רשומות

יום שני, 3 ביולי 2017

דומינו'ס פיצה ואסף גרניט מפתיעים שוב עם "ארוחת טעימות" ו- 3 פיצות חדשות



אצלנו במשפחה מצפים בשמחה להשקות המפתיעות של דומינוס' פיצה ולפיצות הטעימות והחדשניות. לא רק הגדולים נהנים, גם הקטנים משתתפים בחגיגה ועוזרים לחסל את הפיצה תוך דקות.

 

הפעם, מציגה דומינו'ס פיצה בשורה חדשה בקטגורית הפרמיום ויחד עם אסף גרניט משיקים להיט נוסף המגיע הישר מעולם מסעדות השף – ארוחת טעימות!

מהדורת הפרמיום Assaf Granit by Domino's Pizza מתרחבת עם שלוש פיצות חדשות ומפתיעות ובשורה קולינרית חדשה המגיעה מעולם מסעדות השף והגורמה – 2 ארוחת טעימות: צמחונית ובשרית

·         פיצות השף כוללות את פיצת ברוקוליש – פיצה ירוקה המשלבת ברוקולי חלוט רענן, רוטב פסטו מפנק ושקדים קלויים יא סלמי הכוללת סלמי משובח חתוך דק, רוטב פלפל אדום, ברוקולי טרי ועוד ופיצת פלפלאז' המציגה חגיגת פלפלים, ירקות בקונפי, פרמז'נו גרנה פדאנה וטבעות בצל ירוק מפוזרים מעל

·         ארוחת הטעימות הצמחונית משלבת את 2 הפיצות החדשות – ברוקוליש ופלפלאז' יחד עם פיצת ארבעת המחבתות המצליחה מהמהדורה הראשונה וארוחת הטעימות הבשרית כוללת את פיצת השף החדשה יא סלמי יחד עם 2 הפיצות הוותיקות בקרנה ופולנטה

 


אנחנו החלטנו להזמין את ארוחת הטעימות הבשרית, כיוון שהמשפחה ביקשה להתנסות שוב בפיצות הוותיקות בקרנה ופולנטה ובפיצה החדשה- יא סלמי. לא הספקתי לפתוח את הקופסה ולצלם וכבר נחטף הכל ונטרף במהירות. שביעות הרצון הייתה רבה והמשפחה החליטה שיש להזמין בקרוב גם את ארוחת הטעימות הצמחונית.

 
 
 


הרעיון של ארוחת טעימות מגיע הישר מעולם מסעדות השף והגורמה. במסעדות שף ארוחת הטעימות מציגה את מלוא הדרתו של השף והמסעדה, אלו לא רק מנות מוקטנות אלא מנות שהן המיטב הקולינרי והחוויה אותה השף מעוניין להעביר את הסועדים. הטרנד, שהפך להיות חותמת ייחודית בכל מסעדת שף, חוסך את ההתלבטות איזה מנה לבחור ומאפשר לנו ליהנות מכל טעמי השף הנבחרים בבת אחת.

אז למה לבחור בפיצת שף אחת כשאפשר ליהנות משלוש במקביל? באמת עדיף, לא?

 
בעקבות הצלחת קטגורית הפרמיום בדומינו'ס פיצה, הרשת מכניסה למהדורת הקיץ של פיצות השף Assaf Granit by Domino's Pizza עוד אלמנט מעולם הפרמיום עם ארוחת טעימות צמחונית ובשרית יחד עם עוד שלוש פיצות חדשות וייחודיות. ארוחת הטעימות ברשת, בדומה לארוחת טעימות המגיש שף במסעדתו, מציעה לסועדים שלושה טעמים שונים במקביל. בארוחת הטעימות חומרי הגלם חדשים ומשובחים ונאפים בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני. ארוחת הטעימות הצמחונית משלבת את 2 הפיצות החדשות – ברוקוליש ופלפלאז' יחד עם פיצת ארבעת המחבתות המצליחה מהמהדורה הראשונה וארוחת שף בשרית משלבת את פיצת השף החדשה יא סלמי יחד עם 2 הפיצות המצוינות בקרנה ופולנטה.

 
 


קטגורית פיצות השף הושקה לראשונה במאי 2016 בתהליך פיתוח ארוך יחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות 'מחניודה' וכללה כ-5 פיצות שונות: ארבע מחבתות, בקרנה, בצלאל, פולנטה ושקשוקית. מהדורת החורף כללה את – מלכת השוק, פלנצ'ה עגבניות ו-102. וכעת, דומינו'ס פיצה משיקה את מהדורת הקיץ עם 3 פיצות חדשות: ברוקוליש, יא סלמי ופלפלאז' אך מעל לכול עם חדשנות בעולם הפיצות היא בשורת ארוחות הטעימות .

 

פיצת דומינו'ס שף – ברוקוליש: פרחי הברוקולי הטריים המפוזרים על הפיצה מעניקים לה את הרעננות הקראנצ'ית המאפיינת אותה. כדורי המוצרלה הטרייה נימוחים ורכים עוטפים את הפיצה יחד עם גבינת פרמז'נו גרנה פדאנה ונגיעות של שום קונפי המחזק את הטעמים. כל זה מוגש בליווי רוטב פסטו טעים וטרי ובצק דק שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום עם שמן זית כתית מעולה. להשלמת הטעם, הלקוח מקבל בצד שקדים קלויים המוסיפים קראנצ' ופצפוץ של טעמים בפה.

 

פיצת דומינו'ס שף – יא סלמי: לחובבי ז'אנר הפיצות הבשריות יש פה הזדמנות להתאהב! פיצת "יא סלמי" נאפית עם סלמי משובח חתוך דק המעניק לפיצה טעם כפרי מעושן כשלצדו מפוזרים פרחי ברוקולי טריים ושום קונפי לחיבור הטעמים. כל אלו, מוגשים על בצק דק בתוספת שמן זית כתית ובליווי רוטב פלפל אדום משובח יחד עם גבינת פרמז'נו גרנה פדאנה רכה וכדורי מוצרלה נימוחים. בצד, לפיזור ע"י הלקוח, שקדים הקלויים מוסיפים פיצוח קראנצ'י לטעמים המיוחדים שבה.  

 

פיצת דומינו'ס שף – פלפלאז': פיצה שכולה חגיגה לעיניים עם מגוון סוגים של פלפלים בטעמים שונים – החל מפלפל טרי קלוי בתנור, רוטב פלפל אדום ונגיעות של פלפל פפדיו אדום להקפצת הטעמים הפיקנטיים. לחיבור הטעמים מתווספות להן עגבניות שרי ושיני שום שבושלו בקונפי -תהליך בישול ארוך במיוחד המעניק להם טעם וניחוח ארומטי. תוספות אלו מוצעות על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום ונגיעות של גבינת פרמז'נו גרנה פדאנה  לצד כדורי מוצרלה טעימים ונימוחים. להשלמת החוויה  מפוזרות בעדינות על עפיצה וטבעות בצל ירוק רעננות.

 

עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק דומינו'ס פיצה: "קטגורית הפרמיום שהושקה לפני כשנה זכתה להצלחה רבה בקרב קהל לקוחותינו וכעת החלטנו שהגיע הזמן לחדש ולהביא עוד אלמנט מפתיע מעולם מסעדות השף ישירות לבית הלקוח. כך, בהובלת השף אסף גרניט אנו מביאים את ארוחת הטעימות ואת החוויה הקולינרית ממסעדות הגורמה  אליהם הביתה תוך שאנו פונים לקהלים רחבים יותר, בפריסה ארצית ובמחיר אטרקטיבי."

 

מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, בעוד מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 58 שקלים לכל פיצה, בהזמנת 2 מגשי פיצה - דומינו'ס שף  + פיצה משפחתית 100% מוצרלה

 

צילומים- דן פרץ ויפה גביש

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה