רשומות

יום ראשון, 23 ביולי 2017

חוגגים ט"ו באב עם מוצרי הקוסמטיקה של לאונרדו קוסמטיקה

 

 
ט"ו באב הוא חג האהבה המסמל רומנטיקה, קרבת לבבות וזוגיות. זה הזמן המתאים להתפנק ולפנק בתכשירי קוסמטיקה משובחים.

בלאונרדו קוסמטיקה שמחים להציע לקראת החג המתקרב מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה איכותיים ומתקדמים והכינו עבורכם מארזים מרהיבים, אותם ניתן להעניק כשי לאהובים עליכם.

 
אני התוודעתי למותג הקוסמטיקה 'לאונרדו' כאשר סבלתי מאדמומיות ויובש בפנים והקוסמטיקאית שלי המליצה לי על קרם סרניטי מתוצרתם. קרם טיפולי ומיוחד. רכשתי את הקרם ותוך מספר ימים עור פניי החלים. מאז אותה אפיזודה, אני משתמשת במוצרים שלהם ומאד מרוצה.
 

המארז שהגיע לסיקור ומתאים כשי לחג האהבה מכיל PURIFIED SOAP- לניקוי יסודי של עור הפנים והצוואר . PROTECTY CREAM-  להגנת עור הפנים מקרינת השמש ולהתחדשותו. TWISTER FACE-  ג'ל חדשני למיצוק ולמתיחת עור הפנים. ניסיתי את כל המוצרים והם מעולים.

המוצר שאהבתי במיוחד הוא ה- TWISTER FACEמוצר שעוד לא היה לי כמוהו. מהרגע שהתחלתי להשתמש בו, עור הפנים נראה נהדר. זוהר, מתוח ויפה. אם אתן שוקלות לרכוש מוצר לעור הפנים, זה המוצר האולטימטיבי. אתן תודו לי על ההמלצה הזו.

 
PURIFIED SOAP

 


מדובר על סבון נוזלי לניקוי יסודי של עור הפנים והצוואר. מניחים מעט מהנוזל בין כפות הידיים, מקציפים ומעסים את הפנים והצוואר. ריחו של הנוזל נעים מאד, הוא לא מייבש את עור הפנים ונשטף בקלות. מתאים לשימוש יומי בוקר וערב. מתאים לכל סוגי העור. לאחר השימוש בסבון, העור היה נקי, רענן ומוכן למריחת קרם לחות.

 

רכיבים

גבישי מלח, שמן שקדים, ויטמין E, ויטמין B5, תמציות אלוורה, הממליס, רוזמרין.

תכולה

250 מ״ל

 

PROTECTY CREAM

 

מדובר על קרם לחות לשימוש יומיומי שתפקידו להגן על עור הפנים והצוואר מקרינת השמש. קרם נעים מאד למריחה, בעל ריח עדין ולא דומיננטי מדי. אני משתמשת בו בכל פעם שאני יוצאת מהבית. מניחה מעט מהקרם על הפנים ומעסה פנימה. במיוחד כעת, חשוב מאד למרוח קרם לחות עם הגנה מקרינת השמש. זה המתכון הבטוח ביותר לשמירה על עור הפנים שלנו.

 

הקרם של לאונרדו מועשר ב- SPF 35 (שזה מצוין) עם הגנה רחבה מקרינת השמש. מסייע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, זיהום אוויר ונזקי אקלים, מסייע בהסרת תאים מתים ובחידוש העור. מעניק לרקמת העור  ברק ותחושת רעננות לאורך זמן.

 

חשוב לציין שהקרם מתאים לעור רגיל- יבש ולעור שמן.

 

רכיבים

ויטמין C ו-E, דונג דבורים, חמאת שיאה, חומצה סטארית, תמצית גרעיני ענבים, שמן שקדים, שמן אגוזי לוז, תמצית אגוזי גינקו, קמומיל, קלנדולה, אלנטואין, אוראיה, רטיניל פלמיטס

 

תכולה

50 מ״ל

 

TWISTER FACE

 

כפי שציינתי כבר, עוד לא היה לי מוצר כמו הג'ל החדשני הזה. באמת, אחד המוצרים המוצלחים והטובים בהם השתמשתי. הג'ל מגיע באריזת משאבה וכך נמנע בזבוז ויותר חשוב הג'ל נשמר היטב.

 

מדובר על מוצר למיצוק ומתיחת עור הפנים. הוא מכיל מכיל אנטי-אוקסידנטים, מונע קמטוטים וקמטים, משפר את מרקם העור, יוצר אפקט הרמה וחיזוק של העור. הייחוד שלו הוא בחומר הפטנטי  RonaCare® Cyclopeptide-5 של חברת התרופות MERCKהגרמנית בריכוז גבוה מאוד ובכך גורם לטשטוש קמטים וקמטוטים ולשיפור באלסטיות של העור. נחשב כאחד מתכשירי האנטי-אייג'ינג הטובים בעולם.


אני משתמשת בג'ל יומיום, בוקר וערב והתוצאה ניכרת. פחות קמטוטים, יותר אחידות וזוהר.

 

רכיבים

פפטיד 5 (Cyclopeptide-5) -חומר פטנטי בריכוז גבוה לטשטוש קמטים וקימטוטים ולשיפור האלסטיות של העור (מיוחד למוצרי אנטי-אייג׳ינג). אנטי אוקסידנטים, שמן שקדים וויטמין E, ויטמינים, מינרלים.

 

תכולה

150 מ״ל

 

וקצת על חברת לאונרדו- החברה מפתחת, מייבאת ומשווקת מכשור מתקדם המשולב עם תכשירים ננו- טכנולוגיים המיועדים למגוון טיפולי קוסמטיקה רפואית. בראשם- הסרת שיער במהירות האור (מבוסס על פטנט בלעדי), הצרת היקפים, חידוש ומתיחת העור, העלמת קמטים, הזנת העור ועוד קשת רחבה של טיפולים הנותנים מענה מושלם למגוון בעיות. רוני בר, היזם ומייסד החברה, הקים את לאונרדו אחרי שצבר ניסיון רב בתחום המכשור הקוסמטי- רפואי. משרדי החברה נמצאים בגדה וצוות החברה מונה מהנדסי פיתוח, מומחים טכניים, וצוותי הדרכה. הגורמים המקצועיים בחברה עוסקים בפיתוח מתמיד של מכשירים חדשים, תוך בקרה קפדנית ומתן שרות צמוד ללקוחות.

מוצרי החברה מגוונים מאד ותוכלו למצוא באתר החברה מוצרי אנטי אייג'ינג הפעילים במניעת הזדקנות העור ומאיצים תהליכים ביולוגיים לחידוש העור ומיצוקו. מוצרים לטיפוח הגוף המשפרים את קצב ההתחדשות של תאי העור, מסייעים בהצרת היקפים והפחתת הצלוליט. מוצרים המיועדים לטיפול וטיפוח העור סביב העיניים, למראה צעיר, רענן וחיוני. מוצרים המיועדים להבהרת העור, לטיפול בפיגמנטציה, להענקת גוון אחיד ורענן לעור. מוצרי לחות והעשרה, העשירים בוויטמינים ומרכיבים טבעיים ואיכותיים להזנה ושמירה על מראה עור בריא וזוהר. מוצרים לטיפול באזור הצוואר והדקולטה ומוצרים לשיקום והרגעה לעור הפנים לאחר לאחר טיפולי פנים באמצעות מכשור.




את המוצרים ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ובחברת לאונרדו.

פרטים נוספים באתר החברה: http://leonardo-tech.com/

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה