רשומות

יום שלישי, 24 בספטמבר 2019

רוצות לשכוח מהשורשים הלבנים בשיער? יש פתרון- "קולסטון ספריי רוט טאצ' אפ" של WELLA



אחד הדברים שמצליחים לעצבן אותי (יש כמה וכמה) אלו השורשים הלבנים שמבצבצים בשיער ועדיין אין טעם לחזור למספרה לצביעה מלאה. מה לא עשיתי כדי להעלים אותם? מצאתי שיטות להסתיר, מרחתי בעפרון לגבות וניסיתי עוד מספר דברים, כל זאת ללא ההצלחה.

כעת יש פתרון מצוין. הכירו את "קולסטון ספריי רוט טאצ' אפ" של WELLA. ספריי מהיר שתוך 3 שניות מצליח להעלים את השורשים הלבנים, כאילו לא היו מעולם.

מדובר על ספריי לכיסוי שורשים, יעיל ומהיר. זה ספריי זמני שיורד בחפיפה והוא מכסה את שורשי השיער הלבנים בקלות ובנוחות. פשוט מרססים על המקום בו נראה השורש הלבן ו..הופ נעלם. ניסיתי כבר מספר פעמים והתוצאות היו מצוינות.

הספריי עמיד למים וזה יתרון מעולה. הוא נשטף רק בחפיפה וכשיש מגע עם שמפו ולכן אנחנו יכולות להשתמש בו גם כשהולכות לים או לבריכה. הוא ללא אמוניה ובטוח לקרקפת- נבדק דרמטולוגית. חשוב לי לציין שהאריזה נוחה וניתן להכניס אותו לתיק ולקחת איתנו.

הספריי מגיע ב-6 גוונים לבחירה. כך שכל אחת מאתנו תוכל למצוא את הגוון המתאים לה באופן מיטבי.
הגוונים הם: חום כהה-שחור, חום בינוני, חום בינוני- בהיר, חום אדמדם, בלונד בינוני, בלונד בהיר.
רוצות לראות איך זה נראה? הנה קישור לסרטון התרשמות- >> https://bit.ly/2lHLwtl

כאמור, ניסיתי את הספריי מספר פעמים והתוצאות היו מצוינות. קל מאד לשימוש, מרססים ותוך 3 שניות הכיסוי לשורשים הלבנים מושלם. הצבע עמיד, לא יורד על הכרית בלילה, לא מלכלך והחזיק מעמד גם כששטפתי את הפנים והגעתי לשיער. חפפתי לאחר יומיים ואז נשטף במהירות ובקלות.




מבחינתי, מוצר שהוא הכרחי ובימים בין צביעה לצביעה, מציל אותי ומאפשר לי להראות מסודרת ובלי שהשורשים הלבנים ייראו.

מומלץ בחום.

בפייסבוק- ללחוץ כאן
להזמנה אולניין מאתר סופר-פארם >> https://bit.ly/2zFOsKv



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה