ס"מ. עומק 15 ס"מ.

 

בריכת פעילות קשת: בריכה אטרקטיבית במיוחד, בריכת קשת צבעונית ומלאת פעילויות ומשחקים!

הבריכה כוללת כוללת: מגלשת מים, בריכת שכשוך, משפריצי מים, משחק זריקת טבעות (עם 4 טבעות מתנפחות), משחקי כדור מגוונים (כולל 6 כדורי משחק). הקשת משפריצה מים על הילדים בשביל הכיף ובשביל לשמור עליהם קרירים בקיץ.

אורך הבריכה כ- 2.97 מטר, רוחב כ- 1.93 מטר, גובה של 1.35 מטר. הבריכה מתאימה לגילאי 3+.

 

בריכת משחקים ממלכת בת הים: בריכת פעילות ממלכת בת הים מעוטרת בדמויות בת ים ודגים וכוללת מגלשת מים, אזור שכשוך וקשת המשפריצה מים! בבריכה משחקי כדור ומשחקי השחלת טבעות שמבטיחים שעות של כיף לילדים. ישנו משטח נחיתה מרופד היטב בתחתית המגלשה.

קשת המשפריצה מים שומרת על קרירות הגוף ומוסיפה כיף והנאה!

אורך הבריכה כ- 2.79 מטר, רוחב כ- 1.60 מטר, גובה של 1.40 מטר. מתאימה לגילאי 3+

 

בריכה משפחתית לאונג' עם מושבים: בריכת שחייה משפחתית גדולה ואטרקטיבית במיוחד.

בריכה משפחתית לאונג' עם 4 מושבים מובנים לישיבה בכיף בבריכה והשגחה בנוחות על הילדים.

2 מקומות יעודיים בדופן הבריכה לכוסות או בקבוקי מים. ישנו פתח לניקוז המים בבריכה.

אורך הבריכה כ- 2.29 מטר, רוחב כ- 2.29 מטר, גובה של 66 ס"מ.

 

בריכת מגלשה: חוויה לימי הקיץ החמים, בריכת מגלשה +2 גלשנים. הבריכה מגיעה בצבע תכלת, מרופדת מכל כיוון וכוללת דפנות רכות אשר מקיפות אותה מהצדדים.

מידות הבריכה:  1.68 מ' רוחב, גובה 1.63 מטר. הבריכה מתאימה לגילאי 6+.

 

בריכה משפחתית מתנפחת: מגוון של בריכות מתנפחות למשפחה, בצורות, ציורים ועיצובים שונים, לדוגמא: בריכת שלוש קומות, בריכה משפחתית מלבנית, בריכה משפחתית שקופה עגולה,  בריכת כיכר, בריכת חלון שקוף ועוד. הבריכות מצוידות בפלג ניקוז מים, המאפשר לרוקן את המים במהירות בגמר השימוש.

 

בריכות לפעוטות

בריכת טירה: בריכת פעוטות במבנה של טירה, עם עמודים וגג בצורה של צריח, שמגן בצילו על הפעוט בזמן ההשתכשכות. הבריכה אטומה ובעלת רצפה מרופדת ויציבה. קיבולת המים של הבריכה (עומק) היא עד לגובה של 13 ס"מ, הבריכה צבעונית ובעלת מראה ועיצוב מרגש.

קוטר 1.22 מטר X 1.22 מטר גובה.  הבריכה מתאמיה לגילאי 1-3.

 

בריכת צב ים: בריכת פעוטות עם צלון, גג בצורת צב ים. הבריכה עגולה עם עיצוב של דמויות מעולם המים האהובים על הילדים. הבריכה בעלת קיבולת המים של עד 13 ס"מ עומק. הבריכה לגילאי 1-3. קוטר 1.02 מטר X 1.07 מטר גובה.

 

מתנפחים ואביזרי נוחות לים ולבריכה

מתנפחי רכיבה ענקיים ! חוויה של משחקים ורכיבה על מתנפחים ענק פלמינגו, ברווז וברבור.

פלמינגו ברווז וברבור מתנפחים לבריכה או לים, עשויים מויניל מחוזק להנאה מושלמת.

קוטר - 190 ס"מ

כמובן שגם השנה ניתן להגיש את מתנפחי הרכיבה האהובים בצורת, דולפין, כלב, תנין, מטוסים או אופנוע ים, מתאים לילדים ובוגרים.  משחקי מים - כדור סל /כדור רגל/ כדור עף. כמו כן, יש מגוון רחב של משחקי צלילה וכדורי ים.


 

מוצרי ציפה

אבובים מפוארים עם מקום אחסון לשתייה: אבובים המאפשרים לכם ליהנות ולהירגע בסטייל עם החברים ומשקאות קרובים אליכם. חיבור קל ופשוט של קליפסים המאפשרים לחבר בין האבובים או להפרידם. מעוצב עם משענת לראש, כולל גם מקום למשקה. תחתית רשת שמאפשרת מעבר מים ושמירה על טמפרטורת גוף קרירה ונעימה.


 

מזרון גוף במים: מזרון INTEX עם רשת לרענון מושלם בימי הקיץ. תחתית רשת חודרת מים לתחושה מרגיעה ונעימה. היקף המזרון מתנפח ועשוי בד איכותי ועמיד בציפוי בד נעים למגע. כרית ראש לנוחות מקסימאלית ושני תאים לניפוח אוויר.

 

כורסא צפה: כורסא צפה עם כריות, כורסא מגניבה עם 2 אזורי ניפוח, משולבת עם כריות ו-2 ידיות לנוחות מירבית. שימושית לים או לבריכה. כורסא צפה ויציבה מאוד !


 



 
צידנית צפה עגולה: אתם כבר במים ובא לכם להתפנק בשתייה קרה או איזו אבטיח מפנק בלי לצאת החוצה? הצידנית העגולה הצפה שתשלים לכם את החוויה. הצידנית מגיעה עם קליפסים שמאפשרים להתחבר בקלות לאבובי אינטקס. 5 מקומות ייעודיים לכוסות ו-2 מגשים. ידיות עמידות וחזקות,  3 תאי אוויר. צידנית עשויה מויניל איכותי ועמיד בעובי 0.4 מ"מ.

 

בריכות גדולות למשפחה - עמודים
 

בריכות אולטרה: בריכות האולטרה Ultra Frame™ Pools של INTEX עם המסגרת היחידה במינה, הן קלות יותר להרכבה היות והמבנה המיוחד של החלקים מתאים ומאובטח בצורה חלקה. בריכות אלו מתאימות לחובבי השחייה ומגיעות עם מגוון רחב של אביזרים המבטיחים כי התפעול והתחזוקה יהיו קלים ומהנים.

 

בריכות עמודים: הבריכות הותיקות והקלאסיות של INTEX. מסגרת הבריכה עשויה מברזל מגולוון הנותן עמידות לאורך שנים ואילו היריעה בנויה משלוש שכבות ™SUPR TOUGH  המעניקות גמישות וחוזק למבנה הבריכה. היופי, הקלות בהתקנה, התכנון לעמידות, לשימוש והנאה לאורך שנים.

 

בריכות שפה – אקווריום בחצר האחורית: בריכה קלה מאד להתקנה, מתאימה למי שמתחיל ללמוד שחייה. קיימת במגוון רחב של גדלים וצורות שונים, כך שכל אחד יכול למצוא את הבריכה שמתאימה עבור המשפחה שלו. הבריכה מוכנה למילוי תוך דקות, יש לפרוס את הבריכה על משטח מהודק, מפולס ונקי מעצמים בולטים. לנפח את שרוול הניפוח העליון, ולמלא במים. כל מה שנשאר זה ליהנות.

 

אביזרים ותחזוקה : תחזוקת הבריכה הינה ערך חשוב גם בפן החוויתי וגם בפן הבריאותי וINTEX מציעה מגוון רחב של פתרונות לשמירה על ניקיון וצלילות המים -משאבות, ערכות ניקיון, כיסויים ועוד.

 

חברת INTEX הינו תאגיד המורכב למעשה מיותר מ 100 חברות נפרדות בכל רחבי העולם העוסקות בייצור ופיתוח של מוצרי הבריכות.  לא פחות מ – 23 פטנטים נרשמו ע"י חברת INTEX בשנים האחרונות. האיכות של בריכות השחייה מתוצרת INTEX ברמה חסרת פשרות. הבריכות החדשות משלבות בטיחות, פונקציונאליות , צבעוניות והמון ריגושים שיעשו את הקטנטנים שלכם מאושרים. מגוון מוצרי הים והבריכה של  INTEX מעוצבים בשלל טקסטורות צבעוניות וקיציות. מוצרי INTEX המתנפחים קלים לתפעול תודות לפתח גדול המאפשר ניפוח מהיר והוצאה מהירה של אוויר לקיפול המוצר בקלות. הבריכות המתנפחות מתאימים לשימוש בגינת הבית או בחוף הים.

 

למידע על נקודות המכירה:

היכנסו לאתר http://www.intex.co.il/ או התקשרו 072-2564681

 
צילומים- יח"צ, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה