רשומות

יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

בית האופנה GOLBARY השיק את קולקציית סתיו 2017 בסניף החדש בקניון TLV FASHIONגינדי תל אביב


ביום קיץ מהביל וחם הגעתי אל הסניף החדש של גולברי ב -קניון  TLV FASHIONגינדי תל אביב, כדי לצפות בקולקציית הסתיו  THE "S" COLLECTION המאופיינת במראה חושני- מתוחכם.

הסטייליסט ראובן כהן הציג לפנינו את הקולקציה שלדבריו "נותנת מענה לנשים רבות בגזרות שונות ומאפשרת להן להישאר אופנתיות ומעודכנות במחירים ששווים לכל נפש".

                                  בצילום- הסטייליסט ראובן כהן מציג לנו את הקולקציה

המבחר הוא רב ונראה לי שכל אחת מאתנו תוכל למצוא פריטים שיהלמו אותה וישלימו את הופעתה. מטרת הקולקציה להעצים את הנשים ולהציג את הצדדים השונים שיש בכל אחת מאתנו. לכן, נוכל למצוא מגוון של בדים, סגנונות וגזרות. תמצאו על הקולבים או אוברולים, ג'קטים, מעילי טרנץ', חולצות מכופתרות ולא מעט דנים. תמצאו שיפון מודפס, ברוקד רקום, דמויי עור וצבעי תכלת וסגול חציל. לפריטי הלבוש מותאמים האקססוריז הנכונים כמו תיקים, צעיפים ותכשיטים.





בצילומים- מראות מתוך השקת הקולקציה

SMOKIE BLUE  - לצד צבעי החורף אשר חוזרים מידי שנה, ישנו צבע בהיר וקייצי אשר ממשיך איתנו לעבר הימים המעוננים של הסתיו – תכלת. התכלת מגיע בגילגולו המעושן והמחוספס ומציע מגוון פריטים להשלמת ההופעה ושדרוג הלוק לקליל ומהנה כגון: חולצות, ג'קטים, תיקים ועוד.

מחיר גקט 269.90 חולצה 279.90 גינס 349.90 תיק 249.90 שח צילום יניב אדרי

גולברי מעילים שחורי מחיר 499.90 שח שמלה כחולה 299.90 שח תיקים מימין 129...
גולברי מחיר שכמייה 449.90 שח סריג 149.90 שח צילום יניב אדרי

IT'S SUITS U  -הקולקציה המחויטת מתכתבת עם נשות העסקים המתוחכמות והאסרטיביות.  נשים אשר כמו בעולם העסקים, גם בעולם האופנתי, לא מתפשרות על שום פרט. הפריטים הבולטים בקו זה: חליפות, בלייזרים מקטיפה, ג'קטים מחויטים קלאסיים, חולצות מכופתרות חלקן בשילובי תחרה וכמובן במכנסיים מחויטים שמחמיאים לכל גזרה,
שמלות קלאסיות לעבודה ועוד.


מחיר 499.90 שח צילום ניר יפה

  





NAUTICAL STRIPES -כמו השחור,  הלבן, הכחול והאדום, גם הדפס הפסים הפך כבר לקלאסיקה על זמנית.  בין אם הוא לרוחב, לאורך, צפוף או מרווח, הוא מדליק ושובר שגרה. קולקציה זו כוללת:  חולצות מבדי כותנה עם פסי אורך צבעוניים, חולצות פסים ארוכות קלאסיות בכחול ולבן וסריגים במראה משוחרר עם פסים רוחביים מחמיאים.  


ALL NIGHT LONG - קולקציית הערב חושפת  אאוטפיטים מרשימים המחמיאים  לכל אישה, החל משמלות, חצאיות ועד מכנסיים עם נגיעות של כסף, זהב, חוטי לורקס מנצנצים, ניטים, רקמות והדפסים עשירים. וגם- שמלות וחצאיות מבדים דמויי עור, חולצות פאייטים, שמלות מקסי בשילוב פנינים ואפילו שילובי תחרה וקטיפה שיוסיפו ניחוח וינטג'י ללוקים השונים.
  מחיר שמלה 299.90 שח צילום יניב אדרי
מחיר חולצת גולף 129.90 שח גקט 269.90 שח מכנסיים 249.90 שח תיק 129.

FLOWER POWER  -שדה הפרחים מעונת הקיץ ממשיך גם  לעונה הקרירה, אבל עם טוויסט בעלילה. בעוד שבקיץ הפרחים היו עדינים וענוגים בעונה הנוכחית הפרחים דומיננטיים ופראיים. כך למשל אפשר יהיה למצוא ג'ינסים באורכים שונים עם רקמות פרחים, הדפסים בהשראת פרחים וציפורים מהאומנות היפנית על ג'קטים, שמלות ומגוון חולצות עם אפליקציות של פרחים.
גולברי 299.90 שח צילום ניר יפה

SMALL DETAILS- BIG CHANGE-קולקציית האביזרים ברשת GOLBARY מאפשרת ליצור טוטאל לוק הולם. האביזרים כוללים בין היתר: תכשיטים, תיקים, צעיפים ארנקים ועוד.

גולברי מחיר 249.90 שח צילום ניר יפה

תכשיטים - המתכתבים בהרמוניה עם קולקציית הבגדים, במגוון גוונים וגדלים, עשויים מתכת ושילובי אבנים, קריסטלים, זכוכיות ואפילו זרקונים. ניתן  למצוא צמידים מנצנצים כפולים, שרשראות גורמט עם טוויסטים מגניבים, שרשראות דקות בסגנון קז'ואל עם אבנים ועוד.    

תיקים וארנקים - תיקי גב, תיקי CROSS BODY בגדלים שונים, תיקי נשיאה, תיקי ערב וארנקים. כולם בגוונים קלאסיים של שחור, חום, כחול (מעולם הדנים), קאמל וכסוף, מרובעים או עגולים ואפילו עם רצועות מתוכשטות או בשילוב ניטים מגניבים.

 טווח מחירים קולקציית סתיו 2017:

מכנסיים: החל מ- 199.90 ₪
חולצות:  החל מ- 99.90 ₪
טוניקות: החל מ- 149.90 ₪
ג'קטים: החל מ- 259.90 ₪
חצאיות: החל מ-129.90 ₪
שמלות: החל מ- 199.90 ₪
תיקים: החל מ-129.90 ₪
צעיפים החל מ- 69.90 ₪
כובעים החל מ- 49.90 ₪

מעצב ראשי: יעקב גולברי

כפי שכתבתי בתחילה. הקולקציה הושקה בסניף החדש בקניון  TLV FASHIONגינדי תל אביב. אך זה אינו הסניף היחיד שנפתח. הרשת פתחה שלושה סניפים חדשים. 2 סניפי דגל בתל- אביב וסניף נוסף בראשון לציון. בנוסף משדרגת הרשת סניפים קיימים בניהם: כפר סבא, גבעתיים ובת-ים. עלות ההשקעה בסניפים נאמדת בכ- 7.5 מיליון ש"ח   
שלושת הסניפים החדשים הוקמו בקניוני האופנה החדשים ונחשבים למיקומים אסטרטגיים עבור הרשת.

החנות בעזריאלי ראשונים משתרעת של שטח של כ-130 מ"ר ונפתחת בהשקעה של 600 אלף ש"ח ותעוצב על פי הסטנדרטים של סניפי הרשת. כמו כן חנות הדגל ב-TLV FASHION תל אביב אשר משתרעת על פני שטח של כ-200 מ"ר נפתחת בהשקעה של מיליון וחצי ₪ תפתח בקונספט חדש וייחודי בעיצוב שחור ולבן בשונה משאר סניפי הרשת. הרעיון לכך סובב סביב הבאת הבגד לקדמת הבמה והבלטת הקולקציה על ידי שילוב חומרים יוקרתיים כמו: נירוסטה מבריקה, שיש, מראות כהות ומסכי לד כיאה ליוקרה שהקניון משדר.





בצילומים- קניון  TLV FASHIONגינדי תל אביב צילום- אלעד גוטמן

הסניף החנות ברחוב אלנבי בתל-אביב נחשבת גם היא לחנות דגל ונמצאת במיקום מרכזי. גם בה הושקעה מחשבה רבה. תחילה, החנות תפתח בשטח של כ-150 מ"ר ובהמשך יתווסף סניף אאוטלט על שטח של כ-300 מ"ר בסך השקעה כולל של 2 מיליון ₪, הסניף יכלול לראשונה ברחוב אלנבי: דרגנוע, מעלית ומסכי לד.

עיצוב הסניפים מתבסס על סגנון עיצובי נקי-מודרני, בגווני השחור-לבן, קווים נקיים עם נגיעות אופנתיות. עיצוב הנותן אווירה קלאסית עם טאץ' של טרנדיות. באשר לחנויות הישנות, פרט להרחבתן, ניכר השדרוג לכלל החנות וכל העיצוב עודכן ומיישר קו עם החנויות החדשות.

לדברי אורלי פרנקו גולברי, מנהלת השיווק של GOLBARY: "הרשת קשובה לרצון הלקוחות וחשוב לנו שהחנויות יהיו הסביבה הכי מודרנית ועדכנית ולכן החלטנו לשדרג סניפים ישנים ולהגדילם למען נוחות חווית הקנייה. בנוסף, כמו תמיד, אנו דואגים לפתוח חנויות במקומות מרכזיים ולהגיע לקהלי היעד שלנו בצורה המיטבית ביותר."

רשת GOLBARY, נמצאת בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי ונמצאת בפריסה ארצית ברחבי הארץ.


תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק