רשומות

יום ראשון, 8 בספטמבר 2019

לקראת החגים- 2 ספרי ילדים ספר מנגן "אהוד מנור- לעולם בעקבות השמש" ו- "הגוף שלי" מאת מתיו אודהם וטוני ניל



לקראת החגים אני רוצה להמליץ לכם על 2 ספרי ילדים מקסימים שאותם תוכלו לרכוש כשי לילדים. הראשון הוא ספר מנגן ובו שיריו של אהוד מנור. מילים ושירים, כך תוכלו לשיר יחד עם הילדים את שיריו הקלאסיים המלווים אותנו תמיד.
הספר השני עוסק בגוף האדם "הגוף שלי" ובו איורים רבים והסברים בהירים על גוף האדם.

אהוד מנור – לעולם בעקבות השמש
ספר מנגן מסדרת "צלילי ילדות"


ספר מנגן, מקסים ומשמח, המביא את שיריו האהובים של אהוד מנור, בלוויית איוריה היפים של הדס חורי. הילדים ייהנו מאד לשיר יחד אתנו את שיריו המוכרים והיפים של אהוד מנור. שירים בלתי נשכחים המלווים אותנו לכל אורך חיינו. עם השנים הם הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאתנו, ואנחנו חלק בלתי נפרד מהם.

לקראת הוצאת הספר, נעשו עיבודים מיוחדים וחדשים על מנת שיאפשרו לקוראים לשיר אותם יחד. בספר תמצאו את השירים- בשנה הבאה, אבניבי, אחותי הקטנה, ברוש, מי אוהב את השבת, שלום כיתה א', לעולם בעקבות השמש, מי ראה את באני, גלי, עניין של זמן.

האפשרות לשיר יחד עם הילדים היא חוויה מיוחדת ושמחה וכך גם יכירו הילדים את שיריו של אהוד מנור.

אהוד מנור (13 ביולי 1941 - 12 באפריל 2005) היה פזמונאי, מנחה טלוויזיה, חתן פרס ישראל בתחום הזמר העברי לשנת 1998. הוא נולד בבנימינה, ולאחר שירותו הצבאי התקבל לעבודה ב"קול ישראל" כעורך מוזיקלי. במהלך השנים הוא כתב שירים רבים, שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית. הוא עבד עם הזמרים והמלחינים הגדולים ביותר, ביניהם מתי כספי, נורית הירש, שושנה דמארי, חוה אלברשטיין, בועז שרעבי, גלי עטרי ורבים אחרים.

סדרת צלילי ילדות היא סדרת ספרים מנגנים, שבעזרתה יזכה הדור החדש של ילדינו להכיר את שירי הילדות הקלאסיים של גדולי המוזיקאים הישראלים בפורמט עכשווי ומרהיב עין. 
ספר קודם בסדרה: "יוני רכטר – איך שיר נולד".

"
אהוד מנור – לעולם בעקבות השמש" ספר מנגן מסדרת "צלילי ילדות". איורים: הדס חורי. עיבודים, מגינה והפקה מוזיקלית: ליאור רונן, שירה – ליאור רונן, שירה רונן, אליענה רונן, אביתר בר דוד. הוצאות "דני ספרים" ו"יוסף שרברק", עמודים לא ממוספרים. מנוקד. מחיר לצרכן 98 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה www.siman-k

הגוף שלי מאת מתיו אולדהם וטוני ניל

סדרה חדשה: הספר הראשון שלי



ספר שיעורר סקרנות בילדים ויביא אותם להבין את גופם. הספר מוגש בפורמט גדול, מלא איורים צבעוניים וברורים ומלווה בהסברים קלים, המתאימים לילדי גן וכיתות א'- ב'.
הספר עוסק בנושאים שונים ומגוונים. החל מהשוני בין בני האדם, ממה בנוי הגוף, חלקי הגוף, שרירים, שלד, איברים שונים, כוחם של העצמות, חמשת החושים, מוח האדם, אכילה ושתייה, נשימות עמוקות, מחזור הדם, הבעות, מחלות וכלה בשינה וחלומות.

ספר מומלץ לקריאה יחדיו ואני בטוחה שגם המבוגרים יגלו כמה עובדות מעניינות.

"הגוף שלי – הספר הראשון שלי" מאת מתיו אולדהם וטוני ניל. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 79 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה