רשומות

יום רביעי, 4 בדצמבר 2019

התנסות בסדרה המרוקאית לשיער MOROCCAN PURE MAGIC מבית ג'ויה קוסמטיקה


מוצריה של חברת ג'ויה קוסמטיקה נמצאים דרך קבע אצלי בארון הטיפוח. מאז שהכרתי את מוצריה אני משתמשת בהם קבוע ולא רק מכיוון שהם מוצרים מצוינים אלא גם כי מדובר בחברה ישראלית, כחול לבן, שמוצריה מיוצרים בארץ, והם מתאימים לנו, הישראליות, באופן מושלם.

הפעם, אני רוצה שתכירו את סדרת MOROCCAN PURE MAGIC בה התנסיתי. מדובר על סדרת הדגל של חברת ג'ויה, המבוססת על שמן הארגן המופק מאגוזי עץ הארגן ממרוקו. שמן זה נחשב לאחד השמנים הטובים בעולם והיתרונות שלו רבים. סגולותיו הרפואיות עוזרות בטיפולי נשירת שיער, חידוש התאים, עזרה לעור יבש. הוא עשיר בוויטמין E שמזין, מחדש, מרענן ומחייה את העור והשיער.

התנסות אישית
השתמשתי במוצרי הסדרה במשך שלושה שבועות ואף לקחתי אותם איתי לחופשה באירופה. השתמשתי בשמפו, בסרום ובמסכת הלחות. בסרום השתמשתי באופן יומיומי. אני נוהגת להתיז מעט מהסרום על כפות הידיים ולמרוח באופן שווה על השיער ולסרק. בשמפו השתמשתי מדי שלושה ימים וכך גם במסכה.
הסרום המיוצר משמן הארגן, ללא פרבנים או מלחים והתועלת שלו היא בכך שהוא מצליח להשיב לשיער את הברק והזוהר.

השמפו שגם הוא ללא מלח או פראבנים, נעים מאד לשימוש, ריחו עדין והוא עשיר בשמן ארגן, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות. מכיוון שאני צובעת את השיער חשוב לי שהשמפו יגן על שיערי, יסייע לו ויאזן את רמת ה-PH. לאחר השימוש הקבוע בשמפו נוכחתי שהנשירה פחתה, השיער נראה מלא נפח, גמיש ויפה.

ואי אפשר בלי מסכת הלחות, אליה התמכרתי ממש, היא מזינה את השיער, מספקת לו לחות והזנה. עשירה בוויטמינים וחומצות שומן. אני נוהגת למרוח אותה לאחר חפיפה, להמתין כ-2 דקות ולשטוף. היא מצליחה להעניק לשיערי רכות וגמישות, למנוע קשרים בשיער ולהקל עלי לסרק את השיער ולעצב אותו כרצוני.

סיכום- השימוש הקבוע במוצרי הסדרה המרוקאית של ג'ויה, תרם למראה שיער בריא, רך, מלא ברק ואף שמר על פיגמנט הצבע בשיער. אני מרוצה מאד מהתוצאות ואין ספק ששמן הארגן עושה פלאות לשיער והוא נראה נהדר.


                                   שיערי לאחר השימוש במוצרי הטיפוח של הסדרה המרוקאית


רוצות גם? יש לי בשבילכן קוד הטבה מיוחד!

10% הנחה בנוסף למבצעים הקיימים באתר + דוגמיות התנסות לשלושה מוצרים מהסדרה. בלעדי באתר joya-act.co.il ועד לתאריך 31.12.2019 !

קוד הטבה : pure-moroccan

לינק לרכישת הסדרה והכרות עם המוצרים:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה