רשומות

יום שני, 10 ביולי 2017

סבטלנה ריימן חגגה עשור לקליניקה שלה לקוסמטיקה עילית בקרית מוצקין


חגיגות עשור לקליניקת קוסמטיקה מצליחה, אינן דבר של מה בכך. סבטלנה ריימן גאה לומר שהקליניקה אותה הקימה בחדר קטן בביתה, צמחה וגדלה למכון גדול המעסיק 4 קוסמטיקאיות ונותן מענה לצרכים מגוונים של לקוחותיה.


 

האירוע החגיגי נערך בקליניקה המכובדת ובין הנוכחות שבאו להכיר את סבטלנה ואת הטיפולים החדשניים אותם היא מציעה היו: רחלי בן גלים שעברה טיפולים במקום, התלהבה והמליצה לכולנו. נטע פלג, חגית הורנשטיין, סיון בראונר, סוזנה ברידזה, אביטל כהן זיו, אורה גפן, טלי חורש, מיכל גילת, סמדר פישלר, אילנית קריאף ולימור מגן. באירוע הציגה לנו סבטלנה את הקליניקה וסיפרה על החידושים בתחום הקוסמטיקה ועל הטיפולים החדשניים אותם ניתן לקבל.

 
סבטלנה היא אחות במקצועה שעבדה שנים בבית החולים רמב"ם בחיפה. היא החליטה על שינוי ומתוך אהבתה הגדולה לתחום האסתטיקה הגיעה לעסוק בתחום הקוסמטיקה. היא פתחה מכון קטן בביתה. בהתחלה טיפלה בעיקר בחברות ומכרות ואט אט גדל מספר המטופלות ואי אפשר היה להמשיך לעבוד בבית. סבטלנה חיפשה מקום מתאים יותר ופתחה את הקליניקה. כיום, יש לה כחמשת אלפים לקוחות המגיעות למגוון הרחב של הטיפולים שהיא מציעה. סבטלנה מוסמכת כקוסמטיקאית פרא רפואית P.M.E, מקפידה להתעדכן ולהשתלם בתחום ובמכון משתמשים בחומרים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, תוך כדי שילוב חומרים פעילים.


 

כדי להיווכח בתוצאות הטיפולים עברתי טיפול אנטי אייג'ינג למיצוק עור הפנים. הקוסמטיקאית המומחית לריסה דאגה לעור פניי והשתמשה במספר מכשירים כדי להחדיר לעור ויטמינים ומינרלים, למצק ולעזור לייצור קולגן ע"י שימוש בגלי רדיו. בסיום הטיפול העור נראה נפלא וזוהר ושביעות הרצון הייתה רבה.



 
אילו טיפולים ניתן לקבל במכון? טיפולי פנים כמו טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי פנים קלאסיים, טיפולי פפטידים ותמציות להצערת העור וטיפולים לריפוי אקנה. כמו כן ניתן לקבל טיפולי הסרת שיער, הצרת היקפים, מכשיר רטט, איפור קבוע, מניקור ופדיקור. המפגש הראשון בקליניקה הוא מפגש היכרות בו מתבצעת אנמנזה על סוג העור והתאמת הטיפול היעיל ביותר למטופלת. פגישת האבחון נעשית חינם. בנוסף, מתאימה סבטלנה את התכשירים המתאימים לשימוש שוטף בבית.

כתובת- קדיש לוז 11 קרית מוצקין

טל': 054-6361771, 04-8771636

בפייסבוק


צילומים- שרה איקו, יפה גביש 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה