רשומות

יום ראשון, 29 בדצמבר 2019

מעלית הזמן- אטרקציה מיוחדת ומהנה למבקרים בירושלים



השבוע הגענו לבקר בירושלים והחלטנו להגיע ולחוות את אטרקציית "מעלית הזמן" הממוקמת בלב שדרות ממילא.

מעלית הזמן הינה אטרקציה המאפשרת מסע רב חושי, מרתק ומלמד אל עברה של ירושלים. אבל, לא רק על ירושלים. במקום יש ארבעה מייצגים מרהיביםמסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה בגוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל, ירושלים.
אנחנו צפינו בסרט " אני ירושלים"- סרט מרגש על ההיסטוריה של ירושלים, הוויתה, עתידה ותפיסתה ע"י אנשים שונים, הדתות והעולם. מסע אינטראקטיבי מקסים ומיוחד שמאיר את העיר המורכבת כל כך באור שונה.

מעלית הזמן בירושלים- צילום אלישע ברודסקי

זו הייתה חוויה חושית ששילבה בין שלל המראות, הצלילים, הריחות והאנשים. חוויה המאפשרת להתחבר רגשית אל בירתנו האחת.




הילדים נהנו מאד מהתחושה של המושבים שנעו במקביל למה שהתרחש על המרקע. הם התרגשו וגילו סקרנות רבה למתרחש ולמרות שחששנו שהקטנים לא יבינו הכל, הרי שאת עיקר המסופר הם הבינו וחוו.

אל אולם ההקרנה נכנסים דרך מנהרה שמזכירה את מנהרת הזמן ואז מגיעים אל אולם ההקרנה המאובזר ב- 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים שעוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מתקדמות ותנועת הבמות שנתנו תחושה שאנחנו חלק מהמיצג.



באולם יש 104 מושבים. 98 מהם נעים ו-6 נייחים. מכיוון שהבטיחות חשובה ביותר הרי שאנשים הסובלים מסחרחורות, חולי לב או נשים בהריון מתבקשים לשבת במושבים הקבועים בלבד.

מיקום "מעלית הזמן" בשדרות ממליא, הוסיף לחוויה. המקום יפה מאד ויש בו מסעדות, גלריות ומגוון מיצגי אמנות לאורך השדרה. בנוסף, נמצאים כפסע מן העיר העתיקה וחומותיה. תוך כדי הטיול במקום פוגשים את תושבי העיר מכל הדתות וגם תיירים רבים.





לסיכום: חוויה רב חושית, מרתקת ומלמדת, המאפשרת גם לגדולים וגם לקטנים להתחבר אל ירושלים האהובה. מומלץ להוסיף לביקור במעלית הזמן גם סיור באזור הסובב וכך ליהנות משעות מהנות וחווייתיות.

מיקום: מרכז הקניות, מתחם מקורה. קניון ממילא. ירושלים

שעות פעילות: ימים א'-ה'- 10.00-17.20
ימי ו'- 10.00-14.00
בשבתות סגור.

טלפון להזמנות- 02-6248381

יש לתאם מראש את המועד ואת סוג המיצג.

אתר מעלית הזמן- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה