רשומות

יום רביעי, 18 בדצמבר 2019

יום סטיילינג לקולקציית החורף עם המעצבת רעומה זק"ש בעלת רשת "רעומה"


יום סטיילינג עם המעצבת רעומה זק"ש, הוא יום שאיני מפספסת. כאחת שהארון שלה מלא בפריטי לבוש שעיצבה רעומה, הרי שזה יום MUST מבחינתי. הסניף החיפאי של "רעומה" נמצא במרכז חורב ואני נוהגת לקפוץ אליו מדי פעם ולרענן את המלתחה. מנהלת הסניף היא נעמי קלרמן והיא אישה מקסימה ובעלת טעם מצוין שיודעת להתאים לי את הבגד שישב עלי באופן מושלם.

סניף הרשת במרכז חורב. מנהלת הסניף נעמי קלרמן

ליום הסטיילינג הגיעה רעומה יחד עם בתה שירז זק"ש קליר מנכ"לית רעומה ואחותה סיגל גבע מנהלת הרשת. רשת משפחתית, ישראלית, כחול לבן שעובדיה הם ישראלים, אינה מחזה נפוץ בארצנו. אותי זה משמח ואני חושבת שיש להיות גאים בכך.

העיצובים של רעומה הם על זמניים ולפריטי הלבוש שלה יש סוג של חיי נצח. הם תמיד אופנתיים, תמיד מיוחדים, קלאסיים ואהובים. בצילום עם רחלי בן גלים, העיתונאית הידועה ובעלת הסטייל, אני לובשת חצאית וז'קט מעונות קודמות שתמיד זוכים למחמאות ואהובים עלי מאד.



להרגשתי, רעומה מבינה היטב ולעומק את גוף האישה ומעצבת פריטים בהתאם. הגזרות שלה מיוחדות ומעניינות, תמיד נמצא פטנטים מיוחדים ולא שגרתיים בעיצובים ואפילו חוש הומור. הגזרות שלה מדויקות על הגוף והתחושה היא של נוחות וחופש. ההשראה מגיעה מהטיולים הרבים בעולם, משינויים שעשתה ומתובנות אישיות שלה. לא מזמן חזרה מקוריאה וראיתי צילומים מקסימים שלה, לובשת את הפריטים שעיצבה, באתרים מרהיבים בקוריאה.

                     רעומה זק"ש בעלת רשת "רעומה" יחד עם העיתונאית רחלי בן גלים בבגדים שעיצבה

הקולקציה החורפית מאד יפה ומבוססת על אריגים וסריגים ייחודיים. תמצאו את צבעי החרדל והבריק האופנתיים ואני שמעולם לא לבשתי חרדל כי חשבתי שהצבע לא הולם לי, מצאתי את עצמי לבושה בחצאית בצבע חרדל מעושן וז'קט תואם. הפלא ופלא, זה נראה עלי יפה ומאיר וזה מה שרכשתי לעצמי.

                        רעומה ואנוכי לבושה בחצאית וז'קט מקולקצית החורף

רעומה מספרת שהשנה מלאו לה ששים והתובנה הזו הובילה אותה למסע של שינוי המתבטא גם בקולקציה שיצרה. במסגרת השינויים שינתה את התזונה, רוקנה ארונות, חידשה ורעננה וכך גם הקולקציה היא נקיה יותר, רעננה, רגועה וחלקה, עם טקסטורות ושילובים עדינים. השפה העיצובית הייחודית של רעומה נשמרת גם כאן. פריטים איכותיים, נוחים, נעימים מאד, אופנתיים, צבעוניים ועל זמניים.



 מספר פריטים שצילמתי אך רחוקים מלשקף את כל עושר הקולקציה. הכנסו לאתר של רעומה ושם תמצאו את הקטלוג החדש ואת הפריטים.

בקולקציה החורפית מגוון רחב מאד של עיצובים, תוכלו למצוא פריטי קז'ואל ליומיום משוחרר ואופנתי, פריטי ספורט אלגנט קלאסיים ועם זאת עכשוויים וטרנדיים, פריטי ג'ינס צעירים ומשופשפים, מחטבים ומחמיאים, פריטי ערב מבדים אווריריים ורכים עם שילובים של קטיפה, תחרות, רקמות מיוחדות, קריסטלים והדפסים.
המידות החל מ-40 ועד 52 ויש מועדון לקוחות שווה המפנק את החברות בו במבצעים מיוחדים, הנחות, מתנות וגם מפגשים אישיים עם רעומה, כמו יום הסטיילינג הזה.

ממליצה בחום להגיע לאחד מהסניפים של "רעומה" בארץ, או להיכנס לאתר האינטרנט, להתרשם מהקולקציה ומהפריטים הייחודים. תאמינו לי, המחמאות לא יאחרו להגיע.

לאתר הרשת: לחצו כאן
בפייסבוק- לחצו כאן
באינסטגרם- REUMADESIGN




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה