רשומות

יום שני, 3 ביולי 2017

התנסות בצבעי השיער וטיפולי קרקפת ושיער עם מוצרי PHILIP MARTIN'S

 
 


השבוע הוזמנתי להתנסות בצבעי השיער האורגניים של מותג מוצרי השיער והטיפוח היוקרתי   PHILIP MARTIN'Sובנוסף לעבור טיפול ספא מיוחד לקרקפת ולשיער. שמחתי על ההזדמנות לעבור טיפול שישקם את שערי. מכיוון שאני צובעת את השיער בתדירות גבוהה וסובלת מנשירה ושיער יבש, טיפול כזה יכול להועיל לי מאד.

הגעתי למספרת WILLIAM  בשדרות הנשיא 14, חיפה. המספרה היפה והנעימה היא אחת ממספרות הקונספט של פיליפ מרטינ'ס שבה משתמשים ומטפלים עם מוצרי המותג. וויליאם הספר שעל שמו נקראת המספרה קיבל אותי במאור פנים ולמרות הלחץ הרב שהיה במספרה, דאג לטפל בכל הלקוחות במסירות ואכפתיות. בזמן שהותי במקום, הופתעתי לראות נשים שבאו במיוחד רק כדי לקבל טיפול קצרצר במוצרי PHILIP MARTIN'S והמשיכו הלאה בדרכן. וויליאם סיפר לי כי שביעות הרצון ממוצרי המותג בקרב לקוחותיו היא גבוהה וכך גם התוצאות שבאות לידי ביטוי בשיקום השיער ובהתחדשותו.


 

לאחר בדיקת שיערי, החליט המומחה שיש לצבוע ואחר כך לעבור טיפול משולב של פילינג והזנת לחות שיאזן את הקרקפת המגרדת, ינקה את הקשקשים ויותיר את שערי רענן ומבריק.

התחלנו בצביעת השיער בצבע מקצועי של PHILIP MARTIN'S על בסיס של שמן טבעי נוזלי, ללא אמוניה, ניקל ועופרת. מדובר על סדרה של 150 גוונים הייחודיים למותג. כן, 150 גוונים! הכוללים מגוון אינסופי של גווני חום, מהגוני, שוקולד, בלונד, שטני, אדום, שחור, אפור, כאשר היתרון הבולט שלהם הוא מבחר הגוונים האינסופיים המאפשרים להגעה לרמת דיוק גבוהה בצבע המבוקש. בנוסף, הצבע מספק ברק ועומק ייחודים המעניקים מראה בריא וחיוני ביותר.

 

צבעי המותג האיטלקי מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית על בסיס שמן טבעי נוזלי. הצבעים המקצועיים על בסיס אורגני, לא נוסו על בעלי חיים.

הצבעים של המותג הבינלאומי המוביל מוכיחים עצמם כיעילים הודות לטכנולוגיות בלעדיות, הם אינם פוגעים, או שורפים את השערה. הודות למצב הצבירה הנוזלי של הצבע אינם מייצרים גירוי בקרקפת ומאפשרים פעולה מרוכזת ומהירה בת חצי שעה בלבד.  היתרון של צבעים ללא אמוניה, ניקל מתכות ועופרת טמון בעובדה שהם אינם פוגמים בשיער והם למעשה מסייעים בשיקום השערה כפי שכל מוצרי השיער של המותג הבינלאומי פועלים.

לאחר הצביעה נחפף השיער בשמפו מיוחד ומרגיע של המותג ואז עברנו לטיפול של ניקוי והזנת הקרקפת. במהלך הטיפול, חשתי תחושה של קרירות בקרקפת ולאחר מכן פסקה תחושת הגירוי וממש חשתי הקלה ורווחה. השיער לאחר מכן נראה נפלא. רך, רענן, מבריק ויפה. כל כך התלהבתי מהתוצאה שנראה לי שאגיע למספרתו של WILLIAM באופן קבוע.

 
בין הטיפולים אשר ניתן לקבל ואותם מציע המותג האיטלקי תוכלו למצוא: טיפול DETOXלקרקפת, טיפול אנטי אייג'ינג, טיפול לנשירת שיער, שיקום לשיער שעבר טיפולים כימיים, טיפול בסבוריאה וקשקשים, טיפול לפסוריאזיס ושיער יבש ועוד.

ארחיב מעט על טיפולי השיער כדי שתוכלו למצוא את הטיפול המתאים לכן: מגוון הטיפולים מתאים לכל סוגי השיער, כולל נשים שעברו החלקות שיער, או נשים בהריון הודות למוצרים נטולי SLS, אמוניה, ניקל, פרבנים, מתכות ועופרת. כל מוצרי המותג על בסיס אורגני, לא נוסו על בעלי חיים והנם Vegan Friendly. כל המוצרים כוללים חמאת שיאה, קרטין ופרוטאין אשר מקנים לשיער שיקום והגנה.

הטיפולים מותאמים באופן פרטני לכל אדם לאחר אבחון מדויק של הקרקפת על ידי אנשי מקצוע ותיקים, או על פי דרישת הלקוח וצרכיו האישיים. משך הטיפול כשעה וחצי וכולל עיסוי קרקפת מאזן ומטהר ועיצוב השיער בתום הטיפול.

בין הטיפולים ניתן למצוא מגוון רחב לתופעות שיער וקרקפת נפוצות, ביניהן:

טיפול אנטי אייג'ינג,-הזנה ושיקום לשיער, מגביר את זרימת הדם בבסיס השערה, על בסיס שמן זית ואלוורה המסייעים למולקולות לחדור בקלות לעור הקרקפת ולשיער ומותירים אותו רך ומשיי, מבריק וחזק.

טיפול לנשירת שיער- מסייע בהמרצת זרימת הדם בקרקפת, מחזק את רמת ה- Ph ואת סיב השערה על ידי הזנת מינרלים והובלתו לרמת איזון טבעית ומעודד את התחדשות השיער.

טיפול שמן חוחובה לשיער- מיועד לחיזוק ולטיפול בשיער פגום ויבש לאחר ביצוע פעולות כימיות והבהרה, להזנת הקרקפת והשיער מבלי לפגום בנפח שלו.

טיפול לשיער שומני, דק ודליל- טיפול לניקוי DETOX והחייאת שיער שעבר טיפולים בחומרים כימיים, מעבה את סיב השערה ומותיר אותו רך ונעים למגע. הטיפול מתבסס על ג'ל אלוורה-הטיפול האידיאלי לניקוי קרקפת שומנית ולשיער יבש.

טיפול לקרקפת יבשה- הזנה לקרקפת והענקת לחות על ידי שימוש בשמן חוחובה וחומרים טבעיים ואיכותיים. הטיפול נועד לאזן קרקפת מגרדת, או מגורה תוך הזנה מושלמת של השיער.

טיפול לקרקפת שומנית וקשקשים-  טיפול באמצעות ג'ל אלוורה טהור המומלץ לחיטוי קרקפת שומנית, מאזן ומחייה שיער שעבר טיפול בחומרים כימיים, ומעניק לו מראה רענן. הטיפול מתאים אף במקרים של כוויות שמש על עור פגוע או מגורה, ולצורך ניקוי ומניעת הופעת קשקשים.

טיפול לפסוריאזיס ולשיער יבש- טיפול משולב של ניקוי והזנת לחות לקרקפת ולשיער יבש, באמצעות שמני זית ואלוורה טבעיים, המזינים ומנקים את הקרקפת. הטיפול מאזן קרקפת מגורה או מגרדת, מזין את השיער ומותיר אותו רענן, מבריק ורך כמשי.

טיפול בסבוריאה ובקשקשים- מגביר את זרימת הדם, מאזן קרקפת מגורה או מגרדת, מנקה את הקשקשים, מעניק הזנה מלאה לסיב השערה ומתיר קשרים. הטיפול מסייע בהרגעת עור מגורה וסבוריאה הודות לשמני זית ואלוורה ומשפר משמעותית את מראה השיער.

שיקום לשיער שעבר טיפולים כימיים- הזנה מיוחדת לשיער ולקצוות יבשים המעניקים לשיער גמישות ברק ורכות באמצעות תמציות צמחים, שמנים צמחיים וחמאת קראטין המספקת חלבון והזנה.

טווח המחירים המומלץ: 200-300  
 

לסיכום החוויה – התרשמתי מאד מהמספרה האלגנטית והנעימה של WILLIAM. אין ספק שמדובר על איש מקצוע מהמעלה הראשונה, רציני, קשוב ואכפתי. היחס והטיפול שקיבלתי הועילו מאד לשיערי שנראה כעת הרבה יותר טוב מאשר היה לפני שהגעתי לטיפול. המוצרים של פיליפ מרטינ'ס פשוט מצוינים ומצליחים לעמוד בהבטחה של שיקום השיער והבראתו.

                            כך נראה שיערי לאחר הטיפול

להשיג במספרות הקונספט פיליפ מרטינ'ס בצהלה תל אביב, שוהם, חיפה (WILLIAM-שדרות הנשיא 14)

ובמספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ.

בכתובת האתר http://philipmartins.co.il

ולסיום - אודות פיליפ מרטינ'ס

פיליפ מרטינ'ס, הנו מותג יוקרה בינלאומי מוביל המתמחה בצבע Organic base colour ומוצרי טיפוח ועיצוב השיער. המותג האיטלקי האופנתי הנודע, כולל מגוון רחב של מוצרים המיוצרים על בסיס אורגני ותמציות צמחים בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם. מחלקת המחקר והפיתוח של החברה מהווה את חוד החנית בתחום הטיפוח, הודות לכך זוכה המותג להצלחה רבה ונמצא בפריסה עולמית נרחבת. המותג הנו בעל תו תקן ECOCERT.

החברה הוקמה בשנת 1984 באיטליה על ידי מאורי טרימיגליוזי, אשר עבד משך שנים בתחום הקוסמטיקה האורגנית עד שהחליט להגשים את חלומו להקמת חברה עצמאית וקרא לה "פיליפ מרטינ'ס"- שילוב שמותיהם  הפרטיים של שני בניו, אשר היוו סמל לטוהר בעיניו, אותו ביקש להטמיע במוצרי החברה.

המותג מציע מגוון רחב של מוצרי שיער, טיפולי קרקפת HAIR spa וסדרות טיפוליות שונות החל משמפו, מסכות הזנה לשיער וסדרות טיפוח לכל סוגי השיער (טיפול בנשירת שיער, שיער פגום ויבש, קשקשים, סבוריאה פסוראיזיס), צבעי שיער על בסיס שמנים טבעיים ללא אמוניה המצמצמים נשירה ולשימוש מקצועי בלבד, מוצרי עיצוב שיער ומוצרים משלימים. חשוב לציין, כי כל מוצרי החברה מיוצרים ללא פרבנים וללא מלחים SLS על כן, מיועדים לשיער שעבר החלקות מכל הסוגים. מוצרי פיליפ מרטינ'ס נטולי אמוניה, ניקל, עופרת, מתכות וללא שמן סינתטי.

כחברה אשר חרטה על דגלה את נושא איכות הסביבה, היא איננה עורכת ניסויים על בעלי חיים. היא מייצרת בקבוקי פרימיום מעוצבים ומתכלים ובכך שומרת רבות על הסביבה.

 צילומים- יח"צ, יפה גביש

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה