רשומות

יום שלישי, 3 בספטמבר 2019

הכירו את הפומפייה המסתובבת הרב תכליתית שעומדת לכבוש כל מטבח



מי מאתנו לא אוהב לנסות מוצרים חדשים ומדליקים שיעשו לנו את החיים קלים יותר? ובמיוחד במטבח? אני אוהבת למצוא מוצרים כאלה ואוהבת להתנסות בהם. אחד המוצרים הכי מוצלחים בהם התנסיתי לאחרונה הוא הפומפייה המסתובבת הרב תכליתית. להיט אמיתי שעומד, לדעתי, לכבוש את מטבחי כולנו.




את הפומפייה הפטנטית השיקה חברת BPATENT  (בי פטנט) המתמחה בפיתוח, ייבוא ושיווק של מוצרים וגדג'טים לבית ולמטבח. אתמול, הגעתי יחד עם עוד בלוגריות, לסניף של CHEF4 בקניון שרונים ושם הציג לנו בעלי חברת בי פטנט, אופיר יצחק, את המכשיר החדש יחד עם נטע שריקי שמשרדה הופקד על היח"צ.

                 אופיר מציג לנו את הפומפייה המסתובבת

                         נטע שריקי 

כדי שניווכח ביכולות של הפומפייה הרב תכליתית, השתתפנו בסדנת בישול שהוביל השף אביתר חורי מרשת 4CHEFF. קצצנו וגירדנו ירקות, פירות, אגוזים, ביסקוויטים, שוקולד ומה לא. נוכחתי שהשימוש בפומפייה המסתובבת הוא קל, מהיר, בטוח לשימוש ואין יותר תאונות שקורות מגירוד בפומפייה הרגילה. אפילו לילדים בני שש הייתי מאפשרת להשתמש בה ואני בטוחה שהם יעופו על זה.




במהירות הבזק הצלחנו להכין מנות רבות כמו: סלט אסיאתי, קציצות ירק מצופות בפרורי פנקו, ספרינג רול, עוגת קרפ ירקות וקינוח קרמבל אוראו עם קרם מסקרפונה. הכוכבת האמיתית של ההכנות הייתה, כמובן, הפומפייה הרב תכליתית שתוך דקות קיצצה, ריסקה ופרסה את כל הפרודוקטים שנדרשו לנו.







הפומפייה זכתה לאחרונה בפרס מוצר השנה לשנת 2019 ובהחלט זכייה מוצדקת בעיניי. הפתרונות שהיא מציעה מצוינים ומקלים עלינו את העבודה במטבח וזאת בלי להזדקק למכשירים חשמליים מגושמים, אשר רק המחשבה על להוציא אותם מהארון, להרכיב ואחר כך לרחוץ, מעוררת בי חוסר רצון מוחלט להשתמש בהם.


מכשיר הפומפייה כולל 3 סכינים לחיתוך וגירוד:

סכין פרוסות- בעזרתה ניתן לחתוך ירקות כמו קישוא, גזר, בטטה, סלק, מלפפון, גבינה צהובה, תפוחי אדמה ועוד. (אגב, מצוין לקרפצ'יו סלק והפרוסות יוצאות דקיקות כפי שצריך.)

סכין מגרדת גסה- בעזרתה ניתן לגרד תפוחי אדמה להכנת לביבות או פשטידה, קישואים, עגבניות לרסק, גבינה צהובה לפיצה, ירקות למרק ועוד.

סכין מגרדת דקה- מתאימה במיוחד לאפייה ובעזרתה ניתן לגרד אגוזים, שקדים, בוטנים, ביסקוויטים, שוקולד, פרמז'ן ועוד.

מההתנסות שלי קל מאד להרכיב את הפומפייה ואף לפרק אותה. היא נצמדת לשיש או לשולחן העבודה בעזרת ואקום ולא זזה. היא נוחה לאיחסון, נשטפת בקלות במים ואף ניתן להכניס למדיח הכלים.

אופיר יצחק בעלי בי פטנט אמר כי החברה שוקדת כל העת בפיתוח גדג'טים לתחום הבית והמטבח. ואכן, ראיתי מספר מוצרים נוספים שמאד מצאו חן בעיניי כמו כלי לאידוי ירקות בקלות במיקרו, סיר להכנת אורז במיקרו ועוד גדג'טים מוצלחים למטבח.





עוד אמר אופיר כי חברת בי פטנט שמחה להשיק בארץ את הפומפייה המסתובבת הרב תכליתית והוא מאמין כי זה מוצר היכול להקל ולסייע רבות במטלות המטבח ולספק מענה מהיר, קל ויעיל לצרכי המשתמשים. "כמה שהמוצר נראה פשוט ככה הוא יעיל" אמר אופיר "באמצעות 2,3 סיבובים של הידית תקבלו יופי של תוצרים לשימוש מיידי". ואין לי אלא להסכים אתו ולהמליץ בחום על מוצר שמתאים לכל מטבח.

מחיר: 149 ₪

ניתן להשיג באתר החברה וברשתות ייעודיות כמו ספייסז, 4CHEFF ועוד.
לבירור נקודת מכירה קרובה אליכם- 03-6006600

לאתר החברה- לחצו כאן
פייסבוק- לחצו כאן






2 תגובות:

  1. וואו יאמי מאמי. מוצר מעניין ושימושי

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת התלהבתי ממנה ומנסיון אחלה מוצר שימושי ויעיל. תודה רבה לך.

      מחק