רשומות

יום רביעי, 25 בספטמבר 2019

תיקים, גבירותי, תיקים. המותג האיטלקי היוקרתי FB הגיע ל "דניאל- בגס בוטיק"



אנחנו הנשים אוהבות אקססוריז ומהו האקססורי הכי הכי? תיק מהמם! אין כמו תיק מיוחד כדי לשדרג את ההופעה ולקבל את אפקט הוואוו שאנו כה אוהבות.

ב"דניאל- בגס בוטיק" הבינו את הרצון שלנו בתיקים יפים ומיוחדים. יקיר ציוני בעל הבוטיק חבר לירין ארדון בעלי המותג FB- Francesca Bigutti ושיתוף הפעולה ביניהם הוליד קו פרייבט קולקשן ייחודי ל"דניאל- בגס בוטיק" אשר רק בו ניתן יהיה לרכוש את התיקים היפהפיים שהותאמו במיוחד לנשים הישראליות האלגנטיות והאופנתיות, היודעות בדיוק מה הן רוצות וצריכות.

                 יקיר ציוני. צילום- אביב חופי

בצילום- יקיר ציוני, גולן נהרדעא בעלי חברת תקשורת שיווקית וירין ארדון בעל המותג FB

"דניאל – בגס בוטיק" היא חנות מיוחדת בנוף התל אביבי, חנות לתיקים וארנקים, המתמחה גם בתיקים המיועדים לנסיעות כמו מזוודות, תיקי גב, תיקי נסיעה, תיקים למסמכים, פאוצ'ים ועוד. חנות עם נשמה. 
בחנות הנמצאת בדיזינגוף סנטר תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של תיקים לכל צורך. את החנות פתח אביו של יקיר ציוני והבן ממשיך את דרכו. שלושים שנים של ניסיון וידע הם הקלף המנצח ומקור הכוח שלהם בעולם המסחר התחרותי. השנים הרבות בתחום וצבירת הניסיון והידע, הביאו אותם לרמת מיומנות מקצועית גבוהה ותמהיל איכותי ויוקרתי של תיקים וארנקים.


כאמור, בימים אלה מייבאת החנות את המותג האיטלקי היוקרתי "פרנצסקה ביגוטי"  Francesca Bigutti מותג מהמובילים והאיכותיים באיטליה עם קולקציות מגוונות של תיקים וארנקים מעור ודמויי עור, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה ועל איכות העורות.
המותג "פרנצסקה ביגוטי", מציג קולקציה אופנתית ועדכנית המבוססת על שילובים של עורות, עורות סוואז', עורות נפה, עורות ברידג', ועורות אקזוטיים מיוחדים בצבעים מיוחדים. תיקי קלאצ', תיקים עם רצועות כתף, תיקים ללבישה בצורה אלכסונית, תיקי גב ועוד, עשויים מעור, וגם מדמויי עור איכותיים. בנוסף מגוון רחב ביותר של הארנקים בכל גודל וצבע. 



אני אהבתי במיוחד את התיקים המשלבים בין עורות. הם מרשימים ומיוחדים, כפי שאתם רואים בצילומים. בנוסף, התרשמתי מהמגוון הרחב של תיקי גב ותיקי נסיעה. אין לי ספק שכל מי שיבחר להגיע לחנות ימצא את מבוקשו ויזכה לליווי צמוד וליחס אישי ומקצועי.
מגוון המוצרים פונה לנשים ולגברים, לצעירים ולבוגרים כאחד ולא פחות חשוב - במחירים שווים לכל נפש. מדיניות ההחזרה של החנות גם היא חריגה, כמו שיקיר, הבעלים של המקום מצהיר, אין הגבלת זמן מבחינת החזרת מוצר או החלפתו. כמובן במסגרת הטעם הטוב, תוכלו להחליף את התיק או לקבל את כספכם בחזרה. 
תיק נסיעות של דניאל- בגס בוטיק. צילם שי סבג
תיק ערב של דניאל- בגס בוטיק. צילום שי סבג.

טווחי מחירים:
תיקים בין 99-599 ₪, ארנקים בין 100-550 ₪, מזוודות בין 199-2000 ₪, תיקי נסיעה בין 790-249 ₪
פרנצסקה ביגוטי: תיקים עור 350-800 ₪, דמוי עור 200-350 ₪, ארנקים דמוי עור 150 ₪  ומעלה, ארנקי עור 200-450 ₪.  
דניאל בגס בוטיק, דיזנגוף סנטר קומה 1- בנין A תל אביב
פייסבוק - http://m.facebook.com/danielbags2003  אינסטגרם – Daniel.dizingof
צילומים- יפה גביש, אביב חופי, שי סבג

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק