רשומות

יום שני, 23 בדצמבר 2019

מותג האיפור "SMASHBOX" השיק בסניף הקריון בקריות שלושה מוצרים- מייקאפ לכיסוי מלא, פריימר לנטרול ברק וויסות שומן וספריי לקיבוע האיפור



את השבוע פתחתי בסניף SMASHBOX  בקריון קריית ביאליק, עם עידן בר שליט מאפר ראשי ומנהל ההדרכה של סמאשבוקס, אשר הציג לנו את המוצרים החדשים של המותג, הסביר והדגים איך להשתמש בהם. כמי שמשתמשת באופן יומיומי במייקאפ ובפריימר של המותג, שמחתי לגלות מוצרים חדשים ומעולים, אשר יככבו במגירת האיפור שלי. אתמול כבר השתמשתי בספריי לקיבוע האיפור שהיה מוצלח מאד ועשה עבודה מעולה. האיפור החזיק מעמד למעלה מ-12 שעות! לא נזל, לא טושטש ונותר רענן ויפה במשך יום שלם.

                  עיתונאיות ובלוגריות בהשקה. צילום- שרה איקו

                             


עידן בר שליט, הדגים על הדוגמנית סנדרה צ'או את המוצרים וגם נתן טיפים מצוינים, אותם אחלוק אתכן בהמשך.





על המוצרים החדשים




מייק אפ לכיסוי מלא STUDIO SKIN FULL COVERAGE 24 HOUR FOUNDATION

עידן סיפר לנו שההיכרות הראשונה שלו עם המייקאפ לא הייתה מוצלחת, כיוון שמדובר במייקאפ עוצמתי, אשר דרושה רק טיפה ממנו כדי להגיע לכיסוי מלא של הפנים והוא השתמש בהתחלה ביותר מדי חומר. כיום, הוא משתמש באופן קבוע במיקאפ והתוצאות מעולות.

מדובר על מייקאפ המאפשר כיסוי מלא בגימור מאט. הוא נוח לשימוש ויוצר בסיס מושלם. העור נראה ללא ברק ונטול פגמים. מחזיק מעמד 24 שעות. בפורמולת המייקאפ יש חומצה היאלורונית המזינה את העור, כדוריות קלילות המפזרות אור. חימר קאולין ואבקת במבוק המווסתים שומן וברק.

המייק-אפ מועשר גם בנוגדי חמצון המגנים על העור מפני מזהמים, ובוויטמין E המגן על העור מפני תוקפנים סביבתיים. והדבר הכי טוב? מספיקה טיפה של מייקאפ לכיסוי כל הפנים. כמות קטנה תיצור שינוי גדול!

קיים ב-30 גוונים; עמיד במים, בזיעה ובלחות, אינו מעודד היווצרות אקנה ומתאים לכל סוגי העור.

הטיפ של עידן בר שליט: לערבב עם קרם לחות או עם סרום ליצירת מראה טבעי והרמוני. ומי שרוצה כיסוי מלא יותר להתחיל עם כמות קטנה, למזג היטב ולהניח שכבה נוספת לפי הצורך.

אני מבטיחה לכן שתתמכרו למייקאפ הזה.

מחיר לצרכן: 189 ₪
תכולה: 30 מ"ל

SMASHBOX studio Skin Full Coverage 189 שח ל30 מל

פריימר חדש לנטרול הברק וויסות השומן- OIL & SHINE CONTROL PRIMER-

אין על הפריימר של סמאשבוקס. אחד הטובים שיש לי. וכעת, פריימר חדש העוזר לנטרל את הברק ולווסת את השומן.

אני משקיעה זמן ומחשבה באיפור ומה קורה? לאחר זמן הפנים מתחילות להבריק והאיפור נראה פחות טוב. כעת, עם הפריימר החדש המנטרל ברק ושומן למשך 12 שעות, נראה לי שהבעיה נפתרה.

הפריימר מתאים לבעלות עור מעורב עד שמן והוא במרקם ג'ל ההופך לאבקה; קליל כמו ענן ומנטרל ברק כמו קסם. הפורמולה המועשרת במרכיבים בריאים לעורנו ומכילה הממליס, חומצה סליצילית ואבץ, ומשפרת את מראה הנקבוביות עם טכנולוגיה בשחרור איטי, הפועלת יחד עם עורנו כדי לווסת את הפרשת השומן ולנטרל ברק עד 12 שעות.

הפריימר הקליל נטול שומן ואינו שמנוני והוא מסייע לאיפור להחליק על העור בקלות ולהיות עמיד יותר.
משאיר את העור עם גימור משיי ורך. אידיאלי לבעלות עור מעורב עד שמן.


אופן השימוש: החליקי על עור נקי, רווי בלחות. השתמשי בו לבדו או מעל איפור, למראה נטול ברק לאורך שעות ארוכות.

מחיר לצרכן: 175
תכולה: 30 מ"ל

SMASHBOX Oil & Shine Control Primerפריימר נטול שומן 175 שח ל30 מל

ספריי חדש לקיבוע איפור- PHOTO FINISH SETTING SPRAY WEIGHTLESS

מוצר מעולה שנראה כמו קסם. ריססתי על הפנים ממרחק, כפי שהסביר עידן והאיפור נשאר ללא תזוזה למשך היום כולו. פשוט נפלא.
הספריי עוצמתי ומקבע מיד את האיפור ולא רק שהפורמולה מסייעת במניעת מריחה והתפוררות של האיפור, היא גם משפרת את עמידות האיפור עד 16 שעות, שומרת על המראה שלנו מבוקר עד לילה.
הנוסחה הלא דביקה, נטולת השומן וחסרת המשקל משאירה את העור עם תחושה נינוחה ורוויה בלחות לאורך כל היום. נבחן על ידי דרמטולוגים ואידיאלי לכל סוגי העור.

הטיפ של עידן בר שליט: לא לרסס רק בסוף תהליך האיפור אלא גם בין השלבים השונים וכך מגיעים לעוצמת קיבוע מצוינת. הריסוס נעשה ממרחק של כעשרים ס"מ מהפנים. לרסס באופן אחיד ולהיזהר ממגע בעיניים.

מחיר לצרכן: 165 ₪ תכולה: 116 מ"ל



את כל המוצרים תוכלו לרכוש ב: חנויות הקונספט של סמאשבוקס בגינדי ת"א, קריון ועזריאלי ת"א, רשת אפריל וסופרפארם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה