רשומות

יום ראשון, 8 בדצמבר 2019

היכן תהיו בחנוכה? ההמלצה שלי- קרקס פלורנטין המציג מופע חוויתי מרהיב

צילום ניר דב קפלן קרקס האש והמים 2


חג חנוכה מתקרב וכולנו מתלבטים היכן נבלה עם הילדים. אני רוצה להמליץ לכם על קרקס פלורנטין המציג בחנוכה מופע חוויתי ומרהיב- קרקס האש והמים 2.

מי עדיין לא מכיר את קרקס פלורנטין? קרקס מודרני ללא בעלי חיים שהוקם לפני 18 שנה בשכונת פלורנטין בתל אביב וכיום נמצא בכפר הירוק? מי שמכיר יודע כמה מהנים המופעים המבוימים בקפידה עם צוות המורכב מאמני קרקס בינלאומיים. מי שלא מכיר- זו ההזדמנות להכיר ולקחת את הילדים למסע על חושי במופע אור קולי בינלאומי ומיוחד.

 צילום ניר דב קפלן
צילום ניר דב קפלן

בשבת צפו במופע בני המשפחה. אדר בת החמש ישבה מהופנטת במשך כל המופע. היא התלהבה מאד מתרגילי האקרובטיקה שביצעו האמנים תלויים בין שמים וארץ, ממופעי התאורה ומהבריכה המיוחדת שהייתה על הבמה והתרגילים שהתבצעו בה.












צילומים מהמופע

המופע המיוחד שבו פנטזיה הופכת למציאות, הוא מופע בינלאומי המגיע לישראל למספר מופעים מצומצם. אמני קרקס בינלאומיים מומחים וזוכי פרסים בתחומם יופיעו בקרקס.

המופעים יתקיימו בין התאריכים 7/12/19- 11/1/20
אורך המופע הוא תשעים דקות וכולל הפסקה.

מה במופע?
מהרגע שנכנסים לשערי הקרקס, נכנסים אל עולם מהפנט ומטריף בסגנון פסטיבל האורות, עם מופע אורות כריסטמס אשר ידהים את חושים ויכניס אותנו לעולם הפנטזיה, בו תוכלו להתנסות בסדנאות קרקס מיוחדות הפתוחות לקהל הרחב. המסע ממשיך אל עבר האוהל הקרקסי, בו תצפו במופע מרהיב ובינלאומי. במופע, בריכת ענק שממנה יוצאים ונכנסים לולייני קרקס הנופלים אל תוך המים מגובה רב, מזרקות ענק של מים ואש,  תלבושות ייחודיות, פס קול מקורי מרגש ותאורות לד שטרם נראו בארץ בשילוב תפאורת מולטימדיה אינטראקטיבית.

               צילום בוריס בורישנקו
   צילום בוריס בורישנקו
   צילום בוריס בורישנקו
                                   צילום ניר דב קפלן

במופע, מככבים בין השאר, סרגיי פוטילוב, הליצן המפורסם מרוסיה אשר מופיע על הבמות הגדולות ביותר בעולם, סופיה טרסובה מאוקראינה, אקרובטית אוויר מהמוכשרות בעולם שמופיעה בקרקסים מגיל חמש,  אלכסיי ולנטין ואנטון, אלופי הטרמפולינות הענקיות, ונורסולטאן, בקטיבק ומארס שהם חבורת אלופי ההליכה על חבלים בגובה של גורדי שחקים.

                               צילום ניר דב קפלן
 צילום ניר דב קפלן
צילום ניר דב קפלן

בקרקס תוכלו לראות בין השאר, אקרובטיקה אווירית בגובה רב, להטוטי אש, קוסמות, הליכה על חבל ללא אבטחה, תרגילי טרמפולינה, ריחוף על גלגל ענק, תרגילי אקסטרים, נסיעה על חד אופן, ביצוע תרגילי גמישות מסובכים, ג'אגלינג ועוד.

הקרקס בולט בפריצת גבולות ויצירת עולם תוכן עשיר לכל גיל,
כיידוע, רוב תרגילי האקסטרים נערכים בגובה רב וללא קשירה ואבטחה. 

המופעים נערכים באוהל הקרקס שבמתחם הכפר הירוק ברמת השרון. החנייה חופשית.
לרווחת הקהל, בחצר הקרקס מגוון של דוכני הסעדה בהם ניתן לרכוש אוכל קרקסי.

כרטיסים בעלות של מ- 89-109 ₪ ומבצעים מיוחדים בוועדי העובדים וחברות כ.א .

לפרטים והרשמה:  https://fire.florentinecircus.co.il/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה