רשומות

יום שישי, 20 בדצמבר 2019

הלהיטים החדשים לחנוכה- דמויות ובובות אספנות שמשיקה חברת "אנונימה"



השבוע קיבלו הקטנות את בובת הלהיט החדשה המסתתרת בעציץ. כל המשפחה התאספה לראות את הפלא וההנאה מהבובה שיש להשקות ורק אז היא נגלית מהעציץ, הייתה רבה מאד.





את הבובות הנקראות "BLUME DOLLS" ולהיטים נוספים אחרים משווקת חברת "אנונימה", יבואנית ומשווקת בישראל של להיטי צעצועים ומבחר ענק של מוצרי ילדים מהמותגים המובילים בעולם. לקראת חנוכה מציגה החברה להיטי אספנות עולמיים של דמויות ובובות שכל ילד וילדה ישמחו לקבל. Blume dollsBFF – furry friends Best  ו-Foodie roos!


מדובר על בובות מתוקות להפליא, צבעוניות ומשמחות. אצלנו השמחה הייתה רבה והילדות החליטו לשחק בתורות עם הבובה המלהיבה, לה מצורפות גם מגוון אביזרים.

"אנונימה" משיקה לחנוכה את הלהיט החדש מארה"ב - בובות Blume dolls (בלום דולז), תוצרת חברת Skyrocket.




סדרת איסוף הכוללת 22 בובות קסומות, שאפשר לראותן רק אחרי שמשקים במעט מים את העציץ בו הן מסתתרות. כאשר טיפות המים נוגעות במעטפת העציץ, בובת ה"בלום דול" עולה אט אט ונגלית לעין. לכל בובה בסדרה תסרוקת צבעונית ומיוחדת, אותה אפשר להסיר ולהרכיב על ראשה של בלום דול אחרת. הבובות מגיעות עם מגוון אביזרים המסתתרים גם הם בתוך העציץ, ובהם: שמלה, תיק, חיית מחמד, מדבקות לעיצוב הבית ועוד. כל בובה היא הפתעה! אי אפשר לדעת מראש איזו בלום דול תפרח מהעציץ!

אנונימה - בובות בלום שצומחות מהעציץ. - להיט חדש לחנוכה

לאחר שהבלום דול נחשפה, מוציאים אותה מהעציץ - שהופך להיות ביתה וניתן לעצבו עם המדבקות המצורפות ואביזרי הבובה. אפשר לשחק עם הבובה לבד, עם חברה או עם כמה חברות: כל חברה מביאה את הבלום דול שלה, וביחד אפשר להחליף ביניהן תסרוקות, אביזרים וחיות מחמד.
מתאים מגיל 3 שנים.

מחיר: 79.90 ש"ח לבובה.
סרטון להמחשה:






"אנונימה" מציעה את להיט הדמויות הריחניות foodie roos (פודי רוס), תוצרת חברת MAYA TOYS.


סדרה של דמויות פרוותיות חמודות, המוצעות בשלל ניחוחות ומרקמים (התואמים לריחות) ובהם: ניחוחות של סוכריות ג'לי, עוגיות, גזוז, מיץ פירות, צ'יפס, פרצל, פופקורן, דגני בוקר ועוד. בנוסף לריח – כשממששים את הבובה, מרגישים כאילו נוגעים בחטיף עצמו. למשל: כשנוגעים בדמות סוכריות הג'לי, מרגישים כאילו נוגעים בסוכריות העגלגלות. 


פודירוס מוצעת בתוך קופסה מיוחדת, המשמשת לה כבית. את קופסת הבית ניתן לעצב עם סט של מדבקות ייעודיות, הכלולות במארז. 

Foodie Roos - בובות ריחניות - אונונימה

הסדרה כוללת 20 דמויות ב-10 קטגוריות של ריחות (2 דמויות בכל קטגוריה).  בקטגוריית ריח העוגיות למשל, מוצעת דמות אחת בניחוח שוקולד והשנייה, בניחוח עוגיית חמאה וסוכר. בקטגוריית הגזוז, מוצעת דמות אחת בניחוח לימון והשנייה – בניחוח תפוז, וכן הלאה. אפשר לשחק עם דמות אחת או עם כמה, ואפשר לשחק יחד עם חברות וחברים, שגם להם יש דמויות ריח שאהוב עליהם.
מתאיםמגיל 3 שנים.

מחיר: 59.90 ש"ח.




"אנונימה" מציגה את הלהיט האהוב מאוסטרליה - BFF – Best furry friends (בי.אף.אף), מתוצרת חברת HEAD START

אנונימה - סדרת בובות BFF

סדרת האספנות כוללת 3 בובות – אנג'לינה, קסנדרה וזואי - שהן החברות הכי טובות, ולמעלה מ-60 חיות מחמד מתוקות (ארנבונים, חתלתולים, כלבלבים ועוד) ותיקים מיוחדים לנשיאתם. 

כל מארז של בובה כולל, בנוסף לבובה ולאקססוריז שלה, גם את חיית המחמד שלה, תיק לנשיאתה וגם חיית מחמד סודית – נוספת! על גבי אריזת כל בובה  מתוארים תחביביה ושאיפותיה. בנוסף, כוללת הסדרה מארזים של חיות מחמד לאיסוף, וגם בובה של אנג'לינה בגודל XL עם חיית מחמד ותיק. 

אפשר לשחק לבד בבובה עם חיית מחמד או כמה חיות מחמד, ואפשר גם לשחק עם כמה חברות ביחד  – כל ילדה עם בובה וחיות המחמד שלה.
מתאים מגיל 5. 

מחירים: 89.90 ש"ח לבובה בסדרה עם חיות מחמד; 149 ש"ח לבובת אנג'לינה בגודל מיוחד עם חיות מחמד; 59.90 ש"ח לערכה של חיות מחמד ואקססוריז; 14.90 ש"ח לחיית מחמד בודדת, במנשא מיוחד ותיק.



להשיג בטויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים וחנויות הצעצועים המובחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה