רשומות

יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

המותג האהוב עלי GUESS הגיע לישראל. חנות הדגל נפתחה בקניון TLV תל אביב


השבוע השתתפתי בהשקת חנות הדגל של המותג GUESS שנפתחה בקניון TLV בתל אביב. זו היתה השקה מעוצבת, מוקפדת ויפה ששילבה גם תצוגת אופנה של קולקציית האביב 2020.

מותג GUESS אהוב עלי מאד. אין פעם, כשאני בחו"ל שאני לא קופצת לאחת החנויות ובודקת מה חדש. יש לי מספר תיקים שלהם שמלווים אותי שנים. שמחתי לדעת שנפתחת חנות גם בארץ ושהצפי הוא לפתוח חנויות מותג נוספות, בקניונים ברחבי הארץ. מי שהביאה את המותג לארץ היא חברת גלובל ברנד גלרי. עד היום הגיעו פריטי GUESS  לישראל באופן חלקי בלבד והחברה המשמשת כמפיצה של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל, החליטה להביא את הקולקציות של המותג בכל הקווים השונים ולאחדם תחת חנות דגל יוקרתית אחת.

החנות בקניון TLV בתל אביב עוצבה, על פי הקונספט החדש של כל חניות GUESS העולמיות וע"י משרד אדריכלים איטלקי. זו חנות רחבת ידיים, מרהיבה ומסחררת חושים. הפריטים היפהפיים מוצגים באופן נגיש ואני התלהבתי במיוחד מקולקציית התיקים ששבתה את ליבי.


אנשי תקשורת ומוזמנים רבים הגיעו להשקה הנוצצת והתפעלו מהמבחר שיש לחנות להציע:

                    צילום- ליאור סוויסה
              צילום: ליאור סוויסה
 צילום: ליאור סוויסה
 צילום: ליאור סוויסה
צילום: ליאור סוויסה

רוית אסף יחד עם גולן נהרדעא ושי סבאג ממשרד גולן נהרדעא קומיוניקיישן.

על המותג
מותג הלייף סטייל האמריקאי GUESS  נוסד ב- 1981 ע"י האחים מרציאנו, כמותג דנים. האחים ילידי צרפת, הביאו השפעות אירופאיות לעיצוב ולקמפיינים הפרסומיים שלהם והפכו את בגד העבודה - ג'ינס הקז'ואל היום יומי והכל כך אמריקאי - לפריט אופנתי נחשק. בלומינגדייל בניו יורק, הייתה חנות הכולבו היוקרתית והראשונה, שהזמינה 24 זוגות מכנסי ג'ינס של המותג, הם נחטפו תוך שעות בהיסטריה והשאר כמובן היסטוריה. 
כיום GUESS היא חברת ענק ציבורית, המאגדת תחת שם המותג, קווי אופנה ולייף סטייל הכוללים קוי הלבשה לנשים, גברים וילדים, ליין דנים רחב, ליין נעליים וליין אביזרים עצום הכולל בין השאר תיקים, שעונים, משקפיים ועוד ועוד. למותג פריסה עולמית על פני כ 100 מדינות ברחבי העולם ב – 1,174 חנויות המותג ועוד 584 חנויות בזכיינות, או בתוך חנויות כולבו יוקרתיות ברחבי ארה"ב, אסיה ואירופה.
       






מקצת ממבחר הפריטים שתמצאו בחנות
על הפרזנטוריות של המותג
הפרזנטורית של המותג בעונות האחרונות, היא לא אחרת מאשר ג'ניפר לופז, המייצגת בנשיות החזקה והסקסית שלה את ערכי המותג: העצמה נשית לצד נועזות בועטת, עם תועפות סטייל.
בתחילת שנות ה-90, הייתה זו קלאודיה שיפר, הסופר מודל הלוהטת ביותר של התקופה, שהקמפיינים הסקסיים שלה לבושה בחזית תחרה שחורה ולבושה בג'ינס של GUESS, היו מהקמפיינים היותר זכורים ועתירי באזז בשעתם. שיפר בדמותה כפרזנטורית של המותג, הפכה למודל יופי נכסף עבור נשים ונערות ופריטי האופנה שלבשה בצילומי הפרסומת, נחטפו אז מהחנויות. חלקם, כמו מעיל פרווה בדוגמת חברבורות, חזיות התחרה וכמובן מכנסי הג'ינס בדגמים המשופשים, בדגם עם רכיסת שלושת הכפתורים ( 3-zip Marilyn)  וכמובן בגזרה הצרה והצמודה (slim-fitting jean), כל אלה שהיו בזמנו חידוש לוהט, הפכו את כל הפריטים לסולד אאוט מיידי. וממש כמו שיפר ו- GUESS שהפכו אז לבלתי נפרדים, כך גם כל פריטי האופנה ההם, היו למזוהים עם הסטייל של המותג ונמצאים בקולקציות עד היום, בוורסיה עדכנית מידי עונה.
GUESS ואופנה בת קיימא
חברת GUESS העולמית שמה בשנים האחרונות דגש מיוחד על מחויבות אקולוגית לאופנה בת קיימא. למותג קמפיין עולמי, לפיו ניתן להשיב לחנויות ג'ינסים ישנים הנגרסים במפעלי החברה ונתפרים מחדש לג'ינס ממוחזר והג'ינסים בטכניקת ה – stonewashedעוברים פחות שטיפות מזהמות מאשר בעבר. בנוסף פיתחו בחברה סיב חדשני העשוי כולו מבקבוקים ממוחזרים ב טכנולוגיית Thermore, שהוא לא רק סיב קל ומחמם במיוחד, אלא אינו מכיל מיקרו – סיבים, שהם הגורם העיקרי לזיהום האוקיינוסים. החומר עמיד וקל לטיפול ושומר על צורתו באופן מושלם גם אחרי שטיפות מרובות, תכונה שהופכת אותו לידידותי לסביבה. השימוש בבד העשוי מהסיב החדש, ישמש את מותג GUESS כבר מקולקציות קיץ וחורף 2020 בהלבשת ילדים, בקולקציית הנשים, הגברים והדנים, בליין בגדי הים ובליין ההלבשה התחתונה. 
יודגש כי כל הפרוות ובגדי העור שבקולקציית GUESS, הינם מלאכותיים בלבד.
קולקציית חורף 2019:
קולקציית הנשים: הפריטים הבולטים בקולקציית החורף של המותג הם אלה המזוהים כמובן עם הסטייל המוכר: סקסי, אורבני, טרנדי, נשי וזוהר. מעילי פרווה רכים בורוד מעושן, כחול עמוק, כאמל ובדוגמת חברבורות נמר הם פריטים טרנדיים ובו בזמן בעלי איכות על זמנית שתמשיך איתנו גם לחורף הבא. ג'קטים קטנים מעור בדוגמת בייקר (ג'קט אופנוענים) בכחול, שחור ובדוגמת נחש, מעל שמלות עור קצרות וצמודות, שמלות נשיות באורכי מיני ובאורך הברך עם פרינטים מנוחשים בגוון חול צהבהב, מכנסיים מויניל מבריק וחצאיות מיני מעור המעוטר בניטים ובגימור אסימטרי, כולם פריטי סטייטמנט שיכולים לככב במלתחה הנשית, גם בעונה הבאה.






צילומי יח"צ GUESS
לצד פריטי הקולקציה הנשית, יש קולקציית אקססוריז תואמת ומרהיבה הכוללת חגורות ניטים ומשקפי שמש, תיקים, צעיפים נעליים ומגפיים, רבים מהם עם הדפסי חיות דוגמת נמר חברבורות או פרינט מנוחש, כאמור בהתאמה מושלמת  לקולקציית ההלבשה.
קו הדנים לנשים: כמותג אשר התחיל כמותג דנים ומזוהה עימו עד היום, קולקציית הדנים של המותג רחבה ומגוונת במיוחד. דגש רב הושם על פריטי דנים נשיים כגון ג'קטים מחויטים מג'ינס, מכנסי סקיני עם עיטור פנינים קטנות לכל אורכן, אוברולים צמודים לגוף ומחמיאים וחצאיות מיני מג'ינס.

עוד במותג GUESS קולקציית הלבשה תחתונה סקסית ומבחר בגדי גוף, במבחר המתאים ללבוש קז'ואל וגם בגדי גוף מושקעים המתאימים לבגדי ערב.
 קולקציית הגברים:
קולקציית הגברים כוללת פריטי דנים אופנתיים וקולים: מכנסי ג'ינס, ג'קטים וחולצות מכופתרות בשטיפה בהירה וכהה. בנוסף, בולטת בקו הגברים השפעה צבאית , הרבה צבעוניות של ירוק זית וכחול נייבי , מעילי בומבר ומעילי עור מלאכותי, המצוותים לחולצות טי עם לוגו המותג שחזר להיות מרכזי העונה. העונה הקרה מביאה עמה גם לא מעט מקטורנים וצווארוני גולף חתיכיים. גם אצל הגברים, קולקציית הדנים גדולה במיוחד וכוללת ג'קטים ומכנסי ג'ינס בדרגות שטיפה שונות ועם קרעים ובלי.






קולקציית הילדים: 

קולקציית הילדים של GUESS כוללת טווח מידות רחב מגילאי 0-16!
כמו אצל הבוגרים, קולקציית הילדים מושפעת מטרנדים עכשוויים וכוללת פריטים בצבעוניות עזה: הרבה אדום, כחול, ורוד וצהוב, סווטשירטים עם קפוצ'ונים, פריטים עם הדפס לוגו, מעילי פרווה מתוקים להפליא לבנות ובכלל פריטי מיני מי רבים (כמו בקולקציית הנשים הבוגרות). גם כאן כמו אצל הבוגרים, ניתן לראות קולקציית דנים רחבה, אקססוריז תואמים והרבה סטייל.





קולקציית אביב 2020
לרגל השקת חנות הדגל בקניון TLV וכיון שתוך כחודש ימים – לקראת ינואר והשנה האזרחית החדשה – יגיעו לחנות פריטים ראשונים מקולקציית אביב/קיץ 2020, הוחלט לתת לתקשורת ומוזמנים, הצצה ראשונה בקולקציית האביב הבא. 







מה צפוי בקולקציה הזוהרת של העונה הבאה:
קולקציה שממשיכה את הקו של העורות, בדי הויניל והבדים המבריקים והנוצצים (נוצץ בגוון מט- ולא בוהק), הרבה פריטי פוטר עם לוגו אופנתי, בשילוב של אבנים נוצצות המעטרות את הלוגו, חצאיות עור, שמלות סריג דק צמודות לגוף, חצאיות משי ארוכות עם חולצות מכופתרות תואמות וצבעוניות פסטלית של מנטה, לילך, ורוד בהיר, אפור ופוקסיה ולצידם פריטי בגווני טאי דאי. בקולקציית הדנים, שורטסים קצרים ואוברולים מג'ינס קליל המתאים לעונה החמה, כולל פריטי דנים בצבעוניות הפסטלית שתבלוט בעונה הבאה וכמובן ליין בגדי הים של הקיץ.
טווח מחירים:
נשים 149.90-1349.90 ₪
גברים 149.90-949.90 ₪
ילדים 89.90-549.90 ₪

ניתן להשיג:
GUESS קניון גינדיTLV (קומת כניסה), רחוב החשמונאים 96, תל אביב
טלפון: 073-3904999
למידע נוסף על החברה: www.guess.com
חברת גלובל ברנדס גלרי

חברת גלובל ברנדס גלרי הינה חברת אופנה בינלאומית בבעלות פרטית. כיום, גלובל ברנדס גלרי משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. עם לקוחותיה נמנים, בין היתר, מותג האופנה האמריקאי, סם אדלמן, סירקוס (חברת בת של סם אדלמן), מותג ההנעלה בייטון וסלין דיון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה