רשומות

יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

לקראת חנוכה מבחר ספרי ילדים מומלצים



אתם כבר יודעים, לקראת החגים אני ממליצה על מבחר ספרי ילדים שיתאימו כשי לחג, כי קסם הקריאה הוא הקסם שאין ערוך לו.

והפעם: איתן דרור- פריאר על "הקסם היפה בעולם" שמספר על מומו הילד ועל קסם מיוחד במינו. מישל קורצקי מספרת על "נעמה הכל יכולה" שיכולה ממש לעשות ה-כל. שירה גודמן מספרת על "קוף קטן" שאין כמוהו בכל העולם. עיינה פרידמן עם "בובה בהשאלה" לה זקוקה ילדה אחת קטנה. ספר נוסף בסדרה של שרה מלינובסקי "באושר ועושר כאילו.." והפעם "סיפור מתוק" העוסק בסיפור של עמי ותמי ובית הממתקים של המכשפה. סדרה חדשה של "קסם חדי הקרן" מאת דייזי מדואוז על "זהר שחר מצילה את הקיץ" על ממלכות רחוקות, קסמים וחדי קרן. אשכר ארבליך בריפמן עם "סיפורים עם כנפיים"- הרפתקאות, קסמים וילדים סקרניים. ירדן וסמדר בן-טבו דה- לאון על "סיפורו של שחף" העוסק בצב קטן המאמין שחייו כשחף יהיו הרבה יותר טובים. ספר המיועד לילדים סקרניים "מדע" עם הרבה שאלות ותשובות מעניינות. רועי בן מנחם מספר על "ההצלחה שהתחבאה" העוסק באכזבה, כישלון והתמודדות. תרצה פלג על "ההפתעה הגדולה" עם תותולעת ושאר יצורי היער. עוז בן- יצחק על "בלי איה, גאיה, חיה, שמעיה או פפיה" העוסק בילדה קצת מפונקת ואימא שעושה סדר. ואסנת נווה על "אצבעון הקסם" שעוסק באותיות הא-ב וכוחן עפ"י פילוסופית מחשבת הבריאה.


"בלי איה, גאיה, חיה, שמעיה או פפיה" מאת עוז בן-יצחק



ספר נחמד במיוחד על ילדה קטנה, קצת מפונקת, שלא כל כך אוהבת להסתרק, לגזור ציפורניים, או לשתות שוקו. ותכף היא עולה לכתה א' ומה יהיה?

"יש ילדות שגוזרות ציפורניים בלי לבכות. יש ילדות שמתירים להן את הקשרים בשיער והן מחייכות. אבל יהלי, ילדה מקסימה, חייכנית וקצת מפונקת, מסרבת להסתרק או לגזור ציפורניים והצווחות שלה 'איה, איה!' מגיעות, תאמינו או לא, ממש עד השמיים". מתוך הספר.

הכותב, לוקח סיטואציות יומיומיות המוכרות לרובנו ומתאר איך מתמודדים ההורים עם הקושי ועושה זאת באופן מחויך וחביב, עם הרבה חן וחיבה. זה ספר לקריאה יחדיו, הורה וילד ואני בטוחה שבעקבות הכתוב יהיו השוואות למה שקורה בבית שלכם.

את הספר אייר אביאל בסיל ואיוריו מוסיפים חן רב ומשמעות לכתוב.

זהו ספרו הראשון של עוז בן- יצחק. אב לשלוש בנות מראשון לציון.

"בלי איה, גאיה, חיה, שמעיה או פפיה" מאת עוז בן-יצחק. איורים אביאל בסיל. הוצאת עם עובד. 23 עמודים. מנוקד. מחיר: 68 ₪.


"קוף קטן" מאת שירה גודמן


ספר הומוריסטי, בסגנון נונסנס חביב מאד, שיצחיק את הילדים ויעלה חיוך גם על פני ההורים. העלילה מלאת דמיון ומהנה.

"קוף קטן, קוף לולין, מה היה היום בגן? היה קשקוש, והיה בלבוש, ועל הראש גדל לי תרבוש- תרבוש אדום עם גדילים תכולים, ועליו ישבו שלושה חתולים". מתוך הספר

מי מאתנו ההורים לא שאל את ילדיו איך היה היום בגן? או בבית הספר? שירה גודמן מביאה לנו את התשובות הכי משעשעות וחביבות.

"קוף קטן" הוא ספרה  השני של שירה גודמן, מחברת הספר  "יש לי נמר בחדר".

את הספר מלווים איוריו הצבעוניים ומשובבי הלב של רמי טל

"קוף קטן" מאת שירה גודמן. איורים: רמי טל, הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     

"באושר ועושר כאילו – סיפור מתוק" 
מאת שרה מלינובסקי

ספר עשירי בסדרה המצליחה


הספר העשירי בסדרה לראשית הקריאה, בו נכנסת הגיבורה בכל פעם לאגדה אחרת.
הפעם מראת הקסמים שולחת את אבי ואת אחיה ג'ונה היישר אל הסיפור של עמי ותמי. האם יהיה להם מזל והם יזכו לטעום קצת מבית הממתקים? אבל למרבה הצער השניים נלכדים בטעות בבית של המכשפה. עמי ותמי האמיתיים מצליחים לברוח, וג'ונה ואבי לוקחים את מקומם העגום בסיפור. ובינתיים המכשפה כבר מתכננת לבשל פשטידת ילדים לארוחת הערב.

עכשיו אבי ואחיה ג'ונה צריכים לנסות לא להיאכל, להעמיד פנים שהכלב שלהם הוא חתול ולהתיידד עם ברווזה מדברת. אם לא יצליחו לעשות את כל זה, גורלם לא יהיה מתוק כלל וכלל!

כל ספר בסדרה עוסק בגיבורים שונים מעולם האגדות. הספרים בסדרה: ראי ראי שעל הקיר, הלוקח את הקוראים היישר לתוך הרפתקה מופלאה עם שלגיה ושבעת הגמדים - נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014;  הקסם פג בחצות, הלוקח את הקוראים אל האגדה של סינדרלה. נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2015. לשחות או לא לשחות שהפעם לוקח את הקוראים היישר לתוך אגדת בת הים הקטנה בנחיתה רטובה מתמיד. חלומות מתוקים הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפהפייה הנרדמת. שערה בכוס מים הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של רפונזל. לשבור את הקרח הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של מלכת השלג. מלכת היופי הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפה והחיה. נשיקה ירוקה הלוקח את הקוראים  דרך מראת הקסמים אל האגדה על "הנסיך הצפרדע". לפעמים משאלות מתגשמות הלוקח את הקוראים אל האגדה על אלאדין.

"באושר ועושר כאילו – סיפור מתוק" מאת שרה מלינובסקי. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 160 עמודים, כריכה קשה, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        

"הקסם היפה בעולם" מאת איתן דרור פריאר


ספר ילדים מרגש ונוגע ללב העוסק בנושאים לא פשוטים של הורה חד הורי המתמודד עם גידול בנו, חברות בין ילדים ואהבה. הסיפור מספר את סיפורו של מומו דרך עיניו של חברו ודרך מפגש עם אנשי הקרקס המגיעים אל הכפר. מומו וחברו מתלהבים מפלא הקרקס והולכים לראות את ההופעה.
מוֹמוֹ וַאֲנִי שָׁמַעְנוּ אֶת הַקּוֹסֵם מַכְרִיז:
"וְתֵכֶף אַחֲרַי תּוֹפִיעַ הַקּוֹסֶמֶת הַגְּדוֹלָה!"
הַקּוֹסֶמֶת פָּתְחָה אֶת הַתֵּבָה הַכְּחֻלָּה וּמוֹמוֹ מִיָּד שָׁלַח רֶגֶל.
"רֶגַע", אָמְרָה וְחִיְּכָה אֵלָיו וְלַקָּהָל.
"
לִפְנֵי שֶׁתִּכָּנֵס, אֲנִי חַיֶּבֶת לְהַזְהִיר אוֹתְךָ,
תֵּדַע שֶׁיֵּשׁ סִכּוּי שֶׁתֵּעָלֵם וְדַי!"
מוֹמוֹ לֹא חִכָּה וְקָפַץ פְּנִימָה,
נוֹפֵף בְּיָדָיו לְכָל עֵבֶר, הִתְיַשֵּׁב,
נִשְׁעַן לְאָחוֹר וְנֶעֱלַם
מומו ואביו נעלמים בארגזה של הקוסמת ולמחרת גם הקרקס נעלם. האם מומו ישוב? ומדוע נעלם?
זהו ספרו הראשון לילדים של איתן דרור-פריאר. סופר ומוזיקאי שנולד בירושלים. ספרו האצבעות על הגבעה זיכה אותו בפרס ספיר לספר ביכורים לשנת 2016.
האיורים המקסימים בספר הם של אסיה איזנשטיין.
"הקסם היפה בעולם" מאת איתן דרור-פריאר. איורים: אסיה איזנשטיין. הוצאת עם עובד. 47 עמודים. מחיר: 68 ₪.

"סיפורו של שחף" מאת ירדן וסמדר בן-טבו דה-לאון


סיפורו של צב קטן שלא רצה להיות צב ורק רצה שיצמחו לו כנפיים ויהפוך להיות שחף. והנה חלומו מתגשם ואלי הצבים הופכים אותו לשחף. האם יהיה מרוצה? האם ירצה לחזור להיות צב?
מֵעוֹלָם לֹא אָהַבְתִּי לִהְיוֹת צָב.
אֲנִי בָּטוּחַ שֶׁאִם הָיִיתִי שַׁחַף הָיִיתִי יָכוֹל לַעֲשׂוֹת הַכֹּל!
שִׁרְיוֹן זֶה בְּסֵדֶר, אֲבָל הָיִיתִי מַעֲדִיף כְּנָפַיִם.
 בָּרֶגַע הַהוּא מַמָּשׁ, הַרְחֵק מִלְּמַעְלָה,
הִסְתַּכְּלוּ עָלָיו אֵלֵי הַצַּבִּים.
 בָּאנוּ לְשַׁנּוֹת אוֹתְךָ לְשַׁחַף, כְּמוֹ שֶׁרָצִיתָ תָּמִיד!
הָאִם יִהְיוּ חַיָּו שֶׁל הַצָּב בתור שַׁחַף טוֹבִים,
כמו שֶׁהוּא דִּמְיֵן תָּמִיד,
או שָׁמָּא זֶה לֹא הָיָה אָמוּר לִקְרוֹת?
הרי צַבִּים הֵם צַבִּים, וְזֶהוּ זֶה!
סיפור חכם, עם מסר חזק ונוגע. כתבו אותו אם ובתה. האם סמדר היא ראש המעבדה לחקר הבקרה הגנטית של התפתחות עוברית בקיפודי ים. הבת ירדן ציירת ואמנית כעת חיילת בצה"ל.
"סיפורו של שחף" מאת ירדן וסמדר בן-טבו דה-לאון. הוצאת עם עובד. ללא עמודים. מחיר: 74 ₪.

"תותולעת - ההפתעה הגדולה" מאת תרצה פלג 



ספר מתוק ומהנה מאד העוסק בתותולעת וחבריה.

לתותולעת הקטנה ידידים רבים מן החורש ומן היער. היא תמיד אוהבת לעזור לכולם, ולכן אוהבים אותה כל כך. כיצד יוכלו להודות לה על כל מה שהיא עושה עבורם?

והנה יום אחד זה קורה, כשתותולעת, החוששת שמשהו קרה לחברתה, גברת חפרפרת, יוצאת לבדוק אם הכול אצלה בסדר.

אתם מוזמנים להצטרף אל החברים וללוות אותם לכל אורך הדרך אל ביתה של גברת חפרפרת, עד להפתעה הגדולה.

האיורים המקסימים מוסיפים חן רב לכתוב.


"תותולעת - ההפתעה הגדולה" כתבה ואיירה תרצה פלג, הוצאת "דני ספרים", 48 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     

"ההצלחה שהתחבאה" מאת רועי בן-מנחם



הספר זכה לתו תוכן מטעם מכון אדלר

הכותב נוגע בנושאים חשובים אותם עברנו כולנו. חוויות של כישלון ואכזבה. צפייה להצליח וחוסר הצלחה. אין אדם שלא ציפה להצליח או רצה להצליח ונכשל – לפחות פעם אחת בחייו, ואין אדם שלא חש אכזבה לאחר כישלון. השאלה החשובה היא מה עושים עם תחושת האכזבה. בשביל דן, העידוד של חברו יובל היה דרך חיובית להתמודד עם המצב. ומה בשבילכם?


דָּן הִתְיַשֵּׁב בַּפִּנָּה, בּוֹשׁ וְנִכְלָם:
"אֲנִי לֹא מַאֲמִין שֶׁאִכְזַבְתִּי אֶת כֻּלָּם.
"הַתַּחֲרוּת רַק הֵחֵלָּה וַאֲנִי כְּבָר בַּחוּץ,
לֹא הִצְלַחְתִּי – וְכָל הַשְּׁאָר רַק תֵּרוּץ".
את הספר מלווים איוריה היפים של קטיה קורין.
רועי בן-מנחם, נשוי לאלונה ואבא לאליה ויונתן, הוא ד"ר לחינוך, מנהל את המדרשה למקצועות ההנחיה במכון אדלר ומרצה בקריה האקדמית אונו - בבית הספר לחברה ואומנויות.

"ההצלחה שהתחבאה" מאת רועי בן-מנחם. איורים: קטיה קורין. הוצאת ספרי ניב, עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 65 ₪. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.

אצבעון הקסם מאת אסנת נווה


ספר ילדים המספר את סיפור אותיות האלף-בית ומאפשר הצצה לסיפור הבריאה בדרך של חוויה שמציגה את חלקן של האותיות העבריות בסיפור הבריאה והופכת אותו לסיפור מסקרן וייחודי.

כטבעם של סיפורי ילדים "אצבעון הקסם" עוסק בעולמן של האותיות שמואנשות ומתנהגות כבני אדם. הן נבדלות האחת מהשנייה ובבואן בפני יוצרן הן מבליטות בפניו את ייחודן כל אחת בדרכה. הספר פותח בתיאור הזמן שבו רצה האל לברוא את העולם וחיפש "אצבעון" שיוביל את קסם הבריאה. כל אחת מאותיות האלף-בית רצתה להיות "אצבעון הקסם" שיוביל את הבריאה וכולן אחת אחת התייצבו בפני האל והציגו את עצמן כדי שיבחר בהן. כטבעם של סיפורים כאלה כל אות הציגה את עצמה בפני האל באופן המשבח את מעלותיה ובאמונה שהיא זאת שיכולה להוביל ולעמוד בראש. כולנו יודעים כיצד הסתיים הסיפור - הוא מסתיים בסדר המוכר והידוע לנו של אותיות האלף-בית כפי שהוא כיום. הסיפור המעניין הוא התהליך או הדרך שעברו האותיות כדי להסתדר כך. 

הספר אינו רק סיפור ילדים. הוא מבוסס על "מאמר האותיות" שמופיע בהקדמה לספר בראשית בספר הזוהר - הספר המרכזי של תורת הקבלה היהודית. הוא מנגיש לילדים צעירים ולמבוגרים כאחד את בסיס הבריאה על פי היהדות, משריש מושגים בסיסיים מוכרים ודן במשמעותן של אותיות האלף-בית העברי. 

את הטקסט שיצרה אסנת מעטרים איוריו של אייל לוי בגווני שחור, לבן, זהב וכסף שנותנים לספר מראה ייחודי ומעורר מחשבה.
           
"אצבעון הקסם" מאת אוסנת נווה. איורים: אייל לוי. הוצאת ספרי ניב, עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 65 ש"ח, מנוקד. להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ או באתרי הספרים המקוונים ברשת.


"בובה בהשאלה" מאת ד"ר עיינה פרידמן


ספר בניחוח של זמנים אחרים. סיפור קלאסי שיש בו משמעות ומסר.

במרכזו של הספר משפחת דקל: האב יוחאי - נהג משאית שמוביל מטענים מנמל אשדוד, האם רינה - אחות במחלקת ילדים בבית חולים ושני ילדיהם עמליה וישי. הספר עוסק בנושא שממלא חלק ניכר מזמנם של ילדים צעירים: משחק בכלל, צעצועים בפרט ובמושג הבעלות והשייכות של פריטים אצל ילדים. הוא מדבר על עידוד היצירה שהופכת לאתגר - הילדים משתפים חברים בתהליך היצירה, פיתוח הדימיון ופתרון לבעיות צעצועים למשחק.

עמליה וישי הם ילדים למשפחה שמחנכת את ילדיה לערכים. תקציב המשפחה המוגבל אינו מונע מהילדים את אושרם היות שהם מכינים את הצעצועים שלהם במו ידיהם. ביתם נמצא בשכנות לחנות צעצועים, שנראית לילדים כגן עדן עתיר צעצועים נחשקים. בעל החנות מאפשר להם לשחק בחנותו. באחד הימים רכשה חברתה של עמליה, עידית, את הבובה האהובה על עמליה.

מתוך הסיפור: עֲמַלְיָה נֶעֶצְבָה מְאֹד. הִיא לָקְחָה בְּיָדֶיהָ אֶת הַבֻּבָּה, חִבְּקָה אוֹתָהּ וְאָמְרָה: "אֲנִי רָאִיתִי אוֹתָהּ רִאשׁוֹנָה! וְגַם חִבַּקְתִּי אוֹתָהּ בַּחֲנוּת! וְקוֹרְאִים לָהּ דּוֹרִית". הִתְרַעֲמָה עִדִּית וְקָרְאָה: "מַה פִּתְאֹם! זֹאת בֻּבָּה חֲדָשָׁה, לֹא מְשֻׁמֶּשֶׁת, הִיא לֹא הָיְתָה שֶׁל אַף אֶחָד, וְעַכְשָׁיו הִיא רַק שֶׁלִּי!" "אֲנִי רָאִיתִי אוֹתָהּ רִאשׁוֹנָה!" קָרְאָה שׁוּב עֲמַלְיָה.

האיורים הם של אינה קצב והם מקסימים ומלאי דמיון ויופי.

ד"ר עיינה פרידמן, היא אמנית רב-תחומית ואוצרת תערוכות אמנות. רוב התערוכות שאצרה היו בעלות מסרים חברתיים. במקביל לעבודתה כאמנית וכאוצרת תערוכות אמנות, כותבת עיינה ספרי ילדים שעוסקים במצבים מורכבים בחייהם של ילדים בארץ ובפרקים מתולדות העם היהודי. "בובה בהשאלה" הוא ספר הילדים השנים עשר שכתבה.

"
בובה בהשאלה" מאת ד"ר עיינה פרידמן. איורים: אינה קצב. הוצאת הספרים "אוריון", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. מחיר לצרכן 55 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il. בקרו באתר של ד"ר עיינה פרידמן: http://ay


"סיפורים עם כנפיים" מאת אשכר ארבליך-בריפמן 



הוא ספר פנטזיה מלא דמיון, הרפתקאות וקסם לילדים.

טייגה וטונדרה הן שתי פיות לשעבר שנמאס להן מחיי הקסם והן רוצות להזדקן בנחת. הן מוותרות על הכנפיים שלהן ונותרות עם הזיכרונות בלבד. כאשר בלילה סוער אחד מתדפקים על דלתן שלושה ילדים רטובים וסקרנים, עולים וצפים הזיכרונות על אודות חיי הקסם מלאי ההרפתקאות שחלפו. ידידות מקסימה נרקמת בין הפיות לשעבר והילדים, שזוכים לשמוע סיפורים מרתקים – על האצטקים שבאמריקה והמצאת השוקולד, על הר פוג'י ביפן והגובלינים החיים תחתיו, על הטרולים המסתובבים בחופשיות בנורבגיה, על יטי, איש השלג הנורא המתגורר בהרי ההימלאיה ועוד ועוד.

הסופרת אֶשְכָּר אֶרְבְּלִיך-בְּריפְמן פרסמה עד היום שלושים ושניים ספרים. היא גרה עם משפחתה על גבול יערות הכרמל, מוקפת בטבע, בהשראתו בראה בספריה עולמות פנטסטיים ובהם נופים מרהיבים ויצורים מרתקים.

גם המאייר רמי טל מתגורר על הכרמל בחיפה עם שני כלביו האהובים. כשהוא לא מצייר הוא אוהב לקרוא אגדות ולהפליג למחוזות רחוקים. 

"סיפורים עם כנפיים" מאת אשכר ארבליך-בריפמן, הוצאת "דני ספרים", 175 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  

סדרת ידע חדשה לילדים: הסקרנים
"מדע" מאת אן רוניי 



"מדע" מאת אן רוניי, הוא ספר בסדרת ידע חדשה ומרתקת לילדים "הסקרנים".

 איך הגוף שלנו נלחם בחיידקים? למה הבלון מתפוצץ ב"בום" גדול? האם הדגים צפים או שוקעים?

האם אתם סקרנים ויש לכם הרבה שאלות? הספר הזה מלא בהמון תשובות מדהימות! בואו לגלות הכל על המדע המופלא והמרתק סביבנו בעזרת שאלות חכמות, עובדות מגניבות והמון איורים משעשעים. 

ספרים נוספים בסדרה: דינוזאורים, גוף האדם.

"הסקרנים - מדע" מאת אן רוניי, איורים: פאולינה ריבס. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il           

נעמה הכל-יכולה כתבה ואיירה מישל (בת הים) קורצקי



ספר על תעוזה, ביטחון עצמי, אמונה ביכולות, פיתוח תחושת מסוגלות והערכה עצמית. ספר שמאתגר חשיבה יצירתית ומעודד ילדות וילדים להעז ולנסות.

נעמה הכל-יכולה, יכולה לעשות ממש הכול. חבריה מאתגרים אותה בשאלות והיא מוכיחה שהיא אכן כל-יכולה. אך במהרה נעמה מגלה כי הדבר החשוב ביותר זה להישאר היא עצמה, ולהיעזר בעת הצורך בחברים ובמשפחה.

"אספנו את התחפושות ונעמה חושבת כך: "בעצם לא כדאי להיות שוטר, מלכה, פייה, מלאך – הכי נעים, הכי מוצלח, הכי יפה – להיות אני". (מתוך הספר).

האיורים בספר צבעוניים ומלאי חן ומוסיפים לכתוב.

מישל (בת הים) קורצקי, יזמית, אומנית, מפיקה, בעלת שני עסקים. עוסקת בהפעלות ילדים, סדנאות ציור, פיסול, קוסמות ועוד. בשנתיים האחרונות הקימה את קהילת "בני ובנות הים" של ישראל, דרכה היא מקדמת שמירה על איכות הסביבה והים. "נעמה הכל-יכולה" הוא ספר ביכוריה.

"נעמה הכל-יכולה" כתבה ואיירה מישל (בת הים) קורצקי, הוצאת "ספרי ניב", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.

קסם חדי הקרן מאת דייזי מדואוז
ראשית קריאה - סדרה חדשה לילדים



"זהר-שחר מצילה את הקיץ" הוא הספר הראשון בסדרה לראשית קריאה "קסם חדי-הקרן" שכתבה דייזי מדואוז.

איישה והוריה עוברים לגור בבית חדש המכונה "בקתת האושר", מקום בו סודות מסתוריים נחבאים בכל פינה.

במהרה, איישה וחברתה החדשה, אמילי, נסחפות לתוך הרפתקה מדהימה בממלכה קסומה ורחוקה, שם הן פוגשות את חדי-הקרן של העמק המכושף ואת מלכתם היפהפיה, אורורה. אבל סכנה מרחפת על העמק כשסלינה, חדת-קרן מרושעת, מאיימת לבטל את הקיץ ולהטיל חורף תמידי על הממלכה. כעת זקוקים חדי-הקרן לעזרתן של איישה ושל אמילי, כדי להשיב את השלום והשלווה לעמק היפה.

"קסם חדי הקרן – זהר-שחר מצילה את הקיץ" מאת דייזי מדואוז. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 93 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה