רשומות

יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

השקת מיזם פופ אפ בקניון הסיטי סנטר במושבה הגרמנית בחיפה 22.12.19-9.3.20



אתמול הושק בקניון הסיטי סנטר במושבה הגרמנית בחיפה, מיזם הפופ אפ שיזמה והפיקה היחצנית והמפיקה זאזא כהן. ההשקה החגיגית שהתקיימה בערב חנוכה נפתחה בהדלקת נר ראשון עם הרב יוסי ליפש ומנכ"ל הקניון רני בנדר. לאחר מכן התכבד הקהל הרב שהגיע לפתיחה בסופגניות, מאפים וקאווה.

                         זאזא כהן וחברה

בין הבאים לפתיחה החגיגית היו אנשי תקשורת, בלוגריות, סלבס מקומיים ומובילי דעה שנהנו להצטלם עם הדוגמניות היפהפיות שלבשו את בגדי הערב המרהיבים של המעצב עובד כהן אשר במשך 10 ימים יציג את שמלות הערב ושמלות הכלה ב-POP UP במחירים שלא יאמנו ועד 70% הנחה.

               אנשי התקשורת עם המעצב עובד כהן  צילום- שרה איקו
                     בין המצולמים- זאזא כהן, רונית קיטאי, רחלי בן גלים, שני מועלם, עפרה שבתי ועוד צילום שרה איקו
                       צילום- שרה איקו

חנות ה- POP UP העכשווית שונה ממיזמים דומים המוכרים לי. הפעם, מדובר בחנות שתפעל במשך זמן ממושך יותר, אך כל שבועיים יתחלפו המעצבים שיציעו את הקולקציות שלהם במחירי מבצע מיוחדים שאין למצוא בשום מקום אחר.

כאמור, המעצב הראשון שמציג את שמלות הכלה והערב הוא עובד כהן. המעצב הידוע מתמכר את יצירותיו באלפי שקלים. ב-POP UP  ימכרו שמלות הכלה במחירים של עד 1000 ₪ ואילו שמלות הערב במחירים של עד 699 ₪. מחירים מצחיקים לשמלות מרהיבות.



לאחר מכן ולמשך שבועיים יוצגו בגדי מותגים של מעצבים ידועים מהארץ ומחו"ל כמו: פראדה, גוצ'י, דיור ועוד. כמו כן ימכרו משקפיים ומוצרי איפור של עדה לזורגן. ב-30.1.20 יפתחו המאמאשיקיות את ארונן למכירה מטורפת והחל מה-30.1 פופ אפ לפורים. כך ששווה מאד להגיע ולמצוא פריטי לבוש במחירים היסטריים.


זה אינו המיזם הראשון של זאזא כהן בתחום חנויות ה- פופ אפ. הראשון בו השתתפתי התקיים במרכז קסטרא בחיפה ואני זוכרת את הקהל הרב שהגיע למקום. זו הייתה הצלחה גדולה. המיזם הפעם משלב בין מעצבים, בין קולקציות משנים קודמות לבין קולקציות חדשות, ויהיו גם תצוגות אופנה, סדנת איפור עם עידו רפאל הבינלאומי, סדנאות סטיילינג, צילומי סטודיו ועוד.

אני מתכננת להגיע וליהנות מהמחירים המצוינים. בואו, תתרשמו ותיהנו.
קניון הסיטי סנטר- שדרות בן גוריון 6, המושבה הגרמנית, חיפה
פתוח: ימים א'-ה'. בשעות 9.30-21.00. יום ששי- 9.30-15.00 שבת- 11.00-22.00

צילומים- שרה איקו, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה