רשומות

יום שני, 9 בספטמבר 2019

ורדינון משיקה את קולקציית סתיו- חורף 2019- עיצובים מקוריים, אופנתיות ורעננות.



לפני שנתיים החלפנו את המיטה הזוגית במיטות מתכוונות. מעבר לשמחה ולנוחות שהרווחנו, היינו צריכים להחליף את כל המצעים. זו הייתה הזדמנות מצוינת להתחדש. נכנסנו לחנות ורדינון שבקריון ורכשנו מבחר מצעים. כך שאצלי בחדר השינה לורדינון יש שליטה מוחלטת.

לקראת ראש השנה הציגה ורדינון את קולקציית סתיו- חורף 2019 ונהניתי לראות את המבחר הרחב של העיצובים המקוריים, את שפע הטקסטורות, החומרים והצבעים. אני התחדשתי בסט פרחוני יפהפה מסדרת הסאטן ששידרג לי את חדר השינה והוסיף יופי ורעננות. ומעבר לכך, מדובר במצעים איכותיים ונעימים מאד למגע הגוף.

ורדינון מציעה סגנונות שונים, כך שכל אחד יוכל לבחור בהתאם להעדפותיו. תמצאו בחנויות ורדינון עולם שלם של מוצרים-  החל ממצעי יוקרה קלאסיים, כמו בבתי המלון היוקרתיים, בעיצוב עדין ואלגנטי, דרך המצעים בהשראת המוטיבים האתניים והאפריקנים ומצעים עם הדפסי פרחים האופנתיים כל כך, ועד לסדרת מצעים בניחוח האורבני והטרנדי. כל הפריטים: המצעים, המגבות ושלל האקססוריז המפנקים לחדרי השינה, האמבטיה ולמטבח, הינם פרי עיצוב מקורי של צוות המעצבות בסטודיו הבית של ורדינון. עיצובים בלעדיים המתאפיינים באיכות בלתי מתפשרת, בקו נקי ומוקפד ובעיקר בטעם טוב עם טאץ' ישראלי.  


 ורדינון_שיק_סאטן_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב


דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ:"לקראת החג ניתן למצוא בחנויות ורדינון מגוון רחב של מוצרים אשר יחדשו את מראה הבית ויקנו לו אווירה חגיגית ואופנתית. אנו גאים בפרץ היצירתיות המאפיין את המוצרים האקסקלוסיביים שלנו ובא לידי ביטוי בעוצמה רבה בקולקציה החדשה שופעת הטרנדים והסגנונות. יש פה אמירה עיצובית ישראלית ומקורית של מעצבות הבית שלנו המתאימה למגוון טעמים, איכויות וחיבורים, המביאה את קדמת העיצובים והחדשנות מכל רחבי תבל בכל הקשור בתחום הלבשת הבית. זה מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו חווית קניה עשירה ומגוונת בכל אחת מחנויות הבוטיק של הרשת וכמובן גם באתר הקניות המקוון המבטיח הנאה ממוצרי איכות ומאספקתם המהירה, בקליק, עד לפתח הבית".  

לנוחות הלקוחות בחנויות מבחר גדול של פריטי קולקציית החג החדשה המוצגים על המדפים בחלוקה של ארבעה ארונות שונים: ארון המעצבים האולטימטיבי, הארון האורבני האקלקטי ושובה הלב, הארון האקסקלוסיבי המעודן והאלגנטי וארון ה-Hotel -  הלבן והקלאסי המעניק לחדר השינה מראה ותחושה של בית מלון מפנק.  

ארון המעצבים עם ניחוח קל של נוסטלגיה שואב את השראתו מבתי אופנה עילית בינלאומית והוא מציע מגוון מערכות מצעים איכותיות מבדי סאטן עדינים ומפנקים, בדי ג'רסי בטקסטורה כיפית של חולצת טריקו נוחה, וגם 100% כותנה רכה ונעימה למגע. גולת הכותרת של ארון המעצבים הוא הסט White Roses – מערכת מצעים צחורה בעצוב יוקרתי עם הדפסי פרחים עדינים בחוטי זהב, השואבת את השראתה מעולם התכשיטים. סט מצעים נוסף שבולט במיוחד בארון המעצבים הוא Roberto – מצעים דרמטיים בצבע כחול עמוק בשילוב של דפוס זהב ומנומר. אניני הטעם ושוחרי היוקרה יוכלו ליהנות גם ממערכת אוכל בעיצוב תואם - Dolce מבית נעמן, מותג האח של ורדינון מקבוצת נעמן.  

ורדינון_רוברטו_סאטן_צילום_דן_לב_תמי_בר_שי

בארון האקסקלוסיבי מגוון מצעים קלילים מבדי סאטן וכותנה בעיצובים ברוח ההתחדשות שמבשרת את השנה החדשה שבפתח. הפריטים השולטים בארון מתאפיינים בהדפסי פרחים נועזים האופנתיים עכשיו יותר מתמיד וגם בעיצובים מונו כרומטיים. 

ורדינון_שני_סאטן_צילום_דן_לב_תמי_בר_שי

ורדינון_סאטן_דגם_אינג'וי_צילום_דן_לב_תמי_בר_שי

ארון האורבן המתאפיין בעיצוב קצבי ותוסס זוכה תמיד לפופולאריות מרובה ומציע לצעירים (ולצעירים בנפשם) מצעי ג'רסי וכותנה מלטפים בעיצובים מדליקים עתירי דמיון ויצירתיות עם משפטי השראה כיפיים, דמויות קומיקס אהובות, מנדלות ססגוניות ומוטיבים אתניים אפריקנים אופנתיים. 

 ורדינון_באטמן_כותנה_צילום_יחצ

ורדינון_גוד_נייט_גרסי_צילום_דן_לב

ורדינון_ג'רסי_מיקס_אדום_וכחול_צילום_דן__לב

ורדינון_כותנה_100_אחוז_אתניק_סטייל_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב

ארון ה-Hotel - הארון הקלאסי, מציע מבחר עשיר של סטים מבדי פרימיום כגון כותנה פרקל, סאטן מתופר וכותנה מצרית עם תיפורי תחרה ורקמה ייחודית בחיתוך לייזר בטכנולוגיות החדישות ביותר. ממש כמו בבתי המלון הכי טובים.

לצד מערכות המצעים המפנקות והאקסקלוסיביות בולטות במיוחד שמיכות החורף המלטפות בגוונים רכים ופסטורליים המשרות אווירה של בית מלון יוקרתי. את התחושה מחזקות גם מגבות ג'קארד באיכות מעולה, חלקן בעיצוב התואם והמתכתב עם עיצוב מצעים, ושלל אקססוריז במראה מדליק: שטיחונים, נעלי בית וכריות נוי שמוסיפים נעימות ורכות לאווירה רומנטית בחדרי השינה והאמבטיה. 

ורדינון_מורנינג_מיני_שמיכה_קול_טי_וי_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_כרית_לב_אפור_צילום_שירה_רז

ורדינון_מגבות_ג'אקרד_אנג'וי_כחול_ושמנת_צילום_שירה_רז

ורדינון_נעלי_בית_ורוד_צילום_שירה_רז

ורדינון_שטיחון_אלזה_צילום_שירה_רז

ויקה יוסל, מנהלת מחלקת עיצוב ומיצוב מסחרי בנעמן גרופ, מציינת: "מעצבי הטקסטיל נוטים להסתתר מאחורי הקלעים, אף שמדובר בתחום שמגדיר מגמות מרכזיות באופנה. לשמחתי, בורדינון נותנים לנו, המעצבות, להביא לידי ביטוי את התעוזה והחלומות העיצוביים שלנו הישר לתוך הבית הישראלי." והיא מוסיפה: "לקראת עונת הסתיו, עונת החגים, כשהימים מתקצרים והטמפרטורה יורדת, חדר השינה הופך למקום המושלם להתכרבל בו, להתפנק וליהנות מקולקציית הסתיו החדשה של ורדינון בהשראות השונותבית ופינוק וזה מה שהנחה אותנו גם ביצירת הקולקציה החדשה המאפשרת להעניק לחדרי הבית השונים תחושת רוגע ושלווה באמצעות פריטים יפים, איכותיים, נוחים ונינוחים". 

ורדינון_קולקציית_ראש_השנה_2019_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב
הבדים האיכותיים, בעלי העיצובים המקוריים המככבים בקולקציית סתיו חורף 2019 של ורדינון אף שימשו השראה ליצירת קולקציית קפסולה ייחודית של שמלות קימונו. השמלות בעיצוב הבלעדי יועמדו למכירה פומבית שהכנסותיה קודש לאחת העמותות שנעמן גרופ מלווה ומסייעת לה לאורך השנים.
ורדינון_שמלה_בהשראת_הדגם_אנג'וי_צילום_רונן_טופלברג
ורדינון_שמלה_בהשראת_הדגם_שיק_צילום_רונן_טופלברג
ורדינון_שמלה_בהשראת_הדגם_רוברטו_צילום_רונן_טופלברג
ורדינון_שמלה_בהשראת_הדגם_גו_צילום_רונן_טופלברג
ורדינון מאחלת ללקוחותיה שנה טובה ומוצלחת ומציעה 30% הנחה על קולקציית החג שניתן להשיגה בסניפי המותג בפריסה ארצית ובאתר https://www.vardinon.co.il. 
*בקניית 2 פריטים ומעלה 
**המבצע בתוקף עד 2.10.19 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.

לוורדינון ניסיון של 90 שנה בתחום הטקסטיל וה-Life Style עם פריסה של מעל ל-70 סניפים ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה