רשומות

יום חמישי, 13 ביולי 2017

ארוחה קלה ומהירה? נסו את סדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם"



מה עושים כשאין לנו חשק לבשל ואנחנו רוצים ארוחה בשרית קלה ומהירה?

ניגשים לפריזר מוציאים חבילת נקניקיות גורמה של "מעדני יחיעם" ותוך 3 דקות השבענו את רעבוננו.

חברת "מעדני יחיעם" השיקה סדרת נקניקיות גורמה פרי שיתוף פעולה עם קונצרן המזון WIESENHOF מגרמניה. בסדרת הפרמיום ניתן למצוא- נקניקיות וינר, נקניקיות קנאקרס ונקניקיות קרקובר מבוססות מתכון ייחודי של יחיעם וחברת ויזנהוף. הנקניקיות מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד. הן מצוינות בהכנה על האש, כמנה עיקרית, כתוספת לתבשילים וכפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה ומהירה של נקניקיה בלחמנייה. האריזות מכילות 225-280 גרם בעיצוב מיוחד.
 

סדרת מוצרי הגורמה החדשה מיוצרת מבשר עוף, הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי וידע גרמני. הנקניקיות מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד. נקניקיות הקנאקרס מעולות על האש, הקרקובר יתאימו במיוחד כתוספת לתבשילים והוינר הן הפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה ומהירה של נקניקיה בלחמנייה. כל סוגי הנקניקיות יהיו מצוינות בהכנה על האש, במים ובמיקרוגל ויהוו פתרון מצוין לארוחה חמה מהירה ולברביקיו מוצלח.


 

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", הסדרה החדשה מיועדת לאוהבי בשר, המבקשים מעדני גורמה איכותיים, עשירים ומלאי טעם. "על פי בדיקה שערכנו הצרכנים מבקשים מוצרי איכות טעימים ואנו מאמינים שסדרה זו תענה בדיוק על ציפייה זו".

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 – 15.90 שקלים לאריזת 225 – 280 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

צילומים: אריה ויסמין, יפה גביש

 
מה
מה

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה