רשומות

יום שני, 9 בדצמבר 2019

מיכל אנסקי השיקה את קולקציית הקפסולה של רשת "לאפייט" בסניף עופר גרנד קניון חיפה

Michaella by Lafayette Italy. צילום אלכסנדר ליפקין



השבוע הגעתי לסניף החדש של "לאפייט" בסניף עופר גרנד קניון בחיפה, שבו השיקה מיכל אנסקי את קולקציית הקפסולה לחורף 2019/20 תחת השם Michaella by Lafayette Italy.

אומר מיד שהקולקציה מאד מרשימה ויפה ומיכל אנסקי אישה נחמדה במיוחד וגילתה סבלנות רבה לקהל הנשים שהגיעו במיוחד להצטלם אתה. היא לא רק מאסטר שפית ומעצבת נעליים אלא גם אישיות!
הקולקציה עוצבה בוונציה איטליה, על ידי מיכל אנסקי ומעצב העל האיטלקי, ג'ילברטו פאוסטו, אשר נתן ביטוי אמנותי עיצובי לרעיונותיה, משלב הסקיצות ועד בחירת החומרים. 

כך אנסקי: "ההיכרות שלי עם רשת "לאפייט" היא היכרות של שנים. כמי שמחוברת לאיטליה מאד, לקולינריה ולמודה האיטלקית, אני יודעת שכשרוצים נעליים באיכות איטלקית, "לאפייט" היא הכתובת.  שמתי את עצמי בתוך כל מגף ונעל.  עשיתי זאת אצל המעצבים הגדולים בעולם במחוז ונטו באיטליה, מהשראות ורעיונות שאני אוספת במהלך חיי.  היתה לי חשובה האיכות האיטלקית אבל גם ההתאמה לטעם הלקוחה הישראלית אשר שמה דגש על האיכות, הסטייל, הגימורים, יחד עם שילוב של תשוקה וסטייל."

                              Michaella by Lafayette Italy. צילום אלכסנדר ליפקין


"בעיצוב הקולקציה הנוכחית ראיתי אל מול עיניי את הנשים הבשלות, הקרייריסטיות, אשר לא מתפשרות על הבחירות שלהן.  הן בעלות משפחה ומנהלות קריירה, משלבות עבודה, חיי חברה, בית וילדים.  הן טיילו בעולם הגדול ויודעות להעריך איכות בינלאומית.  הן אינטליגנטיות, דעתניות ומביעות דעה, גם יפות וגם חכמות. הנעליים שלי מספרות את הסיפור שלהן ומעצימות אותן".

לצילומי הקמפיין של הקולקציה הנוכחית אנסקי הצטלמה בהריון מתקדם, במראה איטלקי, חתיכי, מטופח ומלא סטייל: הקולקציה מאופיינת בצבעים נועזים ובוהקים דוגמת צהוב, אדום, כתום, אשר מקפיצים כל לוק, לצד עיצוב נקי וקלאסי בצבעי סתיו-חורף: כחול כהה, אפור, חום ועוד.  בקולקציה מגפיים גבוהים עד מעל לברך, מגפונים זוהרים מבד נצמד ומבריק, מגפיים בסגנון בוקרים מעודן, ליין מנומרים עם קריצה צבעונית, נעלי סטילטו קלאסיות במגוון צבעים, לצד פאוצ'ים, תיקים ליציאה
וליום יום.









בין הבאים להשקה היו, כמובן, בעלי הרשת – לינה ורפי בלס. הבנות: אליאנה מנהלת פיתוח עסקי ואלינור מנהלת השיווק. אנשי תקשורת רבים- רונית קיטאי, יורם מארק- רייך, דינה רפאל, רחלי בן גלים, מיכל גילת, שרה איקו. בין הבלוגריות היו לימור גרובר זלצר, גליה חזן, בתיה דורון, רות ברונשטיין. עוד הגיעו המעצב החיפאי ניקולאי קדוש, סמדר גוטמן, טלי ברקוביץ', ענת זיו, אורית יונגר ועוד רבים. את האירוע סיקרה חני לביא בשידור חי לרדיו לב העיר.

מימין- אליאנה בלס, רפי בלס ואלינור בלס. צילום יחצ לאפייט

מיכל אנסקי ולינה בלס צילום יחצ לאפייט



                            אנשי התקשורת    צילום- שרה איקו



עם רחלי בן גלים
                    לינה בלס, מגי זריהן, ניקולאי קדוש וחני לביא

הקולקציה משווקת תחת השם Michaella by Lafayette Italy בסניפי "לאפייט" בכל הארץ, באתר הרשת  lfyt.co.il ובאינסטגרם של מיכל:  https://www.instagram.com/michalansky/.

הנעליים זמינות במידות 35-42.

ניתן להשיג בסניפי הרשת:
חיפה:                           גרנד קניון חיפה, 04-8835788
חיפה:                          מרכז פנורמה, טל' 04-8101696
קרית ביאליק:              קריון, טל' 04-8742898
תל אביב:                      גן העיר, אבן גבירול 71, טל' 5279036- 03 
רמת גן:                        קניון איילון, טל' 6199436- 03
כפר סבא:                     קניון בית יתיר, טל' 7450286 -09
ראשל"צ:                       קניון הזהב, טל' 03-9524987
נתניה:                          קניון עיר ימים, טל' 09-7684007
אתר:                            lfyt.co.il






2 תגובות:

  1. רשומה מעולה... לא הזכרת אותי בין הבלוגריות שהשתתפו...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יכול להיות דבר כזה. תבדקי שוב :) והמון תודה!

      מחק