רשומות

יום שני, 2 בדצמבר 2019

רשת נעלי SCOOP מציגה את מירה כאחלי - הפרזנטורית הערבייה הראשונה שתייצג את הרשת

                            הזוכה כפרזנטורית במגזר הערבי של רשת סקופ מירה כאחלי צילום דור אהרון


בשבוע שעבר, ביום שלישי (26.11.19) התאספו עשרות סקרנים מול סניף SCOOP  בביג פאשן בנצרת, זאת כיוון שהסניף הפך לסטודיו אופנתי שבו נערכו אודישנים לכ- 50 יפיפיות מהמגזר הערבי, אשר התחרו על התואר "הפרזנטורית הערבייה הראשונה של רשת נעלי SCOOP"

לא החמצתי את האירוע הנוצץ והגעתי לצפות בתהליך ובבנות שהתחרו על התואר. אחרי שהתלהבתי מהקישוטים, עצי האשוח והתאורה הנוצצת, לקראת הכריסמס, שקידמו את פניי בביג פאשן נצרת, התפעלתי מהבנות היפיפיות שהגיעו להתחרות על התואר. אני חושבת שזה מהלך ראוי ומבורך ויפה עשו בעלי SCOOP שיזמו זאת. מירה כאחלי  תככב לצד דניאל גרינברג בקמפיין ייעודי למגזר הערבי.


                             מתלהבת מהקישוטים ועצי האשוח.

חמישים מועמדות הגיעו מכל קצוות הארץ להתחרות על התואר. יום האודישנים התחיל מוקדם בבוקר והצעירות מגיל 17 ומעלה, עברו תהליך שבו סטייליסטיות הלבישו והכינו אותן לאודישן, מאפרים ומעצבי שיער עמלו על איפור ותסרוקות ופרזנטורית החברה דניאל גרינברג הגיעה לפגוש אותן והעניקה להן טיפים מקצועיים.

דניאל גרינברג הגיעה בבוקר יום האודישנים לסניף סקופ נצרת כדי לברך את המתמודדות ולתת להם טיפים צילום דימה קרמינסקי

דניאל גרינברג עם המתמודדות צילום דימה קרמינסקי

לאחר המיון הראשוני נבחרו  10 מועמדות סופיות שעברו קורס הליכה על מסלול תצוגת אופנה כמו כן  הסטייליסטיות התאימו להן אישית את קולקציות נעלי חורף 2020 ופרטי לבוש, מעצבי שיער ומאפרים הכינו אותם לתצוגת אופנה שנערכה בשעה 16.00. 

                                     איה סיגאר
                                   רים מטאר

                     בצילומים חלק מהמתמודדות היפיפיות

היה יפה לראות את הקהל שהתאסף לצפות במועמדות הסופיות. הן הציגו את עצמן לפני חבר השופטים, הסבירו מדוע הן רוצות בתפקיד, סיפרו על הרקע שלהן ועל תכניותיהן לעתיד. הן היו מקסימות, נרגשות וכנות ולו אני הייתי אחת מהשופטות, לא הייתי מצליחה לבחור. נראה לי שהייתי בוחרת לפי מה שסיפרו על עצמן, במקום לבחור במי שמתאימה יותר לדגמן את פריטי הרשת. 

את האירוע הנחתה תמרה וורד ולצידה חבר השופטים שמנה את רוני ופרדי אינסאזמבעלי רשת סקופ, הסטייליסטית יולי סגרדה, הגב' יארא משעוור – עורכת ראשית של ירחון לילק הערבי ואשת הטלוויזיה רובא נאסרלה. 



רוני אינסאז מבעלי SCOOP פתח את האירוע ואמר: "אנו הרשת  הראשונה בישראל שבוחרת פרזנטורית מהמגזר הערבי, ומקווים שחברות וארגונים נוספים ירימו את הכפפה ויראו במגזר הערבי חלק בלתי נפרד מהשוק הישראלי". עוד אמר אינסאנז: "פתחנו לאחרונה 20 סניפים ייעודיים למגזר הערבי ומגמה זו תמשיך גם בשנת 2020.  בחירת פרזנטורית ערביה, הוא רק השלב הראשון במהלך אסטרטגי במסגרתו נערוך קמפיינים ייעודיים למגזר, אירועים, השקות ותצוגות אופנה".

מימין איה סיגאר מירה כאחלי פרדי ורוני אינסאנז קארול חמתי ורים מטר צילום דור אהרון

רוני ופרדי אינסאנז עם עשרת המתמודדות הסופיות בתחרות הפרזנטורית במגזר הערבי של רשת סקופ צילום דור אהרון


בשעה 17.00 הוכרזה הפרזנטורית החדשה:  היא מירה כאחלי בת 24, ערביה נוצרייה, תושבת מעלות תרשיחא,  בת יחידה לשני הוריה, בוגרת מכללת כינרת ובעלת תואר ראשון בתקשורת. למירה בוטיק בגדים במעלות תרשיחא אשר נקרא "בוטיק מירה" . זהו הקמפיין הראשון שלה  ובקרוב מתכננת לעבור להתגורר בחיפה, שתהיה עבורה "העיר הגדולה" שתחבר בינה לבין המרכז ומנגד תישאר קרוב להורים. 

מימין פרדי אינסאנז עם מירה כאחלי ורוני אינסאנז צילום דור אהרון  



לדברי מירה כאחלי על הזכייה והתואר פרזנטורית רשת SCOOP: "אני נרגשת להוביל קמפיין אופנה לרשת הנעלים המובילה בישראל ומודה לבעלי חברת סקופ שנתנו לראשונה הזדמנות לדוגמנית מהמגזר הערבי. זו דריסת רגל גדולה עבורי ועבור צעירות רבות במגזר  להיכנס לעולם האופנה  - זה ממש חלום שמתגשם". 

אני מאחלת הצלחה למירה ומקווה שהיא תהיה הסנונית המבשרת את האביב ונראה עוד ועוד פרזנטוריות מהמגזר הערבי, משתלבות בקמפיינים, בהשקות ואירועים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה