רשומות

יום שבת, 14 בספטמבר 2019

הכירו את מוריה STORE- מגוון מוצרי ניקיון ייחודיים ומקצועיים



אתחיל בווידוי- אני לא חולת ניקיון. חשוב לי שהבית יהיה נקי ומסודר אבל אני לא רצה כל היום עם מטלית ודלי ביד. לכן, גם, חשוב לי שמוצרי הניקיון יהיו משובחים ובאיכות גבוהה ושיעשו את העבודה במהירות ובקלות.

השבוע, הוזמנתי להכיר חנות המביאה בשורה אמיתית. מוריה STORE. מדובר על חנות קונספט הנראית יותר כחנות טיפוח מאשר כחנות למוצרי ניקיון. החנות מציעה מגוון רחב מאד של מוצרים ונותנת מענה ייחודי ומקצועי לבעיות של ניקיון בכל התחומים. עד כה נתנה חברת מוריה הקיימת כבר למעלה מעשרים שנה, פתרונות למגזר המוסדי ועבדה עם חברות ומוסדות שונים בכל הארץ. כעת, היא מציעה גם קשת של פתרונות למגזר הפרטי וכל זאת תחת קורת גג אחת.

                         כניסה לחנות


בהשקה, סיפר לנו המנכ"ל שרביט שמואל על החברה ועל האני מאמין שלו. את דרכו החל כעובד ניקיון, צמח להיות מנהל ובמהלך עבודתו פגש אנשים שנפגעו משימוש בחומרי ניקיון מסוכנים. בחברה שהקים החליט שהמוצרים שיביא יהיו מוצרים מעולים, כאלה שנבחרו בקפידה, תוך פיתוח התחום והתאמת מוצרי הניקיון לצרכים האישיים של הרוכשים. תוך הקשבה לצרכי הלקוחות החליטה החברה להיכנס גם לתחום טיהור האוויר וחיטוי ריחות. והחברה מובילה בתחום הבישום.

                               שרביט שמואל מנכ"ל מוריה

מעין רותם, מנהלת פיתוח מותג (ובתו של שרביט שמואל) הציגה והדגימה את המוצרים השונים שהחברה מציעה. כמו מגב הפלא שכולנו התלהבנו ממנו וביקשנו לרכוש, מוצרי הבישום המצוינים, מוצרי ניקוי על בסיס פירות וירקות ומוצרים נוספים איכותיים ביותר שנמכרים רק במוריה STORE. הלקוחות מקבלים לא רק מוצרים מעולים, אלא גם לווי והסבר כיצד להשתמש במוצרים. הם מוזמנים להתקשר ולשאול שאלות הנוגעות לניקיון בכל התחומים. "חשוב לנו כחברה לתת מענה לעקרת הבית ולא רק לשוק המוסדי. אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ידעו במה להשתמש ואיך להשתמש"- אמרה מעין. "ניקיון הוא עולם שלם של ידע ואנחנו רוצים לשבור מיתוסים ולהכיר לקונים מוצרים יעילים ואיכותיים".

               מעין רותם, הילה כלפון (שעל היח"צ) ושמואל שרביט  צילום- שרה איקו
                           מעין רותם

המוצרים אותם ראיתי בחנות לא היו מוכרים לי קודם לכן. מדובר על מוצרים מהמתקדמים בעולם. חומרי ניקוי וסניטציה, חומרי בישום יוקרתיים ומרוכזים לבדים ולחללי הבית (הרחתי אותם והם מריחים ממש כמו בושם איכותי). יש גם מוצרים לכביסה בסטנדרטים של בתי מלון, מסירי שומנים יעילים, מסירי עובש, מסירי כתמים מבדי ריפוד ועוד. מוצרים שעד כה רק אנשי מקצוע הכירו וכעת מוצעים ללקוחות פרטיים.



                              מגב הפלא


                                  מגוון מוצרי ניקוי איכותיים

אחרי כל מה ששמעתי וראיתי לפתע התחשק לי לנקות ולנסות את המוצרים החדשניים. איתם אוכל לקצר את זמן הניקיון ולהשיג תוצאות מעולות בדיוק כמו המקצוענים.

בהשקה נכחו נשות חיפה ואנשי התקשורת שהתלהבו לא פחות ממני מהמוצרים האיכותיים ומהפתרונות הרבים לכל בעיה. על כל השאלות שנשאלו ענתה מעין רותם שנתנה תשובות מספקות ויעילות.

  בצילום- לימור כרסנטי, רונית קיטאי, ליאורה גולדנברג שטרן, ליאת אוטמזגין, אביטל מגן, אנוכי וניקולאי קדוש. צילום- שרה איקו
                          בצילום העיתונאית רחלי בן גלים עם מעין רותם


                       בצילום- אורלי שלומי בעלת מכון "מעברים" ומדריכתי בתחום הע"ס ואנוכי.

נראה לי שמהיום זו תהיה חנות הניקיון שלי ואם לא יתחשק לי לקפוץ לחנות פשוט אכנס לאתר, לחנות הדיגיטלית, אזמין את המוצרים ושליח יביא אותם ישירות לביתי.

מוריה STORE – בניין לב הצומת, בר יהודה 3 צ'ק פוסט (ליד מתחם ביג)

טלפון: 04-7704000

לחנות הדיגיטלית ולאתר מוריה  STORE- לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה