רשומות

יום חמישי, 12 בדצמבר 2019

רוצות להצעיר ולחדש את עור הפנים? טיפול לייזר מתקדם הגיע לישראל ומחליף את הפילינג הכימי



מי שעוקבת אחרי יודעת שאני מתעניינת מאד בתחום טיפולי האנטי אייג'ינג, לומדת על הטיפולים החדישים בתחום ואף מתנסה מעת לעת בטיפולים שונים המחליפים את הטיפוליים המסורתיים יותר.

טיפול ייחודי בו התנסיתי השבוע הוא טיפול לייזר מתקדם המיועד לעידוד ייצור רקמת הקולגן בעומק העור וכתוצאה חידוש ושיפור מרקם העור. לטיפול המיוחד קוראים ResurFX והוא, למעשה, מחליף את הפילינג הכימי. הטיפול פופולרי מאד בארה"ב ונכתב עליו רבות בהקשר של שחקני הוליווד. היתרונות רבים- הוא אינו פוגע בשכבת העור החיצונית, מחדש את העור, אידאלי לטיפול בקמטים, צלקות ופיגמנטציה.

את הטיפול עברתי במרפאתו של פרופסור אייל גור-כירורגיה פלסטית ואסתטית ברמת החייל.( על המרפאה החדשנית והמקצועית אספר בהמשך.) את הטיפול מבצעת שרונה, אחות מקצועית בהכשרתה והוא נעשה בשני שלבים.

             שרונה בחדר הטיפולים
                          שרונה מבצעת את הטיפול

השלב הראשון הוא שלב ניקוי העור והעשרתו בחמצן טבעי. טיפול הנקרא OxyGeneo. בשלב הזה מסירים את שכבת התאים המתים בעור וכך חושפים עור חדש ורענן ומעשירים אותו בחמצן טבעי. לאחר מכן מתחיל טיפול ה- ResurFX. זה אינו טיפול כואב וגם אינו נמשך זמן רב. במהלך הטיפול חשים דקירות קלות בלבד והעור מאדים במקצת. אך, גם לכך דואגת שרונה בעזרת מסיכת פחם פעילה המרגיעה את העור ותוך עשר דקות כלל לא ניכר שעברתי טיפול כלשהו. לאחר מכן, קרם לחות וקצת מייקאפ רפואי וזהו זה.



                             שלבי הטיפול 

למרות שתוצאות הטיפול נכרות רק לאחר חודש, הרי שכיוון שבשלב הראשון העשירו את עורי בחמצן טבעי, העור נראה רענן וזוהר.

                            לאחר הטיפול וללא איפור כלל!

טיפול שניתן לבצע בכל עת. אינו מצריך הכנות מיוחדות, אינו כואב, לוקח כרבע שעה בלבד, אפקטיבי ואין צורך בזמן החלמה. חוזרים לשגרה מיד. בארצות הברית הגדירו את הטיפול כ"טיפול הפסקת צהריים" בשל כך. נוכחתי ביתרונות הללו באופן אישי. לאחר הטיפול הלכתי לסידורים, הסתובבתי, נסעתי ברכבת והכל היה לגמרי כרגיל.

על אילו מענים עונה טיפול ה—ResurFX ?

טיפול הלייזר מסוג ResurFX  מספק מענה למספר מצבים של העור בו זמנית, כגון :קמטים וקמטוטים עדינים, מרקם העור, איכות העור, גוון עור שאינו אחיד, עור עייף אשר איבד את חיוניותו וטשטוש צלקות. התוצאה המתקבלת הנה טשטוש קמטים עור קורן רענן וחיוני. 
מה קורה במהלך הטיפול?

בטיפול זה מתקיימת פציעה והחלמה טבעית של השכבות הפנימיות של העור. מהלך זה  מעודד את יצירת הקולגן האחראי להתחדשות העור. התוצאות באות לידי ביטוי בשיפור מרקם העור וכן, במיצוקו והידוקו.

למי מתאים?

טיפול לייזר פרקציונלי מסוג  ResurFX מותאם לכל סוגי העור. מדובר בטיפול בטוח ללא החלמה ממושכת ותוצאות אפקטיביות. הטיפול ניתן רק אצל רופאים באישור משרד הבריאות והFDA.
מומלץ לבצע סדרה של חמישה טיפולים אחת לחודש על מנת לקבל תוצאה מקסימאלית. ניתן לבצע את הטיפול גם במהלך חודשי הקיץ תוך הקפדה על שימוש במקדם הגנה  בחמישה הימים הראשונים לאחר הטיפול.

אודות מרפאת פרופ' אייל גור-כירורגיה פלסטית וטיפולים אסתטיים מתקדמים

       חדר הכניסה והקבלה


מדובר על מרפאת בוטיק פרמיום חדשנית, המשלבת בין עולמות הכירורגיה הפלסטית המתקדמת, לרפואה אסתטית משלימה הכוללת טיפולי אסתטיקה בטכנולוגיות אנרגית אור המהוות את חוד החנית בענף זה. שימור המראה הטבעי והקלאסי מהווה נר לרגליו של פרופ' גור וצוותו, לצד הקפדה על פרוטוקול משולב של הזרקות וטיפולים, הייחודית למרפאה.

המרפאה מעוצבת בנעימות והתחושה היא של קבלה והקשבה. בכניסה יש למלא טופס בריאות מקיף ויש לכך חשיבות רבה. 

פרופ אייל גור מבכירי הכירורגיה הפלסטית בעולם צילום איציק שוקל 

פרופ' אייל גור, המוכר כמומחה בכירורגיה פלסטית מהבולטים בעולם, מוביל בתחום שחזור תנועות הפנים והחיוך בקרב ילדים ומבוגרים לאחר שיתוק הפנים אשר מיצבה אותו בין הרופאים הידועים והנחשבים ביותר בזירה הארצית והבינלאומית. פרופ' גור, מכהן כמנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים איכילוב.
מרפאת הבוטיק היוקרתית הממוקמת בתל אביב, מציעה One stop shop למגוון רחב של טיפולים על ידי מיטב הפיתוחים הטכנולוגיים המיועדים לשיפור אסתטי של הפנים והגוף,  ביניהם: הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, טיפול בטכנולוגיות לייזר ו- IPL ייחודיות לשיפור איכות העור ומרקמו,  טיפול בכתמי עור, טיפול בהזעת יתר, טיפול בצלקות, הצערת גב כף היד והדקולטה  (אזור המחשוף),פיסול אף, טיפול זוהר לשיפור מידי לקראת אירוע חשוב ועוד.

המרפאה דוגלת בייעוץ אישי, מעמיק וקפדני על ידי מיטב המומחים על ידי הקשבה וזיהוי צרכי הלקוח המדויקים המרפאה מקפידה על תיאום ציפיות מלא, כל זה לצד הקפדה על שירות איכותי, מקצועי וליווי אישי וצמוד לאורך כל התהליך. 

לפרטים נוספים:
בטלפון 03-7678004, או באתר האינטרנט של המרפאה: https://www.profeyalgur.co.il/





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה