רשומות

יום שלישי, 3 בדצמבר 2019

שמרת הזורע מציגה עיצוב מחודש של סניפיה. הייתי בסניף הדגל בקיבוץ שמרת והתרשמתי


                      גוזרים את הסרט- אריה ויסמן הבעלים ויורם ישראלי סגן ראש מועצת מטה אשר

מי לא מכיר את חברת שמרת הזורע? רהיטיה ועיצוביה מלווים אותנו שנים רבות והם סמל לאיכות ועמידות. הרהיטים הראשונים שרכשתי לביתי היו של חברת שמרת הזורע וגם אחרי שנים הם נראו נהדר. לכן, שמחתי להגיע לסניף הדגל שלהם בקיבוץ שמרת ולהתרשם מהעיצוב המחודש שהושקעו בו כמיליון ₪.

הסניף המשתרע על פני 1000 מר', תוכנן באופן שיתאים לצרכי הרשת המתפתחת ותאפשר תצוגה מושלמת לרהיטי החברה המתאימים לכל חלקי הבית. למעשה, כל תשעת הסניפים של הרשת יעוצבו בהדרגה לפי מודל זה. התצוגה מרשימה מאד והרהיטים יפיפיים. תוכלו למצוא אותם בתשעת המגה- סניפים הפזורים ברחבי הארץ.




שמרת הזורע הפכה ברבות השנים לאחת מרשתות הרהיטים ועיצוב הבית, הגדולות האיכותיות והמובילות בישראל. זו אחת הרשתות היחידות אשר מציעות רהיטים לכל החדרים בבית, למעט מטבחים וריהוט אמבטיה.

                                     אריה ויסמן

את אירוע ההשקה פתח אריה ויסמן, מנכ"ל משותף בקבוצת ויסמן ובעליה של רשת שמרת הזורע, כאיש נמרץ ומעשי (בן 72) הוא ניתר על אחד השולחנות בסניף כדי לברך ולהשמיע את דבריו. בנאומו סיפר על משפחתו, משפחת ויסמן, שתרמה רבות לתעשייה בארץ ומספקת מקור פרנסה למאות משפחות. "זהו אך סימבולי, שסניף הדגל של שמרת-הזורע הוותיקה והמובילה, זוכה למראה חדש המותאם למגמות עיצוביות וצרכניות עכשוויות, 20  שנה בדיוק לאחר שמשפחתנו, משפחת ויסמן, החלה בתהליך הרכישה של החברה". אמר אריה.

אריה ויסמן יורם ישראלי וכפיר ויסמן בהשקת העיצוב במחודש בסניף שמרת הזורע  בקיבוץ שמרת צילום RITVO PHOTOGRAPHY

יורם ישראלי תוקע מזוזה לצידו של אריה ויסמן בסניף המחודש של רשת שמרת הזורע בקיבוץ שמרת צילום RITVO PHOTOGRAPHY

אריה ויסמן גוזר את הסרט בפתיחת הסניף המחודש של שמרת הזורע  בקיבוץ שמרת צילום RITVO PHOTOGRAPHY  )


יורם ישראלי, סגן ראש מועצת מטה אשר שסניף שמרת והמרכז התעשייתי של החברה נמצאים בתחומי המועצה, התכבד בתקיעת המזוזה וברך את משפחת ויסמן הירושלמית על שבחרה להשקיע בתעשיה באזור, לפתוח בפארק בר-לב את המרכז התעשייתי הגדול והמתקדם בישראל ולפרנס מאות משפחות באזור. 

פגשתי באירוע גם את קובי בן-סימון סמנכ"ל הרשת, כפיר ויסמן הדור השלישי למשפחת המייסדים בקבוצת ויסמן, שסיפר לי שהוא אחראי על כל נושא מערכות המידע של הרשת ואילו אחיו אילון ממונה על נושא הפעילות האינטרנטית של הרשת. עוד היו סברינה בלכסן שמשרדה ממונה על היח"צ, אנשי תקשורת ומובילי דעה ועוד רבים אחרים. 

רעות בייניש, סברינה בלכסן ואלונה זוהר

סמנכ"לית המכירות ליטל מרילי


 אריה ויסמן עם העיתונאית רחלי בן גלים



באירוע הושקה גם קולקציית הרהיטים החדשה לשנת 2020;  קולקציה עשירה בחומרים, בדים, צבעים ומרקמים בהתאם למגמות עיצוב עולמיות עכשוויות, שרוב עיצוביה נעשה במחלקת העיצוב והתכנון של החברה. 








על הרשת
רשת הרהיטים ועיצוב הבית "שמרת הזורע" היא  בבעלות "קבוצת ויסמן" מירושלים, אשר נוסדה לפני 87 שנים,  בשנת 1932, על ידי ליאו ויהודית ויסמן שעלו לישראל מגרמניה גם באותה שנה. לפני כ- 4 שנים החלה הקבוצה להתבסס בשוק האון-ליין ולמכור רהיטים באינטרנט בהצלחה רבה ובכך למעשה הונגשו מותגי הקבוצה גם לזוגות צעירים וסטודנטים וכמובן לקהל המבוגר והוותיק שמכיר ומוקיר את המותג הישראלי השורשי. 

"קבוצת ויסמן" מעסיקה כיום כ- 180 עובדים מיומנים ומסורים בראשות הנהלה מקצועית עם דור המשך שלישי.  הקבוצה בעלת המותגים הבאים: רשת  "שמרת הזורע" "רהיטי עין חרוד", רשת רהיטי תינוקות "משכל", "שמרת הזורע" פרויקטים, Net collection”" ו- "רהיטי ויסמן" ירושלים. מלבד הפעילות הקמעונאית, משווקת ויסמן רהיטים בסיטונאות ל- 120 חנויות רהיטים בכל רחבי הארץ ולצד כל אלו, מקיימת בקבוצה גם פעילות גלובאלית באמצעות חברת "ויסמן הולדינג" המנוהלת ומתנהלת מחוץ למדינת ישראל ומפיצה רהיטים בסיטונאות בין מדינות. 

לפני מספר חודשים השלימה הקבוצה את הקמת המרכז תעשייתי החדש בפארק התעשיות בר-לב , מרכז המשתרע על 7.700 מטר ובהשקעה של כ- 38 מיליון ₪. המרכז משרת את כול החברות ב- "קבוצת ויסמן" ומדובר באחד המרכזים המודרניים בישראל עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר וראיה של 20 שנה קדימה על מנת לתת מענה להתפתחות הקבוצה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה